2:36PM

17. lokakuuta 2013

jeee Pakkohan tää söpö raitatoppi oli Lindexin alerekistä kassalle kiikuttaa, rakkain terveisin yks Holly&Whyte -mallistoon hurahtanu. Vielä kun jostain löytäis samaa sarjaa olevan neulepuseron, niin oisin kovin haltioissani ja onnellinen.
Mun uus tv-sarja-fanituksen kohde, House of Anubis, löytyy Yle Areenasta niinkin mielikuvituksettomalla nimellä kuin Sisäoppilaitoksen arvoitus. Tää on taas näitä Nickelodeon-sarjoja, joita kukaan ei myönnä kattovansa, vaikka todellisuudessa ei anna yhdenkään jakson mennä ohi korvien. Jami nauraakin mulle aina kun huomaa et katon tätä ja sanoo tota millon mikskäkin rillipöllöjen kauhukoulu -ohjelmaks ja heittää vitsiä tyyliin "ooh, tulkaa auttamaan, joku on varastanut opettajan viivottimen", kun sanon että toi on oikeesti jännittävä :-D
Tää on taas näitä päiviä, pipopäiviä nimittäin. En jaksa pukeutua ja ahistaa mennä töihin kun pipo pitää ottaa pois päästä. Sen siitä saa kun menee märällä tukalla nukkumaan!
Mun ja Jamin kämppä tulee mitä ilmeisemmin olemaan teemaltaan tähtitaivas. Näitä kyseisellä printillä varustettuja iteemejä kun on varattu jo makkariin, kylppäriin ja keittiöön. Bongasin Sokokselta myös pari kivaa sohvatyynyä, joissa niissäkin on tähtiä. Kunhan nyt vaan ois ensteks se sohva (haluan tämän, piste) :-D

20 kommenttia

  1. Hihi! Mä en ollenkaan tykkää tuosta tähtiteemasta! Yksi sellainen on päässyt kissan ruoka-alustaksi, kun ei ole muutakaan tähän hätään. :D Mattojakin kävin joskus katsomassa ja joka toisessa oli tähtikuviota, eiii! :D Eläinteemaa voisi sen sijaan tunkea joka paikkaan! ♥
    xoxo Mella

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä olen mainoksen uhri kun haalin tähtikuviota ja karvalankamattoja :-D Sen sijaan toi eläinkuosi ei oo oikein koskaan säväyttänyt! Seepraraidasta tykkään jonkun verran, mutta kun se ei taas tahdo istua oikein yhteen mun muun sisustusmaun kanssa :(

      Poista
    2. Eläinkuosit ei oo munkaan juttu sisustuksessa, lehmänlaikkusta mattoa lukuun ottamatta (mutta seeprat, leopardit ja kirahvit, ei ei ei). Mun mutsi on kans hurahtanu tohon tähtikuosiin ja mullaki on itseasiassa yks Askon valko-harmaa tähtiviltti :D

      JA itseasiassa meillä on just toi sohva mistä haaveilet, rakastan tätä ihan ältsynä- tää on niin valtavaki et mahtuu useampi kaveri kerralla kattoo leffoi :)

      Poista
    3. Ooooi, täällä yks kateellinen :(

      Poista
  2. Toi sarja oli kyllä hyvä :D katoin sen kokonaan tossa kuukaus sitte ja oli iha koukussa xD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha :-D Mulla on tässä ekasta kaudesta (jos se nyt on eka kausi mikä tuolta Areenasta löytyy) pari jaksoa näkemättä kun en oo kerennyt. Sen jälkeen eikun vaan seuraavia kausia metsästämään :-D

      Poista
  3. Et oo tylsä, päinvastoin! Ite oon semmonen hiljanen lukija ja en ikinä kehtaa kommentoida onalla nimellä mitään vaikka aina positiivista kommenttia laitanki, jos nyt sitä satun laittamaan!
    Ps. Itelläkin menossa joku kausi ettei vaan jaksa pukeutua mitenkään kivasti ja kaappi pursuaa vaatteita mutta silti sieltä ei mitään kivaa löydy! Mikähän tähän neuvoksi..? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voii sinuu ihana, kiitoksia! En mäkään mitenkään erityisemmin etenkään tuikituntemattomien blogeihin kommentoi ja oon huomannu että samahan se on kommentoinko jonnekin tyyliin "IHANA PAITA ♥♥♥", kun pessimistän ajattelen sen hukkuvan sinne muiden samanlaisten kommenttien sekaan kuitenkin :-D

      Ja juu, ihan mahdotonta tää pukeutuminen! Eikä mua oo auttanut edes se, että kävin kaupungilla pyörimässä, jos löytäis jotain mikä vähän piristäis omaa vaaterekkiä ja antais inspistä pukeutumiseen. Mutta ei, mä vaan katselin muhkeita vaaleita villatakkeja ja farkkuja, joita mulla on ties kuinka monet jo :-D

      Poista
  4. oi pipopäivät, tiiän niin ton tunteen<3 Mistä toi kuvan yksilö mahtaa olla peräisin? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oivoi mitä päiviä nää onkaan! Muistan myös kun 9. luokalla mut oli äänestetty Vuoden pipopää -tittelin 3. sijalle :-D Toi on lahtelaisesta St. Louis Store -nimisestä putiikista, mutta eiköhän noita Carharttin pipoja löydy vähän sieltä sun täältä tai urheiluvälineliikkeistä ainakin :-)

      Poista
  5. Mäki haluun kämpän jota sisustaa, nyt heti paikalla!! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kun mäkin pääsisin sinne itse kämppään sisustamaan, nyt kun pitää lähinnä raijata noita furnituureja mummolaan varastoon :-D

      Poista
  6. tästä sun vinkkaamasta sarjasta tulkoon mun perjantain pelastus ! ja noita jaksojakin on noin paljon ni ei varmaa heti lopu kesken, toivottavasti kiinnostusta riittää :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivottavasti tykkäsit! Ei noi jaksot oo kun 10min mittasia, mutta kyllä mulle niistä on ollu iloa nyt parin viikon ajan :-D

      Poista
  7. Olisitpa mun isosisko:(

    VastaaPoista
  8. Meillä on tuo sohva tumman harmaana ':) Ihan huippu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi onnekas! Mä haluaisin tuon ruskeana, mutta valitettavasti ainakaan toistaseks ei tori.fi tai huuto.net -sivustoille oo kukaan tästä lähimaastosta pistänyt semmosta myyntiin :( Uuden Bellus Magnumin hinta kun on aikasta suolanen :-D

      Poista
  9. Minäkin tykkään tuosta Sisäoppilaitoksen arvoituksesta ja puhuin omassa blogissa siitä vain sarjasta, mutta eilen tein postauksen siitä Fabian näyttelijästä Brad Kavanaghista. Se on vaan niin suloinen... MInä toivon että tulisi ne toisen kauden jaksot tuonne... :))) <3 Minä ylistän..

    Muuten tämän yhden postauksen perusteella, voin sanoa että sinun blogisi vaikuttaa todella mukavalta ja sellaiselta, että tekee mieli lukea enemmän.. :)

    Minun blogiani kannattaa käydä katsomassa. Siellä kirjoittelen kaikenlaista ja olen kuulovammainen 18-vuotias tyttö. => http://elamaaonihanaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia hirmusesti :-) Kavanagh on kyllä todella söpö ja seuraavia House of Anubiksen kausia mäkin jo täällä odottelen :-)

      Poista


Pidetään meininki asiallisena ja rentona. Eri mieltä saa olla, mutta nokkavaksi ei tarvitse heittäytyä!
Kuviani saat toki käyttää, kunhan pyydät ensin luvan allekirjoittaneelta.

Featured posts

Copyright © And then she grew up
Design by Fearne