CLOTHING INSPO

24. lokakuuta 2013

Untitled #18
Parka Abercombie&Fitch / Sweater H&M / Jeans Stella McCartney / Boots UGG Australia / Beanie Marini Silvano Eskimo
Untitled #17
Sweater Acne / Jeans H&M / Pumps Zara / Bag Michael Kors / Watch Daniel Wellington
Untitled #16
Sweater & Blouse Ralph Lauren / Pants 7 for all mankind / Boots Steve Madden / Socks H&M / Bag Kelly & Katie Wragge / Watch Michael Kors

Kyllä se maku vaan on kallis naisella kellä hyvänsä, kun sillä rahalla ei tarvii ihan oikeasti läträtä. Sen nää muutamat inspokollaasitkin varmaan todistaa :-D Keskimmäinen kollaasi nyt on ehkä vähän kesäinen kenkävalintansa puolesta, mutta mä vaan niin tykkään boyfriendfarkut+sirot avokkaat -lookista! Oon tosiaan jo pitkään kärsiny pienosesta vaatekriisistä, vaikka kolttua ja pöksyä tulee ovista ja ikkunoista. Silti tuntuu, et edelleen multa puuttuu yhtä sun toista merkittävää vaatekappaletta ja asustetta. Esimerkiks mulla ei oo tavallista, hyvin istuvaa neuletta eikä kauluspaitaa. Jotkut kaiken kanssa sopviat talvisaappaat on vielä hakusessa ja talvitakkikin ois varmaan hyvä hankkia ennen kuin on liian myöhästä ja kivat takit löytyy kaupan rekkien sijasta muiden vaatekaapeista! Laukkujakaan ei voi olla liikaa, pehmoset polvisukat ois täydelliset tämmöselle varpaat-aina-jäässä -tyypille niinkuin mä ja jonkun aavistuksen naisellisemman pipon vois myös laittaa ostoslistalle. Mä oon myös pikkuhiljaa harkinnut alkavani säästää aitoihin UGGeihin. Ois ne vaan niin täydelliset talveen!
  Shoppailu on kuitenkin helpommin sanottu kuin tehty, tässä pitää samalla kuitenkin sisustaa kotia ja pian maksaa myös siitä kodista vuokraa. Ehkä mä pistän uuden sohvan kenkien edelle ja syynään kirpputoreja hyväkuntoisten, omaa silmää miellyttävien kuteiden toivossa. Mutta ainahan sitä voi haaveilla, vai mitä?

18 kommenttia

  1. Ihania juttuja! <3

    http://crushonfash-style.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep! Kun sais noi kaikki omaan vaatekaappiin :(

      Poista
  2. Ihanat noi kollaasit, kaikki tänne kiitos! :D sä oot aivan mahtava bloggaaja ja sun tekstit on aivan parhaita ! :3

    VastaaPoista
  3. Tosi kivoi juttui! Ja mäki aina vaan mietin, et "tarviin sitä ja tätä", joita en loppujen lopuks ostakkaa ja pärjään iha hyvin. :D
    thinkimperfect.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta :-D Muhun myös iskee kaupoilla pyöriessä silmitön piheys. Aina lähen intopiukeena ostamaan jotain sitä tiettyä mut sit ku löydän sen jonkun ja katon hintalappua, mietin et no tarviinko mä tätä sittenkää hmm.. Lopulta päädyn johonki Arnoldsii syömää ne rahat xd

      Poista
  4. Sanoisin että unohda uggit,ei ole hintansa väärti muuten kun mukavuudeltaan.Niitä on jo tarpeeksi nähty kopioina:-/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mukavuutta mä niiltä juuri haenkin ja eiköhän se ole mun oma asia, mihin rahani käytän :-)

      Poista
  5. Toi eka kollaasi on mun lemppari :) sul on tosi kiva tyyli :)

    VastaaPoista
  6. aivan ihania kollaaseja jälleen kerran! :) tätä on varmaan kysytty useampaankin otteesen mutta millä sä teet nämä upeat kollaasit? (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yleensä Polyvoressa teen :-) Joskus saatan innostua kikkailemaan ihan jollain kuvanmuokkausohjelmalla, mutta nykyään vaan entistä harvemmin :-D

      Poista
  7. UGGit on iha hemmetin hyvä sijotus, ei varmasti palele varpaat talvella, sen takaan! Ite löysin omani huuto.netistä satkun ovh:ta halvemmalla ja oli viel iha uudet ja käyttämättömät :) Rakastan niitä ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kun itelläkin kävis tommonen säkä :)

      Poista
  8. mikähän hinku kaikille nyt on tullu hommata mk'n laukku? ;0 ei siinä ett se ois jotenki kamalaa mut ois hauska tietää:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Enpäs tiedä :-) Kai sama hinku kuin 15 vuotta sitten Micmacin tuulihousuihin tai 30 vuotta sitten Leviksen 501:iin, semmosia ne hittituotteet vaan on. Ja voihan joitakin houkuttaa pelkkä merkkilaukun omistaminen, juuri tässäkin postauksessakin esiintyvä MK kun lähtee alle kolmensadan siinä missä vaikka LVn Neverfullista oon nähnyt pyydettävän lähes kolme kertaa enemmän.

      Mutta mikäs mä oon muiden kulutustottumuksia ihmettelemään :-) Mulla ei itelläni oo mitään hinkua MKn eikä minkään muun brändin laukkua kohtaan, tässäkin postauksessa on kuitenkin kyse vain inspiraatiosta :-)

      Poista


Pidetään meininki asiallisena ja rentona. Eri mieltä saa olla, mutta nokkavaksi ei tarvitse heittäytyä!
Kuviani saat toki käyttää, kunhan pyydät ensin luvan allekirjoittaneelta.

Featured posts

Copyright © And then she grew up
Design by Fearne