HETKINEN VIELÄ

5. syyskuuta 2013

dsfs
1 Lähikaupassa hedelmät ja marjat 1€ kilo/rasia, se ties herkkuja aamiasen kylkeen! 2 Siinä meikä vaan hymyilee väsymyksestä huolimatta 3 Perheen vauvasta on kasvanu iso poika :( 4 Tän kombon lisäks mun päällä ei viime viikolla muuta vaatetta työkuteiden lisäks tahtonut nähdä, mitä nyt bleiseri vaihtu välillä villatakkiin :-D Tää on sinällää ihan jeesi käytäntö, pyykinpesu vähentyy kun omia "siviilivaatteita" tulee liattua niin vähän!

Tossa just blogin fb-sivuille päivittelin vähän tän illan fiiliksiä. Nyt onkin sit aika käydä nukkumaan, tänään olin töissä ku nukkuneen rukous poikkeuksellisen klo 10 alkaneen koulutuksen (=kehnojen yöunien) takia. Ei oo mun tapasta ruikuttaa tällä tavalla näinkin isosti, mutta jotain valotusta tälle blogin jatkuvalle mykkäkoululle ja depressiiviselle ilmapiirille tahdon antaa.

"Just blogissa perustelin yhteen myday-postauspyyntökommenttiin, miksei mun oo mitään järkeä semmoista tehdä.

Herään puolenpäivän aikaan miten nyt uni sattuu maistumaan. Sen jälkeen hilpatan kotona hetken yökkärissä, ehkä leikin vähän kodin hengetärtä, käyn suihkussa hinkkaamassa päänahkaa ja varpaiden väliä, teen itestäni ihmisen näköisen, katson telkkaria ja jossain kahden kolmen maissa lähden työmatkalle riippuen tarviiko esimerkiks viedä pikkuveli mummolle tai jotain muuta. Sitten oonkin töissä 15.45-23.15. Koko sen ajan kun muut tekee elämällään jotain. Kotiin päästyäni kömmin sänkyyn hetimmiten, terveyskeskuksen siivoaminen kun ei oo työnä sieltä mistään rennoimmasta päästä :-D Mun ei myöskään oo mitään järkeä pukeutua mitenkään erikoisemmin vaikkapa päivänasu-postauksia silmällä pitäen. Musta on tyhmää käyttää niitä "hyviä vaatteita" parinkymmenen minuutin ihmisten ilmoilla kävelyä varten :c

Kieltämättä vähän vituttaa, kun aikaa blogille ei tahdo löytyä mistään välistä, etenkin kun aina illalla sängyssä tulee selailtua toistaan hohdokkaampaa blogia josta löytyy kaikkea joka päivä. Mä en tämmösen arkirytmin takia ehdi nähdä edes ystäviä saatika Jamiakaan kummemmin, niin niille tahtoisi pyhittää sitten viikonloput. Oon huonepostausta yrittänyt kuvata nyt kolmena aamuna kun aina on loppunut aika kesken. Äh, ärsyttävää.
Ehkä teiltä löytyy ymmärrystä, ehkä ei, mutta haluun lukijoiden kuitenkin tietävän et jos voisin lisätä vuorokauteen muutaman tunnin lisää, mä tekisin sen ihan vaan bloggailun tähden!"


Niin, siinä se varmaan tuli. Tykkään työstäni ja mulla on ihan parhaat työkaverit. Mä myös oon enempi iltaihminen, mutta oman duunin lisäks oon tässä nyt kohta pari viikkoa joutunut olemaan kotona sekä äidin että isän korvike, kun porukat on reissussa. Mun kontolla on siis ollut työn ja kodin lisäks yks veltto teinipoika, yks ala-asteikänen neropatti ja kaksi karvaturria. Tilanteen kruunaa se, ettei veljekset tahdo oikein tulla toimeen keskenään ja että mennään kotona yhtäaikaa olemisen suhteen aivan ristiin rastiin ― pojat on koulussa kun mä oon kotona ja pojat on kotona kun mä oon töissä. Mikään ei tahdo toimia, kun mun huima auktoriteetti ei oo kotona valvomassa poikia kuin Big Brother Andy Mccoyta konsanaan.
Kyllähän sitä aina jostain pihistää vähän aikaa, mutta mä en kuitenkaan ole mikään duracel-pupu ja niistä pienistä arjen hetkistä haluan nauttia ihan yksikseni. Tänäänkin, vaikka olin herännyt "jo" puoli 9, oli ihanaa kun sai siivottua alakerran ja sen jälkeen istahtaa tohon kuistille syömään maukasta aamupalaa ihan rauhassa syysauringon lämmittäessä kasvoja.
Tässä on oppinu nauttimaan niistä pienistä iloista ja siihen oon enemmän kuin tyytyväinen :-) Nykyään kun tahtoo koko ajan odottaa vain jotain seuraavaa isompaa juttua, aina vaan harvempi osaa elää siinä kuuluisassa hetkessä!

11 kommenttia

  1. Mitä ihmettä, meillä oli toi sama tarjous haha !! Tuli kyllä raahattua kotiin marjoja ihan hulluna, tuskin kerkeen ees syyä kaikkea ennen kun pilaantuu...:-D onneks pakastin on keksitty.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on se K-Supermarkettien yhteinen superpäivä :) Mä en ostanut kuin yhden rasian kutakin marjaa, mutta hyvin nekin riitti! Meillä on niin kauheesti hedelmäkärpäsiä nyt syksyllä, että ihan itkettää ..

      Poista
    2. Eikä miks mä en tienny tästä mitään, oisin halunnu itelleki marjoi! :D
      Äläkä stressaa blogista, sun blogi on tasan yhtä hyvä ja tasokas kuin mikä muukin tahansa hienosti toteutettu blogi- ei niitä postauksia tarvii sarjatulella väkinäisesti suoltaa. Teet erikoisempia postauksia (myday -tyyppisiä) sitten kun itse löydät niille aikaa! :)

      Poista
  2. sun blogi on paras <3 haluutko kuvata joskus huonevideon? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Tuskinpa vain, kun just julkasin huoneestani läjän kuvia :-D Mun 18-55mm objektiivi lähti tänäaamuna Espanjaan kaverin matkassa, joten sekin vähän jarruttelee ajatusta videosta ainakaan nyt seuraavan viikon aikana!

      Poista
  3. Vastaukset
    1. Kyllä mun kulmakarvat on ihan erillään toisistaan, kannattaisko sun harkita näkös tarkistuttamista "xd"

      Poista
    2. nanomillien paksuinen ihokaistale niitä erottamassa<3

      Poista
    3. Hohhoijaa, jos vaan tuijottelisit niitä omia kulmakarvojas ja pitäisit huolen että ne on ojennuksessa.

      Poista
  4. Mä koin elämäni suurimman järkytyksen kävellessäni keittiöön eilen. Meillä ei ole ikinä hedelmiä, ja eilen niitä pursui joka kaapista ja pöydiltä. Ainoo mitä sain sanottua, oli "Miks hemmetissä meillä on näin paljon hedelmiä?" :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, syy löytyy todennäköisesti superpäiviltä :-D

      Poista


Pidetään meininki asiallisena ja rentona. Eri mieltä saa olla, mutta nokkavaksi ei tarvitse heittäytyä!
Kuviani saat toki käyttää, kunhan pyydät ensin luvan allekirjoittaneelta.

Featured posts

Copyright © And then she grew up
Design by Fearne