IDEOITA?

1. syyskuuta 2013

Mä tiedän, että mulla on kesän alussa aloitetut kuvapostaukset kesken. Kyllähän mä aika hyvin arvasin että siitä tulisi ikuisuusprojekti, mutta sen toteuttaminen meni aikalailla harakoille kun oon heinäkuun alusta lähtien ollut kaikki arkipäivät töissä ja viikonloput tahtonut pyhittää sitten vähän jollekin arvokkaammalle kuin blogille. Multa löytyis teidän ehdotuksiin vastaavia kuvia vaikka millä mitalla, mutta tässä loppukesän aikana otettuani vähän etäisyyttä bloggailuun entisen 5 postausta per viikko -tahtiin verrattuna, musta on tullut blogiperfektionisti. Mä en vain yksinkertaisesti ole tyytyväinen mihinkään niihin vanhoihin kuviin sillä tavalla, että voisin ne koko maailman ja lukijakuntani nähtäväksi asettaa. Tän ikävän ominaisuuden myötä katosi multa myös inspiraatio, mutta nyt (syksyn tullen, mitä kummaa) se on alkanut pikku hiljaa palailla! Kuvapostauksia on siis luvassa, mutta pyydän silti kärsivällisyyttä :) Tietyt aiheet vaativat tietyt hetket, niitä ei voi lavastaa.

postausehdotus

Ehkä vähän tyhmää ton alkuhöpötyksen jälkeen nyt tuoda tämä esiin, mutta mä kaipailisin vähän niitä kuuluisia postausehdotuksia potkimaan mua takalistolle tän bloggailun suhteen. Kirjoittelisin taas pitkästä aikaa ihan mielelläni postauksia pohjautuen omiin mielipiteisiini, sillä tuntuu, kuin tästä blogista ois tullut sisällöltään todella yksioikoinen ja tylsä. Täydellisyyden tavoittelun ja ajan puutteen piikkiin menee kai sekin, mutta nyt tahtoisin kuulla teiltä lukijoilta, mitä te haluatte nähdä, kuulla tai lukea! Millaisista postauksista te blogeissa tykkäätte erityisesti? Ainut, mitä en ehkä suosittele ehdotettavaksi saatika multa odotettavaksi ovat nämä "My day" -postaukset. Mun arkipäivät kun ei tällä hetkellä järin hääppösiä ole - nukun pitkään, syön, teen itestäni ihmisen näköisen ja oon töissä iltapäiväneljästä yhteentoista saakka :-D

Toivottavasti teillä on hihassanne muutama ässä, joidenka toteuttamiseen mulla rahkeet riittäisivät :)

28 kommenttia

  1. mä ainakin tykkään tosipaljon sun videopostauksista (-: ihan niistä perus höpöttelyistä ja sit just joku huone-esittely ois jees! (-:

    VastaaPoista
  2. Kirjota sun mielipitees homoista! :) tunnetko yhtäkään, haluisitko tutstua, vihaatko/pidätkö... yms. ois mukava kuulla että mitä mieltä oot selaasista ihmisistä!

    Tee kans se huonepostaus ja/tai joku video :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo postaus homoseksuaaleista (ja kenties muista seksuaalivähemmistöistä) voisi aiheuttaa mielenkiintoista keskustelua, mutta mun pitää pohtia silti aiheesta kirjoittamista vähän enemmän :) Mulle kun he eivät ole millään tavalla erilaisia tai eriarvoisia kuin ketkään muutkaan enkä erottele ihmisiä seksuaalisen suuntautumisensa takia toisistaan. Voisi olla siis hyvin vaikeaa saada sopivan mittainen ja järkevä teksti aikaan, se ois mulle vähän sama kuin kirjottaisin ihmisistä yleensä :-D

      Mutta pistetään harkintaan! Toi huonepostaus on vireillä :)

      Poista
  3. Mikä malli sulla on käytössä? :-) Simple?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eeeieiei, oon tehny mun ulkoasun joskus 3½ vuotta sitten ja sillon bloggerissa oli ihan eri pohjat ulkoasuille kuin nykyään :-D Mulla on muistaakseni joku minima tai joku semmonen, en muista enää!

      Poista
  4. kysymyspostaus vois olla mielenkiintonen ja linkkaa blogisi kans! ja sun videopostauksetki on kivoja! ja sellanen miten muokkaan kuvani -postaus ois kiinnostava!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kysymyspostauksen oon tehnytkin ja se poiki kolme vastauspostausta jotka hakemalla varmasti löytyvät :) Linkkaa blogisi -postaukseen lähden vasta kun itse kaipaan uutta luettavaa :-D

      Tota kuvienmuokkaus-juttuu oon kyllä suunnitellu, mutta senkin väsään varmaan vain before/after-taktiikalla :) Kuvien värien säätäminen kun ei oo mitään ydinfysiikkaa :-D Kiitos kuitenkin ehdotuksista :)

      Poista
  5. Mäkin tykkään tosi paljon sun videopostauksista! Niitä ois kiva saada lisää :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitää kattoo, jos ja kun tässä joku päivä kerkeen kameralle höpötellä :)

      Poista
  6. voisitko tehä huonepostauksen?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voin tehdä, se on mulla tällä hetkellä kehitteilläkin :)

      Poista
  7. kosmetiikka/hiusjuttuja :) hius- ja meikkijutut etenki tervetulleita!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oivoi, oon niin onneton niissä kaikissa :-D Mutta kai jonkinlaista meikkipostausta voin väsätä, hiuksiin kun en käytä mitään markettishampoota kummempaa eikä nyt oo ollut aikaa kehitellä erikoisempia kampauksiakaan!

      Poista
  8. Vastaukset
    1. Tuolla tekstissä tästä jo mainitsinkin :)

      Poista
  9. Sun mielipide postauksia on kiva lukee niin sellanen! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kehittelen semmosta heti, kun mieleen tulee aihe josta tekstiä riittäis :)

      Poista
  10. Voisittko tehä Jamin kanssa tälläisen haaste videon niinkuin toi:
    http://www.youtube.com/watch?v=SeGtsgjkw74&list=TLaY6Q5J2D2f9qL3SnnlNyvZRvJW3Lle4x
    Ton vikan voitte kyllä vaihtaa joksikin muuksi tai olla tekemättä, ihan miten itse haluatte :D Ois meinaan tosi kiva nähä jtn videoo taas, ja kun haastevideoita mä en ole sulta ainakaan aikasemmin nähnyt, niin aattelin että tossa ois hyvä ehdotus:)

    hennajanette.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jami ei valitettavasti halua esiintyä blogissani enää muuten kuin kuvien muodossa ja niissäkin vain mun pidemmän anelun jälkeen :( Jotkut ihmisperseanonyymit on vääntäneet sen ulkonäöstä ja sanomisista niin hirveitä juttuja mulle esimerkiks formissa, ettei Jami halua enää esimerkiks tehä samanlaista kysymyspostausta mun kanssa yhdessä kuin vanhassa blogissa oli. Videota en tohtisi sille edes ehdottaa .. :/

      Haastevideot ei muutenkaan oo mun juttu, oon semmonen nössykkä :-D Mutta kiitos ehdotuksesta kuitenkin :)

      Poista
  11. joku hauska videopostaus! :-) esim. ilman peiliä meikki tai 3min meikki !
    http://f0rtun3.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, pitää kattoa :-D Tota ilman peiliä meikkiä -videota joskus yritin tehä mutta ei se musta ollut edes hauskaa!

      Poista
  12. Jooo, mielipidepostauksia! Niitä on niin kiva lukea, kun osaat kirjottaa helvetin hyvin :-D Myöskin toi huonepostaus ois kiva. Ja päivänikuvina, tykkään niistä kans :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ärsyttää kun mulla päivän aikana menee korvien läpi tuhat ja sata asiaa, mistä kirjoittaa, mut tottakai unohdan ne aina kotiin tullessa. Plääh, kanan muisti mikä kanan muisti :-D

      Poista
  13. hei jenna minkä merkkiset ne sun talvi bootsit on ne kiila korko karva unelmat :D ! ? oikeesti ne on aivan törkeen ihanat täällä oon ruudun toisella puolella ettiny netin syvimmätki mörkö kolot ja holvit läpi !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Emmä vaan tiedä :-D Ostin ne silloin mun kaverilta joka oli ostanu ne jostain random-kenkäliikkeestä pari talvea takaperin :)

      Poista
  14. Mää tykkään niistä My day -postauksista, eipä sitä hirveän erikoista muidenkaan arjessa tapahdu! :)

    Nomi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis mun arkipäivissä ei oikeesti tapahdu mitään :-D

      12.00 herätys
      12.00-15.00 rötvään kotona, syön, käyn suihkussa ja katon telkkaria
      15.00-15.45 työmatka millon bussilla millon autolla, joskus kaupan kautta
      15.45-23.15 oon töissä

      Ja töistä päästyäni painun samantien sänkyyn :-D Tosta ei ihan oikeesti saa postausta aikaseks, etenkin kun teen semmosta duunia missä pahemmin ei kameraa mukana kanneta!

      Poista


Pidetään meininki asiallisena ja rentona. Eri mieltä saa olla, mutta nokkavaksi ei tarvitse heittäytyä!
Kuviani saat toki käyttää, kunhan pyydät ensin luvan allekirjoittaneelta.

Featured posts

Copyright © And then she grew up
Design by Fearne