STUDS

3. kesäkuuta 2013

IMG_9595 IMG_9613 IMG_9615
Loaferit Seppälä
Kävin tänään työkkärissä vähän jonottelemassa vuoroani, mutta selvisin kuin selvisinkin kyseisestä hellholesta ulos reilussa vartissa. Kaupungilla törmäsin kaveriini Emmaan, käytiin yhdessä kahvilla ja muutenkin kaupoilla kiertelmässä. Mukaan lähti sit noi mun jo pitkään hamuamat loaferit ja nyt oon kantapäät rakoilla ajanut noita sisään koko illan!

Huomenna olisi herätys viideltä, mun on suunnattava 5.40 junalla kohti Helsinkiä ja siitä bussilla edelleen Porvooseen pääsykokeisiin. Vähän jänskättää kuinka plikan käy, samalla hoituu nimittäin niin Haaga-Helian kuin JAMKinkin matkailualan pääsykoe. Oon kyllä hyvillä mielin ja määrätietosena matkalla sinne kokeeseen, mutta ei sitä koskaan tiedä kuinka käy.
Ihanaa alkanutta kesälomaa kaikille, voimia jokaiselle joka kesätyöt tänään aloitti ja tsemppiä muillekin valintakokeisiin :-) Mä koitan saada seuraavan kuvapostauksen tässä kohtapuoliin ilmoille, tää viikko nyt vaan on yhtä vilinää ja vilskettä aina ensimaanantaihin saakka, joten en lupaa mitään tarkempaa!

22 kommenttia

  1. Ootko hakenu ainoostaan AMK puolelle matkailuun?:) Ettet amis puolelle?

    Etkö muuten sitten alottanukkaan niitä töitä, mitä sait silloin aiemmin keväällä kesäks?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aloitin ja lopetin myös, ei toiminut mun kohdalla se homma henkilökohtasista syistä.

      Oon hakenut ainoastaan ammattikorkeaan, 2. asteen yhteishaun aikaan mulla oli muuta mietittävää ja esimerkiksi liiketalousopisto Helmeen hakeminen unohtui tyystin. Ajattelin jos ensikeväänä hakisi amikseen, mutta sitä ei tiedä vielä missä silloin ollaan ja mihin tie vie :-)

      Poista
  2. Paljonko noi kengät makso?

    VastaaPoista
  3. Voisitko vähän kertoa niistä pääsykokeista sitten, kun mulla ois suunnitelmissa ensi keväänä hakea AMK:n matkailualalle myös, niin ois kiva kuulla :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noo, ne on ainakin valtakunnalliset et mulla tuo yks koe riittää sekä tonne Haaga-Heliaan että JAMKiin niin ei tarvii erikseen tehä useampaa koetta. Se koe oli mun mielestä tosi kiva (:-D), kirjallisessa osuudessa oli suomenkielinen ja englanninkielinen essee sekä 4 matikkatehtävää, joista ite selviydyin pelkästään sillä, mitä oon yläasteella oppinut :-D Kirjallisen osuuden lisäks oli parihaastattelu jossa kyseltiin vähän niitä näitä, alaan liittyen kumminkin. Siihen kannattaa asennoitua, kuin olisi työhaastattelussa!

      Poista
  4. Katoin just noit kenkiä tänää kaupas, tosi mageet ! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin oon pitempään jo katellut, nyt pitää vaan odotella että rakko mun kantapäästä laskee ja saan käyttää noita enemmän :-D

      Poista
  5. Hei mulla on samanlaiset bikbokista valkeena :D noi on kyllä kivat kengät !
    ja mistä sulla olikaan se kesätyöpaikka mistä toi eka anonyymi puhu ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yhestä kriisipuhelimesta. Ja niin on, vaikka no ei enää mitenkään järin erikoiset kuin mitä vaikka pari kuukautta sitten :-D

      Poista
  6. hei muuten miten se sun itseruskettava, kannattaisko mun hankkia sitä (oon ihan ku sä, jos rusketun ni se on ihme) ni mietin vaa että uskallanko kokeilla ja suositteletko sitä? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suosittelen erityisesti tota emulsiota, tai kun oon kuullut että se vaahto kuivuu tosi nopeesti mut toi emulsio jättää vähän pelivaraa! Ekaks itseruskettavaks oikein käypä tuote :-)

      Poista
  7. voi miten upeat kengät, mäkin haluan! :)

    VastaaPoista
  8. mietin vaan, että miten oikeen saat näin paljon lukijoita? Siis tiedän, että tekstin laadulla ja kuvilla, ulkoasulla tms. on väliä, mutta ootko linkkaillu jonnekin yms?

    Ja ihanat kengät! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei muuten ku ajan kanssa oikeestaan :-) Tänkin blogin lukijoista suurin osa on eksynyt tänne mun vanhasta blogista, jota kirjottelin yli 2½ vuotta. Tossa ajassa sinne kerkesi kertyä semmoset 1500 blogger-lukijaa plus kaikki muut päälle. Kun semmonen tietty rajapyykki ylittyy, alkaa blogi olla ihan itessään semmonen tunnettu ja sen löytää helpommin vaikka Bloglovinista ja sitä kautta tulee lukijoita sitten ihan ilman mitään linkittelyjä :-) Mun blogi(e)n voittokulku lähti liikkeelle siitä kun linkitin vanhan blogin joskus ensimmäisen blogivuoden jälkeen johonkin linkitä blogisi -postaukseen. Myöhemmin mun vanha blogi on ollut myös Demin kaverikirjassa ja nyt viime viikolla taisi tulla kommenttia, että tätä uuttakin blogia Demin keskustelupalstoilla kovasti hehkutetaan (en tiedä oikeasti kuinka paljon :-D).

      Poista
  9. Mihin sun rillit katos? Näytit niin söpöltä niillä! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä ne mulla vieläkin on, en vaan tarvii niitä muuten kuin sillon kun pitää nähä kauas tarkasti (esim autolla ajaessa tai telkkarii kattoessa). Kun mul oli vielä kouluu, ne helposti unohtu päähän päivän jälkeenkin, kun en koulussakaan koskaan jaksanu välituntien ajaks ottaa niitä pois :-D

      Poista


Pidetään meininki asiallisena ja rentona. Eri mieltä saa olla, mutta nokkavaksi ei tarvitse heittäytyä!
Kuviani saat toki käyttää, kunhan pyydät ensin luvan allekirjoittaneelta.

Featured posts

Copyright © And then she grew up
Design by Fearne