Let's take vähän rennosti

20. lokakuuta 2013

IMG_6829
dippadaaa
IMG_6839
IMG_6864
IMG_6860 Meikäläinen majailee tällä hetkellä aivan jossain muualla kuin kotona, kun kaveri perheineen pyysi mua koiravahdiksi pidemmän viikonlopun ajaksi. Täällä mä nyt sit oon ottanu ihan vaan iisii, kahden pikkukoiran hoito kun tuntuu ihan palalta kakkua meidän perheen Timoniin ja Pumbaan verrattuna. Ollaan nukuttu paljon pitkin päivää, lenkkeilty tuolla ihanan kirpsakassa pakkassäässä ja syöty hyvin. Kaverin äiti totesikin, että näiden tyyppien sydämeen pääsee vatsan kautta ja niinhän siinä sitten kävikin! Täällä me nytkin löllötellään vällyjen välissä tyytyväisinä ja tuhina vaan käy kun haukut nukkuu ja mä oon muuten vaan tuhisevaa sorttia :-D
  Oon mä tietty muuallakin käynyt, kuin vaan lenkkipolun varressa. Sompailtiin tänään Jamin ja erään kaverin kanssa huonekalukaupoille ostamaan mulle ja Jamille sänkyä. Oli peräkärryt autossa kiinni ja kaikki, mutta tottakai tarjouksessa ollut peti oli mennyt kuin kuumille kiville. Niinpä saadaan nyt viikko tai pari venailla tilaukseen mennyttä meidän ensimmäistä jenkkisänkyä. Isoa ja pehmeetä semmosta, huh!
 
Ei tää teksti taho oikein luistaa nyt, joten ehkä vaan parempi jos pistän Yle Areenasta tän illan Uutisvuodon tulille ja painun sitte pehkuihin. Jamin mielestä oon kuulemma ihan ihme mummo kun ko. sarjasta tykkään, mutta kun iskä joskus yli 10 vuotta sitten mut sitä opetti kattomaan, ei takasinpaluuta oo ollut. Ehkä Peter Nyman ja Jari Tervo on ainakin osasyyllisiä mun vähintäänkin hämärään huumorintajuun, kun niiden juttuja tuli jo alle kouluikäsenä kuunneltua, ken tietää!

20 kommenttia

  1. Jee löytyyhän niitä muitakin nuoria Uutisvuodon katsojia!! :-) + ihana sunnuntainen höntsäpostaus!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon fani henkeen ja vereen, Stan on ihan paras! Kiitoksia :-)

      Poista
  2. miten ossaat aina laittaa noin hyvin sinun kulmat?? oon ite ihan evo siin

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyyllä sitä parissa vuodessa oppii pikkuhiljaa :-D Ei vaiskaa, oon taas saanu opetella kulmien vääntämisen ihan alusta ku vaihdoin kynän sutii ja erilliseen väriin. Mut kyl se harjotus oikeesti tekee mestarin!

      Poista
  3. nää rentoilu postaukset on parhaita :)

    VastaaPoista
  4. Voitko ottaa sen mobiiliversion käyttöös blogissas? Hankala lukea ku teksti on nii pientä ja leveetä että näytön zoomailu ja siirtely puhelimella on vähintäänkin ärsyttävää! Muuten kiva postaus:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en yhtään tykkää siitä mobiiliversiosta, mutta kun tätä on nyt paljon pyydelty nii eiköhän mun mielipiteet oo vähiten painavat! Kiitos :)

      Poista
    2. Nouuuu! Se mobiiliversio on yks pain in the ass eikä siinä saa kuvia zoomattua = en nää niitä! yhyy :(

      Poista
  5. saisko ohjetta tommoseen nutturaan? : )

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noku ei tossa sinällään oo mitään ohjetta, toi on tommonen hätänuttura mille vedän hiukset sen kummemmin ajattelematta ku oon omissa oloissani. Inhoon sitä ku hiukset tulee silmille :-D Ihan vaan heitän pään alaspäin, käännän koko hiusmassan tommoselle pallolle, kiepautan ponnarin siitä ympäri ja survon ylimääräset suortuvat sinne ponnarin alle tai tökin pinneillä nutturan sisään :-)

      Poista
  6. mistä noi harmaat housut on?:)

    VastaaPoista
  7. munkin isä on opettanut mut kattomaan uutisvuotoa montamonta vuotta takaperin :D vielä tänäpäivänäki istutaan yhessä olkkarissa ja käkätetään niille muka huonoille jutuille :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Just huippua! :-D Toinen ihan huikee sarja on Hyvät & huonot uutiset mitä myös katotaan iskän kanssa yhdessä räkättäen :-D

      Poista
  8. Hehee selasin kuvat ja kun ekassa on nuo kynsilakat ja kolmannessa koiran tassut niin olin jo ihan varma että neljännessä kuvassa oot värjänny haukkus kynnet :--D enkylä tiedä miksi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tjaah :-D Oman koirani kynnen saattaisinki jostain kumman syystä vielä lakata, mut en nyt sentäs kaverini koiran :-D

      Poista


Pidetään meininki asiallisena ja rentona. Eri mieltä saa olla, mutta nokkavaksi ei tarvitse heittäytyä!
Kuviani saat toki käyttää, kunhan pyydät ensin luvan allekirjoittaneelta.

Featured posts

Copyright © And then she grew up
Design by Fearne