WHAT'S ON MY PHONE?

20. marraskuuta 2013


Siitä vaan tuli yli 20-minuuttinen, vaikka kuinka yritin leikata turhia pätkiä öö-muminoita ja hiljasia hetkiä poies.. Ajatelkaa kuitenkin positiivisesti alkuperäinen ja muokkaamaton versio oli puolta minuuttia vaille puolituntinen!
  Katsokoon ketä kiinnostaa ja suokaa mun lievä apaattisuus anteeksi jo etukäteen, sunnuntai-illat ei oo niitä energisimpiä vaihtoehtoja kuvailla videoita. Muistakkee myös klikkailla laatua tuolta rataksesta vähän paremmaks, niin ennestään hämärän videon tuijottelu on edes vähän miellyttävämpää :-)

18 kommenttia

  1. Swarovski-kristalleja my ass! :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. http://www.white-diamonds.com/de/samsung-galaxy-cases-1/samsung-galaxy-sii/samsung-galaxy-sii-case-sash.html

      "MADE WITH SWAROVSKI ELEMENTS"

      Nii että miten oli? Ääliömäistä ruveta todistelee tämmöstä mutta jos ei puhetta uskota, ni olkoot :-) kyse ei kuitenkaan oo mistään timanteista.

      Poista
  2. oletko äänittänyt ton puheen jotenkin erikseen tohon päälle:D?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja puol tuntia pyöritelly puhelinta käsissäni ihan mykkänä? :-D Höhö, tiedä mitä siitäki tulis. Mut siis en oo äänittäny, ihan tossa messissä puhuin kameran mikrofonille.

      Poista
  3. ei pysty kattoo tästä ainakaa minun puhelimel:( oisitko jaksanu laittaa youtube-linkin?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa, höh :( Mun puhelimella ainakin toimii, mutta tässä toi linkki https://www.youtube.com/watch?v=Hcx0zjj4vjw !

      Poista
    2. Munkaan puhelimella ei toiminu! :(

      Poista
  4. kiitos videostasi, tämä insproi minua hankkimaan tämän kyseisen luurin ja olen kerrakseen tyytyväinen ! :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa ihan tosi? :-D No hieno homma sitten!

      Poista
  5. Mikä sen kuvanmuokkaus sovelluksen nimi on jolla muokkailit sitä sun jalka kuvaa :D ei instasize eikä se 'hupi' muokkailuun käytettävä :D
    Toivottavasti ymmärsit mut epätoivosen selityksen(:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan vaan Photo Editor tai Kuvankäsittely, en oo ihan varma kummalla nimellä se Play Storesta löytyy kun mä latasin sen Kuvankäsittely -nimellä ja pari päivitystä sitten nimeks vaihtu Photo Editor :-)

      Poista
  6. tosi kiva video ! (: toi sun selitys oli nii jotenki rauhottavaa, et katoin tän ekaks ja laitoin sit taustalle hölisee ku pakkasin :'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, aijaa :-D no mut kiva kuulla tämmönenki!!

      Poista
  7. paljon maksoi ja mistä ostit? taisit sanoa videossa mutta mä nyt kysyn uudestaan :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Gigantista ostin, puhelin oli jotain 250€ ja otin siihe sit puoleks vuodeks sen HappyCare-vakuutuksen et jottaaaaiin päälle 300€ + muistikortin hinta :-D

      Poista
  8. Tosi kiva video ! :) Mulla on kans Samsung Galaxy S2 plus, mut mulla aika usein minim. kerran päivässä näyttö "jäätyy" ja sen saa auki vaan kun repii akun irti, mikä käy välillä hermoille, mut muuten oon kyl tykännyt tästä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai, no höh :( Mulla vaan sovellukset friisaa ja sammuu iteksee, mut seki on ollu sit aina vaa päivityksistä kii :-D Kiitos:)

      Poista


Pidetään meininki asiallisena ja rentona. Eri mieltä saa olla, mutta nokkavaksi ei tarvitse heittäytyä!
Kuviani saat toki käyttää, kunhan pyydät ensin luvan allekirjoittaneelta.

Featured posts

Copyright © And then she grew up
Design by Fearne