JACKA

23. syyskuuta 2013

jaccckorrr jaccckor Tänään ei ilmeisestikään oo semmonen päivä, jona mun tekis mieli katsoa kameraan :-D Nätti toi juurikasvu, heh. Mutta joo, aamulla seurailin innolla elohopean (olematonta) nousua ja hyvä etten hyppinyt riemusta, kun se nousi nipinnapin kymmenen plussa-asteen paremmalle puolelle. Vihdoinkin pääsin korkkaamaan tuon kesällä kirpputorilta ostamani villakangastakin! Ja miten ihana se onkaan ♥ Ehkä mulla on ruuvi tai pari löysällä, mutta hiostavan kesän jälkeen on kiva mättää päälle niin monta kerrosta vaatetta kuin vain jaksaa ja vielä kivempaa on vetästä jalkaan jotkut semmoset kengät, jotka lämmittää muitakin kuin varpaita, jos niitäkään. Myös se mun jokasyksyinen, aivan älytön, kaulahuivien hamstraaminen on alkanut. Niitä ei vain yksinkertaisesti voi olla liikaa :-D

Nyt on mukava lähteä töihinkin ja vielä mukavampi tulla sieltä pois, illalla nimittäin on yhentoista jälkeen jo pirun kylmä eikä viimeperjantaina tahtonut nahkarotsi kera kaulahuivin enää riittää lämmikkeeksi. Ehkä saan kaduilla osakseni vähän kummaksuvia katseita - kuka hullu nyt käyttää talvitakkia syyskuussa, mutta minuapas ei kiinnosta kun on kyse mukavuudesta!

29 kommenttia

  1. voi, ihana kun oot jo ajoissa! itekin mietin tänään, kun lähdin polkee kouluun että pitäisköhän jo kaivella villakangastakki esiin. eipähän ainakaan paleltais enää. tais tulla aika huono suomi mutta ehh :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kerrankin .. Yleensä mun talvikuteiden hommaamiset jää just jollekin tammikuulle, bhoho :-D

      Poista
  2. voi mite sievä takki! mikähä on alkuperänen kauppa josta toi on ostettu? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Taitaapi olla parin vuoden takaista Vilan mallistoa :-)

      Poista
  3. Ihanan syksyisiä kuvia ja kaunis sinä! :-)

    VastaaPoista
  4. vähn kiva muokkaus!:) ja toi nuttura on ihana, haluun koittaa itekki.. oon samaa mieltä tosta, mullakin kouluun mennessä vaatetta useampi kerros, mukavuus etusijalle:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia :-) Nuttura hoituu kyllä melkosen helposti semmosella valkilla!

      Poista
  5. Täällä ilmottautuu toinen kaulahuivien hamstraaja! Syksyssä on parasta isot, muhkeat kaulahuivit ja keksin koko ajan uusia värejä ja malleja mitä ehdottomasti "tarvitsen" :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jeps .. Tuubihuivit, hartiahuivit, kolmiohuivit, villahuivit, kangashuivit, kaikissa mahollisissa syksyn väreissä = pakko saada. Haha :-D

      Poista
  6. mulla on itellä toi sama takki, ostin sen pari vuotta sitten vilasta aika tuntuvalla alennuksella :D toi on niin ihana♥ ja mulla se on vielä niin isoa kokoa, että sitä voi käyttää melkeen koko talven kun sinne alle mahtuu vaikka parikin villatakkia :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo on kyllä hurjan ihana :-) Ja vähän näppärää! Itellä toi on just eikä melkein, mutta onneks toi A-linjasuus antaa vähän myöten niin alle mahtuu pari kerrosta lisää ;-)

      Poista
  7. mäkin aina oikein odotan syksyä, villapaitakerroksia ja ah niitä huiveja! en oo tainnu tän syyskuun aikana käydä missään ilman jotain kaulahuivia :'D<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olo on kieltämättä ihan hurjan alaston ilman kaulahuivia! Joka syksyn ja talven must-juttu ♥

      Poista
  8. oon kateellinen noista kengistä, haluun just samanlaiset! ja ihana takki myös! :) missä oot muuten töissä? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on meidän äitikin ja se ois koko ajan rohmuumassa noita itellee :-D Onneks sillä on isompi jalka ku mulla, buahah!

      Siivoon yhtä terveyskeskusta työkseni:)

      Poista
  9. EN JACKA JACKAN JACKOR JACKORNA :-)

    VastaaPoista
  10. miten oot muokannu ton ekan kuvan ja millä?:) oot ihana <3 oon kateellinen sun elämälle, vaatteille, ulkonäölle. oot yks täydellisyys ja mun lempibloggaaja <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eipä siihen muuta vaadita kuin yks pusikosta otettu kuva, toi kuva meikästä vähän pienennettynä ja sit copypastetin ton mun kuvan siihe puskakuvan päälle :-D Gimpillä tein, ihan niinkuin kaikki muutkin mun kuvien muokkaukset!

      Ja voi kiitos, mutta kukaan ei oo täydellinen :-) Mä tuon blogissa esille yleensä vaan ne kivat puolet elämästä, niille ei kannata sokaistua!

      Poista
  11. voivoivoi ai että ''kuka hullu käyttää talvitakkia syyskuussa?'' itse oon käyttäny sitä nyt ehkä viikon, ja mulla on jo sillä kylmä :-D kauhulla odotan, miten selviän siitä OIKEASTA talvesta...! kääk!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinhän sitä sanotaan että lämpimien talvivaatteiden käyttöä pitäis vältellä pitkälle loppusyksyyn saakka, ei ne muuten tunnu lämpösiltä sit kovemmissa pakkaslukemissa :-D Oivoi!

      Poista
  12. Itehän pidän talvitakit visusti vielä vaatehuoneen perukoilla :-D Nahkatakilla mennään niin kauan kuin vaan millään pystyy. Jäädyn kuitenkin pystyyn -15 keleillä niin hyvä alottaa sopeutuminen jo nyt.

    VastaaPoista
  13. vitsi toi eka kuva on kiva! muuteskii kivan tuntunen blogi!

    http://annisofia-asa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  14. Mä odotan tänne kans syksyä, ekaa kertaa elämässäni odotan sitä. Nautin kesästä ja rakastan lämpöä, mutta tänä vuonna ennen kesää tuli reissattua Bulgariassa, sitten se suomen alku kesä oli ihan älyttömän lämmin ja täällä nyt on vielä sellaset 17-23 astetta joka päivä. Tänään mittari näyttää vaan 15 astetta, jes! Mä oon vähän jo vuodenaikaa edellä. Yritän vähän joka päivä iskeä pitkiä housuja ja neuletta, vähän paksumpaa takkia ja kaulahuivia ja buutseja. Lopputuloksen voi arvata. Ja teen tän joka päivä... :-D No "syksystä" saankin sitten nauttia siihen asti kun tulen Suomeen, sillä eihän täällä lämpö laske niin alhaseksi. Kauhulla odotan vaan niitä tammikuun loppupuolen ja helmikuun pakkasia. Taidan pysyä sisällä kuten viime vuonnakin. Kaikki sanoo, että olipa kylmin talvi aikoihin. Ai mitenniin? No taisin kulkee kämpästä autoon, autosta töihin ja töistä autolla kauppaan ja takas äkkiä peiton alle. Ei ihme etten tuntenut talven kylmyyttä.
    Toi takki on muuten aikas kiva, iteki justiinsa ostin saman värisen ja karvareunushupulla, eri mallisena vaan. :-)

    Ja tohon sun edellisen mun kommentin vastaukseen, mulla vaan sattuu aina olemaan niin paljon asiaa, että kommentit vähän karkaa käsistä. Ja aiheutit mulle ihan hirveet paineet näitten komenntien kirjottamiseen. Ehkä mun pitää taas tyhjentää vaan kaikki asia mitä mulla vaan voi olla niin näihin kommentteihin.
    Hyvää päivänjatkoa siis sinne :--)

    VastaaPoista
  15. Mäki oon päättänyt että en vaan suostu palelemaan ! Ihan sama vaikka näyttäisinki joltai superuunolta tai michelin ukkelilta aion silti pysyä lämpimänä !!

    VastaaPoista
  16. Voi kuinka kaunis oletkaan!
    http://jr-myownwayofmylife.blogspot.fi/

    VastaaPoista


Pidetään meininki asiallisena ja rentona. Eri mieltä saa olla, mutta nokkavaksi ei tarvitse heittäytyä!
Kuviani saat toki käyttää, kunhan pyydät ensin luvan allekirjoittaneelta.

Featured posts

Copyright © And then she grew up
Design by Fearne