OOTD #3

12. tammikuuta 2014

Tänään mä otin itteäni niskasta kiinni ja rohkaistuin napsimaan itestäni asukuvat, kun vielä oli valosaa. Oon ehkä jonkinverran epäbloggaajamainen tyyppi, kun en vaan totu siihen ihmisten ilmoilla kameralle yksinään keikistelyyn. Nyt uudessa ympäristössä tohon touhuun totuttelu vie oman aikansa erityisesti, kun ei oikein tiedä missä on hyvät spotit ja etenkin kun selkäpiissä on semmonen kutina, ettei tässä meidän kadun varrella varmaan asu kovinkaan montaa bloggaajien touhuja ymmärtävää tyyppiä. Mitä nyt roskakatoksella asioidessa, rappukäytävässä käppäillessä ja ihan vaan keittiön ikkunasta kyylätessä on tullut huomattua, että naapurit koostuu lähinnä keski-ikäsistä ihmisistä.

outfitt
Neule Gina Tricot // Parka 2nd hand (Vila) // Housut H&M // Kengät O.I.S. // Polvisukat H&M // Kaulahuivi Cubus

  Kuvanmuokkaus heitti ton vasemmanpuoleisen kuvan jostain syystä ihan shaibalaatuiseks, mutta menkööt. Kun on semmonen olo, että saletisti joku tuijottaa mun touhujani jostain ikkunasta, tahtoo kuvien ottamisen hoitaa mahdollisimman nopeesti alta. En kotikotonaakaan oikein tahtonut sietää sitä, kun äiti kuittaili mulle tästä mun asukuvailusta. Useat sanoo asukuvailun vaativan totuttelua, mutta noh, jos tässä on nyt 3-4 vuotta kuvailtu asuja ilman siihen tottumista, voitais kai sanoa mun olevan aivan toivoton tapaus!

PS TÄÄLLÄ ON VIHDOIN LUNTA!!

15 kommenttia

  1. Millä oot tehny ton bannerin ja minkäkokoinen se on ? Kun itselläni tulee se vähän sellaiseksi sumeaksi/rakeiseksi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Gimp 2, eikä mitään muistikuvaa bannerin koosta. On se ainakin yli 1000px leveä, mitä nyt ulkoasun mittoja muistelen.

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Kiitoksia:-) Mäkin tykkään tästä asusta kauheen paljon, kun siinä ei oo mustaa! Nyt oli pakko kaivaa muun värisiä housuja jalkaan, kun mun ainoot mustat housut hajos :-D

      Poista
  3. Hauskat kengät!! : )

    www.terhisuanto.blogspot.com

    VastaaPoista
  4. Aivan ihanat kengät! Tahtootahtoo... <3 Tykkäätkö ite enemmän talvi- vai kesäpukeutumisesta?
    Haha voin kuvitella ne naapurin mummot ikkunassa ihmettelemässä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoskiitos :3 Hmm, en osaa kyllä yhtään sanoa. Molemmissa on puolensa ja molempiin kyllästyy aina vuodenajan lähetessä loppuaan :-D Ehkä se kesäpukeutuminen on kivempaa, kun ei tarvii pähkäillä kerrospukeutumisen kanssa niin kovin :-)

      Ja juu ne mummot on varmaan saanut viihdettä sunnuntai-iltapäiväänsä!

      Poista
  5. Mulla on sama ongelma täällä kerrostalojen keskellä, kun poseeraan typerän näkösenä kameralle, että joku varmana kattoo jostain ja naureskelee mun touhuille :D Sen takia koitan aina mahdollisuuksien mukaan paeta johonki pöpelikköön kuvailee :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kun täälläkin ois tommosta pöpelikköä :-D Pitää kai ruveta vinkumaan tota miehekettä kuvaamaan, näyttäis vähemmän typerältä :-D

      Poista
  6. Miten siis otat järkkäril itestäs kuvii? Tai onks sul joku kaukolaukaisin vai häh ku miten se sit tarkentaa noin hyvin :D ? Auta tyhmää :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vuosien harjottelun tulosta vaan :-D Mulla ei oo kaukolaukasinta, vaikka se on ollu hankintalistalla jo pari vuotta! Mun kuvien ottaminen on semmosta eestaas-suhaamista, et sen takia näitä asukuvia ei turhan usein täällä näy: asetan jalustan paikkaan x, käppäilen kameran kanssa muutaman metrin päähän (tää etäisyys on tullu harjottelun myötä kans, osaan silmämääräsesti kattoa et missä kohtaa on hyvä jököttää niin et kuvan rajaus on ok), tarkennan siihen jalustaan, merkkaan sen paikan jollain missä oon, vien kameran jalustalle, tarkennus manuaaliks, itselaukasin päälle ja kipitän sinne mun merkkaamaan kohtaan. Sit mä ravaan siinä mun spotin ja kameran välillä 40-50 kertaa, säätelen ja parantelen tarkennusta/rajausta yms yms niin kauan et ees pari kuvaa onnistuu :-D

      Eikä mulla siltikään kaikki kuvat aina tarkennu oikein, oikeestaan valtaosa kuvista on tarkentunu aina päin peetä! :-D

      Poista
  7. Mulki on toi Sama taktiikka itseni kuvaamisessa :P Todella rasittavaa ja kaukolaukaisin hakusessa ;) Aivan ihanat kengät kyllä, ah <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehe juu, eikä se kaukolaukasin ois kun parin hiirenklikkauksen päässä, mutta ku ei millään raaskis ostaa kallista Suomesta eikä oo perehtyny ebayhin millään tapaa ... :-D

      Kiitos :-)

      Poista
  8. ihanat kengät ja hyvin onnistunut asukokonaisuus! :)

    VastaaPoista

Featured posts

Copyright © And then she grew up
Design by Fearne