Q&A 1/2

5. marraskuuta 2013

qa4
Mitä kieliä osaat ja kuinka hyvin? Mitä kieliä haluaisit osata?

Englanti on vieraista kielistä se, mitä parhaiten puhun/ymmärrän/kirjoitan ja se tulee luonnostaan. Ruotsi sen sijaan on vähän kiven alla, mutta se on nyt parin viime viikon aikana harjaantunu ihan kivasti, kun oon ruvennu kattomaan Solsidania :-D
  Lisäks oon koulussa opiskellut espanjaa ja ranskaa parin kurssin verran, espanja mulla oli lyhyenä kielenä lukiossa ja ranskaa luin pitkänä valinnaisaineena yläasteella! Niitä puhun sillai, et selviäisin varmasti turistina maissa, joissa noita puhutaan :-D Haluaisin osata tota espanjaa ihan täydellisesti ja sen lisäks sitten venäjää!

Mitkä on sun parhaimmat kirpparilöydöt?
Ihan ykkösparaslöytö on mun Vilan villakangastakki, se on niin huisin ihana ja makso vaan kympin!

Millä kirppareilla käyt useimmiten?
Lahden Hennalassa Lanttila-kirppiksellä, se on niin iso että sieltä löytyy aina jotain! Kaikenlisäks se on tästä meiltä vaan muutaman kilsan päässä, niin kesäsin sinne on kiva vaikka pyöräillä.

Mikä kiinnitti poikaystäväs ensimmäiseksi huomiota, kun näit hänet ensimmäisen kerran? :)
Tajusin että sillä on aina punanen paita :-D Kuuntelin just tässä joku päivä radiosta, miten punanen väri miehellä vetoaa naisiin jotenkin erityisellä tavalla. Taisin itse todistaa tän väitteen faktaksi!
  Ja siis tosiaan, Jamilla ei ollut vaan yhtä punasta paitaa, se ei vaan niihin aikoihin yksinkertasesti omistanut muita kun punasia teeppareita :-D

Paljonko käytät kuukaudessa rahaa ulkonäköön?
Jonkin verran, en niinkään käytä mitään kauneuspalveluita ja hiuksetkin leikkautan(/värjäytän) yleensä yhellä kaverilla :-) Lähinnä sitä rahaa menee noihin tuotteisiin, niinku meikkeihin ja hygieniatuotteisiin mut nekin kestää mulla yleensä kauemmin kun vaan yhen kuukauden. Vaatteisiin menee sit tietty enempi kuukauden aikana, yleensä jokasesta palkkapussista on tullut ostettua jotain päällepantavaa. Sanon että paristakympistä pariinsataan euroon!

Lempivaatekaupat?
Tykkään Vero Modasta ihan hirmusesti ja Lindex on myös vieny mun sydämen näistä liikkeistä mitä täällä Lahdessa on! Myös lahtelainen St. Louis Store on ollu yks mun lemppareista jo vuosia, mutta nyt se kai lopetetaan ainakin hetkeksi, kun sen rakennus menee remonttiin :( Se on ihan vietävän ihana pikkupulju täynnä merkkikuteita, joihin mulla ei oo varaa. Tykkään vaan käydä hypistelemässä siellä niitä Acnen villapaitoja ♥

qa3
Mitkä on sun "turvavaatteet"? Siis sellaset että jos nukut pommiin tms. ja pitää heittää jotain päälle nopsasti ja lähteä ulos, niin mitä vedät päälle todennäköisimmin tällasessa tilanteessa? :)

Yleensä mustat pillifarkut ja joku simppeli (puoli)pitkähihanen trikoopusero pelastaa päivän :-) Kaveriks helminapit korviin, kello ranteeseen ja jalkaan mun "ratsastusnilkkurit" niin avot! Kaikenlisäks toi mun uus untuvatakki natsaa tän yhdistelmän kanssa ihan hirmu hyvin yhteen.

Jos muuttaisit ulkomaille niin mihin maahan todennäköisesti muuttaisit?
Jos saisin valita minkä maan maailmasta tahansa, niin muuttaisin Australiaan. Myös Norja ja Ruotsi houkuttelis, koska kummastakin ois helppo päästä kotiin kyläilemään, mut toi Australia on ollu ehdoton ykkönen jo vuosia :-)

Top 5 lempibiisit tällä hetkellä?
Mul on tällä hetkellä joku ihme kausi taas päällä, kuuntelen lähes pelkästään suomalaisia mulle tärkeitä ja muistorikkaita biisejä kaikkien NRJ-renkutuksien ja uusimpien hittien sijasta. Kai se Suomipopin kuuntelu tehny tehtävänsä tänki suhteen, täällä mä aina vollottelen yksinäni näitä kuunnellessa

Kuka on sun idoli/roolimalli?
Meidän Ulla-mummo, äidinäiti ♥ Siinä on nainen, jollainen mäkin haluan mummona olla
positiivinen, vahva, lempeä ja pullantuoksuinen, sukkaa omassa tuolissaan kutova kaunarifani!

Mitä mieltä oot viiltelemisestä?

Jokasella on syynsä toimia, niinkuin tahtovat. Viiltely on mun mielestä eräänlainen avunhuuto, enkä mä ihan oikeesti koskaan lähtis arvostelemaan viiletelevää/viillellyttä ihmistä millään tavalla.
  Tietty on sitten erikseen vaan nämä huomiotahakevat uunot, joiden ongelmat suurimittasemmankin kartotuksen jälkeen ovat luokkaa joululahjaks saatu vääränvärinen iPhone. Näiden toiminta saa aikaan saman reaktion, kuin mitä siinä tarinassa jossa poika huusi sutta: tosipaikan tullen ei enää oteta asiaa tosissaan. Siihen itsensä satuttamiseen kun pitäis ulkopuolisten huomatessaan aina suhtautua vakavasti, ennen kuin selviäis mikä se kupletin juoni oikeesti on.

Mitä kaikkea oot harrastanu sun elämän aikana?

Mä hiihdin 10 vuotta elämästäni, viimeset vuodet aikalailla vastoin tahtoani :-D Se on semmonen iskän suvussa kulkeva juttu
mummo hiihtää, iskä hiihti ja mun kummisetäni (iskän veli) hiihti. Se oli siis ilmiselvää, että meidät Jannenkin kanssa pistettiin suksien päälle siinä reippaassa parin vuoden iässä. Välineet oli kyllä aina viimesen päälle ja ne uusittiin säännöllisesti, mutta oli se silti ihan perseestä, kun mä itkuavääntäen muutaman kerran raahauduin sinne ladunvarteen, kun mummo sanoi että "Kyllä sää tykkäät sitte ku pääset suksien päälle!!!!" ..newsflash, en tykänny. Mut vaan oli helppo lahjoa sinne suklaan avulla :-D
  Hiihdon lisäks oon harrastanut uintia ja kokeillut telinevoimistelua. Mulla ois ollu edessä lupaava uintiura, mutta se loppu lyhyeen kun sain keuhkokuumeen ekan vuoden jälkeen (valkun sijainen meinas hukuttaa mut sinne altaaseen...) ja telinevoimistelu ei ollu yhtään mun juttu. Myöhemmin liikkamaikat kehunu mun uintitaitoja ja olin nuorempana kova vesipeto, harmittaa ku se jäi seuraharrastuksena niin lyhyeen.
  Semmosina arjen pikkuharrastuksina mulla sen sijaan on aina ollut lukeminen
rakastan kirjoja ja omaan kotiin haluankin messevän kirjahyllyn täyteen omia lempparikirjoja! Niin ja tietty tää blogi ja siihen sisältyvät aktiviteetit valokuvaamisesta kirjottamiseen :-D

Haetko opiskelemaan ja jos niin minne/mitä?

Hain keväällä restonomiksi ja tradenomiksi, mutta arvaatte varmaan miten siinä kävi kun nyt vietän välivuotta .. Nyt syksyllä en hakenut minnekään, kun haluun tehä töitä ja pistää opiskeluvuosia varten vähän rahaa säästöön. Ens keväänä haen näillä näppäimillä ainakin yo-pohjaselle kampaajalinjalle amikseen. Muuta en vielä osaa sanoa!

qa2
Lakkaatko paljon kynsiä/varpaankynsiä?

Meillä pitäis töissä olla aina puhtaat, koruttomat kädet (kielii ammattitaidosta ja on hygieenistä), mutta yleensä mulla on kynsissä joku kirkas/kovettava tai nudenvärinen lakka pitämässä kynnet kunnossa. Ne kun tuppaa halkeilemaan ja katkeilemaan samantien, jos mitään suojaa ei oo.
  Varpaankynnet lakkaan yleensä pari kertaa kesässä. Mulla on niin miehiset jalkapöydät, et se näyttää vähän hassulta, kun varpaankynnet on lakattu :-D

Oletko onnellinen?
Onnellisempikin voisi olla, mutta en valita!

Lempparikirjasi?
Tää on joka kerta kauheen vaikee kysymys! Oon lukenu elämäni aikana niin paljon kirjoja, etten edes muista kaikkien must read -yksilöiden nimiä :-D 3. luokalla luin jonkun aikuisten hyllyistä löytyneen tiiliskiven, jota ahmin sivutolkulla joka päivä. Sen juoni oli aika rankka kasvamiskertomus ja kannet vaaleanpunaiset. Nimestä tai kirjailijasta mulla ei oo harmainta hajua, ikävä kyllä.
  Mutta nooooo, Poika raidallisessa pyjamassa, Nick Hornbyn Skeittari ja Jacqueline Wilsonin Tatuoitu äiti on olleet semmosia kirjoja, jotka oon lukenut yhdeltä istumalta ja ihan oikeesti ärsyttää, kun niiden juonet on vielä niin tuoreessa muistissa ettei niitä voi lukea uudelleen! Myös Varjojen Kaupungit -sarja teki muhun yläasteikäsenä vaikutuksen. Joskus tulee myös lainattua ihan hömppäkirjoja ja oon ahminut esimerkiks kaikki mahdolliset Neiti Etsivät moneen kertaan sinä aikana, kun oon osannut lukea! Edelleen ne on mun mielestä jännittäviä, haha :-D

Miten oot tehnyt ton instagram bannerin?
Ton mikä on tuolla sivussa? Etin Googlen kuvahausta ison ig-logon ja lisäsin sen kuvagadgettina ulkoasuun :-D

Kauan oot blogannut?
Alkuvuodesta 2010.

Miten olet saanut noin paljon seuraajia?
Vähän siten sun täten. Lähinnä ajan kanssa, joskus alkuaikoina tuli linkattua vanhan blogin osoitetta esimerkiks keskustelupalstoille ja pariin linkitä blogisi -postaukseen, mutta eipä oo sitäkään enää pariin vuoteen tullut harrastettua :-D 2011 mua haastateltiin lukijoiden pyynnöstä Demin kaverikirjaan ja sen kautta mulle tuli viikossa yli 500 lukijaa, huh!

Millaiseksi toivoisit, että blogisi kehittyisi?
Mulla ei oo mitään suurempaa tavotetta blogin kehittymisen suhteen. Se on ollu aika samanlainen jo pitkään, mulla on oma tyyli ja pidän siitä kiinni. Välillä kokeilen uusia juttuja, mutta palaan tuttuihin ja turvallisiin kaavoihin. Oon auttamattoman tylsä :-D Teen tätä niin kauan kun tuntuu hyvältä eikä mikään tätä harrastusta estä.
  Aina kieli pitkällä ihailen laadukkaita norjalaisia ja ruotsalaisia blogeja, mutta pidän itteäni jotenkin liian tavallisena kirjoittaakseni samantyylistä blogia, kuin mitä joillain naapurimaidemme kaunottarilla on. Oishan se mahtavaa joskus tienata elantonsa blogia rustaamalla tai löytää unelmien työpaikka tätä kautta, mutta realistisena ihmisenä pidän sitä aika mahdottomana. En oo sitä semmosta tähtiainesta, mitä Suomen blogitaivas etsii. Kaikenlisäks oon tässä viimeaikoina vähän lannistunu tän puuhan suhteen, kun tuntuu ettei ketään oikein enää kiinnosta mun jutut. Välillä luen vanhan blogin lennokkaita tekstejä ja selailen niitä kolmen vuoden takasia kuvia, sillon oikeesti tajuu etten mä oo enää 15.

qa1
Millaseks kuvittelet elämäs 10 vuoden päästä?

Nään itteni alottelemassa semmosta kliseistä suomalaista perhe-elämää. Todennäkösesti ja erityisen toivottavasti oon naimisissa Jamin kanssa, ollaan tuoreet vanhemmat meidän ensimmäiselle lapselle, ehkä jopa toiselle ja pään päällä on omakotitalon katto tai sitten se on jo vähintäänkin realistinen lähitulevaisuuden suunnitelma. Teen työtä josta tykkään, jos tässä joku päivä keksisi et mikä se oma ala olisi, ja harrastan juttuja, joista nautin. Tai kuka tietää, jos oon vaikka kotiäiti. Se ois ihan huippua!
  Oon sillon kuitenkin jo lähempänä kolmeakymmentä, hui jestas sentään! Semmoset "nuoruuden hurjastelut" alkaa olla siinä vaiheessa jo ohi, on aika asettua hetkeks aloilleen ja lapsiperheeseen sopimattomat suunnitelmat odottelee eläkeikää. Oon siinävaiheessa todennäkösesti nähnyt jo paljon maailmaa, mutta varmasti janoan sitä lisää. Tosin en tiedä, miten käy mun unelmien Australian reissun, kun Jami pelkää kuollakseen hämähäkkejä ja ne kun ei Down Under oo mitään lepposimpia heppuja. Myös Jami tietää sen, varsin hyvin. Lähden sitten iskän kanssa, se kun on ollut senkin unelma jo vuosia astella Australian maankamaralla :-)

Mitä uskot tapahtuvan kuoleman jälkeen?
Mä en ihan oikeasti osaa vastata tähän. Taivaaseen ja Helvettiin en usko, mutta sen sijaan haluaisin uskoa uudelleensyntymiseen. Mä voin oikeasti kuvitella, kuinka mun sielu on ennen mun tänhetkistä olemassaoloa ollut jossain muussa elävässä olennossa, ja että sielut on semmonen kiertävä luonnonvara. Se taas on toinen juttu, onko esimerkiks ötököillä sielua vai onko se vaan ihmisten juttu.
  Nää on semmosia asioita mitä en halua miettiä, saan vaan päänsärkyä ja rupee ahdistamaan. Mä jo skidinä mietin, et miks oon mä enkä kukaan muu ja sitä kautta tuli ajateltua myös sitä, et entäs jos oon joskus ollutkin tai tuun joskus olemaan joku muu. Muistan vieläki sen uskonnon tunnin ala-asteen ekalla luokalla, kun sai keksiä kysymyksen Jumalalle. Kaikki muut kysy semmosia järjellä selitettävissä olevia juttuja eläimistä ja vesisateesta, mä täräytin "Miksi mä oon just mä?" -kysymyksen pöytään heti kättelyssä.

Mitä onnellisuus tarkottaa sulle?
Lapsuutta. Kyyyyllä mä näin vanhempanakin koen onnellisuutta ja se on ihana tunne, mutta lapsena se onni oli jotenkin niin erilaista ja vilpitöntä. Surut ja murheet oli semmosena polvenkorkusena aika onnettomia, eikä niiden edes antanut haitata menoa.

3 tärkeintä asiaa sun elämässä?
Mä en osaa vastata tähän muuta, kuin että perhe tulee ensimmäisenä. Perheeseen luen äidin, isän ja veljien lisäks myös poikaystävän, lemmikit ja isovanhemmat + muun lähisuvun. Sen jälkeen kaikki muu ystävistä terveyteen ja työntekoon, aina silloin tällöin eri järjestyksessä.

Mitä ruokaa söisit koko loppu elämäs pelkästään?
Ei se lempiruokakaan oo hyvää, jos sitä jokapäivä suuhunsa lappaa :( Ois ihan kauheeta, jos mummon reseptin mukaan tehdyt lihapullat alkais tulla korvista ulos, kun niitä ois syöny niin paljon!

Joku toive ihan lähitulevaisuudessa?
Että päästäis Jamin kanssa koristelemaan meidän ensimmäinen, yhteinen oma joulukuusi sinne omaan kotiin. Toisin sanoen vietettäis tänä vuonna ensimmäistä yhteistä joulua.
  Jami ei oo minkäänmaailman jouluihminen, joten mulla on semmonenkin toive, että saisin siihen jonkinsortin jouluhengen istutettua, ettei mun sitä kuusta ihan yksinään tartteis pystyyn kasata :-D

Jos sinun täytyisi valita juuri tällä hetkellä nimet, jotka antaisit tyttö- ja poikalapselle, mitkä ne nimet olisivat? Ja miksi?
Ilona ja Onni! Nää on jo pitkään olleet mun lempparinimien listalla ykkösinä ja erityisen ihanat niistä tekis Jamin tunnesanaan viittava sukunimi. Meidän lapsilla ois maailman hyväntuulisimmat nimet :-)

Kuinka monta kertaa olet muuttanut koko elämäsi aikana?
8 kertaa, kolmessa eri kunnassa.

Mikä on hyvä keino säästää rahaa?
Riippuu vähän että mihin. Semmonen yleinen säästäminen hoituu mun mielestä parhaiten kun joka päivä pistää pienen summan rahaa säästöön, ihan vaikka vaan euron tai vitosen. Miten sitä pätäkkää liikenee. Se tekee vuodessa jo ihan mukavan summan, jos ei käy töissä mistä tienata.

Eläisitkö mielummin aikaa 10 vuotta takaperin vai 10 vuotta eteenpäin?
Hui kamala, en osaa sanoa! Ois kyllä ihana päästä 10 vuotta taaksepäin ainakin ihan hetkeks jos asiat täällä vuodessa 2013 pysyis sit samana, koska oon niin tyytyväinen mun tänhetkiseen tilanteeseen :-) Ois ihana olla taas pieni. Vaikka 10 vuotta sitte olinki keskellä sitä pahinta koulukiusaamista, niin silti koulun ulkopuolella mulla oli hyvä olla.
  Tulevaisuuteen en haluis mennä sen takia, et mulla on tässä semmoset ikävuodet meneillään, joiden en haluu vaan hujahtavan ohi!

Milloin/minkä ikäisenä aiot mennä naimisiin? :)
Ollaan Jamin kanssa puhuttu, et josko tossa +/- viiden vuoden päästä ois aika sanoa tahdon :-) Eli mitä mä nyt sillon oon, joku kaksvitonen. Loppujenlopukshan me voitais marssia maistraattiin hetkenä minä hyvänsä, mutta kun niin mulle kuin Jamillekin on tärkeetä ties keiden läsnäolo niissä kemuissa, niin ehkä me maltetaan oottaa niin kauan että säästöjä kertyy suurempien pippaloiden järkkäämiseen!


Kuvituksena vanhoja kuvia, joita tossa taannoin pyydeltiin :-) Kovalevyjen syövereistä löydetyistä otoksista tulossa toki oma postauksensa aikanaan erinäisen stoorin kera, stay tuned!

24 kommenttia

  1. Mulla ja mun miehekkeellä on toi sama juttu, että herra ei innostu joulusta ei sitten yhtään ja mähän alotin jo joulukollaasien ja suunnitelmien teon tänä vuonna heti ensimmäinen marraskuuta hehheh :D odotankin et miten mielenkiintoinen tästä joulusta tulee, kun tarkoitus olisi viettää ensimmäistä yhteistä joulua... olis muuten kiva lukea jonkinlaista joulupostausta sun joulusta, jos et semmoista oo jo tehnyt! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On nuo miehet vähän tuommosia :-D Emmäkään kyllä mikään jouluhysteerikko varsinaisesti oo ja joulun jälkeen oon aina "tässäkö tää taas oli" -fiiliksillä, mutta on siinä odotuksessac ja valmistelussa aina se oma fiiliksensä :-) Rakastan esimerkiks ostaa lahjoja ja Jami sit aiheuttaakin päänvaivaa, kun kyselen pitkin vuotta mitä se haluais, ja vastaus on aina "emmä tarvi mitään" :-D

      http://andshegrewup.blogspot.fi/2012/12/its-most-wonderful-time-of-year.html tossa on tommonen viimejouluna kyhäilty postaus, aikalailla samoilla fiiliksillä oon edelleen! :)

      Poista
  2. Ai vitsi ku tykkään lukee näitä sun vastauksia, sun kirjotustapa ja mielipiteet on mielenkiintosii!

    VastaaPoista
  3. oikeesti en vaan pääse yli tosta sun ihanasta kirjotustavasta ! ihanaa, että sä jaksat vastauspostauksessakin kertoa tolleen pitkästi ja kivasti etkä vaan vastaa yhdellä sanalla, toisin kun tosi monet muut bloggaajat ! blogis on muutenkin ehdoton lemppari, keep going girl :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon tämmönen jaarittelija :-D Haha, suuret kiitokset ♥

      Poista
  4. voisitko kertoa mainitsemastas koulukiusaamisest eriksee tai muutenki lapsuudesta tai yläaste ajoista? vaikka sen oldies kuvapostauksen ohessa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En tosta kiusaamisesta tiiä .. Se on kokonaan oma aiheensa enkä haluis siitä erikseen tehä postausta, ku kerran jo päälle vuosi takaperin rohkaistuin ja siitä kirjotin. Pitää kattoa jos siitä ohimennen jossain mainitsisin :-)

      Poista
  5. Moi! Mun ei tuu hirveen usein tänne kommentoitua, oon enemmän sellainen hiljainen lukija. Nyt kuitenkin ku ilmaisit huoles siitä, ettei ketään enää nää tekstit kiinnostaisi niin mun oli ihan pakko käydä sanomas et itse oon lukenut sun blogia nyt reilun parin vuoden verran eikä ole ainuttakaan postausta, jonka lukemisesta en olis nauttinut! :-) Kirjotat niin elävästi, että jokaisesta tekstistä tulee himu mielenkiintoinen, vaikka mitään uusia kuulumisia ei kerrottavana olisikaan.

    Toivottavasti löydät jostain taas uutta intoa bloggaamiseen. Itse ainakin pysyn mukana niin kauan kuin vaan jaksat kirjoittaa ja uskon, että niin tekee moni muukin! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihanasta kommentista :-) Teistä hiljaisista lukijoista on aina kauhean kiva kuulla, tuotte vähän uutta särmää vakiokommentoijien kirjavaan joukkoon!

      Poista
  6. Tosi kiva vastauspostaus!:-) harvoin jaksan näitä lukea kokonaan, mutta tää oli kyllä tosi kiva! Et kirjoita sellain tylsästä vaan niin että jaksan lukea helposti vaikka miten pitkään. Oon tykänny sun blogista tosi paljon jo aika kauan♥ :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva, jos kelpaa! Joskus tuntuu että mä hölöttelen ihan turhia, mutta mukava kuulla ettei se haittaa :-)

      Poista
  7. Hei muistat varmaan sen kolibrin, mikä oli joskus sun bannerissa? Muistatko yhtään mikä oli sen sivuston nimi mistä sen nappasit? Se oli tumblr-blogi ja se nimi oli kirjotettu tyyliin n-ä-i-n. Oon koittanu ettii kuvahakuna ja vaikka miten, en löydä sitä sivua enää! D:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kun muistasinkin miten se osoite tarkalleen meni :-D Muistan että pitäjä oli meksikolainen ja se tumblr oli kyllä mun kirjanmerkeissä, mutta kun jouduin vetää koko koneen sileeks tossa taannoin, niin tottakai se kirjanmerkkikin katosi! Hmm..

      Pöh, löysin weheartitistä sen kolibrikuvan mutten mitään lähdelinkkejä sen alkuperäissivustolle .___.

      Poista
  8. Täälläkin yks lukija, joka ei useammin kommentoi! Joka päivä käyn kuitenkin blogias katsomassa. Jotenkin se kommentin kirjoittaminen tuntuu aina niin raskaalta :D Blogiaskin oon lukenu jo ainakin vuoden, ehkä enemmänkin.

    Itselläkin ois keväällä eessä haut, ja mitään hajua ei ole.. Oonkin kade jos oot keksinyt jotain! Oon siis tän vuoden ABI.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mukava kuulla sinustakin :-) Ja tosiaan voi pojat, ei tässä oikein tiedä että mitä sitä keksis! Lahden Salpauksen yo-pohjaselle parturi-kampaaja -linjalle otetaan ens vuonna vaan 2 heppua .__. Ja kun sinne mä kovasti haluaisin!

      Poista
  9. Aivan ihanaa että sun vastaukset on ihan oikeesti VASTAUKSIA ja sulla on sanottavaa! Alkokin jo kyllästyttää joidenkin blogien vastauspostaukset missä joka rivillä vaihtuu kysymys ja vastaus on maksimissaan 5 sanaa pitkä. :D Thumbs up for you!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :-) Musta on aina kauheen hassua, miten jotkut jaksaa lukea näitä mun vastauksia kun nää on tämmösiä kilometrin mittasia ja aiheesta hyvin helposti eksyviä :-D

      Poista
  10. Kaunis blogi! Käyhän toki kurkkaamassa minunki vasta aloitettua blogia ja lukijaksikin saa liittyä, mikäli kiinnostuit, toki liityn takas myös. :-) Ja oot myös kaunis!

    http://mylifeandmystoryy.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia :-) Määpä käyn kurkkimassa!

      Poista
  11. Noi biisit sopi mun mielestä tosi hyvin tohon taustalle tätä tekstiä lukiessa. Tuli jotenki semmonen tunteellinen fiilis :) Ja noista vastauksista kyllä välittyy se kuinka paljo sä rakastat Jamia ja sun koko muutakin perhettä :) Kaikke hyvää sulle oot oikeesti paras ja inspiroivin bloggari ikinä <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hirmusen paljon kiitoksia ihanasta kommentista, kyllä työ lukijat aina osaatte yllättää ♥

      Poista
  12. Tälleen vähän pidempään sun blogeja seurailleena vähän hassua kun tulee tämmönen postaus missä on näitä ''vanhoja'' kuvia, kun ite on noi kaikki nähny ihan sillon ko oot ne aikanaa laittanu niin niitä ei osaa ajatella niin vanhoina :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, aijaa :-D Onhan noista suurinosa melkein 2 vuotta vanhoja!

      Poista


Pidetään meininki asiallisena ja rentona. Eri mieltä saa olla, mutta nokkavaksi ei tarvitse heittäytyä!
Kuviani saat toki käyttää, kunhan pyydät ensin luvan allekirjoittaneelta.

Featured posts

Copyright © And then she grew up
Design by Fearne