HÄSSÄKKÄÄ

30. marraskuuta 2013

muuttoig
1 Iik!! 2 Miten voi olla mahdollista kokea vaatekriisiä, kun omistaa tämmösen läjän vaatteita?! 3 Paras mahdollinen apu ja motivaatio pahvilaatikoiden kasaamiseen = Manu ♥ 4 En nyt sanois, että avain onneen, mutta lähellä ollaan jokatapauksessa!

Terveeks vaan kaikille, meikä hengailee tällä hetkellä jonkinsortin pahvilaatikkolinnotuksessa enkä tahdo saada mitään aikaseks kun koko ajan löytyy jotain vanhaa, jännittävää ja muistelemisen arvosta. Ei tää muuttaminen oo koskaan ollu mun juttu ja facebookissa tai instagramissa seuraavat varmaan on sen jo huomanneetkin :-D Pienenäkin olin aina vaan tiellä ja kyselin tyhmiä, eikä mikään oo muuttunu, vaikka tässä jo 9. kertaa elämässäni vaihdan osotetta.
  Ja mitkä on fiilikset? NO AIKA JÄNNITTÄVÄT!! En nimittäin vieläkään tahdo uskoa, ettei mun kotini huomisesta eteenpäin oo enää missään kirjoissa täällä pöndellä vaan tuossa kivenheiton päässä, jokseenkin enempi ihmisten ilmoilla. Siitä jännittävä paikka tää Lahden seutu, ettei keskustasta tarvii ajaa poispäin kuin vähän päälle vartti ja jo ollaan maaseudun rauhassa. Ehkä se on myös ihan hyvä, ettei tänne kotipesään tuu kuin parin hassun kilometrin välimatka. Oonhan mä nyt ihan lapsi vielä! Ja kyllähän iskä mulle kovasti on nyt sanonutkin, että tää meidän vanha, ehkä vähän nuhrunen, mutta silti ihana mökkeröinen tulee aina olemaan mun koti :-)

Tuli tossa myös naureskeltua, miten mulla on pari jätesäkillistä vaatteita ja asusteita, 5 puolmetriä kertaa puolmetriä kertaa puolmetriä -pahvilaatikollista muuta kamaa ja vielä satunnaisia muita kannettavia iteemejä kuten mattoja, lamppuja ja hyllyjä. Samallahan Jamin koko omaisuus meinaa mahtua kahteen lätkäkassiin :-D Se saa kymmenen pistettä ja papukaijamerkin, kuka arvaa mitä niistä lätkäkasseista löytyy? No xbox ja tietokone tietenkin, lumilauta sekä vaatteet hiinä ja hiinä. Sitten toi hönö ihmettelee miks mä oon niskan päällä sisustuksen suhteen.
  Mutta eipä hätiä mitiä, aattelin tulla tänne vähän ilmottelemaan, tää muuttohössötys kun on nyt pahimmillaan ja tämmösenä perfektionistina koen 15-kertasta stressiä jo kerran omilleen muuttaneeseen miekkoseeni verrattuna. Blogi on aina jees keino karata sitä mun ihan tyhjästä nyhjäsemää paniikinpoikasta. Hilpastaan tästä nyt mamandeerssonin kanssa viemään ensimmäinen satsi lootia ja nyssyköitä uudelle kämpälle! Jänskää viikonloppua kaikille :-)
 

23 kommenttia

  1. Vähän hassua tää kun oon jo pari vuotta seuraillu sun blogia ja yhtäkkiä ootkin jo omassa asunnossa ja kihloissa :'D
    Mut hei älä unohda asuntopostausta! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Semmosta se on, haha :-D Ja juu, asuntopostausta on luvassa kuhan ensin asetutaan ja saadaan aikaan vähän kodintuntua. Sänky ja ruokapöytä pelkiltään ei 60m2-kokosta kaksiota kummemmin sisusta :-D

      Poista
    2. Ihanan iso kämppä teillä!

      Terkkuja 22 neliöstä ;-)

      Poista
  2. Oi onnea teille uudesta kodista ja toivottavasti muutto sujuu hyvin! (: Täälläkin päin alkaa jo olla pienoinen kuume kotoa pois muuttamista kohtaan, mut vielä on maltettava..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia :-) Kaikki aikanaan, mäkin kuumeilin pari vuotta! :-D

      Poista
  3. Saako tollasia muuttolaatikoita erikseen jostain?! Meikäläinen on muuttamassa myös parin viikon sisällä niin tarttis lootia :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, noi on Biltemasta! Tommonen iso laatikko on jotain 2e/kpl tai sitte öäää 9e/5kpl ja sit vähä pienemmät oli muutaman kymmenensenttiä halvempia :-)

      Poista
  4. Oot muuttanu 9 kertaa? :O missä kaikkialla oot asunut?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää on nyt 9. kerta :-) Vantaalla ja Lahdessa useemmassa osotteessa ja sitten nää vajaa 10 vuotta täällä Hollolassa! Nyt muutan taas Lahteen :-)

      Poista
  5. vautsi! onnea uuteen kotiin! :)

    VastaaPoista
  6. paljon onnea uuteen kotiin!

    VastaaPoista
  7. tsemppiä muuttoon ja hurjasti onnea uuteen kotiin!! :)

    VastaaPoista
  8. en tiiä onks tää kuinka outoo mut oon itekki ollu innoissani sun puolesta ku näin ig:ssä ton muutto kuvan :'D oon oottanu into pinkeenä koska ehdit tulla blogiin kertomaan tosta kaikesta! outoa….. :D mut onnea ihan kamalasti uuteen kotiin teille molemmille!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, kiitoksia :-D Mä oon täällä vähän kauhunsekasin tuntein, mutta eiköhän tää tästä!

      Poista
  9. Huh en jaksa kirjautua sisään niin nyt tulee anonyyminä! Mutta siis, oon sun kanssa saman ikänen ja muutenkin melko samanlaisessa tilanteessa. Itse oon miekkoseni kanssa pari vuotta seurustellut ja nyt kesällä muutettiin yhteen kun satuttiin saamaan opiskelupaikat. Mulla on ollu jo pitempää kova hinku muuttaa ja voin vaan kuvitella millasta sulla kun ootte vielä kauemmin seurustellut, kihloissa ja onhan se Jami vähän vanhempikin! Olin niin innoissani kun päästiin muuttamaan, sillä ilman opiskelupaikkoja asuttaisiin varmaan vielä vanhemmillamme, joten tuli sitä muuttoa hehkutettuakin aika paljon. Ei kyllä niinkään somessa mutta kavereille sitäkin enemmän - onneks on sellasia kavereita, jotka osas hypettää mukana ja olla aidosti ilosia meidän puolesta:) eipä tässä kommentissa nyt tainnu mitään pointtia olla muuten kun että ihanaa että pääsette omaan kotiin ja ymmärrän täysin onnes ja kaiken hehkutukses! Oon tosi iloinen teidän puolesta:)

    Henna
    ps äidinkieli hallussa, mutta puhelimella ei kiinnosta ajatella mitään pilkkuja kun muutenkin perseestä kirjottaa:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi, oikein paljon kiitoksia ihanasta kommentista :-) Onnea teillekin sinne ensimmäiseen yhteiseen kotiin!

      Poista
  10. Tsemppiä muuttourakkaan, vitsi ku oon kade! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Älä suotta, tässä on omat ongelmansa käynnissä ja tällä hetkellä toivon enempi että muutto ois vasta parin viikon päässä :-D Kiitoksia!

      Poista
  11. Huu oon ihan "nytkö se jo muuttaa"-fiiliksillä täällä! Jotenkin oon aatellu että se teidän muutto on joskus hamassa tulevaisuudessa, mutta jännempäähän tää näin on!! Ite oon muuttanut kunnolla niin että muistan vain kerran, joten odotan innolla lopputulosta kämpästä ja muusta! :) Hyvää joulukuuta ihan btw!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kiitos :-) Ei tää mullekkaan oo vielä ihan auennut, et meikä nyt sit oikeesti asuu muualla vaikkakin vaan parin kilsan päässä kotoa ja isovanhempien luota. Tällä hetkellä oon järjestelysyistä tosin täällä isovanhemmilla torstaihin saakka!

      Rankinta oli varmaan "jättää" koirat, ne tuli eteiseen hyvästelemään ja pusimaan kun olin nostamassa viimestä muuttolaatikkoa. Tulee varmasti olemaan ihan kauheeta ja hankalaa totutella siihen, kun ei oo niitä pörriäisiä jaloissa pyörimässä :(

      Poista


Pidetään meininki asiallisena ja rentona. Eri mieltä saa olla, mutta nokkavaksi ei tarvitse heittäytyä!
Kuviani saat toki käyttää, kunhan pyydät ensin luvan allekirjoittaneelta.

Featured posts

Copyright © And then she grew up
Design by Fearne