IG

16. elokuuta 2013

ig1
1 Iltavuorojen ihanuus ja pitkään nukkuminen ♥ 2 Palkkapäivä! 3 Uudet rannetilpehöörit, neulepaita ja housut in action 4 Rillipöllö

ig2
1 Syntisen hyvä Möysän Esson kanakori vetää vertoja Kauniin Veeran kanakorille, namnam 2 Manukin suostu pitkästä aikaa poseeraamaan mulle :-) 3 Valmiina juhlimaan oman huonomman puoliskon synttäreitä! 4 Elämäni ensimmäiset ja todennäkösesti viimeset vaahtobileet :'-D

Ehkä mä päivittelen tähän väliin muutamat puhelin/ipod-räpsyt, jotka tuolla instagraminkin puolella on viimepäivinä pyörineet. Mä en sillai enää ollenkaa perusta näistä puhelinkuvapostauksista, syynä siihen lienee ipodin surkea kamera ja kännykän (jossa se hyvä kamera olisi) instagramittomuus, mutta miten asian laita teidän mielestä on?
Lähdetään tänään Jamin kanssa köröttelemään kohti Kouvolaa jo heti pian kun mä olen päässyt töistä joskus iltamyöhällä. Tälläkin hetkellä mun pitäisi siis olla kaupassa ja pakkaamassa kamoja viikonlopuksi, jotta kaikki ois sit valmiina tätä pikkureissua varten. Kaikenlisäks se olen minä, joka auton rattiin hyppää, joten ehkä pienet päikkäritkin vois olla hyväks vielä ennen kello neljältä alkavaa työvuoroa. Onneks perillä meitä odotteleekin sitten jo lämmin mökki ja kööri kavereita!
Oikein rentouttavaa viikonloppua kaikille, pitäkää hauskaa siellä mihin nyt ikinä oottekaan suuntaamassa :-) Mä ilmottelen itestäni sitten taas joskus, mua voi seurata myös instagramissa. Sinne tulee päiviteltyä ehkä vähän enempi reaaliajassa kuin tänne blogin puolelle!

PS oon harkinnut laittavani bannerin vaihtoon. Kesän aikana huomannut miten toi munkin bannerissa esiintyvä fontti on jälleen kerran levinnyt kulovalkean tavoin eikä siinä sen takia oo musta enää mitään hienoa :-D "Koska se on kaikilla", ihme ettei missään oo vielä tullut törmättyä matkimissyytöksiin (tämänkin) asian tiimoilta! Muutenkin tekis mieli tehdä ulkoasuun vähän muutoksia, mutta ei oo mitään, mistä repis aikaa tai viitsimistä siihen hommaan. Voi näitä bloggaajan ongelmia XD

25 kommenttia

  1. Miksei sulla oo instaa sun kännykässä?:) Jos se johtuu jostain nokia lumiasta nii siihe sais instancen, joka on melkee parempi kuin Applen ja androidin insta

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Koska mun puhelimen, Nokia N9n, käyttöjärjestelmälle nimeltänsä Meego ei moista oo kehitetty :-) Löytyy vain Instago, jolla voi selata seuraamiensa ihmisten kuvavirtaa mutta omien kuvien lisääminen tai esimerkiks muiden kuvien kommentointi ei onnistu.

      Poista
  2. uu tervetuloo kouvolaanpäin! :o
    ja ihana tuo kello ♥
    ootko muuten ite tehnyt tuon bannerin linnun vai? törkeen siisti sekin:)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Linkki kuvan alkuperäissivustolle löytyy tuolta ihan tän sivun alalaidasta, en siis oo itse tehnyt :-)

      Kiitoksia, sinne Utin suunnille majottaudutaan pariks päiväks :-)

      Poista
  3. Haha, ihana toi huonompi puolisko :D mä oonki aina miettiny että miks se toinen on muka aina parempi puolisko...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :-D Mä oon aina käsittänyt asian niin, että nainen olisi se parempi puolisko, mutta en vieläkään oo keksinyt että miksi! Noh, sovitaan nyt että Jami on meistä se huonompi (vaikka oikeesti se on kaikista paras ♥).

      Poista
  4. ihana toi peplum paita ja kaunis sinä =)

    VastaaPoista
  5. toi on jotenki sairaan ärsyttävää miten moni asia ei hetken päästä ookkaa enää "omaa". ihmiset vois käyttää mielikuvitustaan ja kehitellä sen oman asian eikä aina viedä ideaa muilta :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Emmä sitä nyt niinkään "omaksi" väittäisi, Angelica Blickillä toi fontti on vaikuttanut blogissaan jo kauan ennen kuin tätä blogia edes oli olemassa, mutta ärsyttää kun kaikkien pitää käyttää sitä samaa eikä voi edes himpun verran nähdä vaivaa jonkun muun kivan fontin metsästämiseen :-D

      Poista
  6. ooi minkärotune koira :>?

    VastaaPoista
  7. mistä toi kello on? ite etin itelle kans jonkun näköistä kelloo ja toi näyttää kivalta :) ja mistä toi valkonen neule on joka sulla on ton vaatepinon alimmaisena?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kello Glitteristä ja neule H&Mltä :)

      Poista
  8. IG postaukset on kyllä ihan kivoja aina välillä :-) Itelläki Lumia ja se on kyllä niin turhauttavaa, että ne ei jo saa sitä instagramia siihen ladattavaksi....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siihen kyllä pitäisi olla jonkinsortin (parempi) ig kuin mitä mun puhelimeen :-o

      Poista
  9. mistä teet työkses :o?

    VastaaPoista
  10. Eikö Aurora Mohnilla ole ollut sama fontti jo pidempään, kuin sulla? Toi fontti on jokatapauksessa tosi kaunis :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No enpä mä tässä nyt väittänyt missään että oisin ensimmäinen bloggaaja kellä fontti ois nyt, ärsyttää vaan miten se tässä kesän aikana on levinnyt kuin rutto jokatoiseen blogiin samalla tyylillä (pelkkä teksti tolla signericalla eikä mitään muuta) :-D Ja tuosta en kyllä osaa sanoa kun en hänen bloginsa aktiivinen lukija ole.

      Poista
  11. Tosi kivoja kuvia!:) Mistä toi tokan kuvan harmaa t-paita(?) mahtaa olla ja mitä siinä lukee? Oon ettiskelly samantapasta perusteepparia mut sopivaa ei tunnu löytyvän:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lindexiltä ja siinä lukee "Rue de la verrerie" (=erään ranskalaisen kadun nimi) :) Tää mun oli viimesten joukossa Lindexillä ja ollut myynnissä jo pidemmän aikaa niin en tiiä kuinka kauan näitä vielä löytyis :( Kiitoksia!

      Poista
  12. Aurora Mohn on kyllä vasta lähiaikoina vaihtanu ton fontin omaan banneriinsa, joten Jennalla oli toi kyllä jo ajat ennen sitä.....

    VastaaPoista


Pidetään meininki asiallisena ja rentona. Eri mieltä saa olla, mutta nokkavaksi ei tarvitse heittäytyä!
Kuviani saat toki käyttää, kunhan pyydät ensin luvan allekirjoittaneelta.

Featured posts

Copyright © And then she grew up
Design by Fearne