09:45PM

29. heinäkuuta 2013

IMG_34782
IMG_35132 IMG_35392 IMG_35522 IMG_02742 IMG_34642 Hellurei ja hellät tunteet! Viikonloppu tuli vietettyä aikalailla kaikkialla muualla kuin kotona, joten koneen ääreen en oikein tahtonut eksyä. Ainoastaan sunnuntaiaamuna vastailin parin edellisen postauksen kommentteihin Jamin koneelta käsin, mä kun taas aamuvirkkuna olin pystyssä jo kukonpierasun aikaan!

Perjantaina suuntasin töiden jälkeen aikalailla samantien Jamin luokse ja siellä nukuinkin sitten koko viikonlopun. Vietettiin semmonen löhöperjantai heti aluksi herkkuineen kaikkineen ja katsottiin Itse Ilkimys. Vaikka meiltä ikää löytyy yhteensä se 38 vuotta, niin kyllä hyvät animaatiot ja piirretyt on aina sitä jotain! Aikasemmin ollaan viihdytetty itseämme muunmuassa Tapaus Punahilkalla ja Räyhä-Ralfilla, puhumattakaan kymmenistä ja taas kymmenistä Simpsonit -maratoneista.
Lauantaina tuli iltapäivästä pyörähdettyä mummolassa ja illaksi olin lupautunut kuvaamaan ystäväni Maijan ylioppilaskuvat mm. kiitoskortteja varten. Tästä kuvausprojektista oltiin puhuttu jo ties kuinka kauan, mutta aina jotain tuli tielle. Nyt vihdoin kauniiden ilmojen saattelemana pörrättiin tässä lähiympäristössä ja saatiin aikaseks (ainakin mun mielestä) upeita otoksia! Katsellaan vaan, jos Maija on samaa mieltä ja antaa mun julkaista tänne satojen räpsittyjen kuvien helmet :-D Kuvasin ne tosiaan suurimmaksi tuolla Maijan Canon EOS 50Dllä ja Sigman 50mm f/1.4 -putkella. Ilmaisen itseäni äärimmäisen lievästi, kun kerron olevani rakastunut kyseiseen komboon! Nuo jäi mulle myös lainaan ainakin siihen asti, kun Maija tulee takaisin Hollolaan, joten mulla on hyvin aikaa harjotella vähän järeemmän kameran käyttöä. Kokoero mun ruikuliin 550Dhen on nimittäin aivan mielettömän huima!

Mulla ois taas niin kauheen kovasti selitettävää, muttei mitään semmosta kovin hektistä tai tähdellistä. Taidan jättää pölinät siis seuraavaan kertaan. Tänään käynnistyi viimeinen viikko aamuvuoroja ainakin taas vähäksi aikaa, sit mun elämä varmaan taas alkaa. Suomipopin Aamulypsyläiset tosin ovat saaneet mut rakastamaan aikasia aamuja jopa niin paljon, että oon ladannut kännykkäni täyteen niiden podcasteja :-D
Ens viikonloppuna mä suuntaan ystäväni luokse kampauspääksi, tän tytsyn pehkosta lähtee nimittäin muutama sentti taas pitkästä aikaa ja jotain värisysteemiäkin varmaan kehittelen. Hyvät yöt kaikille ja leppoisaa viikon alkua kaikille!

37 kommenttia

  1. tää saattaa kuulostaa oudolta ja tää onki oikeestaa aika sairaan kuulosta, mut sulla on nätit varpaat! :-D ja muutenki oot tosi nätskä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha :-D Mun mielestä mulla on kauheen miesmäiset varpaat mutta ihmekkö tuo ku oon isäni jalat perinyt! Kiitoksia :)

      Poista
  2. Tykkäsin enemmän sun entisistä kulmista, ne oli enemmän niinsanottuna 'sua'.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meinaatko niitä karvamadon näkösiä laatikoita? Joo, no ne oli ehkä enempi sitä 16-vuotiasta Jennaa :-D Vaikka on mulla kriisi mun tänhetkisenki kulmavarustuksen kanssa, töiden takia kun ei oikein jaksa panostaa tohon muotoilupuoleen.

      Poista
    2. En ihan niitä, mutta nuo alkavat muistuttaa jo 14-vuotiaiden vastaoppineiden kulmien piirtäjien kulmakarvoja.

      Poista
    3. Oli mun kulmat millaiset tahansa, aina löytyy joku joka niistä valittaa. Sovitaanko että sä huolehdit ihan vaan omista kulmistasi, niin mä huolehdin omistani? :)

      Poista
  3. Mikä Nokia sulla on..?(: Oon ite miettimässä ostamista, mielipiteitä siitä, onko tuo toiminut hvin?(:
    Tsemppiä töihin toivottelee vakkari anonyymi, sun blogi on paras!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo on N9, en tiedä myydäänkö tuota enää missään kun Lumiat ilmeistyi markkinoille aika pian tuon julkaisun jälkeen :) Oikein loistava puhelin kyllä, vaikkakin on mulla vain lainassa iskältä. Toiminut moitteetomasti tän puol vuotta, vaikka akku vähän alkaakin jo reistata mutta eikös se niin tee jokaisessa pari vuotta vanhassa älypuhelimessa :-D Ainoa semmonen iso miinus, jonka tuosta löydän, on sovellusten vähäisyys kun Meego-käyttiksen kehittäminen pistettiin jäihin lumioiden ja windowsin tieltä :(

      Poista
    2. Niin ja kiitos paljon :-) Tuli taas refleksinä painettua enteriä kesken kaiken :-D

      Poista
  4. sun hiukset on ihanat ja sä oot myös tosi nätti! lisäksi tykkään sun varpaankynsien lakan väristä :-D!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei kiitos :-D Mustaki toi kynsilakka on jees, just sopiva kesälakka!

      Poista
  5. Oi miten kivan näköinen toi tokan kuvan paita/mekko vai mikä onkaan hah :D mistä se on? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuommonen tunika/pitkä toppi :-) Kiitos, ton löysin myös kirpputorilta sillon reilu viikko sitten mutta unohin sen kokonaan edellisestä postauksesta kun toi oli pesussa :-D

      Poista
  6. voi hyvänenaika toi sun tukkas kasvaa nopeeta tahtia! :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vähä turhanki nopeeta, juurikasvu tulee nimittäin samaa tahtia :-D

      Poista
  7. Hei minkä hiusvärin oot viimetteeks plätänny hiuksiis? Terveisin samaa väriä ja sävyä havitteleva :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Valitettavasti mulla ei oo enää mitään käryä, kun viimesimmästä värjäyksestä on yli 2kk :-D Joten väri on myös haalistunu ja alta puskee mun aikoinani kirkkaan punaseks värjätty pigmentti. Haluan eroooooon tästä väristä, voin lahjottaa sen sulle :)

      Poista
  8. Sä kirjotat niin ihanasti!! :D kun sul on jossain edellisissä kuvissa lukenu esim"ennen" ja "jälkeen" niin ootko nekin tehny tolla gimp 2:lla? :)

    VastaaPoista
  9. http://uino.indiedays.com/2013/07/30/canon-eos-50d-myynnissa/

    aattelin vaan vinkata! :p

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voipi kuule olla ettei mulla tässä elämäntilanteessa ole kummemmin varaa uuteen, käytettynä myytäväänkään kameraan :-D Uinon blogi on kuitenkin todella suosittu ja uskon tuon menevän kaupaksi hetkessä, ellei se ole mennyt jo :) Kiitos kuitenkin vinkistä!

      Poista
  10. Ihania randomkuvia! ♥ Ootan innolla kuvia Maijasta, yo-kuvia on aina niin kiva kattella! :-)

    http://kisstherain-p.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :-) Katsellaan, laitanko niitä tänne :)

      Poista
  11. Blogis vaikuttaa tosi hyvältä ja kuvat on tosi tyylikkäitä :) jään seuraamaan tätä blogias :)
    http://lindauuu.blogspot.fi/ , kurkkaa jos kiinnostaa ;-)

    VastaaPoista
  12. Oii sul on ihana blogi! Muuten kun noissa edellisissä postauksissa oot lisänny tekstejä niihin kuviin esim "ennen" ja "jälkeen", niin ootko nekin tehny tolla GIMP 2:lla? Ite en oo löytäny sieltä sellasta? Onko se jotenkin piilotettu xd

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oot varmaan sama henkilö kuin tuo aikaisempi joka tätä kysyi? Anteeksi, en vaan mielelläni julkaise kommentteja ellei mulla oo aikaa vastata niihin samantien :-)

      Ja siis kyllä, Gimpillä käsittelen kuvani kaikin tavoin kollaaseista blogin banneriin ja näihin postausten kuviin. En nyt kuitenkaan ihan ymmärrä sun kysymystä :-D Tekstityökalullahan voi kuviin lisätä mitä tekstiä tahansa, ei se oo mitenkään piilotettu? Jos fonttia taas meinaat, niin niitä latailen netistä koneelleni. Hyvä lähde on Dafont.com ja sen käyttöön löytyy melkoisesti tutovideoita youtubesta :)

      Poista
  13. http://blumenwies.blogspot.fi/

    toi kopioi sua

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä puolisen tuntia tota blogia selasin ja nyt on kyllä ihan pakko todeta että ei kyllä tasan kopioi :-D En nää tuossa blogissa sisällöllisesti enkä ulkoisestikaan melkein mitään samaa, samanlainen maximekko on/oli Gina Tricotissa ihan yleisessä myynnissä ja sen sai ostaa kuka tahansa, juustokakkuohjeita tuntuu tällä hetkellä löytyvän jokatoisesta blogista.

      Mä en ihan oikeesti käsitä tätä vimmaa että pitää syyttää aina jotakuta matkimisesta tai kopioimisesta. Mitä sitten? Jos vaan annatte ihmisten tehdä blogeillaan mitä haluavat, ei aina olla matkimassa tai kopioimassa toisia, kyseessä voi olla myös inspiroitumista ja vaikutteiden ottamista :-)

      Poista
    2. jos vois täällä tykätä kommenteista niin tykkäisin sun vastauksesta (ja vaikka parikin kertaa)! t. toinen anonyymi :)

      Poista
    3. Ööh, what :D kattelin blogin tilastoja ja liikenteen lähteitä ja huomasin muutaman eksyneen sinne tästä osoitteesta :D naurahdin kun näin minkälaisen kommentin kautta.. Joo eihän siinä mitään, mietinpähän vaan että mikä oli perustelu! Joo kyllä, uusimmissa kuvissa esiintyi samanlainen maximekko mikä on sulla mutta mikä hauskinta, mekko ei edes ole omani :D muita yhtäläisyyksiä en sitten keksikään.

      Mutta mahtava vastaus ja sainpahan ilmaiseksi huvittuneen fiiliksen (+ lisää kävijöitä, kiitos tästä!!) :D tykkään blogistasi ja tätä jo pari vuotta lukeneena varmasti saan aina inspistä omaankin bloggaamiseen, niinku mistä tahansa muustakin hyvästä blogista!

      Poista
    4. Kieltämättä pisti mullekin vähän sormen suuhun että mitäs nyt taas :-D Esimerkiks kun tuo mekko oli tosi suosittu, että nyt varmaan mä matkin tuhansia ja taas tuhansia, samalla kun he matkivat mua takaisin. Tiedä häntä sitten mistä näitä älynväläyksiä tulee, mä en millään jaksaisi edes vaivautua kyttäämään mitä samaa jonkun toisen blogissa on toiseen verrattuna :-D

      Voi hyvää päivää näiden kanssa sanon minä :-D Ja paljon kiitoksia :-)

      Poista
  14. Neiti nättimys! :-) sun kirjotuksia on niin muksa lukea, ei voi muuta kuin hymyillä!

    http://stay-true-to-urself.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  15. ihana blogi ja tosi upeita kuvia! ja sulla on tosi ihanat hiukset:) http://taavatuulia.blogspot.fi/

    VastaaPoista


Pidetään meininki asiallisena ja rentona. Eri mieltä saa olla, mutta nokkavaksi ei tarvitse heittäytyä!
Kuviani saat toki käyttää, kunhan pyydät ensin luvan allekirjoittaneelta.

Featured posts

Copyright © And then she grew up
Design by Fearne