“Love is not a maybe thing, you know when you love someone.” ― Lauren Conrad

22. elokuuta 2013

298781_2025428193037_5616184_n Sinä kesänä me tavattiin ensimmäistä kertaa. Sun nimesi oli tullut ilmi aina vain useamman ja useamman kaverin puheissa, aina sä olit kertonut niille jotain hauskaa ja eteenpäin kerrottavan arvoista. Ajattelin, että mahtaa olla sanavalmis heppu, se Jami siis. Kellään ei ollut susta mitään pahaa sanottavaa.
Heinäkuussa sä ilmestyit paikalliselle uimarannalle samaan aikaan mun kanssa. Mä en tiennyt kuka sä olit enkä edes huomannut sun olemassaoloa, illalla kameraan tulleita kuvia selaillessa niissä esiintyi uusi häiskä. Sillä oli vaaleat lyhyet hiukset, punainen Niken t-paita, pilottilasit ja nauravat silmät. Mulla ei tuolloin ollut vielä aavistustakaan siitä, kuinka paljon tää kuviissa esiintynyt nuori jannu tulisi mun elämässäni vaikuttamaan. Mä en silloin vielä tiennyt, että niissä kuvissa olisi mun sielunkumppani.

5827918631_e0b310cd84_z2 Mun paras kaveri täytti 16. Juhlittiin tolla samaisella rannalla, jossa joku oli sun ensimmäiset olemassaolon merkit mun tietooni saattanut. Sä juhlit omien kavereidesi kanssa, jotka sattuivat myös mun hyviksi ystävikseni. Yritin sinnikkäästi pysyä omassa juhlaporukassani, oltiin sentään kovalla vaivalla saatu lähiostarin pummit hakemaan meille vähän kuplivaa. Silti mä kerta toisensa jälkeen löysin itteni sen porukan seasta, jossa säkin olit. Kuuntelin sun juttuja ihan haltioissani, tajuamattani. Kikatin jokaiselle sananparrelle kuin korviaan myöten ihastunut 15-vuotias teinityttö ― Sehän mä olin, omassa persoonassani. En vain tiennyt sitä vielä.
Pari päivää myöhemmin pääsin sun kanssa juttusille. Sanoit meneväsi jonkun kaveris bileisiin. Sattumoisin mullakin oli tiedossa jonkinmoiset kekkerit ja uskottelin itelleni ettei mulla tulis olemaan hauskaa siellä. Samalla verukkeella mulle oli pienempi kynnys pyytää sun numero - ".. jos mulla tulee tylsää", mä heitin muka välinpitämättömästi. Niin mulla tulikin, jo matkalla juhlapaikalle.

521839_3273239147531_1980042231_n2 Päivät kului ja muuttui viikoiksi. Mä lemppasin mun silloisen kesäheilan tekstiviestillä. Muutamat viattomat mitäkuuluu-utelut mun ja sun välillä oli muuttuneet vihjaileviksi kilometriviesteiksi. Tiesin sun olevan kova skeittaamaan ja polleana tyttönä väitin taitavani myös itse tuon rullaamisen jalon taidon. Täyttä puppuahan se oli, mä vain halusin tehdä vaikutuksen. Pyysin sut mun kanssa "Monttuun skeittaamaan". Totaaliseksi pyllähtelyksihän se meni, mun osalta siis. Halusit kovasti opettaa ja nostit mut ylös kerta toisensa jälkeen, aivan niinkuin sä oot nyt nää kolme vuotta tehnyt. Nostat mut ylös jokaisesta suosta johon ajaudun, mun ei tarvii pelätä ruhjeita eikä murtumisia niin kauan kun mulla on sut.

IMG_00372 Se oli sunnuntai-ilta. Olit pyytänyt mut teille ensimmäistä kertaa, kun mukaviattomana voivottelin sulle viestissä miten mulla ei oo mitään tekemistä. Maattiin sun kapeessa pienessä sohvasängyssä, jonka olit saanut 9-vuotiaana. Me mahduttiin siihen silloin ihan hyvin. Tietokoneen ruudulla pyöri Simpsonit, sillä hetkellä Homer istui omassa pinkkiseinäisessä olohuoneessaan katsoen telkkaria. Kurotit mun ylitse yöpöydälle hörppäämään kulauksen mehua sun jättimukista, josta tänäkin aamuna joit kahvia. Laskit sen hevosen juottokaukalon kokoisen kupposen takaisin pöydälle, olit palaamassa lähtöasemiin sängyn toiselle laidalle mutta sait meidän katseet kohtaamaan. Sä suutelit mua. Mä voin edelleen maistaa sen kostean sekamehukatin makuisen pusun mun suussani. Se oot sä, se on sun maku. Pusun jälkeen sä nostit katsees, katsoit mua silmiin niillä sun veikeillä, taivaansinisillä pikkupojan silmilläsi ja hymyilit. Voin lyödä vaikka vetoa, että jos mut ois sillä hetkellä nostettu ylös siitä sängystä, en ois pysynyt pystyssä. Niin sulaa vahaa mä olin.

Äiti soitti. Se kertoi olevansa matkalla hakemaan mua kotiin sun luotas. En millään olisi tahtonut lähteä, mutta pakko oli; olin vasta alottanut lukiossa eikä kotiintuloajoista sen turvin lipsuttu. Autossa oli hiljasta koko sen viistoista minuuttia, mitä matka teiltä meille kestää. Kun päästiin kotiin, äiti ei voinut enää olla hiljaa vaan heitti ilmoille kysymyksen "Kukas tää Jami oikein on?" ja kun vastasin että yks poika vaan, seurasi liuta jatkokysymyksiä. Merkittävin niistä oli "Noh, seurusteletteko te?" Siihen en osannut vastata vaan sopersin jotain emmätiiäehkäkaienosaasanoa-kaltaista. Äiti sanoi ettei semmosta oo olemassakaan ja pakotti mut kysymään asiaa sulta, joten lähetin tekstarin "Äiti haluu tietää, seurustellaanko me? :D" Vastauksesi sä varmaan itsekin muistat, eihän me muuten oltais tässä.

IMG_0069 Siitä illasta tulee tänään kuluneeks tasan kolme vuotta. Mun äärimmäisen nolo tekstiviesti sai aikaan jotain käsittämättömän upeeta. Sä oot ollut mulle se ylivoimanen ykkönen siitä hetkestä lähtien, sä oot kannatellut mua kun oon lähtenyt vajoomaan ja sä oot ollut se, joka mut on saanut nauramaan hetkellä millä hyvänsä. Eikä aina oo tarvinnut edes nauraa, ei itkeä, ei mitään. Mulle on riittänyt, kun oon saanut olla sun kanssa samassa huoneessa. Ollaan vaan kasvettu jo niin isoiksi, ettei enää tahdota mahtua siihen sun pieneen sänkyyn, joka sulla on edelleen. Silti me edelleen katsotaan Simpsoneita siinä samassa sängyssä, sä edelleen juot sekamehukattia ja ennen kaikkea sun veikee hymys vie multa edelleen jalat alta. Sä oot parasta mitä mulle on koskaan tapahtunut, sä oot mun toinen puolikas ♥

Mun ja Jamin tarinaa on pyydelty jonkin verran. Onhan tää varmasti vanhoille lukijoille aivan loppuunkulutettu stoori jo, mutta tää toimii jokaisena vuosipäivänä mulle itsellekin pienenä muistinvirkistäjänä. Mä en muutenkaan oo tässä blogissa kamalasti tuota yksityiselämääni teille raottanut ja samalla oon koittanut pitää Jaminkin poissa blogikuvioista, koska sille linjalle halusin vuodatusblogini Myponydoeslsdn jälkeen tarkoituksella lähteä. Toivottavasti tämmönen mun näkövinkkelistä kirjoitettu kirjemäinen versio meidän tarinasta kelpaa, vaikka mun taidot ruosteessa onkin on se jännä miten näinkin pitkän ajan jälkeen voi muistaa niinkin yksityiskohtaisia asioita kuin toisen paidan värin tai sillä hetkellä näytöllä pyörineen tv-sarjan!

130 kommenttia

  1. mulla tuli kylmänväreitä lukiessani tätä tekstiä :') onnea teille <3!

    VastaaPoista
  2. ihan sairaan hienosti kirjotettu!! vau. oon onnellinen teidän puolesta.
    <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No jaa, musta tää oli vähän hupsu mutta musta oli mukava kirjottaa vähän erilaisella tavalla kuin mihin oon tottunut :-) Kiitos ♥

      Poista
  3. ihanan eritavalla kirjotettu lovestory <3 ootte ihana pari tui tui

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tommosta kunnon teiniromantiikkaa, hehe :-D Kiitos ♥

      Poista
  4. oivoi, mun ois pitäny lähtee kouluun aikoja sitten mutta täällä mä lueskelen tätä kyyneleet valuen.. aiiivan ihanasti kirjotettu ja ootte aivan mahtava pari! toivottavasti yhteistä onnee teillä riittää vielä piiiiiitkään (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eiikä, toivottavasti et myöhästyny :( Ihana kuitenkin kuulla, kiitos paljon ♥

      Poista
  5. Aaaaw vähän söpöö!! 😍 hmh tää sai mut ajattelee taas sitä jätkää ulkomailla joka halus tavata mut mutta en tarttunu hetkeen ja nyt kaduttaa ihan saatanasti ku en ees tiedä sen nimee enkä mitää ja en tuu enää ikinä näkemään sitä.... :((

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Elämä on täynnä mahdollisuuksia (ja miehiä) ;-)

      Poista
  6. oumaigaad, maailman ihanin teksti jenna ♥

    VastaaPoista
  7. Vaikka oonki lukenu tän teidän tarinan jo pari kertaa, niin sä vaan osasit kertoa taas sen niin kauniisti että! Paljon onnea teille molemmille! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mukava kuulla, ettei tarina menetä makuaan! Oli pakko kirjottaa tällä kertaa vähän eri tavalla, en halunnut vaan copypastettaa vanhoja kertomuksia vanhan blogin puolelta. Kiitos oikein paljon :-) ♥

      Poista
  8. Aw, muuta ei voi sanoa, kun aw. <3

    VastaaPoista
  9. awwwww ihana <3

    paljon onnea vuosipäivän johdosta teille kummallekin!

    VastaaPoista
  10. Tätä oli tosi kiva lukea, kaunista ja liikuttavaa tekstiä! Onnea teille molemmille, ootte suloisia <3

    VastaaPoista
  11. Ei vitsi miten ihana kirjotus!!! :') ootte söpöjä!!!

    VastaaPoista
  12. Niiiiiiiin ihana!!! Oon vanhana lukijana tosiaan kuullu tän jo monestikin mut tää juttu sai mun silmät kostumaan:-D..... Niin kauniisti kirjotettu, osaat kirjottaa tosi hyvin!

    VastaaPoista
  13. Oi miten ihanaa ja söpöä <3

    http://more-than-we.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  14. aivan ihana postaus ! ootte mielettömän ihana pari :)

    VastaaPoista
  15. Ää mä en kestä, ootte niin ihania ! Minkä ikäinen Jami muuten on ?

    VastaaPoista
  16. Kirjoitat niiiin hyvin!! Mä en oo ainakaan ennen tämmöiseen törmännyt sun blogissa (jos tää siis on joku vanhakin juttu..), niin oli tosi kiva lukee tämmönen tarina teistä. :) Onnea kauheesti kolmen vuoden johdosta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei tän blogin puolella tätä tarinaa ookaan ollut, vanhaan blogiin taisin tän saman näpytellä pariin vaiko peräti kolmeenkin otteeseen :-D Kiitoksia ♥

      Poista
  17. ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ IHANAAA!!!!!!!!! Oon lukenu sun blogia jo ainakin pari vuotta, Myponydoeslsd:stä lähtien ja kuullu tämän tarinan monesti, mutta silti aina hymyilyttää ja tulee hyvä mieli :---) Nuista kuvistakin huokuu niin paljon rakkautta ja iloa. Onnea teille ihanat♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla ♥ Kiitos oikein paljon meiltä molemmilta!

      Poista
  18. tosi kiva postaus ! mullekin tuli just poikaystävän kanssa kolme ja puoli vuotta täyteen ja tää postaus sai mutkin muistelemaan noita alkuaikoja (-: huhhuh, ompas siitä pitkä aika. mut joo, ihana postaus!

    VastaaPoista
  19. aivan ihanasti kirjotettu! ♥

    VastaaPoista
  20. Oih, ihana postaus :') Onnea teille ja kaikkea hyvää!!

    VastaaPoista
  21. Oih, tää oli niin ihanasti kirjoitettu! Meinasi itselläkin kyynel vierähtää poskelle :') Onnea teille! ♥

    VastaaPoista
  22. aww meinas itku päästä ku oli nii ihanasti kirjoitettu<3 huimasti onnee teille!

    VastaaPoista
  23. apua aloin itkee niin nätisti kirjotettu! löytäisimpä mäkin joskus itelleni sellasen mitä jami sulle on ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi voi, elkääs nyt sentään itkua vääntäkö :-) Työ ootte niin kamaln ihania kaikki ja kiitos jokaiselle ♥

      Poista
  24. aww ihana postaus (: !

    VastaaPoista
  25. Voooi kyynel ku ootte sulosii :)

    VastaaPoista
  26. Tuli tuosta lopusta ja noiden yksityiskohtien muistamisesta mieleen että psykan tunnilla just puhuttiin kuinka sellasia muistaa koska niihin liittyy voimakas tunne! ;D Ja ihanahan tää teidän tarina on kuulla aina uudestaankin <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinhän se taitaa olla :) Kiitos ja oikein mukava kuulla ettei oo käynyt tylsäksi! ♥

      Poista
  27. Nostatti kyyneleet silmiin, aivan uskomattoman kaunista! Paljon onnea teille!

    VastaaPoista
  28. Oiii, ihanaa luettavaa! Onnea teille! :)

    VastaaPoista
  29. tää on tosi ihanasti kirjotettu ja kyllä tätä aina kerta kerran jälkeen jaksaa lukea! (-: ootte niin täydellisen oloinen pari ja onnea teille vaikka ette te sitä tarvitsekkaan! <3 (-:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onnea tarvitaan aina, mutta uskoa, toivoa ja rakkautta sitäkin enemmän :-) Kiitokset ♥

      Poista
  30. Oi vähänkö ihana, mä en tiiä miks mut mulla tuli pari kyynnelt ku luin tätä, täst jotenki hehkuu teidän onnellisuus ja semmonen :-)

    VastaaPoista
  31. voooi miten sulonen postaus !(-:

    VastaaPoista
  32. nainen, sä osaat kirjottaa! ihana(t)!♥

    VastaaPoista
  33. aivan ihana postaus tosi kivalla tekstillä. aivan itku tuli silmään koska erosin tänään omasta :(

    VastaaPoista
  34. Olisit laittanu alkuun jonkun kyynelvarotuksen, täällä vetistellään hienosti kirjotetun rakkaustarinan takia! Onnea teille! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, ois kai pitänyt kun näitä kommentteja jälkikäteen lueskelee :-D Kiitokset <3

      Poista
  35. Mikset herran jumala hakenut (vai haitko) johonkin toimittaja tms. alalle? Siis niin hyvin sä kirjoitat ja sun kirjoituksen todellakin vaikuttaa lukijaan! Ja tämä ei ollut ainut perfect teksti sulta vaan oon lukenu monta hyvää sun kirjoittamaan tekstiä sun blog(e)ista :-) Ää, tosi karehdittava taito ja muutenkin sulla on hyvin suomen kieli hallussa! :D Mikä oli sun äikän numero koulussa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mutta kiitos! Ja kyllähän mä Turkuun hain, mutten mennyt pääsykokeisiin kun ennakkotehtävät olivat niin ei-laisinkaan-mun-alaa :-D Mun äidinkielen numero heitteli mun koulutaipaleen aikana 7 ja 10 välillä kurssista ja opettajasta riippuen, lukion päättötodistuksessa se oli 8 :)

      Poista
  36. aivan ihana postaus! vaikka oon lukenu tän jo monet kerrat - siitä ensimmäisestä asti, niin ei - tää ei vaan ota kuluakseen. tälläset asiat on niin ainutlaatusia:) onnea ihan hirveesti!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Musta on vielä ihanempaa oikeasti kuulla teistä, jotka ootte näinkin kauan pysyneet mun messissä! Kiitos ihan hirmuisesti :)

      Poista
  37. tää oli tosi ihanasti kirjotettu!!:)onnea teille!:) mulla ja mun poikaystävällä tulee kohta 2 vuotta täytee ja en oo näköjää ainoo kenet tää sai muistelee niitä alkuaikoja:D (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitokset ja onnittelut myös teille :)

      Poista
  38. Onnea teille, ihan hirveän paljon! Teidän tarina on aina yhtä ihana lukea, vaikka pääpiirteittäin sen on lukenut jo useamminkin. :) Ootte ihana pari!

    VastaaPoista
  39. Voi apua, miten ihana kirjoitus! Osaat kyllä kirjoittaa älyttömän hyvin, tätä oli mukava lukea :-) Täytyy myöntää, että tää oli kyllä paras lukemani tarina jostain parista, mihin oon blogimaailmassa törmännyt! Hirveen paljon onnea teille :--)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi apua sinulle, miten ihana kommentti :) Kiitoksia ihan hurjasti!

      Poista
  40. Tälle teijän tarinalle ei voi muutakun hymyillä, sä vaan osaat kertoa tän aina yhtä ihanasti:) Paljon onnea teille, ootte ihania!:)♥

    VastaaPoista
  41. voi jenna! ihan kyyneleet virtaus ku luin. paljon onnea teille! mulla tulee just kaks vuotta täyteen poikaystävän kanssa :)

    VastaaPoista
  42. vähä aiheen vierestä mut sulla on upeet jalat! tuosta viimeisestä kuvasta päätellen :o wou

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Korkokengät tekee oikeutta, tasapohjasissa kengissä näytän semmoselta tukkisääreltä :-D Kiitos!

      Poista
  43. mä vaan nyyhkytän täällä yksinäni ku tää oli nii kauniisti kirjotettu :') onnea!

    VastaaPoista
  44. Oii ihanan tekstin oot kirjottanu :3 ♥ Toi sai minutkin ajattelemaan, että ehkä kaikille on se just täydellinen toinen puolikas tuolla jossain! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siihen mäkin uskon päivä päivältä vaan enemmän :-) Kiitos ♥

      Poista
  45. Ootte kyl upea pari! Ja sä oot ihan mahtava kirjottamaan! Täytyy sanoa, että melkein tuli tippa linssiin onnesta teitä kohtaan kun tuota luin :D

    VastaaPoista
  46. ui vitsi, osaat kirjottaa niin hienosti kaikesta, hirmu sulonen teksti :---) onnea teille!

    VastaaPoista
  47. Voi että miten ihanasti kirjotit! Onnea teille♥

    VastaaPoista
  48. Voe että ku on niin sulosta ja lutusta tää nuori rakkaus, paljon onnea teille! ♥ Itselläni tuli tänään poikaystävän kanssa täyteen vasta 2kk, kummatki toivotaan jo tässä vaiheessa palavasti rakastuneina ettei erottais koskaan :')

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi, pikkuhiljaa se muuttuu uskoksi ;-) Kiitos ja onnea myös teille :-)

      Poista
  49. eikää, ihan sairaan ihana tää postaus taas! (': myponydoeslsdn sivuiltaki oon tän kerran lueskellu, ihana tarina edelleen... <3 onnea teille ihan tosi paljon kolmannesta vuodesta!

    VastaaPoista
  50. ÄÄÄÄÄÄÄ ihanaihanaihanaihana! Alko itkettää ku tätä luki :") Niiiin ihanasti kirjotettu<3

    VastaaPoista
  51. Tirautin lopussa onnenkyyneleet teidän puolestanne.. Ihana rakkaustarina! Paljon onnea kolmivuotisesta taipaleestanne, onnea myös jatkoon ♥

    VastaaPoista
  52. oi että ihanasti kirjotettu, onnea teille <3

    VastaaPoista
  53. ihana postaus!
    sun blogis on täällä
    http://somethingaada.blogspot.fi/2013/08/my-favorite-blogs.html
    :-)

    VastaaPoista
  54. Eikää jo pelkästään se miten tää on kirjotettu on niin ihanaa ja sitten vielä teidän täydellinen tarina<3 täällä olis kanssa yks joka haluais että noin tapahtuis olisko vapaaehtosia toteuttaan tätä mulle:-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eiköhän sellainen jostain tule vastaan, kun sitä vähiten odottaa ;-) Kiitos ♥

      Poista
  55. ootte vaan niin täydellisii toisillenne. <3 tää postaus sai mut odottamaa entistä enemmä sitä oikeeta! (:

    http://emma-whatmybrown.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  56. Oi tää teksti sai mut ihan hymyilemään! Todella kauniisti kirjoitettu, ihania ajatuksia ja mukaansatempaavaa tekstiä. Ihan superisti onnea teille molemmille ja hyvää jatkoa! ♥ Ootte ihana pari :-)

    http://kisstherain-p.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  57. Ihana tarina teidän suhteella!!! :) ja hei voisiks joskus kertoo et mite Jami sua kosi :)?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia :-) Ja mieluummin jätän tarinan siitä ihan vaan mun ja Jamin tietoon, varsinaista kosintaa kun ei oikeastaan tapahtunut :-)

      Poista
  58. Hei haluisitko kertoo et miten oot muokannu noi sivupalkin esim ton formspring kuvat ?:) et miten saat niihin noi reunat !;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No nyt en kyllä osaa sanoa että mistä reunoista puhut, sitäpaitsi tainnut muuttua tää mun ulkoasu tän sun kommentin jälkeen :-D Valitan!

      Poista
  59. awww, ihanaa <3 Onnea hirmusesti :)

    VastaaPoista
  60. Pakko vielä tulla kehumaan tätä tarinaa. Tää on tosi mainiosti kirjotettu ja huomaa et oot verbaalisesti lahjakas! Vaikutti ihan ammattilaisen tekstiltä ja oli tosi mukaansatempaava! Ja vielä onnittelut sulle ja Jamille, ootte sellane esimerkki rakkaudest mitä kaikki haluais itellee!(:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan hirmusen paljon kiitoksia tältä suunnalta, kiitos piristävästä kommentista :-)

      Poista
  61. Aivan ihanasti kirjotettu teijän tarinasta ! Niin aidon tuntunen ja iha käsinkosketeltava ! paljon onnea teille ja onnea tuleviinkin vuosiin, ootte sulosia :) <3

    VastaaPoista
  62. Oon ihan häkeltynyt tästä! Oon seurannu sua aina välillä formspringissä, vaikka me ei tunneta, tykkään vaan sun tavasta vastata kaikkiin kysymyksiin. Eksyin tänne juurikin formspringin kautta! Olet hurjan taitava kirjoittaja, kylmät väreet tuli tekstiä lukiessa. Toivon sulle kaikkea hyvää, tän tarinan lukemisen jälkeen taidankin alkaa selata blogiasi ihan tosissani:) Teillä on söpö rakkaustarina, ja parhainta on se, kun anonyymikin näkee sinun rakkautesi jamia kohtaan. Tästä tuli nyt sekava kommentti, mutta onnea tuleviin vuosiin jamin kanssa<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aivan hirmuisen ihanapas oli tämä sun kommentti :-) Kiitos todella paljon, ihana kuulla että viesti välittyy lukijalle muutenkin kuin vain sanoina ja lauseina ♥

      Poista


Pidetään meininki asiallisena ja rentona. Eri mieltä saa olla, mutta nokkavaksi ei tarvitse heittäytyä!
Kuviani saat toki käyttää, kunhan pyydät ensin luvan allekirjoittaneelta.

Featured posts

Copyright © And then she grew up
Design by Fearne