ILL

25. marraskuuta 2013

IMG_7313 IMG_7317 IMG_7330 Terveiset täältä räkäpap.. tai no ennemminkin mehujääkääreiden ja -tikkujen keskeltä! Meikäläiseen iski viikonloppuna joku inha nielupöpö ja eilinen tulikin vietettyä Akuutti24ssa ihan mukavasti, mitä nyt olin ihan hukassa siellä odotusaulasokkelossa. Niitä auloja on niin pirun monta ja pitää seurata sen ja sen väristä viivaa sinne ja tänne ja etsiä se ja se huone. Sit mä istun melkein tunnin väärässä paikassa ja mulla rupes raksuttaan vasta kun tajusin, ettei siitä aulasta oteta jengiä sisään muualle kuin päivystävälle hammaslääkärille. Siellä mä vapaaehtoisesti kidutin itteäni kuuntelemalla sitä jo pelkästään ajatuksen tasolla vihlovaa poran ääntä toimepidehuoneen oven läpi, hrr..
  Fiilis on ihan jees ja nielurisatkin ruvennu pikkuhiljaa tekemään yhteistyötä, kun oon niitä kohta lähemmäs vuorokauden tökkiny mehujäillä ja jääpaloilla. Tällä hetkellä mun vasen keskisormi taitaa olla kipeämpi kuin itse kurkku tulehdusarvoja varten sormenpäähän tehtävä pisto jättää mulle aina ihan järjettömän kipeen mustelman matkamuistoks. Ja mitä nyt hengästyn rappusissa ja lämpöäkin on vähäsen ollut, mutta kyllä tää parin vuoden takaisen pusutaudin voittaa! Sitä neljänkympin kuumetta ei nimittäin hevillä unohda ...

websekoo   Ettei nyt menis vaan tämmöseks tautisen ja vaivasen valittamiseks tämä, niin heitän tähän loppuun teille vielä tämmösen pienen piristysruiskeen. Kauheesti blogeissa näkynyt nyt epäonnistuneita kuvia sunmuita ja multakin niitä pyydettiin. Valitettavasti itse jalustan ja itselaukasimen kanssa kuvaillessa ei semmosia meheviä tilannekuvia oikein tahdo saada aikaseks, niin mä nyt korvaan sellaset näillä mun erään toisen harrastukseni hengentuotteilla. Web-kameran kanssa pelleily on ollut lähellä sydäntä jo pitkään ja tässä taitaaki olla nyt sitten vuoden 2013 helmet! Iha mielenvikast' viikon alkua kaikille :-)

8 kommenttia

  1. hauskat noi kuvat! :-D sun blogi on tosi upee ja oot muutenki tosi nätti ja vaikutat tosi fiksulta ihmiseltä! :)

    VastaaPoista
  2. Vastaukset
    1. Ne kyllä on, ja lämpöset! Harmi vaan et oon jo onnistunu hankkimaan noihin hiusväritahran :-D

      Poista
  3. Haha, huippuja noi web-kamera_pelleily kuvat! :-D ja ihanan lämpimän näköset noi tossut, mistähän nuo mahtaa olla peräsin? :-) tää vilukissa nimittäin kaipailis uusia tossuja tälleen talven tullen ja tollaset voisin kyllä ottaa vaikka heti..!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on yks kansio täynnä noita ... Vielä kun mun webillä aikaan jänniä efektejä ni tietäsin mitä tekisin kaikki arki-illat kotona ollessa :'-D

      Ja kiitos, ne on kyllä ihan överilämpöset vaikka mul jatkuvassa käytössä onki jo vähä ruipelonnäköset! H&Mltä pitäis löytyä nuita kolmessa eri värissä :-)

      Poista
  4. hei saako kysyä että mitä arvosanoja sait äikän kirjotuksissa esseestä ja tekstitaidoista? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan Cn sain äidinkielestä yleensä :-) Ei me tekstitaidosta ja esseestä erikseen mun mielestä mitään muuta saatu kuin pisteet, joita en nyt tähän hätään muista ja jotka sit laskettiin yhteen arvosanan saamiseks :-D

      Poista


Pidetään meininki asiallisena ja rentona. Eri mieltä saa olla, mutta nokkavaksi ei tarvitse heittäytyä!
Kuviani saat toki käyttää, kunhan pyydät ensin luvan allekirjoittaneelta.

Featured posts

Copyright © And then she grew up
Design by Fearne