Hapsuja

27. lokakuuta 2013

outfitt
Halusin lähestyä teitä taas pitkästä aikaa asukuvien muodossa. Kieltämättä kuva näyttää vähän postikortilta, mutta ideana onkin esitellä tuota ihana neuletta, jonka viikko takaperin löysin H&Mltä. En tiedä mikä fiksaatio mulla on vaaleisiin neuleisiin, mutta tää taitaa olla nyt mun neljäs vaalea, iso villatakki puhumattakaan kaikista niistä vaaleista neulepaidoista, joita omistan! Ihastuin kuitenkin ihan ikihyviksi noihin rinnuksessa komeiliviin hapsuihin, jotka kuvista välittyy kieltämättä aika heikosti, sekä edestä-pitkä-takaa-lyhyt -malliin. Tää päällä oonkin painellut menemään lähes tulkoon koko viikon, mukavampaa ei ole ♥
  Oon huomannut, että mitä kauemmin ton jalustan antaa tuolla vaaterekin takana virua, sitä suurempi kynnys se on ottaa sieltä käyttöön. Näin on käynyt mun asukuvailujen kanssa. Toki myös sillä saattaa olla näppinsä pelissä, että aamuisin nukun mieluummin puolillepäivin, kuin värjöttelen ulkona kameran edessä. Kieltämättä myös toi sama kuvausspotti tympii, kun sitä on jo vuoden päivät asujen kuvaamiseen käyttänyt :-D Ideahan lähti siitä, kun mä kuumeisesti yritin kotipihan lähettyviltä etsiä spottia, johon kameran voisi turvallisesti asetella asukuvien ottoa varten. Meidän kotiportin päältä semmonen sit löytyi ja sen avulla mä niitä asukuvia melkein vuoden päivät napsinkin. Nyt tilalla tosiaan on se ihan oikea jalusta, vielä kun kaukolaukasimen jaksaisi jostain etsiä, helpottuis tää kuvailu huomattavasti. Etenkin, kun tämän bloggaajan poikaystävä, vastoin kaikkia oletuksia ja muita blogi-poikaystäviä, ei ole kiinnostunut mun asujen kuvaamisesta pätkän vertaa :-D

Asiasta kukkaruukkuun, myös toi mun juurikasvu alkaa olla aika hälyyttävä. Millään ei huvittais pistää rahaa hiuksiin just nyt, mutta silti kovasti haikailisin sinne kampaajalle. Se polkkatukkakin houkuttelis edelleen kovasti. Voi mälsä, mä sanon, mutta ehkä mä turvaudun vielä kerran ihan kaupan väripurkkiin ja teen itestäni vähemmän kaljun näköisen kotikonstein. Ei nimittäin oo kovin nättiä, kun mun miljoonat hiusrajassa pönöttävät oman tahdon omaavat vauvahiukset ovat ihan vaaleita ja tekevät musta sen näköisen, kuin oisin kaljuuntumassa!
  Mut jeeeppis joo, puhelinkuvia on tältä viikolta aikasta minimalistisesti, joten siirrettäkööt niiden postausta taas viikolla eteenpäin. Tää on tää kamalin hetki syksystä, harmaa, märkä ja kolea. Kaikenlisäks viimeyönä tapahtu jokaisen bloggaajan painajainen, kun kelloja siirrettiin tunti taaksepäin. Ei kun odottelemaan pimeää jo kello 16 maissa, on tää loppusyksy nastaa aikaa..

12 kommenttia

  1. mullakin on sama ongelma: en jaksa käyttää kamerajalustaa ja teen mielummin kaikkea muuta kun pällistelen kameran edessä :D jos sen kaukolaukaisimen löytäisi... :Ddd

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijai :-D Oishan sekin toki ihanaa, kun joku hovikuvaaja löytyis, mutta toistaseks on silläkin saralla ollu aikas hiljasta :-D Poikaystävä kuvaa ennemmin autoja ja maisemia, pikkuveljeä nyt ei ymmärrettävästikään kiinnosta seistä tuolla ulkona kun se ei ite siitä mitään saa!

      Poista
  2. ihana neule♥ ite mietin ton ostamista, mut en keksiny minkä kanssa sen yhdistäis... mut nahkatakin kanssa se näyttää olevan tosi passeli! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nahkatakin kanssa kyllä istuu kuin nenä päähän, juurikin ton takaa lyhyemmän helman ansiosta :-) Mun kaikki muut villatakit on tasapitkiä ja ylettyy polviin asti niin ne näyttää vähän höhliltä lyhyen takin kanssa, toisin kuin tämä :-D

      Kiitos:)

      Poista
  3. Haha, mullaki on aina vaan toi sama asujenkuvailupaikka ja se alkaa kyllä jo tympii ihan oikeesti :-D #firstworldproblems...

    VastaaPoista
  4. ihana :3 onko noi kuvat otettu tolla 50mm:llä?

    VastaaPoista
  5. Vastaukset
    1. Haha, tuo on kyllä hirmusen lämmin :)

      Poista
  6. Hahahaa, voit kysyä minun rakkaalta mieheltäni mitä mieltä hän on aiheesta asukuvien kuvaaminen :DD Veikkaan että ei juurikaan välitä. Kunhan ei joka päivä ja ajoittaa kuvaus hetket siten, kun ollaan jokatapauksessa jonnekin siirtymässä, niin ei ole niin paha :D

    Ja valkoiset neuleet on niin kauniita :)

    http://tartu-hetkeen.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Semmosia ne miehet on :-D Oma kun ei edes "ohimennen" mua rupea kuvailemaan, puhumattakaan et osaisin olla herran ja kameran välissä jotenkin fiksunnäköisenä!

      Poista


Pidetään meininki asiallisena ja rentona. Eri mieltä saa olla, mutta nokkavaksi ei tarvitse heittäytyä!
Kuviani saat toki käyttää, kunhan pyydät ensin luvan allekirjoittaneelta.

Featured posts

Copyright © And then she grew up
Design by Fearne