To live is the rarest thing in the world. Most people exist, that is all. ― Oscar Wilde

10. kesäkuuta 2013

IMG_9899 IMG_9811 IMG_9878 13050054 IMG_9844 IMG_9884 IMG_9831
Hellurei ja hellät tunteet, anteeks kun tällä tapaa tuppaudun teidän lukulistoille vähän siellä sun täällä jo näinkin useesti, mutta mulla on aivan mieletön syyhy kuvailla ja kirjotella. Vaikkei mitään varsinaista kuvaamisen kohdetta, saatika kirjottelun aihetta olekaan!
Tää päivä on ollut aivan mielettömän laiska. Joo, mä hyppäsin työkkärissä ja takasin iltapäivällä, mutta sen jälkeen oon jillaillut turvallisesti täällä kotopuolessa pelkässä jättivillapaidassa. Alotin myös kattomaan Pretty Little Liarsia aivan alusta, jätin sen joskus kesken kun kyllästyin ihan totaalisesti. Kieltämättä myös vähän hymyilytti, kun neljä tuttua pimatsua pamahti ruutuun ja olivat olevinaan niin salapoliisia että huhhuh. Noh, kuinkas kävikään, mä olen jälleen koukussa! Tätä se teettää kun lempiohjelmien uudet tuottarit käynnistyy Jenkeissäkin vasta syksyllä.

Mulla on ollu vähän tekemisen puutetta viime päivinä. Meidän piti Jamin kanssa mennä uimaan, mutta se poikapentele nappaskin itselleen flunssan jostain just sopivasti, kun mä olin saanut pakattua uudet biksut laukun pohjalle. Eikä tosiaan siinä vielä kaikki, nyt täällä vuottaa omakin nokka ja kurkussa kutiaa siihen malliin, että taidan pitää talviturkkini visusti päällä ainakin loppuviikon ajan.
Haluisin itsekin hehkuttaa, kuten monit teinibloggaajat kuunaan, että kesä on ihanaa, villiä ja vapaata aikaa. Mulla tosiaan on vapaa-aikaa vaikka pienelle kylälle jaettavaksi, mutta kovin villiltä ei tää fiilis tunnu. Tässä kokee väkisinkin pienimuotosta ikäkriisiä, kun ei enää saa kiksejä siitä pussikaljan juonnista laiturin reunalla tai vähän liian myöhään kotiin sniikkailusta.
Täysi-ikäsenä tuntuu ettei voi enää kokea sitä mieletöntä jyskytysjännitystä, jonka 14-kesäsenä koki, kun kiipesi ikkunasta ulos aamuyöstä. Ilman lupaa tietty. Nyt kun voin vaan kävellä ovesta ulos, oli se kello sitten 2 päivällä tai yöllä. Kaiken sen yberin jännityksen ja elämisen rinnalle ois vastapainoks kiva tosiaan löytää se työpaikka. Huomenna taas soittelua, sähköpostittelua ja CV:n lähettelyä edessä. Mä odotan kyllä innolla aikuistumista, tulevaisuutta ja sitä millainen mun elämä 10 vuoden päästä on. Nyt vaan tuntuu siltä, kun oisin pudonnut johonkin kuoppaan, jossa vaan odottelisin jonkun tuovan mulle tikkaat, jotta matka vois jatkua. Se, joka myös kaipaa pientä jännitystä elämäänsä, huutakoot hep!

AINIIN semmosta mulla vaan vielä, että mikäli tää Bloggerin lukijasysteemi nyt kesän aikana lakkautetaan, niin ajattelin muistutella teitä noiden Bloglovinin ja Blogilistan käyttämisestä blogien seuraamiseen. Molempia hyödyks käyttäen on mahdollista seurata niin mun, kuin todella montaa muutakin blogia, että suosittelen lämpimästi. Itellä jäänyt Bloggerin kautta lukeminen viimepäivinä kokonaan, selaan uudet postaukset mieluummin Bloglovinista! :-)

46 kommenttia

  1. ainakin ton sivupalkin linkin kautta sun blogi on poistettu blogilistalta? itse seuraan suurinta osaa blogeista sitä kautta niin oishan se helpompaa muutenkin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mitäs himputtia, kyllä mä blogini sinne sillon puoli vuotta sitten lisäsin :-D Ei auta kuin lisätä uudestaan, linkki toimii (toivottavasti) taas pian :-)

      Poista
  2. Ihania kuvia ja oot tosi kaunis! :)

    http://sofiasuuronen.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Mä en haluu kuulostaa mitenkää stalkkerilta mut ois tosi jännää jos tulisit tänne Porvoosee kouluu siks ku oon iha sika kauan lukenu sun blogii ja aina ollu mun lemppari :-) ja sit tää Porvoo on kuiteski nii pieni paikka ett ei ois ihme jos joskus näkisin sut jossaa ja se ois tosi jännää :') haha

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eihän tuossa nyt mitään stalkkeria oo :-) Musta ois itestäkin tosi kiva muuttaa Porvooseen mutta sitä ei koskaan tiedä!

      Poista
  4. Mä niiiin rakastan sun kuvia, sun tapaas kuvata ja sun silmää kuville! Varsinkin toi lupiinikuva on jotenkin törkeen upea, vaikka aihe tosi perus :) Mä vaan rakastan sun tapaa kuvata ja taltioida kaikki<3

    Oon muuten niiin samaa mieltä, nyt täysikäsenä ei osaa enää elää samalla tavalla kun nuorempana teininä, sillon rellesti ja oli äänekäs ja piti hauskaa ja riehu ja räkätti missä tahansa, nautti elämästä täysillä ja ei huolen häivää mistää, mitä ny koulunsa kävi kunnolla. Nyt kaikki on nii.. aikuista :D Kavereita ei melkee koskaa näe koska kaikilla on koulunsa, työnsä, parisuhteensa, harrastuksensa ja mitä kaikkea :D Mä elin ennen paljon enemmän, nyt vaan oon himas :D Whats happeniiing, i need a life hahaha :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiiiitos paljon Minka :-) ♥

      Ja joo vähän samat fiilikset, mut silti ei oo sit kuitenkaan itellä niin aikuinen fiilis. Jopa ne aikuisilta vaikuttavat kaverit tuntuu elävän enemmän kuin mä, buhuu :-D

      Poista
  5. Aivan samanlainen fiilis täälläkin! Vaikka täysi-iän saavutankin vasta loppuvuodesta, tuntuu että on jotenkin "liian nopeasti" aikuistunut! muutinhan sentään 15v pois kotoota ja koko kesäkin menee joka päivä töitä raataen.... tuntuu, että haluaisin olla taas 14v ilman mitään huolia ja murheita d:

    VastaaPoista
  6. http://pienivarpunen.blogspot.com/2013/05/hidastakaa-vahan-hatikoijat.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ohoppista rallaa! Suosittelen kuitenkin suakin huomaamaan epäröintini asian suhteen, oon itsekin vähän ottanut asiasta selkoa, mutten ollut aivan varma kun jokatoisesta paikasta tulee erilaista infoa, joten sen takia kirjoitin tuonne nimenomaan mikäli lukijasysteemi lakkautetaan.

      Noh, enpä silti usko että Bloglovinin tai Blogilistan suosittelemisesta ihmisille mitään haittaakaan on, itse kun oon Bloglovinin kuitenkin kokenut paremmaksi tavaksi seurata blogeja kuin Blogger :-)

      Poista
    2. Joo emmä millää pahal tota meinannukkaa, tos vaa tiivistetään mun mielest pääpointit aika hyvin nii en jaksanu omin sanoin lähtee selittää. :) Ja joo bloglovin varsinki on tosi jees, varsinki sen kännykkäsovellus ja etenki verrattu bloggerin lukulistan lagailuihin...

      Poista
  7. toi neljäs kuva on tosi kaunis ja iloinen :) ja mahtavat värit tosa lupiinikuvas!

    VastaaPoista
  8. PLL jatkuu huomenna uusin jaksoin jenkeissä! Kerran sarja joka alkaa kun muut loppuu :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Äläpä, useempi sarja vois tehä saman :-D Sillä varjolla rupesin tota alusta muutama päivä sitten kattomaankin, ku mietin että kannattaako mun sit ruveta seuraa sitä enää reaaliajassa :-D

      Poista
  9. Mulla kans saam fiilis! Vähän kaipaa jännitystä elämään, mutta onneksi sitä on reissun myötä tulossa :D PLL:n uusin tuottari muuten käynnistyy huomenna ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jeps ;-) Ja juu, mäkin johonkin reissuun lähtisin ihan mielelläni mutta rahapolitiikka haraa vastaan kun en siellä töissä ole. Ärsyttävää, kaikki mikä ois mulle tarpeeks jännittävää vaatii jonkinlaista pääomaa :-D

      Poista
  10. sun blogissa on mageit akuvia :)

    VastaaPoista
  11. mua kyrpii tä bloggerin toiminta muutenki, se lagailee ja ties mitä kaikkee tossa ja nyt pitäs viel jaksaa tehä tunnus uuteen paikkaan että pääsee seurailemaan blogeja. yhyy alan kohta itkemää, tunnuksia on joka paikkaa muutenki varmaa miljoona :-D toisella koneella on oma kansio mihin oon keränny kaikki sivustot joita luen, mut kiva niitä aina napsia sieltä ja kattoo et kuka on postaillut.. :-D että on vaikeeta taas. mutta ihania kuvia sulla! varsinki toi tiekuva on siisti 8)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä! Mua ärsytti kun tiettyjen blogien postaukset ensin ilmesty sinne listaan, mut sit tuli joltain toiselta blogilta postaus ja se toisen blogin postaus katos siitä listasta, vaikka se siis oli ihan täysissä sielun ja ruumiin voimissa siellä blogissa :-D Toimiihan Bloglovin vähän viiveellä Bloggeriin verrattuna, mut se ei sentään kadottele postauksia!

      Kiitos :-)

      Poista
  12. ei kannata kertoa mitä sarjaa seuraat jos et halua juonipaljastuksia kommenttiboksiin, niinkuin molemmille olliloille kävi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. JJjooo.. Mäkin haluun nähdä kun joku selvännäkijä kertoo tänne jotain juonipaljastuksia, kun oon kattonut jo kaikki tähän mennessä ilmestyneet kaudet ja tänään tai viimestään huomenna koitan alottaa tänään Jenkeissä alkavan uuden kauden :-)

      Poista
    2. Jos tiesit niin useiden sarjojen juonipaljastuksia on netissä kun ne on vuotanut tai niitä on hakkeroitu, ja ihan sama vaikka ei oliiskaan niin vastasipas ihanan ystävällisesti anonyymille joka yritti olla YSTÄVÄLLINEN ja huomauttaa asiasta jota et välttämättä itse olisi tajunnut?? Oot just tollanen joka vastaa mahdollisimman kärkkäästi

      Poista
  13. Hmm, täytyy varmaan mainita tosta lukijasysteemistä omankin blogin puolella... kiitos muistutuksesta! :-)

    Upeita kuvia taas, toi mustavalkoinen kuva susta on kyllä ihan hirmuisen ihana! ♥

    http://kisstherain-p.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa tuolla ylempänä kommenteissa mainittu Pieni varpunen -blogin postaus käydä tsekkaamassa! Mä muistutin asiasta varmuuden vuoksi vain, koska en oikein tiennyt mitä uskoa :-D

      Kiitos paljon ♥

      Poista
  14. mitää lakkautetaanko blogger :o mut tästä postauksesta: kivoja kuvia! :) ei niiden kohteiden tarvii välttämättä mitään ihmeellisiä olla, että tulee kivoja räpsyjä :) ja sit tämmönen ihan random kysymys: kerro sun riparista? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon :) Sullekin suosittelen tuota Pienen varpusen postausta! Mä en itse ole asiasta satavarma, koska oon pitkin kevättä saanu niin ristiriitasta infoa :-D

      Hmm no mun ripari oli kesällä 2009, olin Lapissa Ylitorniossa aika pienellä poppoolla, leiriläisiä oli päälle 20, isosia 5 ja ohjaajia taisi olla 3. Oltiin semmosessa lomakylässä vähän niinkun :-)

      Leiri itsessään oli tosi kiva, lähdin tolle riparille just sen takia että saisi uusia tuttavuuksia kun arvasin öbaut kaikkien tuttujen ja kavereiden menevän niille "perusripareille". Kyllähän sieltäkin uusia tuttavuuksia ois haalinut, mutta tosta meijän reilusta parista kymmenestä tunsin/tiesin ennestään 5-6 henkee!

      Olihan toi Lapin riparin hinta varmaan kolminkertanen, mutta kyllä se kokemuksena maksoi itsensä aika hyvin takaisin :-) Käytiin tosi paljon erilaisilla retkillä leirin aikana, esimerkiks Rovaniemellä Arktikumissa ja shoppailemassa, tuntureilla vaeltamassa ja tulipahan reissattua Ruotsin puolellekin!
      Voisin myös kuvitella meidän ripariporukan olleen jollain tapaa tiiviimpi. Kyllähän aluks vähän kangisteli toi tutustuminen ja muuta, mutta kyllä siinä kahdessa viikossa sai elinikäsiä ystäviä ja järkättiin leirin jälkeisiä tapaamisia isosten ja leiriläisten kesken vielä pitkään :-)

      PS parasta oli ehdottomasti ruoka, saatiin ihan julmetun hyvää kotiruokaa koko sen kahden viikon ajan. Mulla on ikävä sitä poronkäristystä vieläkin ♥

      Poista
    2. ooi kuulostaa kivalta! :) kysyin vaan kun tässä on just mietinnässä että käviskö riparin talvella vai kesällä :)

      Poista
    3. Molemmissa on puolensa! Kesällä on leireillä enempi semmosta liikkuvuutta, mutta esimerkiks meidän Janne kävi hiihtolomariparin ja tykkäs kovasti :-)

      Poista
  15. minkä merkkistä/mistä ostettu toi ihana kultahippukynsilakka??

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Gina Tricotista :-) Aivan tajuttoman vaikeeta levittää nätisti!

      Poista
  16. tosikiva postaus ja ihania kuvia, kiva ku oot aina niin aito oma ittes niinku siin ostostenesittelyvideissaki! :)

    VastaaPoista
  17. Mistä sä katot niitä PLL ku en ite tiiä ja nii moni sanoo kattovansa niitä jostakin?:) ja sulla on ihana blogii!!<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on ne jaksot tiedostoina koneella, mutta esimerkiks Netflixistä löytyy ainakin 1. tuottari ja netissä on paljon muitakin watch online -sivustoja, mistä niitä voi kattoo!

      Kiitos :-)

      Poista
  18. ihania kuvia!:) supersöpöt kynnet! <3

    http://marsqn.blogspot.com

    VastaaPoista
  19. Jännitystä tännekkin kiitos! Ihania kuvia :)

    VastaaPoista
  20. mistä toi ihana neule on mikä on tossa viimesessä kuvassa? se on ihana! :))

    VastaaPoista


Pidetään meininki asiallisena ja rentona. Eri mieltä saa olla, mutta nokkavaksi ei tarvitse heittäytyä!
Kuviani saat toki käyttää, kunhan pyydät ensin luvan allekirjoittaneelta.

Featured posts

Copyright © And then she grew up
Design by Fearne