Everyday makeup

25. syyskuuta 2013

Heissan, vähän päivitettyä meikkivideota tähän väliin! Mitään erikoistahan mä en tosiaan tee, mutta näitä on aina mukava väsäillä kun jää ylimääräistä aikaa :-) Mun iho on tällä hetkellä kauttaaltaan todella huonossa kunnossa, mä kun en työni takia oikein pysy semmosessa järkevässä rytmissä esimerkiks unen ja syömisen suhteen. Siistijän työ ei myöskään oo mitenkään hikivapaata ja vaikka juon työn ohessa vettä kuin hevonen, on mun otsa ja ohimot jatkuvasti pienillä hikinäpyillä. Ei myöskään olisi ensimmäinen kerta, kun töistä tullessa kaadun lopen uupuneena sänkyyn sen kummemmin ajattelematta meikkien pois pesua. Yök.
  Helpommallahan sitä pääsisi, kun jättäisi meikin kokonaan pois päiväjärjestyksestä, mutta mä en terveyskeskuksessa ja oletettavasti ihmisten keskellä työskennellessäni vain halua näyttää suohirviöltä. Eihän mun iho oo muutenkaan koskaan ollut missään huippukunnossa, ellei lapsuuden beibifeissiä lasketa. Oon perinyt äidiltä semi-isot ihohuokoset ja tyypillisen suomalaisen pintakuivan sekaihon. Huokosia supistavia kasvovesiä ja kaikenmaailman ihmerasvoja kokeilleena voin todeta, että parhaiten mun iholle sopii pelkkä vesipesu ja tuo Nivean Soft -voide. Niin ja tietysti sen veden juominen ihan litratolkulla. Meikinpoistolaput ja -liinat on myös ihan vihoviimenen keksintö, niillä kun on tapana ärsyttää mun silmiä ja erityisesti ulkoiset silmäkulmat pistää vastaan kirvelemällä ja punoittamalla, oli tatsi kuinka hellävarainen tahansa.
  Myös Neutrogenan Pink Grapefruit-sarja toimi aikoinaan todella hyvin ja siihen ajattelin palata, kun viime viikolla bongasin ko. puljun tuotteita Sokokselta alennuksesta! Nyt kuitenkin suurimpien hölötysten saattelemana itse videoon, käytetyt tuotteet on listattuna postauksen loppupäässä :-)

Nivea Soft Moisturizing Cream -kosteusvoide
Lumene CC-voide, in Light
Wet n' Wild CoverAll Concealer Palette
Rimmel Match Perfection -irtopuuteri, in Transparent
Maybelline Fit Me -aurinkopuuteri, in 200 Medium
Rimmel Professional Eyebrow Pencil -kulmakynä, in 002 Hazel
Rimmel Glam Eyes Mascara -ripsiväri, in 001 Black

55 kommenttia

  1. Ootpa kaunis! Mut mihin ne sun ihanat superpaksut kulmat on kadonnu? :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos:) ja ne ei enää tuntunu omalta jutulta :-D

      Poista
  2. Mulle aiheuttaa ilmeisesti tuo Fit me -aurinkopuuteri näppylöitä. Sitä käyttäessä tuntuu tulevan finnejä tms. näppyjä just niille alueille, joihin sitä laitan (käytän varjostukseen, joten poskille ja ohimoille). Mikään muu tuote mulle ei sitten ole näppyjä aiheuttanutkaan vaikka olenkin aika lailla meikin suurkuluttaja. :P Aattelin vaan, kun kerroit, että olet saanut näppyjä otsalle ja ohimoille, jonne näytät tota aurinkopuuteriakin laittavan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No voihan pylly! Harmi jos noin tosiaan on, kun on muuten niin kovin käypä bronzeri kyseessä :-( pitää tarkkailla jatkossa, vaikka tosiaan noita näppyjä on ollut samoilla kohdin jo sillon kun mulla oli Rimmelin aurinkopuuteri. Ehkä aurinkopuuteri ei oo ollenka mun juttu!

      Poista
    2. Voi olla myös että näpyt tulee siinä sudissa olevista bakteereista joten kannattaa välillä pestä niitä :)

      Poista
    3. Mullakin tulee tosta FitMe-aurinko puuterista näppyjä ohimoille! Ja nimenomaan just ohimoille, muttei kuitenkaan muualle johon sitä laitan (korvan viereen poskille, leukaan yms.). Oon pitkään miettiny et johtuuko se tosta bronzerista vai mistä :D tosin ne näpyt ei kyllä oon mitenkään isoja eikä niitä varmaan muut kuin minä huomaa :)

      Poista
  3. "Tämä video ei ole saatavilla Saksassa, sillä se voi sisältää musiikkia, jonka oikeuksia GEMA ei ole myöntänyt." No möh! Tykkään sun videoista niin kovin. :<

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mööööh :( täytyy kattoo jos keksin jonku sävelmän tohon taustalle mikä kelpaa kaikkialla kuunneltavaks:)

      Poista
  4. https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/603043_4264375054077_976470966_n.jpg

    VastaaPoista
  5. Aiheutti mussa sellaisen reaktion että toivoisin pääseväni meikkaamaan noi sun kulmakarvat, pläääh

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meikkailes kuule ihan vaan niitä omia kulmakarvojasi, mun kulmat ei vaikuta sun elämään millään tapaa :)

      Poista
  6. mistä noita peitevoidepaletteja voi ostaa?:) ihana video!

    VastaaPoista
  7. Voitko suositella Lahdessa jotain hyviä kirpputoreja? :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ite tykkään eniten Lanttilasta :) muilla kirppareilla en niin välitä käydä, toi Lanttila ku on vielä lähimpänä omaa kotia!

      Poista
  8. mikä tää biisi täs on :)?

    VastaaPoista
  9. Vitsiläinen, oot niin sievä, mutta laitat ihosi täyteen tavaraa, en ihmettele jos on ihohuokoset vähän tukossa.. :D Tiesitkö muuten, että kulmat näyttää kauneimmalta, kun ne alkavat silmän sisäkulman kohdalta? Sulla on sievät kulmat, mutta että jos kiinnostaa kokeilla :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noh, täyteen ja täyteen. CC-voide, peitevoide, ohut kerros irtopuuteria ja sipasu aurinkopuuteria on mun mielestä ihan semmonen tyypillinen "standardi" mitä meikkipohjan tekemiseen tulee.
      Ja onhan tuota kulmakikkaa kokeiltu, ei sovi mulle alkuunkaan. Kiitos kuitenkin kommentista :)

      Poista
  10. ootpas kaunis ilman meikkiä! ja voi että toi kulmakarvojen kurtistelu oli söpön näköstä kun meikkasit kulmia hihih :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia :) haha, se on hyvä tapa tsekata että kulmat on suurinpiirtein samalla korkeudella :-D

      Poista
  11. Taasko tää saatanan kulmakarvakeskustelu alkaa? :-D antakaa Jennan piirtää just semmoset kulmat kun se tykkää!

    VastaaPoista
  12. Siis sinähän meikkaat suht vähä verrattuna kaikkiin muihin blogaajiin jne ja sitä en ymmärrä miks just kaikki tulee vinisemään jostain sun kulmakarvoista? Eiköhän se oo ihan oma valinta miten meikkaa, että ite tuntee olonsa hyväks! :) Oot kaunis ja tää sun blogi on ihana!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kaunis viisaista sanoista :-) munkin mielestä tota meikkiä on ihan kohtuullinen määrä, useampaankin bloggaajan/vloggaajan meikkipussin sisältöön verrattuna :-D

      Poista
  13. miten kukaan voi tykätä tosissaan tollasista kulmista. luulis et vaa jotku iha tyylitajuttomat tuulipuku akat perustais tollasista

    VastaaPoista
  14. jee tykkään sun videoista tosi paljon! kulmakarvoihin liittyen, ite pidin henk. kohtasesti enemmän sun vanhoista kulmista, mut nää on kans tosi kivat! :)
    Mimmosta toi CC- voide on ollu, oon ite harkinnu joko tota tai BB- voidetta itelle :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :-) ja juu, ne ei tuntunu enää omalta enkä kulmakynällä tykkäis niin paksuja kulmia piirrellä. Jos löytäis hyvän kulmavärin ja sudin, ni vois taas pelkästä kokeilun ilosta testasta taas :-D

      Ja en oikee osaa sanoo, tää oli nyt eka kerta ku tota Fit Me -meikkivoiteen jälkee kokeilin ni en vielä osaa mitää kummempaa tuotearviota vielä sanoa :-D

      Poista
  15. Näytät ihan joltain nukelta tossa alotuskuvassa! Tosi kaunis oot :)

    VastaaPoista
  16. En ihan tajuu tota kulmakarvoista vinkumista ku noi ei mun mielestä ees oo pahan näköset..huhhu. mut oot nätti :)

    VastaaPoista
  17. Huolehtikaa vain anonyymit omista kulmistanne, Jennalla on ihanat, sopivat kulmat joten pitäkää se turpa tukossa kiitos :-) ♥ Ois hyvä jos jokanen huolehtis vaan omista jutuistaan kun jokasella on eri tyyli ja maku, eikä niistä ees kannata kiistellä. :-D Kukaan ei oo täydellinen, ja seuraavan kerran kun kommentoitte, kannattaa miettiä niitä omiakin vikoja itsessään eikä vaan etsiä aina toisista niitä. ;-)

    VastaaPoista
  18. Voi vitsi anot, ne on vaan kulmakarvat!! :D:D Ei voi liikuttaa noin paljon

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joillekki on kyse elämästä ja kuolemasta :-D

      Poista
  19. näytät ihan meidän koulun musiikin opelta! haha mut ihana video lisää tämmösiä :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa :-D kiitos, saas ny nähä huvittaako enää tehä videoita :-D

      Poista
  20. siis mun mielestä jokainen saa oikeesti tehdä sellaset kulmat mistä itte tykkää! mä en vois kuvitella sulle muunlaisia, noi meinaan sopii sulle! :)

    VastaaPoista
  21. kulmakarvadraama oikeenn! Sillähän ei tosiaan mitään väliä ole jossette Jennan kulmakarvoista pidä, mutta esittäisin vain kysymyksen että pitääkö joka tytöllä olla kulmakarvat jotka alkaa keskeltä silmää ja on suorat viivat... Ei ne sellaisetkaan kovin nätit ole :)

    VastaaPoista
  22. olisit niin paljon kauniimpi kun muuttaisit yleisilmettäsi vähän positiivisemmaksi. monesti sinut esim triossa nähtyäni olen saanut sellaisen mielikuvan, että sinulla on kaikki huonosti yms, pelkästään sen takia että näytät niin vittuuntuneelta. aivan niinkuin heti videon alussa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tjaa a. Heti kun maksat mulle jonkunsortin botoxit tai kauneusleikkaukset, joilla mun "yleisilme" on muutettavissa. Eipä kukaan kykene muuttamaan perusilmettään, mun kasvot on mitkä ne on kun viipotan tuolla kasvojen lihakset rentona. Ei mua yksin möllötellessä huvita hymyillä uunona suupielet korvissa enkä mä muutenkaan kulje tuolla miellyttääkseni muita. Ja mistäs tiedät vaikka mua ois vituttanutkin?

      Mun perusilme on äkäsen ja kyrpiintyneen näkönen, mutta voin useimmiten iham hyvin :) Et voisit vaikkapa luoda niitä mielikuvia vasta esim juteltuas pällistelyn kohteidesi kanssa.

      Poista
    2. Tän vastauksen perusteella taidat olla just sellainen kun sun ilmeesi antaa olettaa, eikä suhun varmaan monella tee mieli tutustua.

      Poista
    3. Tiäkkö ku rehellisesti, mua ei edes kiinnosta jos joku ei muhun halua tutustua :) Jos ton perusteella henkilö x pitää mua kamalana ihmisenä ni todennäkösesti ei muakaan kiinnosta tehä minkäänlaista tuttavuutta ko. ihmiseen :-)

      Poista
    4. oletpa hyökkäävä. mun mielestä on ilmiselvää et blogimaailmassa tuut saamaan jatkuvasti myös negatiivista kommenttia, mut sä näytät ottavan kaiken aina ihan tosi paljon ittees. kannattas koittaa ottaa rennommin eikä välittää ihan noin paljoo, koska se et sä jaksat raapustaa jokaisen pienenkin "ilkeen" kommentin jälkeen ihan älyttömän pitkän tekstin ei saa muuta reaktioo aikaa kun sen et sulle haluu vittuilla lisää.

      Poista
    5. Jaa. Kannattaa sit ehkä miettiä et oonko mä ainoa, jossa se vika on, jos tommosia mielihaluja mun vastauksista syntyy :-) ite en ainakaan pidä juurikin kuvailemaasi toimintaa mitenkään inhimillisenä puhumattakaan et se ois jollain tapaa sen fiksumpaa, kuin mun "hyökkäävyyteni".

      Poista
  23. En ymmärrä mikä näitä ihmisiä vaivaa. Mun mielestä kaikki meikkaa kulmansa niinku haluaa ja mun mielestä noi ei oo ollenkaa pahan näköset! Oot muutenki tosi kaunis! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tiedä häntä :-D joillekin tuntemattomien pärstät vaan tuntuu aiheuttavan elämää suurempia ongelmia :-D

      Kiitos:)

      Poista
  24. vitsi oot kaunis!! ja toi video oli ihana, varsinki sun ilmeet tuol väleissä!:---D

    VastaaPoista


Pidetään meininki asiallisena ja rentona. Eri mieltä saa olla, mutta nokkavaksi ei tarvitse heittäytyä!
Kuviani saat toki käyttää, kunhan pyydät ensin luvan allekirjoittaneelta.

Featured posts

Copyright © And then she grew up
Design by Fearne