SUNNUNTAI

29. joulukuuta 2013

IMG_7565
Iltapäiväkolme soveltuu mun mielestä aamupalan syömiseen paljon paremmin ku aamukasi. Varsinkin sunnuntaisin. Ja kun on tuoretta, lämmintä ja pehmeetä ciabatta-leipää tarjolla!

IMG_7596
No ne töppöset, vakiovaruste kotona hiihdellessä. Ärsyttää kun näissä ei oo sopivaa pohjaa ulkona käppäilyä varten, vaikka ei ois tosin eka kerta, kun ajatuksissani vien roskat nää jalassani!

IMG_7598
Tilattiin iskän kanssa netistä muutamia kuoria meijän perheen puhelimiin. Mulle tuli pari flipcasea tavallinen ja tuo kuvassa näkyvä wallet-malli ja matkalla mun huomaan ois vielä "backup battery case". Emmä tiedä mikä sen oikea suomenkielinen nimitys on, mutta se on semmonen puhelimen ympärille tuleva kuori, jossa on lisäakku, joka toimii usbin välityksellä. Ajaa siis saman asian kuin esimerkiks järkkäreiden akkukahvat. Ja voi pojat miten paljon mä odotankaan sen saapumista!

Nimetön
Paras joulukoriste ikinä: jättikokonen paperinarusta tehty ontto pallo, jonka sisällä on piiiiiieniä ledivaloja. Oon himoinnut tätä jo useamman vuoden niin mummon ikkunasta kuin mun kotikodin olohuoneesta ja nyt mummo sit teki mullekin oman! // Perustakkutukka.

IMG_7573
Uusinta Bonesia putkeen ja vähän lisää murua rinnan alle. Loppuilta meneekin mukavasti kölliessä ja huomenna oiskin sit vihdoin aika suunnata silmälasiostoksille :-D Saa nähdä millasiin kakkuloihin päädyn, voi olla että keskustan Instrussa vierähtää tovi jos toinenkin. Onneks se on mun työpaikan vieressä!

26 kommenttia

  1. voi vitsit, nyt on kyllä pakko käydä ostamassa itelle tommoset tohvelit! tuntuu vaa entistä kamalammalta kävellä avojalkasin lattialla kun kattoo kuinka kaikki on saanu joululahjaksi sun muuksi tuommoset :--D no alennusmyynnit vielä jatkuu (?) vai jatkuuko? no pakko on silti käydä hakemassa tommoset kotiin <3 niin ja tosi kiva postaus :) !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eiköhän ne jatku, en tiiä kun en ite oo edes suunnitellut meneväni tän vuoden alennusmyynteihin :-) Mutta esimerkiks viime vuonna jossain liikkeissä alennusmyynnit kesti pitkälle tammikuuhun!

      Ja noi omani ostin jo aikoja sitten syksymmällä, H&Mllä taidetaan vieläkin samaisia tossuja myydä eikä hinta oo paha ilman alennustakaan :-) Suosittelen kyllä, jos on yhtään samanlainen viluvarvas kun meitsi!

      Poista
  2. Mistä tilasitte nuo kuoret? Oon itse ettinyt samaiseen puhelimeen kuoria niin ois kiva tietää :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tais olla aliexpress tai joku muu semmonen, ebayn tyyppinen nettipulju:)

      Poista
  3. Mistäs tilasitte noita kuoria ja sen vara akku tsydeemin:-) ? Itse hankkisin juuri kyseisen luurin joka sullakin on ja kipeisesti haluaisin hankkia kuoria ! ;-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuossa ylempänä jo kerroinkin, mutta tuolta tilatessa saa tosiaan venailla ihan rauhassa :-D Me kun tehtiin toi tilaus jo joskus marraskuun alussa eikä vieläkään oo kaikki tulleet tänne meille asti :(

      Poista
  4. Hei! Mä oon tässä aika kauan miettinyt yhtä asiaa. Voisko mitenkään olla mahdollista, että voisit laittaa Myponydoeslsd- blogin näkyviin joksikin päiväksi? Oot ihan älyttömän kaunis ja sulla on niin ihana tyyli, ja niin tämä kuin entinenkin blogisi on aivan täydellisiä. Sain aina sun kuvista paljon inspiraatiota mun pukeutumiseen, hiuksiin, huoneeseen.. (ja täältäkin toki, mutta haluaisin hetken katsella niitä!) Tiiän että tää on paljon pyydetty mutta mää rukoilen! Se olis mulle todella tärkeetä. Vaikka ensiviikoksi oisiko mahdollista että vois käydä katsomassa? OOT IHANA JENNA!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en lupaa mitään muuta nyt näin aluks, kuin harkita asiaa :-) Vanhan blogin puolella kun on niin paljon semmosia juttuja, joita en sen suuremmin haluais enää julkisuuteen tuotavan.

      Poista
    2. Kiitos niin suuresti että harkitset, tää on tosi iso juttu! Ja juu on ihan ymmärrettävää.. unohdin mainita että ihana postaus taas kerran! :)

      Poista
  5. Voit myydä noi sun ihanat rillit mulle! Mä oon ettiny vai kuinka kauan tollasia eikä mistää löydy, alkaa ottaa jo vähä kuuppaa :-D Paljonks maksoit noista ja mistä ne on? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ku rillejä voiski noin vaan myydä :-D Niin ja siis meinaat noita mitkä tossa sivupalkin kuvassa on? Kun mulla on kahdet rillit jo entuudestaan, molemmat on Nisseniltä ostettu joskus yli vuosi sitten ja hintaa tais olla 75e/pokat + linssit tietty!

      Poista
    2. Onks nuo kuinka vahvat? Justii noi mitkä sulla on tuos sivupalkissa? :) IHANAT

      Poista
    3. -0,25. Enhän mä niitä nyt oikeasti ole myymässä, se tuntuis samalta kuin myis omia alusvaatteitaan :-D

      Poista
  6. Ite oon tilannu joskus ebaystä itelleni tollasen flipcasen-aivan mahtava ku saa sinne ajokortin, pankkikortin ja opiskelijakortin!! Sit ku muutaman kerran on jättäny koko saakelin höskän kotiin ni ei paljon juhlita (kokemusta on... tää kuori on kaapin perällä).
    Ihana toi ledipallo!!! Mä en oo saanu meille ees jouluvaloja parvekkeelle ku avokki ei oo suostunut... Oon ihan tohkeissani jo jostain lyhdystä jonka sain joululahjaks:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyllä tosi kätevä, mut itekkin odotan kauhulla sitä päivää, kun ton koko laitoksen unohan kotiin kännyköineen kortteineen kaikkineen :-D Ei ois multa mitenkään ihan liian paljoa vaadittu ...

      Ja hyvähän se on olla innoissaan, jouluvaloja voi poltella pitkin vuotta!

      Poista
  7. Miten päädyit sun nykyseen työhön? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No miten töihin nyt yleensä päädytään :-D Keväällä kirjotusten jälkeen oli niin paljon luppoaikaa, että pistelin menemään työhakemuksia vähän sinne sun tänne ja tosta nykysestä firmasta sitten nappas ekana. Välivuoden takiahan mä tuolla pääasiassa oon, eikä pelkkä yo-todistus taskussa oo kovin paljoa varaa valita. Todennäköisesti myös jatkan tulevien opiskelujen ohella sit mutta vähän pienemmällä tuntimäärällä!

      Poista
  8. Toi on kyllä tosi ihana toi valopallo, mein mummin luona on kans tollanen, ja haluisin kans itelleni samanlaisen ! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mustakin se on ihan hirmusen kaunis ja erityisesti arvostan tota omaani, kun tiedän että se on mummon itse tekemä :-)

      Poista
  9. Voi ku oot kaunis!!

    elamanikuvina.blogspot.fi

    VastaaPoista
  10. Onko toi wallet kuori nimenomaan samsung galaxy s2 plussaan vai pelkään s2:een? nimittäin oon itsekin tilaamassa tommosia mutta en tiedä sopiiko ne sitten plussaan, jos niissä onkin jotain eroja (vaikka ei kyllä pitäisi) :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en rehellisesti sanottuna muista :-D Selasin tuolta aliexpressin sivuilta nimittäin sekä S2lle että S2+lle tehtyjä kuoria ja koteloita, enkä sen koommin sit kiinnittänyt huomiota, kummalle tarkotetut kotelot klikkasin ostoskoriin. Eihän noissa puhelimissa oo eroa kuin ehkä puoli milliä paksuudessa, eikä se ainakaan mun muissa kuorissa oo mitään meinannut, kun oon täältä Suomesta ostanut S2:n kuoria! :-)

      Poista
  11. Kun viimeksi tilasit tuolta Aliexpressiltä, niin paljonko sun tilaamien tuotteiden yhteishinnaks tuli suunnilleen? Oon itse niin kokematon noiden nettitilausten kanssa (varsinkin vielä ihan eri maasta tulevien tuotteiden kanssa), että osaisitko antaa jotain hyvä vinkkejä mulle?:-D Esim. tuliko paljon tullimaksuja päälle, kauanko toimitus kesti ja mitä maksutapoja suosittelisit? :-)

    Kiitos ihan hirmusti jo etukäteen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eeeeemminä tiedä kun iskä noi tilasi, mä vaan valitsin mieleiset :-D Valitettavasti. Yhteishinnaks tuli koko paketille about 25 dollaria ja siinä oli mun kolmen kuoren lisäks jotain muutakin, sen verran tiedän. Tullimaksuja ei oo tullut, kaikki paketit lähetetty suoraan meijän omaan postiin ja sieltä saapumisilmotus kotiin lappuna/tekstiviestinä :-)
      Mä en oo koskaan tilannu ite netistä muuta kuin yhden mekon Asokselta ja sekin oli maailman helpoin kun se tuli EUn sisäpuolelta. Aina oon iskän pistäny hoitamaan kaikki tämmöset kun se ne osaa :-D

      Toimitusaika on ollu tuolta tilatessa parista viikosta pariin kuukauteen, ekat kuoret tuli siinä parin viikon sisällä ja viimesimmät on vieläki matkalla vaikka tilaus tehtiin jo marraskuussa. Ollaan myös tehty monta tilausta syksyn mittaan niin niitä paketteja on tippunut postiin pikkuhiljaa ja ollaan menty laskuissa sekasin et mikä on mistäkin tilauksesta :-D

      Mun käsityksen mukaan toi sivusto toimii samaan tapaan kuin ebay, eli tuotteet tulee yksittäisiltä myyjiltä ja sen takia toimitusajat ja -maksut vaihtelee. Maksaminen itessään hoituu luottokortilla kaikkein kätevimmin! :-)

      Poista
    2. Okei! Kiitti ihan hirveesti kun vastasit! :-)

      Poista


Pidetään meininki asiallisena ja rentona. Eri mieltä saa olla, mutta nokkavaksi ei tarvitse heittäytyä!
Kuviani saat toki käyttää, kunhan pyydät ensin luvan allekirjoittaneelta.

Featured posts

Copyright © And then she grew up
Design by Fearne