DENNA VECKAN..

15. joulukuuta 2013

igg11 Maanantaina matkalla töihin. Mulla ei ollut hiustenkuivaajaa koko viikon aikana ja kuivashampookin loppui, niin piti viritellä kaikenmaailman tukkajuttuja kun ei tää fleda suostunut aamun aikana kotona ollessa kuivamaan ja märkine hiuksine nukuttu yö ei tehnyt nannaa jakaukselle. Surffikiharat oli listan sijalla ykkösenä. 2&3 Maailman mukavin sänky tästä ei vaan tahdo nousta ylös. Se on mun etu, etten tee muuta kuin myöhästä iltavuoroa. Tulevaisuudessa tulee aivan varmasti ongelmia, kun opiskelujen alottamisen myötä myös aikaset aamut lisääntyy .. 4 Meidän ultrakodikas olohuone retroverhoineen. Tällä hetkellä tosin tuolla yhdessä nurkassa on Jamin tietokonenurkkaus, mutta noh .. Eipä se tosta vielä olohuonetta tee :-D

igg2
5 Perjantain herkkusafkaa. Jami inhoo paprikaa ja se huus ku hinaaja, kun mä heitin noi mun paprikat tohon vihanneslautaselle kurkun ja tomaatin kylkeen "Toi kauhee maku saletisti tarttuu!!!" 6 Lauantaina kaupoilla H&Mn sovituskopissa. Mun piti etsiä semmonen kiva, istuva, pelkistetty ja valkonen neule, mikä menis kauluspaitojen päällä kivasti, mutta ei semmosta oikeenlaista löytynyt. Pöllin myös Jamin pipon: toinen niistä tavoista, joilla peittää likasen rasvanen tyvi ja päin mäntyä oleva jakaus. 7 Kärsin koko viikon ihan mielettömästä koiraikävästä ja äitin kanssa sit sovittiin, et lauantaina meen niille syömään. Rontti hengaskin mun kyljessä koko illan siinä missä Manu ei varmaan ollut ees tajunnut, että mä olin ollut poissa. Tänään kun vielä kävin porukoilla pyörähtämässä ja olin siinä sit lähdössä kotio, Rontti tapitti mua eteisen oviaukossa kulmiensa alta ihan hädissään ja surullisen näkösenä. On se luttana ♥ 8 Tän illan kuviot pasta tosin on jo syöty ja Sydämen Asialla vaihtui hetkellisesti Solsidaniin. Otettiin Jamin kanssa Filmnet nyt ekaks kuukaudeks ja oon ihan fiilareissa kun siellä on Solsidanin kolme ekaa kautta!

10 kommenttia

  1. Mistä toi sun rusettipanta on peräisin? :) ihana!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Gina Tricotista, oon sen täällä blogissa alkusyksystä esitellytkin:)

      Poista
  2. Sellainen postaus ois jees sitten ku teillä on muuttorumbahässäkkä ohi niin Jami kertoisi päivästä sun kanssa! :)
    Toivottavasti ymmärsit mitä ajoin takaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi olla että moisen postauksen teko venyis jonnekin vuoden päähän, valitettavasti:-D meillä ei tällä hetkellä mun töiden takia oo ku pari hassua tuntia yhteistä aikaa vuorokaudesta yöunien lisäks. Viikonloput on tietysti eri mut sillonkaa ei kummempaa äksöniä oo havaittavissa :-D pistetään korvaan taakse, vaikka Jami viimeks tänään sano mulle ettei osaa tai haluu kirjottaa blogiin mitään täysin omasta hatusta :-(

      Poista
  3. Hei, muistelisin joskus sun sanoneen et sun ois tarkotus tehdä Draw my life-haaste (tai ainakin sen tyylinen?) niin onko se sulla vielä korvan takana vai ootko päättänyt skippaa kyseisen haasteen? Kattelin taas youtubesta noita videoita ja ois niin siistiä nähdä vastaava myös sulta <:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu se on edelleen suunnitteilla, nyt vaan muuton myötä välineet semmosen tekemiseen jäi vanhempien ja veljien huomaan (piirtotaulu ja tussit), niin se on senkin takia pitkittynyt:-)

      Poista
    2. Muaki kiinnostais draw my life sun tekemänä! :)

      Poista
    3. Pitää metsästää jostain edullinen magneettitaulu, mihin piirtää :-D En jääkaappiin uskalla koskea, jos siitä ei sitten jäljet lähdekään. Siinä ois sit mun elämäntarina ikuisesti hoho

      Poista


Pidetään meininki asiallisena ja rentona. Eri mieltä saa olla, mutta nokkavaksi ei tarvitse heittäytyä!
Kuviani saat toki käyttää, kunhan pyydät ensin luvan allekirjoittaneelta.

Featured posts

Copyright © And then she grew up
Design by Fearne