BREAKFAST IN BED

26. tammikuuta 2014

bf1 IMG_79192 IMG_79152
Herääminen puolenpäivän aikaan verhojen välistä kajastavaan luonnonvaloon. Kahisevissa, vastavaihdetuissa lakanoissa yksistään pyöriminen ja X:n muotoisena keskellä sänkyä kölliminen. Lempisarjojen katselua läppäriltä ilman häiriötekijöitä, panostaminen herkulliseen aamiaiseen niin maun kuin ulkonäönkin suhteen.

Vaikka mä rakastankin mulle rakkaimman ihmisen kanssa asumista yli kaiken, tekee nää yksinvietetyt ja kiireettömät sunnuntaiaamut silti poikaa!

12 kommenttia

  1. Aivan täydellinen toi aamupala!<3 Pakko mennä varmaan Lidliin ostamaan niitä älyhalpoja, mutta niin hyviä croisantteja, kun tää mun herkkulakko loppuu hiihtoloman alkaessa. :)
    -Karita

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kun jaksais useampina aamuina vaivatutua :-D Vaikka mulla työt alkaakin joka päivä vasta varttia vaille neljä iltapäivällä, en silti koskaan syö mitään leivänkänttyä tai jugurttia kummempaa.

      Lidlin croissantit on älyhyviä, niinkuin kaikki muutkin Lidlin lämpimäiset ♥

      Poista
  2. Hah, mä oon aina vedelly croissantteja ihan siltään enkä oo tajunnu, että sinne pitää väliin laittaa jotakin :-D aina oon ihmetelly, miks näitä hypetetään ku eihän ne maistu paljon miltään! Tyhmä mikä tyhmä :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eihän sinne väliin pakko oo mitään laittaa ja ite kyllä tykkään tuoreesta croissantista ihan vaan sellasenaan, mutta niitä tosiaan on kaikennäkösiä suklaasydämisistä kinkkujuustotäytteisiin :-D Noi croissantit oli kerenny kaapissa yön aikana vähän kuivumaan, sen takia heitin nyt täytteet väliin:-)

      Poista
  3. kuulostaa täydelliseltä <3

    VastaaPoista
  4. Onpa niin herkullisen näköistä! :-)


    www.herstylishlife.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oli myös herkullisen makusta, pakko myöntää! :-) ..tosin nyt mun ylähuulta kirvelee, kun se on rohtunu ja "halennu" eikä noista jäisistä mustikoista ollu kovinkaan paljoa apua sen suhteen :-D

      Poista
  5. Oii, tollaset aamut on ihan parhautta ♥

    VastaaPoista
  6. Aamupalat sängyssä on niin parasta!!

    www.terhisuanto.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin ne kyllä on, vielä kun löytyis croissanteja joita ei onnistu murustaan ympäriinsä :-D

      Poista


Pidetään meininki asiallisena ja rentona. Eri mieltä saa olla, mutta nokkavaksi ei tarvitse heittäytyä!
Kuviani saat toki käyttää, kunhan pyydät ensin luvan allekirjoittaneelta.

Featured posts

Copyright © And then she grew up
Design by Fearne