LEXINGTON

31. joulukuuta 2013

Kuten varmaan muistattekin, mä lähdin mukaan Indiedaysin ja Instrumentariumin järjestämään kamppikseen, jonka myötä sainkin sit lahjakortin Insturmentariumiin ja mahdollisuuden valita mieluiset kehykset tietystä hintahaarukasta.
  Lahjakortti menee tänään (31.12.) vanhaks ja tuttuun tapaan mä olin liikkeellä vasta eilen. Kyllä sitä aamulla tuli luonnostaan laiskana unikekona mietittyä useampaan otteeseen, et jaksaako sitä herätä yhtien vaivasten rillien takia, kun mulla kuitenkin on jo kahdet. Jos oisin miettiny yhtään pidempään, saisin vielä pitkään kituuttaa itseäni alituiseen löystyvien sankojen orjana, joten onneks tein lopulta oikein hyvän valinnan ja kampesin itteni väkisin ylös sängystä. Tässä ne nyt nimittäin sit ois ...

IMG_7606 RILLLLLIPÄÄ IMG_7608
.. Ja ne on punaset!!! No okei, enempi läpikuultavan viininpunaset, mutta silti kaukana siitä, mitä mä lähdin hakemaan. Valikoima oli melkosen laaja ja oli jotenkin omituista, kun sai ihan hyvällä omallatunnolla katsella niitä merkkikehyksiäkin. Ois varmaan tuntunut vähintäänkin hölmöltä valita kehykset sieltä halvimmasta päästä, nyt kun kerrankin oli varaa panostaa, joten niin mä pistin sit haisemaan ihan koko rahalla (pihi kun olen, mun silmät ihan luonnostaan haahuilivat sinne "SILMÄLASIT ALK. 29€" -hyllyn luo). Reippaan tunnin pähkäilyn ja pohtimisen jälkeen olin ihan ällikällä lyöty omasta valinnastani ...
  Kyseessä on siis Lexingtonin kehykset, niinkuin linssissä möllöttävä logo kertookin. Mulla ei näissä ole vielä varsinaisia linssejä, kun unenpöpperöisenä taliaivona menin ja unohdin semmosen pienen lappusen kotiin, jossa olis tiedot mun edellisistä linsseistä ja näöstä muutenkin. Lahden Instrussa ei myöskään ollut vapaita aikoja näöntarkastukseen enää tälle viikolle, joten vielä en siis pääse ihastelemaan kymmenien metrien päässä sijaitsevia jouluvaloja näiden lasien takaa, mutta kaikki aikanaan.

Kaiken kaikkiaan oon tosi tyytyväinen! Kun vertaa mun vanhoihin laseihin, antaa nää uudet tuommosina läpikuultavina ja sirompina paljon pehmeemmän ilmeen mun pärställe. Kyllä mä noista vuosi takaperin hommatuista kehyksistäkin tykkään ja ne sopii mulle omalla tavallaan, mutta näissä Lexingtoneissa on se oma naisellinen vibansa, mitä mun kaksissa muissa pokissa ei oo! Mitäs työ tykkäätte? Istuuko noi mun pärställe ollenkaan vai oliko ihan hutivalinta?

20 kommenttia

  1. hyvältä näyttää :-)

    VastaaPoista
  2. sullehan sopii vaikka mitkä kun oot niin kaunis ja upea ihminen, henkisesti että ulkoisesti :) <3

    VastaaPoista
  3. Mä vähän petyin silloin ku laitoit postauksen että olet tällaiseen ryhtynyt kun aina olet ollu yhteistyökummaneita vastaan, mutta ihana kuulla että tästä oli sinulle oikeesti muutakin hyötyä kuin vain hupia (esim. vaatteet). Lasit sopii oikein hyvin sinulle ja hyvää uutta vuotta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nooo, oon enemmänkin vastaan tusinapuljuja ja ilmaseks saatavia kiinarättejä, mutta hyvällä maulla ja jonkun muun kuin esimerkiks sheinsiden kanssa toteutetut yhteystyöt voivat mun mielestä toimiakin :-) Perimmäisenä ideana mulla on ollut kuitenkin se, etten halua sitoutua mihinkään pitkäkestosempaan juttuun.

      Mutta kiitos oikein paljon :-) Jos joku on tämmöselle sirrisilmälle hyödyksi, niin laadukkaat rillit :-D

      Poista
  4. oi ihanat lasit! sopii sulle mun mielestä parhaiten, vaikka tykkäsin toki edellisistäkin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia :-) Mustakin nää on paremmat, vaikkei vanhoissakaan ulkonäkönsä puolesta mitään vikaa ole!

      Poista
  5. Vau, ihanat lasit! Sopii sulle just eikä melkein :-)

    VastaaPoista
  6. Tosi ihanan väriset. <3 Itelläni ei oo silmälaseja, mutta jos olis nii ne olis varmaanhi justiin tuon väriset! Soppii kyllä sulle tosi hyvin. Hyvä valinta! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tosiaankin, mukavaa vaihtelua perusmustiin tai ruskeisiin, vaikka semiturvallisella linjalla pysytäänkin :-) Kiitos oikein paljon ♥

      Poista
  7. Tosi kivat noi kehykset ja sopii sulle! Haluisin silmälasit ihan vaan siitä syystä ku nykyään on niin kivoja silmälaseja, vaikka näössä ei ookkaan mitään vikaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, älä sano noin :-D Mäkin aikoinaan halusin rillit ihan vaan niiden hienouden takia ja tässä sitä nyt ollaan, en enää nää lukea katuviittoja läheltäkään ilman laseja siinä missä ennen hämmästytin autoseuruetta lukemalla niitä useamman kymmenen metrin päästä :-D Ehkä vähän turhauttavaa, mutta onneks tosiaan hyvännäköiset rillit vähän piristää mieltä! :-D

      Poista
  8. Kuinka huono näkö sulla on?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Puoltoista vuotta sitten oli molemmissa silmissä -0.25 kun lähdettiin ettimään syytä mun jatkuville päänsäryille. Sittemmin huonontunut reippaasti enkä vieläkään oo saanut säästettyä tarpeeks rahaa näiden lasien linsseihin vaikka tarve rupee oleen melkonen...

      Pärjään kyllä edelleen normaalielämässä ilman rillejä ja mun lähinäkö on hyvä, mutta esimerkiks telkkarii kattoessa ne on hyvä olla nokalla tai muuten siristelen itelleni päänsäryn...

      Poista


Pidetään meininki asiallisena ja rentona. Eri mieltä saa olla, mutta nokkavaksi ei tarvitse heittäytyä!
Kuviani saat toki käyttää, kunhan pyydät ensin luvan allekirjoittaneelta.

Featured posts

Copyright © And then she grew up
Design by Fearne