VIA PHONE 3

6. lokakuuta 2013

Joko se taas on aika tsekkailla, mitä mä tällä viikolla ton kapulani kameran läpi oon nähnyt? Vastahan oli viimesunnuntai! Noh, pistetään polaroidia kehiin nyt sitten, mähän oon aivan liekeissä tän postailun suhteen :-D

polaroid2 polaroid1 polaroid4 polaroid3 polaroid5 polaroid6 Takana tosiaan on yks huipuimmista viikoista vähään aikaan. Tai no ei nyt ehkä huipuin ihan kaiken suhteen, mutta ainakin asuntorintamalta on kuultu äärimmäisen hyviä uutisia ja Operaatio Omaan Kotiin on lähtenyt liikenteeseen melkosella vauhdilla! Lauantaina käytiin äidin kanssa etsimässä sopivia pömpeleitä tulevaan asuntoon ja nyt keskiviikkona käydään iskän ja isomman auton kanssa hakemassa mun ja Jamin ensimmäinen huonekalu: ruokapöytä. Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta, vai miten se meni. Tätä ohjenuoraa noudattaen on toi keittiönpöytä ehkä mitä passelein ensimmäinen huonekalu hommattavaksi. Ostinpas jo patalaput ja -kintaankin. Ehkä ne kaikki vitsit naisen keittiöön kuulumiesta pitävät paikkansa, itse nääs viihdyn lieden äärellä oikein hyvin. Puhumattakaan herkkuja notkuvasta ruokapöydästä.
  Fiilikset tältä viikolta on muutenkin jeesit. Tänään on ollut ihana ilma ja oon ollut kuin tuuliviiri aamupäivästä alkaen. Nyt voin ihan luvan kanssa ottaa hetken rennosti ennen alkavaa työviikkoa, huomenna kun ois herättävä viideltä kuskailemaan ihmisiä vähän ketä minnekin. Enköhän mä siitä jotenkuten selviä :-D
  Nyt mua tosiaan odottaa rentouttava suihku, Spring Breakers -nimeä kantava leffa ja sipsipussi. Oikein rentouttavaa viikon viimeistä päivää jokaiselle!

10 kommenttia

  1. Vastaukset
    1. Kotosin Lahesta, Vantaalla hetken asunut ja sieltä Hollolaan muuttanut. Ens kuussa muutto takaisin Lahen puolelle, joten kai niin voi sanoa, että oon Lahesta.

      Poista
  2. Nää on niin ihania nää sun puhelinkuvapostaukset! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kuulla, kiva että kelpaa :-)

      Poista
  3. mimmosta toi italian sooda sit oli ? en oo ikinä maistanu :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tosi äklönöklönmakeeta, vähän ärsytti kun ostin ton janoon eikä tosta lähtenyt jano vaan ennemminkin tuli vielä kovempi jano :-D

      Poista
  4. haha mäkin katoin tänään ton Spring Breakers leffan ja oli kyllä ehkä vähän sekava:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä kai voisin sanoa, et se oli hyvä :-) Kyllähän siinä alussa meni hetki tajuta se järjestys, mihin ne kohtaukset oli leikattu et se oli tooooosi epäkronologinen välillä, mut loppua kohden se oli yks niistä jutuista koko leffassa, mistä tykkäsin paljon!

      Poista
  5. mistä toi "nätimpi osa lahtea" kuva on otettu? :)

    VastaaPoista


Pidetään meininki asiallisena ja rentona. Eri mieltä saa olla, mutta nokkavaksi ei tarvitse heittäytyä!
Kuviani saat toki käyttää, kunhan pyydät ensin luvan allekirjoittaneelta.

Featured posts

Copyright © And then she grew up
Design by Fearne