Vie mut aurinkoon

13. kesäkuuta 2013

Nimetön Masentaa kun on niin älyttömän harmaata. Olin viimeyön Jamilla ja aamulla herättiinkin aikasin auringonpaisteeseen, mutta tällä hetkellä kyseinen valopallo suorastaan loistaa poissaolollaan. Mun mielestä vois loistaa jotenki ihan muuten!
Sumplittiin eilen kavereiden kanssa, että viikonlopun yli kestävä mökkireissu olis poikaa. Luvassa on taas ihan varmasti vähintäänkin älyvapaata menoa, mutta kiva päästä oikein kunnolla nollaamaan kevään viimesetki stressin jämät hyvällä porukalla. Mökki, johon viikonlopuksi majotutaan, sijaitsee nimittäin omassa saaressaan melkosessa eristyksessä :-D Fine by me, eipähän tarvii miettiä naapureita.

Eipä mulla muuten mitään ihmeempiä jorinoita ole kerrottavana, ajattelin vaan tulla ilmaisemaan rakkauteni tätä Suomen ihanaa kesää kohtaan. Niin ja että seuraavan kerran postailen varmaan sit ens viikolla vähän mökkijuttuja :-) Nyt mun on ihan pakko kuitenkin siirtyä ton juustokakun ja leffan pariin, että voisin edes yrittää keretä "aikasin" nukkumaan. Ciao!

29 kommenttia

  1. aa toi on niin ihana toi "jakku" :D

    VastaaPoista
  2. Millä objetktiivilla oot muuten noi asukuvat ottanut? Kivoja kuvia :-) ♥

    http://kisstherain-p.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Veikee toi raidallinen jakkutakkijuttu tms, söpö olet! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On, pitäis vaan ostaa enemmän ihonmyötäsiä toppeja, tuommosen lörppätopin kanssa toi ei oikein pääse oikeuksiinsa! Kiitos :-)

      Poista
  4. mä niin tykkään tästä blogista ku sul on nii hyvät jutut ja nuo kuvat (:
    pakko tulla kertomaan tää aina joihinki postauksiin ku on nii paras blogi:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehe, usko pois musta se on aina yhtä mukava kuulla :-D Kiitos paljon :)

      Poista
  5. ihana asu :) ja haha, lähen tänä yönä kohti helsinki-vantaa airport ja kreikan lämpöö viikoks ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :-) Ääh, kateellinen täällä näin! Mä joudun varmaan tänkin kesän kituuttamaan Suomessa :c

      Poista
  6. Tosi ihania kuvia! :) Miten saat nuo biisit laitettua noin palkiksi tänne blogiisi? Itse en osaa ja olisi mahtavaa jos voisit auttaa. Kiitos jo etukäteen! :)

    http://im-starting-my-life-again.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :-) http://bloggerpulmia.blogspot.fi/2012/06/youtube-palkin-tekeminen.html googlettamalla löytyy monta sivullista ohjeita!

      Poista
  7. Vaikutat niin rennolta ja kivalta tyypiltä ja kirjotat tosi hauskasti, nousee aina hymy huulille kun tätä sun blogias lukee. :) Oon nyt vähän yli vuoden tätä blogia seurannut, ja kiinnostus säilyy yhä. Sulla on mielestäni myös hyvä silmä vaatteille ja pukeutumiselle ja voisin ottaa ittelleni jokasen sun vaatekappaleen :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oii, kiitos, kiva kuulla :-) Etenki ku oon tämmönen, no aika kaukana siitä mikä blogien lukijoita yleensä kiinnostaa :-D

      Poista
  8. Ihana asu! Sulla on niin kiva tyyli, jotenkin iskee muhun tosi lujaa :DD Pitäkää hauskaa mökillä!

    http://ainolorraine.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  9. miks sun asukuvat on aina vähä suttuja ? :o tai tollasia epätarkkoja..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aina? Mun mielestä esimerkiks #OOTD -postauksen asukuvat on aiiiika kaukana epätarkasta tai edes suttusesta :-D

      Kuitenki, kuvat on aina sillon erilaisia jos kameraa pitelee ihmisen sijasta jalusta eikä oo esimerkiks kaukolaukasinta. Tarkennuspisteet on tosi vaikeeta saada oikein jos kukaan ei oo niitä säätämässä sillon ku mä oon siellä kameran edessä, mä joudun ite menemään 10m päähän jalustasta, tarkentamaan jalustaan, jättämään jonkun merkin siihen kohtaan missä oon seissyt kun oon sen tarkennuksen säätänyt, viemään kameran takas jalustalle ja asettelemaan kameran paikoilleen ja vaan toivomaan että oon valinnu oikeen tarkennuspisteen. Näissä mun päivänasun kuvauksissa menee joskus ihan hyvä tovi ja lopulta saan todeta että ne mitkä on tarkentunu oikein, on muuten ihan paskoja kuvia (valotus pielessä, ruma asento, hiukset suussa jne).

      Mut mun mielestä nää vähän "suttuset" kuvat on silti kivoja, näissä on oma jipponsa ja fiiliksensä.

      Poista
    2. oon samaa mieltä sun kans et nää "suttu"kuvat on just jees! :) höh kuulostipa tyhmältä sanoo tolleen, ei nää ees oo suttua :D se on hyvä että on vähä erilaisia kuvia aina välillä :P sun blogi <3 ü

      Poista
  10. Mikä ton sun bannerin fontti on? :o Se on tosi kiva!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se onnnnn Signerica thin muistaakseni, tai joku tommonen! Niin on, ajattelin itekki et oiskohan tossa ainesta tatuoinnin fontiks :-D

      Poista
  11. Oon ettiny tommosta korua jokapaikasta! mistä oot sen löytäny?:)

    VastaaPoista
  12. moi, löysin blogis vasta ja musta sulla on hyviä juttuja :) ite alotin blogin pitämisen tässä vähän aikaa sitten, mut en oo saanu lukijoita vielä ja niitä yritän tietty haalia niiku varmaa jokainen bloggaaja :D jos sua kiinnostaa kattoo, nii 16-vuotiaan tytön aivotuksii voit lukee tästä osotteesta: http://sitruunapisaraa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  13. Tohon sun juustokakkuun liittyen, niin kuinka kauan sen kakun pitää olla jääkaapissa että se on valmista? :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Useemmasta tunnista vuorokauteen, yleensä se kakku on hyvä tehdä illalla ja antaa hyytyä yön yli.

      Poista
  14. Hei sää sillon jossaki postauksessa ( vissii ennnen sitä levin reissua )
    kerroit, että sulla on joku juoksuohjelma ja laitoin sitte kommmenttia että voisitko lähettää sen linkin ja sää lähetit. Mää oon nyt muutaman viikon ajan yrittäny ettiä sitä kyseistä postausta, mutta en oo millään löytäny. Jos muistat vielä nii voitko lähettää sen linkin tähän tai linkata sen postauksen ku mulla alko kiinnostaa se ohjelma. Mutta joo, kiitos jo valmiiksi jos voit auttaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. http://kuntoplus.fi/aihe/treeniohjelmia/juoksuohjelmia

      Tuolla on erilaisia juoksuohjelmia mistä kannattaa itelle valita sopivin, löytyy ihan googlettamalla :-)

      Poista


Pidetään meininki asiallisena ja rentona. Eri mieltä saa olla, mutta nokkavaksi ei tarvitse heittäytyä!
Kuviani saat toki käyttää, kunhan pyydät ensin luvan allekirjoittaneelta.

Featured posts

Copyright © And then she grew up
Design by Fearne