INSPIRATION BLOG AWARDS 2013

31. lokakuuta 2013

Oottekin varmaan kaikki siellä ruudun toisella puolen selvemmillä vesillä tän meiningin suhteen, kuin mitä mä olen hektisen työviikon tiimoilta kerennyt asiaan perehtyä! Mutta ajattelin nyt kuitenkin kertoa, miten töissä kiireen keskellä oli oikein mukava pysähtyä lukemaan sähköposti, jossa mulle ilmoitettiin tästä gaalasta ja siitä, että And then she grew up olisi ehdolla Vuoden inspiroivimmakis lifestyle-blogiksi :-) Kiitos sille ja/tai teille, jotka tän teitte mahdolliseksi ♥

gaala Mä kuitenkin ikuisena pessimistisenä realistina tiedän, että todennäköisyys päästä edes topviiden joukkoon on aika minimalistinen, kun vastassa on kymmeniä huippublogeja, jotka todellakin voiton ansaitsisivat :-D Siispä menkäänytjoäänestämäänmua-patistuksen sijasta kehotan teitä yli 18-vuotiaita osallistumaan äänestykseen ihan vain itsenne vuoksi, jos gaala yhtään kiinnostaa! Äänestykseen 10.11. mennessä osallistuneiden kesken arvotaan nimittäin viisi(5) kahden hengen lippupakettia lauantaina 16.11. Klaus K Living Roomissa järjestettävään kutsuvierastilaisuuteen, jossa voittaneet blogit sitten julkistetaan. Mähän olen jo siis menossa iki-ihana Joanna seuralaisenani ja ois aika mahtista, että kun mä kerrankin pöllähdän johonkin blogitapahtumaan, niin siellä ois mahdollista törmätä myös teihin lukijoihin :-)
  Tästä siis pääset äänestämään omaa suosikkiblogiasi, kategorioitahan on siis viisi ja näin ihan skidinä mainostuksena tähän loppuun: meikän blogi löytyy sieltä lifestyle-osion alkupäästä. Lykkyä pyttyyn kaikille kanssaehdokkaille, Bulevardilla tavataan!

7 kommenttia

  1. En oo ikinä ollu missään gaalassa, pakko siis käydä äänestämässä jos portit sinne vaikka ihan sattumalta aukeais! ;D Eka pitää kyllä perehtyä noihin ehdolla oleviin blogeihin, ainakin neljässä mun lukulistalta löytyvässä blogissa on ollu ilmotus ehdolla olosta meinaan!

    Ps. bongasin kirjotusvirheen tosta kutsuvierastilaisuuteen-sanasta, ja mua ainaki häiritsee jos mulla on tekstissä virhe minkä kaikki näkee mut kukaan ei mainitse! Mut varmasti sun blogis saa paljon ääniä kun on tohon ehdokkaaksiki jo päässy, katotaan jos mäki vaikka päätyisin tätä yhtä lemppariblogiani äänestämään! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heeeei, hyvä että huomautit! Oli taas sen sortin virhe etten ite ois huomannu vaikka se ois hypänny mun kurkkuu kii :-D

      Ja eikun sinne vaan äänestämään ja osallistumaan, eihän sitä tiedä millanen säkä voi käydä :-)

      Poista
  2. Eikö tossa pysty äänestämään jos on alaikäinen? :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä mun käsittääkseni pystyy äänestämään, ainoostaan tohon arvontaan osallistuesaa pitää olla 18 :-)

      Poista
    2. Okei no hyvä sitten. Pitää mennä kokeilemaan, viimeks ku yritin niin mun mielestä siinä piti täyttää myös se arvontaan osallistumisen lomake ennen lähettämistä, mutta ehkä ne sit heittää mut vaan pois siitä arvonnasta, mutta ottaa mun äänen kuitenkin huomioon :-)

      Poista
  3. Vastaukset
    1. NO NIIN ON, ei kai auta ku mennä kaupoille, en tosin valita bahahhaha

      Poista


Pidetään meininki asiallisena ja rentona. Eri mieltä saa olla, mutta nokkavaksi ei tarvitse heittäytyä!
Kuviani saat toki käyttää, kunhan pyydät ensin luvan allekirjoittaneelta.

Featured posts

Copyright © And then she grew up
Design by Fearne