Uusia tuttavuuksia testaamassa 2/2 - VIDEO

2. marraskuuta 2013

Ja muistuihan se unohdettu tuotekin, nimittäin Herbinan kuivashampoo! Senkin tosiaan oon käyttänyt loppuun jo aikoja sitten, "riittosuudesta" ehkä himpun verran miinusta. Tai sitten mä vaan en osannut käyttää sitä oikein :-D Mutta varsin toimivaa tököttiä oli, sen avulla sain venytettyä hiustenpesujen väliä parhaimillaan neljään päivään! Tosin purnukan spraymaali-tönkkämäinen olemus ja sisällä ravistettaessa helisevä kuula ärsytti mua kovasti ja auta armias jos Manu oli jossain lähettyvillä kun sitä sumutti. Semmosta pärskimistä et nää missään muualla, ★★★

Muistakkee klikata laatua vähän paremmaks tuolta rataksesta, niin voipi olla himpun verran mukavempi kokemus katsoa tota mun hulabaloota! Linkki videolla arvosteltujen tuotteiden esittely-postaukseen tässä -> click

36 kommenttia

  1. onko sulla youtubessa sponsor ship??? :o ku saat ton kuvan noin??

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai siis ton alotuskuvan? Ei oo, se on mun käsittääkseni nykyään mahdollista ihan kaikille :-) Ei mun oo järkeä pyytää tuota partnershipiä, kun teen videoita sen verta harvoin!

      Poista
    2. aijaaa!! :o miten?

      Poista
    3. No mulla ainakin siinä lataussivulla on "Oma pikkukuva" tai joku semmonen nappula, josta pääsee sit valkkaamaan omavalitsemansa kuvan tietokoneen syövereistä :-D

      Poista
    4. Oon lataamassa nyt videota nii tulee vaan:

      ''Videoiden pikkukuvat
      Pikkukuvien valinnat näkyvät, kun video on käsitelty.'

      :o? Eli mulla ei näemmä tuu sitä? Ehkä se johtuu sun tilaajamäärästä tai jotain että pystyt valitseen.. :/ Missä vaiheessa valitset sen pikkukuvan, videon lataushetkellä vai latauksen jälkeen vai..?

      Poista
    5. Hmm, mulla ei kyllä oo edes viittäkymmentä tilaajaa että en sit osaa sanoa missä se raja tolle muka menis :-D

      http://oi41.tinypic.com/mwa8ph.jpg
      Tossa kuvankaappaus siitä mun latausikkunasta, se Oma pikkukuva -vaihtoehto ilmestyy aika alkupuolella latausta tonne alalaitaan! Se on kyl tullu vasta tässä syksyn aikana, youtuben uudistuksien myötä. Voihan se olla ettei se kaikilla vielä toimi :o

      Poista
    6. Ohops, mulla ei oo tollasta, mutta toivotaan että mullekkin tulis jossain vaiheessa! :-) Muuten, tosi kiva video, tykkäsin tosi paljon!

      Poista
  2. millä/miten sä kiharrat sun hiukset? :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on youtubessa tutovideo! Tämmöset kiharat, mitkä tässä videolla oli, vääntelen ja kääntelen vaan suoristusraudalla :-)

      Poista
  3. Tää oli jotenki ihan erilainen ku mikään sun aiemmista videoista! Olis paljon rennompi, ilosempi ja aidompi kun aikasemmin. Ennen tuntu että piipitit jotain hiljaa ja jotenki tylsästi mut tää oli hauska ja viihdyttävä vaikkei yleensä tämmöset tuote-esittely videot herätä mussa mitään kiinnostusta. Olit leikannutki tän niin kivasti kun ei tullu kaikki yhteen pötköön. Jee hyvä sä!
    Noista tuotteista sen verran että mulla on toi cc voide käytössä ja mulla on semmonen keskipaha akne, paljon näppyjä leuassa ja nyt ne on alkanu valtaa entistä enemmän alaa myös poskista ja otsalta (jei). Mut siis ite en tykkää paksusta pakkelikerroksesta mutta ihon surkeen laadun takii haluun käyttää jotain millä sais pahimmat jäljet piiloon. Toi cc on ihan täydellinen, peittävyys on just sopiva mutta silti ei tuu liian tunkkanen olo kasvoille. En suostuis tavallista meikkivoidetta enää käyttämäänkään. Jokaisella on tietysti omat mieltymyksensä mut halusin tulla kertoo että ite oon kokenu ton just toimivaks tuotteeks vaikka iho huonossa kunnossa onkin.
    Sit oon käyttäny myös tota sheivausgeelii mutta jostain syystä se vaahtoo mulla :o ärsyttävää enkä tiiä miks se tekee niin vaikkei pitäis.. Muutenki oon kokenu sen melko turhana tuotteena ja itellä jääny vähemmälle käytölle.
    Mutta kiitos kivasta videosta:) lisää tämmösii, mut jostain yleisesti ottaen kiinnostavammasta aiheesta ehkä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, sen ehkä huomaa, että olin tän videoinnin hetkellä kolmistaan koirien kanssa kotona :-D Kaikilla muilla videoilla oon yleensä saanut hissutella ja joutunut piipittämään just sen takia, kun jompikumpi porukoista möllöttäny viereisessä huoneessa. Vaikka äiti ja iskä molemmat tätä blogia lukee, niin silti musta on edelleen jotenkin noloa työstää blogimatskua sillon jos ne on lähettyvillä. Jännä sinänsä!

      Se on kyllä tosi paljon ihotyypistä kiinni, miten erilaisiin tuotteisiin tulee suhtauduttua :-) Mulla on tämmönen tyypillinen suomalainen sekaiho, joka kuivuu pinnasta tosi herkästi. Yleensä toi CC-voide on mulla parhaimmillaan just sillon, kun oon kuorinut ja rasvannut nassun viimesen päälle. Punotusta se ei kuitenkaan yksinään peitä, en tiiä mikä siinä sitten on!

      Mut hienoa kuitenkin, jos sulla toimii! Ja kyllä toi sheivausgeeli mullakin vaahtos jos sitä kunnolla hinkkas ihoa vasten, mutta kun sitä levitti sen kummemmin painamatta, niin se toimi oikein hyvin :-)

      Poista
  4. niin mistä/mikkä noi ripsentaivuttimet oli?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Cailap by Mariela Sarkima -mallistoa, omani ostin Sokokselta. Varmaan löytyy muistakin hyvinvarustetuista ja isommista tavarataloista!

      Poista
  5. Mä oon aina tykänny sun videoista, mutta mustakin tää oli jotenki vielä entisiäkin kivampi! :-D ja siis hyödyllinen kanssa - poimin muutamat vinkit varmasti korvan taakse ;p

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oikein kiva kuulla :-) Mä panostin tän muokkaukseen ihan hullun lailla, väänsin tätä koko illan :-D Toivottavasti vinkit osottautuu sun kohdalla hyödyllisiksi!

      Poista
  6. Eii oikeesti mist toi musiikki on tuttu tai siis mikä se on XDD ku mul tuli joku flashback tosta mut ei minkäänlaista muistikuvaa missä oon ton musiikin kuullu, oisko jossai

    VastaaPoista
  7. painoin iphonella vahingossa julkase ^ mut siis joo, eli oisko jossai pelissä en tiiä XDD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on muistaakseni jossain hampurilaisenkokoamispelissä, mulla oli se ipodissa joskus! Löysin ton netistä ku etin background-musiikkia videolle, ihan huippu :-D Myös monilla youtubereilla tota tulee kuultua videoiden taustamusiikkina.

      Poista
  8. sä oot niin ihana <3 meen heti pikimmiten ostaan ton sheivausgeelin, että kiitti tästä!

    VastaaPoista
  9. Vaikka tässä nykymaailmassa on paljo semmosia ei niin mukavia asioita, nii silti oon ilonen että bloggaaminen on keksitty. Hyvvää ajanvietettä hetkiin, joina haluaa vaan rentoutua, kahtoa videoita ja lukia. Sunhi jutut on aina yhtä kiinnostavia ja hauskojahi. Ja pittää muistaa sanoa että oot älyttömän kaunis. :) Että kiitos sulle ku oot pelastanu mut monilta tylsiltä hetkiltä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinhän se vähän on :-) Hirmusen paljon kiitoksia, kiva kuulla jos mun hölinät on edes jollain tavalla viihdyttäviä!

      Poista
  10. mistä sä ostit tota sheivausgeeliä :)?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sokokselta! Varmaan löytyy jostain isoimmista marketeistakin, tai ainakin cittarissa oon noita RFSUn tuotteita nähnyt :-)

      Poista
  11. Haha, tää oli tosi hyvä video:D!
    Mistä oot ostanu ton meikin/naamanpuhistus aineen:-)?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla, kiitos :-) Se on Sokokselta myös!

      Poista
  12. hei pakko jakaa vinkkinä myös ennen ton nivea soft voiteen vannoutuneena käyttäjänä, talvisin mun naama on yhtä pintakuiva ku saharan aavikko ja monet vuodet tota nivea softia tuli käytettyä, mutta nyt sen syrjäyttäneeksi luottotuotteeksi nousi garnierin nordic moisture match:in pinkki purkki kuivalle ja erittäin kuivalle iholle. tosi riittosaa ja kosteuttavaa enkä sitä enää vaihtais mistään hinnasta pois :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa, pitääkin pistää se testiin kun toi softi loppuu! Kiitti vinkistä :-)

      Poista
  13. teehän oldies but goldies postaus! :) ois kiva nähä minkä näkönen oot ollu yläasteel ja lukioaikoina!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eiköhän se jossain vaiheessa onnistu :-)

      Poista
  14. Seerumin päälle laitetaan vielä erikseen kosteusvoide, voipi olla että tuo nahkea tunne johtuu siitä. :) Mun seerumi ainakin jättää semmosen tahmeen tunteen iholle (kaikki kokeilemani seerumit ei toki näin oo tehnyt), terkuin kosmetologi. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mä totesin itekki et parempi vaan vetää tota kosteusvoidetta päälle, mutta eipä toi siinä parissa viikossa mitään mullistavaa muutosta tehny. Alko vaan ärsyttämään se turhalla mönjällä läträäminen :-D Olin kuitenki ennen testausta lukenu et se ois levityksen jälkeen jättäny freesin ja pehmeen tunnun iholle ....no ei jättänyt. Ehkä noissa seerumeissa on parempi turvautua vähän johonki laadukkaampaan kamaan!

      Poista
  15. Vitsi mä tykkään näistä sun videopostauksista tosi paljon! Oli aihe sitte mikä tahansa ni vähintään 2 kertaa mä ne katon läpi! Lisää videoita! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia :-) Niitä on tulossa, kunhan aihetta on!

      Poista
  16. vaikutatpa kivalta !! :-)
    ja täältä uusi lukija <3

    VastaaPoista


Pidetään meininki asiallisena ja rentona. Eri mieltä saa olla, mutta nokkavaksi ei tarvitse heittäytyä!
Kuviani saat toki käyttää, kunhan pyydät ensin luvan allekirjoittaneelta.

Featured posts

Copyright © And then she grew up
Design by Fearne