TAKKI KU VEISTOS

31. lokakuuta 2013

takkkii 
IMG_69501
.. No ei nyt ehkä ihan veistos, mutta täydellinen silti. Oisitte nähny, kuinka mä eilen palloilin Stadiumin pukukopeissa punasen ja mustan Everestin sekä valkosen Didriksonsin kanssa. Valinta oli oikeesti aika vaikea, mutta vaikka Didriksons oli tositosi nätin näkönen, oli se lopulta aika helppo karsia pois korkeemman hintansa ja vähän luirumman olemuksensa takia.
  Siinä mä sitten koitin päättää punasen ja mustan takin välillä musta tuntu nappaavan kaikkien muiden vaatteiden kanssa paremmin yksyhteen mutta punasen ajattelin tuovan vähän vaihtelua mun ennestään tummaan takkikokoelmaan. Ja niinhän siinä sitten kävi, kuten kuvista voi varmaan päätelläkin, että mä käppäilin liikkeestä ulos punanen takki Stadiumin jättikokosessa muovikassissa. Nyt vielä kun sais ne lumet pysyvästi maahan ja vähän katu-uskottavammat pakkaset käyntiin, tänä (ja toivottavasti viitenä seuraavana) talvena ei nääs palella!

15 kommenttia

  1. mä yksinkertasesti rakastan sun blogia <3

    VastaaPoista
  2. ihana ! miunki oli tänä talvena vaan joku pakkomielle saada punanen takki ja rakastan sitä ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep :) Mä tätä Everestiä öögailin jo viime talvena mutta mulla sillon vielä köyhänä opiskelijana ei oikein ollut varaa mut nyt onneks sit palkasta liikeni sen verran, et pystyin sijottamaan tähän :-)

      Poista
  3. tosi hyvä valinta toi takki!! :) ihana piristys synkkään talveen, tykkään!

    VastaaPoista
  4. Tosi kiva toi takki, oon itse yrittänyt saada äitin ostamaan itselleni tuon tyylisen :>

    VastaaPoista
  5. Miten sait näin paljon lukijoita? Linkkaatko ikinä blogia minnekkään? :) oot maailman paras bloggaaja ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tän blogin lukijoista valtaosa on tullu mun vanhan blogin puolelta, jotka on kaikki kulkeutunu mun blogiin omia reittejään 3 vuoden aikana :-) Mun lukijalistoille ei siis oo ollut mitään messevää ryntäystä, kaikki on tullut ajallaan! Joskus alkuvuosina linkkailin Demiin ja pariin linkitä blogisi -postaukseen, mut viimeeseen kahteen vuoteen en oo mun tätä uutta enkä sitä vanhaa linkkaillut mihinkään. Joskus 2011 mua haastateltiin Demin kaverikirjaan lukijoiden pyynnöstä ja sitä kautta tuli sillon ihan hirmusen paljon lukijoita!

      Kiitos hirmustiii ♥

      Poista
  6. voi että! sun blogias on jotenki tosi mukava lukee, täältä välittyy sellanen ihanan aito fiilis! vaikka myönnän etten ihan päivittäin käykään kurkkailemassa josko uutta postausta ois, niin silti luen näitä tekstejä joka kerta ilomielin, oot hirmu hyvä kirjottamaan :-) niin ja onpa pirtsakka toi takki!

    VastaaPoista


Pidetään meininki asiallisena ja rentona. Eri mieltä saa olla, mutta nokkavaksi ei tarvitse heittäytyä!
Kuviani saat toki käyttää, kunhan pyydät ensin luvan allekirjoittaneelta.

Featured posts

Copyright © And then she grew up
Design by Fearne