HEDELMÄSALAATTIMÄTTÖ

19. tammikuuta 2014

Kolme kuvaa samasta asiasta pikkusen eri etäisyyksiltä otettuna vaan. Nyt ollaan vähintäänkin sen kuuluisan jännän äärellä. Nyt mä myös ehkä ymmärrän, miksi jotkut bloggaajat tätä tekee: voi juku miten helppoa on vääntää postaus, kun sellaiseen on edes yksi aihe. Ja mulla on tässä jo useampi juttu kerrottavana!

IMG_7812 IMG_7820 IMG_7814
Eilen tosiaan vietettiin pienimuotosia tupareita tässä meillä ja pojat oli keksiny vähintäänkin mahtavan tuparilahjan. Kuulemma kaupan kodinkonehyllyn eteen oli menty ajatuksella "Mitä niillä ei satavarmana vielä ole" ja arvaus menikin ihan nappiin. Nyt meidän keittiössä komeilee pinkki muffinssikone ja mulla sormet jo syyhyää päästä neitsytmatkalle sen kanssa.
  Kuppikakkukoneesta päästäänkin tähän, miksi mä en syö tänään muffinsseja, vaan överihedelmäsalaattia. Meidän lähikauppa oli (ainakin mun muistaakseni) koko viime syksyn sunnuntaisin auki klo 21 asti. Tänään aavistuksen liian heikottavan olon takia pääsin sängystä ylös vasta viiden jälkeen ja kauppaan lähdin talsimaan siinä vähän jälkeen kuuden, ajatuksena ostaa ainekset muffinssitaikinaan. Noh, eiköhän kauppa noudata taas normaaliaukioloaikoja ja se on tänään mennyt kiinni jo kuudelta. Tästä kettuuntuneena löin hanskat tiskiin tai siis maahan, krapulaisena ja nälkäisenä tehdyt turhat kävelylenkit ei kummemmin naurata tulin kotiin, lohdutukseks heitin lautaselle läjän hedelmiä, pakastemustikoita ja niiden kaveriks suklaajäätelöä. Nyt katon New Girlin uusinta kautta ja tätä mega-annosta mussuttaessani oon jälkiviisaasti varsin tyytyväinen, ettei kauppa ollutkaan auki. Pelottaa jo nyt, kun kohta tää herkku loppuu. Mä kun heitin tohon messiin meidän viimeset suklaajäätelöt :(

PS Ostin eilen uuden maton meidän makkariin, mitäs tykkäätte? Alkaa näyttää aika vahvasti siltä, että meidän makkarissa tullaan näkemään paljon mustavalkoharmaampaa teemaa, kuin mitä aikoinaan oon kuvitellut!

21 kommenttia

  1. Voi helekkari ku hyvän näköstä salaattia! Ja matto on kans tosi ihana! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi oli kyl ihan törkeen hyvää ja nälkä tosiaan lähti, lautanen paino vähintää puol kiloa :-D Ja kiitos!

      Poista
  2. Haha oot ihana Jenna! :-D Pitääkin lähiaikoina tehdä hedelmäsalaattia, näytti tosi hyvältä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nojaa :-D Suosittelen ;-) Toi oli yhtäaikaa tommonen kunnon vitamiini- ja kaloripommi :-D

      Poista
  3. oi nam tuli vesi kielelle. söpöjä kuvia :)
    http://nelliuu.blogspot.fi

    VastaaPoista
  4. Ihanat kuvat hedelmäsaalatista! :)

    VastaaPoista
  5. Meidänkin vakkarikauppa oli just joulukuussa sunnuntaisin yheksään, mut nykyään vaan kuuteen. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joooo, meillä tossa heitetään seinälle se "Avoinna arkisunnuntaisin klo 12-21" -lakana vähän millon sattuu :-D Mitenkää pysy perillä sen aukioloajoista!

      Poista
  6. ompa hyvän näköstä ! tosi kiva postaus tällänen lyhyempikin :)

    VastaaPoista
  7. jos oot ottanut nää illalla, niin miten saat näistä kuvista näin valoisia? :o mulla kun kuvat on ihan keltaisia keinovalossa otettuna.... kauniita kuvia muuten (-:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on semmonen tein-itse-ja-säästin -lisäsalama :-D Eli laitan kameran muotokuvaukselle (oon todennu et sillä saa parhaat salamakuvat) ja heijastan kameran oman salaman ylöspäin jollain pienellä meikkipeilillä tms :-D Täällä ku on valkoset seinät ja katto, ni toimii vähä paremmin ku mitä kotikotona!

      Poista
    2. hei kiitti vinkistä !! täytyy testailla (-:

      Poista
  8. Mä nauroin tolle un kirjotukselle ääneen kun kuvittelin ton krapulakävelyreissun ja kaiken omassa päässäni :--D mutta siis tosi ihanasti kirjotettu teksti! Kuolasin itekkin ton sun hedelmäsalaatti tsydeemin perään heti kun näin sen instassa. Jännä miten yleensä ne parhaat ruuat syntyy just improvisoimalla!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oisitpa vaan nähny vielä mun ulkomuodon ku oli just niin sellanen fiilis, ettei kiinnosta pukeutua. Näytän huvittavalta jo pelkästään ku heitän mun untuvatakin karvahupun päähän kun se on niin korkee jos on huivi kaulassa, mut siihen päälle vielä rönttäset pieruverkkarit ja polviin asti kiskotut neulosuggit :'-D Oh gawd, onneks täällä on sunnuntaisin hiljasta!

      Poista
  9. ompas jännä yhistelmä salaattia ja jäätelöä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No joku lehtisalaatista ja tomaatista väännetty salaatti vois olla hyvinki mielenkiintonen makuelämys jätskin kanssa, mut ainaki mitä ite oon ravintoloissa ja kahviloissa asioinu, ni jäätelö ja hedelmät on erilaisissa muodoissa kyllä varsin yleinen kombo jälkiruokalistoilla :-D

      Poista


Pidetään meininki asiallisena ja rentona. Eri mieltä saa olla, mutta nokkavaksi ei tarvitse heittäytyä!
Kuviani saat toki käyttää, kunhan pyydät ensin luvan allekirjoittaneelta.

Featured posts

Copyright © And then she grew up
Design by Fearne