VIA PHONE 4-5

20. lokakuuta 2013

po1 po2 po3 po4 po5 po6 Tääkin päivä on mennyt ihanan letkeesti. Kyllähän mä viipotin toiselle puolelle kaupunkia työasioissa, mutta siinä samalla sain syyn pyörähtää kaupungilla. Mukaan lähtikin sit pari pehmoista pakettia ja alennuksessa ollut ihan överi-ihanan tuoksunen Ralph Laurenin hajuvesi!
  Nyt kun ollaan Jamin kanssa leikitty kotia tää viikonloppu, alkaa mun muuttokuume pahenemaan vaan entisestään. Nytkin sain idean tehä makaronilaatikkoa ja tässä sitä samalla mussuttaessani en vois olla ylpeämpi omista kokkaustaidoista! Kotikotona kun harvemmin on ihan yhtälaista valinnanvapautta just esim safkan suhteen, eikä arkisin oo niinkään aikaa sille vaimoilulle. Keskellä yötä töistä tullessa kun ei ihan kiinnosta vääntää jotain gurmeeta pöytään ihan vaan itelle, ja samalla herättää muutkin talossa olevat hyypät :-D
 
Oon kirjottanu tätä postausta nyt vajaat pari tuntia, samalla oon vähän syönyt. Ja kattonut telkkaria. Ja käynyt ulkona koirien kanssa. Ja selannut instagramia. Ja uhannut Jamia, että syön sen jälkkäridonitsin, jossei se kohta tuu syömään ruokaa. Täytyy myöntää ettei tää mun aikaansaannos järin häävi ole :-D Nyt kuitenkin kun sain tän santsilautasellisen makaronilaatikkoa tyhjäks, voisin lyödä tiskikoneen tulille ja rahdata ruhoni tonne sohvalle kera Bonbonin kalakarkkien kanssa. Tsau!

23 kommenttia

  1. iiih oot niin nätti ! ja ihanat kaikki vaatteet taas hmh ! jaja mulon samaiset h&m tossut just jalassa :--D sain tänä vuonna hommattua hyvissä ajoin ku viimevuonna jäi ostamatta. varpailla vähä turhanki kuuma aina välillä.... varo vaan !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noi tossut on kyllä ihan mielettömät! Munkin piti jo viime vuonna ne ostaa, mut aina kun oli ylimäärästä rahaa, ni sopivat koot oli loppu :-D

      Poista
  2. Mä tykkään just täntyylisistä postausksista jotenkin :) Oot niin kaunis! Ja äh alko tekee mieli arnoldsin herkkuja, kiitos vain :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos :-) Ja niin munkin, ei toi yks eilen syöty muffinssi enää tänää paljoa lämmitä :-D

      Poista
  3. Croisantteja ei voi vastustaa <3 Mistä noi kengät on ostettu? Ihanat! Harmi ku satuin just tänään ostamaan itelleni talvikengät, noikin ois tosi kivat :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No ei, etenki jos ne on tuoreita ja sinne väliin saa vähän ruohosipuli-creeembonjuuria, kinkkua ja kurkkua! ♥ Niin nuo harmaat vai? Ne on tommoset sisätöppöset ihan, H&Mltä löytyy parissa eri värissä :-)

      Poista
    2. hups aijaa :-D no kivat ne on siltikin!

      Poista
  4. Ihanaa ku laitoit tän blogin mobiiliversiolle ! Paljon helpompi lukea :)

    VastaaPoista
  5. Noi kotivaatteet näyttää aivan mun perus arkikuteille millä oon aina duunissa (ja kaikkialla) :D Mä en siis selkeesti jaksa panostaa koskaa haha!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha :-D Mäkin valtaosan vapaa-ajasta kuljen jossain tommosissa!

      Poista
  6. tää ei liity tähän postaukseen nyt kyllä yyyhtään mutta kysynpä ja kerrompa kuitenkin. oon jo varmaan yli vuodenpäivät seurannut sun elämää blogin, sekä tämän että edellisen, kautta ja oot muodostunu mun lempibloggaajaksi :) seuraan monia blogeja, ja jos bloggerin avatessani huomaan että oot postannu, jätän sen viimeiseksi ja luen muut ensin sillä haluun säästää parhaimman vipaksi :)
    kun alotit myponydoeslsd:n, niin mainostitko blogias mitenkään vai löysivätkö seuraajat sinne tiensä ihan ominpäin? miten päätit ylipäätään alottaa bloggaamisen? olisitko sillon alottaessasi voinut kuvitella miten paljon lukijoita sulla nyt on?
    jatka samaan malliin (hyi mikä klisee)! oot aivan huippu :) kaikkea hyvää <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi että, kiitos ihanasta kommentista :-) ♥

      Ja no, aluksi johonkin demiin ja linkitä blogisi -postauksiin linkittelin, mutta siinä 500 blogger-lukijan rajapyykin ylityttyä on lukijat löytäneet tänne enimmäkseen omia reittejään ilman mun sen kummempaa mainostusta :-)
      Bloggaus itsessään lähti liikkelle mulle hyvinkin tyypilliseen aikaan, kolmelta aamuyöstä :-D Olin tylsissäni ja jo muutaman kuukauden pyörinyt blogimaailmassa lukijan roolissa. Aattelin sit, kun tykkäsin niin hirmu paljon valokuvata ja kirjottaa, et blogi vois olla paras väylä tuoda itteään esille. Ei facebookissa tai irc-galleriassa ketään ois varmaan kiinnostanu mun pölinät :-D Emmä sillon alottaessa edes ajatellut tota lukijoiden määrää tai kiinnittänyt siihen huomiota, jokaisesta uudesta kymmenestä olin yllättynyt ja sain rauhassa bloggailla melkein vuoden päivät ennen kuin edes 100 lukijan raja ylittyi :-) Sen jälkeen koko homma lähtiki käsistä ja vuotta myöhemmin blogger-lukijoiden määrä olikin jo 10-kertanen :-D

      Poista
  7. hei millä fontilla oot kirjottanut sun nimesi tohon banneriin?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Signerica, niinkuin varmaan 15 kertaa oon jo tähän kysymykseen vastannutkin :-D Vois vissii laittaa tänki tiedon tohon infoboksiin ..

      Poista
  8. kivoja kuvia ja noi vikan kuvan tossut on aivan ihanat<3 oon aatellut itekkin ostaa tollaset!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :-) Ja suosittelen lämpimästi, koska semmoset nämä mul tälläkin hetkellä jalassa olevat tossut on!

      Poista
  9. Voi kun oot nätti ja sulla on ihan huippu kiva blogi! :) Tosi kauniita kuvia ja taitavasti kuvattuja! Käy kurkkaamassa blogini jos kiinnostaapi :)

    http://tartu-hetkeen.blogspot.fi/

    VastaaPoista


Pidetään meininki asiallisena ja rentona. Eri mieltä saa olla, mutta nokkavaksi ei tarvitse heittäytyä!
Kuviani saat toki käyttää, kunhan pyydät ensin luvan allekirjoittaneelta.

Featured posts

Copyright © And then she grew up
Design by Fearne