VIA PHONE

22. syyskuuta 2013

polaroid3 polaroid4 polaroid2 polaroid5 polaroid1
Onhan näissä puhelinkuvissa tietysti se omanlaisensa fiilis ja musta näitä polaroid/instagram -postauksia on varsin mukava tehdä! Näiden kautta mun elämään pääsee myös ehkä vähän paremmin sisälle, niinkuin mä oon pariinkin otteeseen maininnut, oon blogin suhteen melkoisen perfektiosoitunut (sanahirviö or what?!) :-D Tämmöset utuset sekakuvat tuo siihen kivaa vaihtelua. Eilenkin mulla tosiaan oli ihan oikea kamera mukana, mutta sen esille ottaminen oli jotenkin niin vietävän vaikeaa!

Tänään ois ainakin jonkinmoisissa suunnitelmissa suunnata Emman kanssa leffaan. Katotaan nyt mitä siitäkin tulee, meidän kun on pitänyt viimesen kolmen viikon ajan suunnata tsekkaamaan Luukaupunki, kun molemmat ollaan kovia The Mortal Instruments -faneja, mutta kun mulle käy vain viikonloput ja ne on yleensä täyteen buukauttja molempien osapuolien taholta, ei sitä rakoa tahdo löytyä. Ärrinmurrin, sanon minä. Valitettavaa kuitenkin on, että tänään(kin) toi "meijän raina" pyörii vain 14.15 alkaen, eikä kumpikaan keretä siihen, joten hätiin on keksittävä kakkosvaihtoehto. Elokuvia saa siis suositella, itteä kiehtois kovasti We're the Millers. Onko joku nähnyt, oliko hyvä?

Mut jebulis, tämmösiä sunnuntain lörpöttelyjä tähän väliin! Kaunistelematta, mulla on aivan jumalaton pissahätä, joten sen kummempia jaarittelematta, oikein mukavat pyhät kaikille ja ottakaa rennosti ennen alkavaa viikkoa :-)

33 kommenttia

  1. muistan kun oot joskus aiemmin hehkuttanu tota bonesia, joten mä päätin sit kesällä netflixistä tsekata et millanen se on ja suoraan sanoen siihen jäi koukkuun.. :D aina kun tapahtu jotain mielenkiintosta oli pakko kattoo seuraava jakso.

    loppukesän olin ihan masis ku olin kattonu ne kaikki kuus tuottaria ja sit päätty siihen kohtaan mitä on oottanu kaikki ne kaudet.. JA OMFG nyt pääsen jatkaan seiskaa koska se on vihdoin tullu netflixiin <3

    ilman sun hehkutusta en olis varmaan ikinä päätyny kattoon kyseistä sarjaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha :-D Odotappas vain, 7 ja 8 tuottareissa tapahtuu ainakin omasta mielestä eniten mitä vertaa edellisiin kausiin ja niitä katsoessa ei vaan saa nenää irti ruudusta!

      Poista
  2. Oi miten kivoja tuliaisia sait ! ja nää tälläset kännykkäkuvapostaukset on mun mielestä ainakin tosi kivoja, tykkään :)
    http://nelliuu.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. Kannattaa todellakin käydä kattoo toi Millerit! Nauroin varmaan koko elokuvan ajan :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ite hörötin jo traileria kattoessani, joten uskon sua :-D

      Poista
  4. Mä kävin eilen kattoo white house down:in ja oli kyllä yks parhaimmista leffoista minkä oon koskaan nähnyt. Eli jos vielä mietitte mikä leffa niin toi oli ainakin superhyvä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmm, juoni ainakin vaikuttaa mielenkiintoselta (ja Channing ♥) .. :-D

      Poista
  5. Kannattaa ehdottomasti käydä kattomassa Millerit! Yks parhaimpia leffoja mitä oon koskaa nähny, kokoajan sai nauraa ja se läppä ei ollu sellasta väkisin tehtyä u know :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, hyvä kuulla :-D Emmakin tykkäis tästä!

      Poista
  6. Ihana postaus taas, tästä sun blogista tulee hyvälle tuulelle! :-) <3

    VastaaPoista
  7. Millerit on yks parhaimmista leffoista, joita oon koskaan nähnyt! :) Suosittelen, ehdottomasti!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eiköhän me suunnata sitä sitten katsomaan :-)

      Poista
  8. Hei eikös se ole Luukaupunki eikä Tuhkakaupunki, kun tuota jälkimmäistähän ne alkaa vasta filmailemaan :-) Käykää kattomassa Rush!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hupsista! Mulla tullut joku pahemman luokan ajatuskatko, kun kiiressä kirjottelin tätä :-D Kiitos korjauksesta, en ite ois tota tajunnut :-)

      Poista
  9. millä ohjelmalla oot muokannu nää kuvat? :)

    VastaaPoista
  10. Mistä ton polaroidin saa ladattua?:o tai eiks sen saa vaan maceille?:(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eeei? :-D Ihan vaan googlettaa Polaroid download ja sieltä ensimmäisenä on linkki lataussivulle :-)

      Poista
  11. Ihania kuvia ! :) sulla on tosi ihana blogi ja tykkään sun postauksista, niitä on niin ihana lukee ja vaikutat jotenki tosi hauskalta ja hupsulta tyypiltä ! <3 pusipusi

    VastaaPoista
  12. Mistä ostit noi supersöpöt popottimet? :)

    VastaaPoista
  13. noi kengät näyttää ihan ratsastuskengiltä :--D mutta hei, tälläsiä postauksia lisää! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinhän ne näyttää, tätä trendiä naureskelin jo viimesyksynä toiset samanmoiset mutta kiilakorolliset ostettuani :-D Mutta musta just sopivan simppelit ja sopii monen kanssa :-)

      Ja tottahan toki, kunhan vaan kuvattavaa tulee :-)

      Poista
  14. Ihana postaus ♥ ja toi hollisterin huppari ihan unelma :)

    VastaaPoista
  15. miten teet noi polaroid kuvat?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tolla Polaroid-nimisellä ohjelmalla, jonka tuolla jo aikasemmin mainitsinkin :-D

      Poista
  16. voisko saada ohjeita tohon kanakeittoon ja smoothieen? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tosta kanakeitosta en tiiä hölkäsenpöläystäkään, kun se on äitin tekemä ja se on semmonen mututuntumakokki :-D Muuten kai ihan basic kanakeitto, liemessä vaan on sit kermaa ja koskenlaskijaa.
      Smoothiessa on noita marjoja: mustikoita, vadelmia ja karhunvatukoita, sit vaniljajätskii, jäitä ja loraus maitoa!

      Poista
  17. Hei minnehän sä muuten pääsitkään opiskelemaan, et tänne Porvooseen tainnut eksyä? Anteeks jos tätä tietoa oot paljonki mainostanut, oon ollu viime aikoina toosi vähän mukana tässä blogimaailmassa nii info päässy livahtamaan ohi...

    VastaaPoista


Pidetään meininki asiallisena ja rentona. Eri mieltä saa olla, mutta nokkavaksi ei tarvitse heittäytyä!
Kuviani saat toki käyttää, kunhan pyydät ensin luvan allekirjoittaneelta.

Featured posts

Copyright © And then she grew up
Design by Fearne