BEACH WAVES / UUSI SUORISTUSRAUTA

29. kesäkuuta 2013

Jepsunsaa, meitsin iäisyyksien vanha Philipsin muotoilurauta sanoi ittensä irti tossa päivä pari takaperin. Mä päätin, että loppukesä vois mennä ihan luonnontilassa, ilman sen kummempaa (turhaa) lämpökäsittelyä, muotoilutuotteita tai hiusten värjäystä. Tänään sit kuitenkin eksyin internetin ihmeellisessä maailmassa ihan alitajuntaisesti selailemaan suoristus/muotoilurautoja nettikaupasta jos toisestakin, parin tunnin päästä löysinkin itseni Kärkkäisen hiustenkäherryshyllyn edestä pohtimassa kahden eri raudan väliltä. Lopulta kiikutin kassalle Remington Ceramic Straight 230 -raudan, joka taitaa olla se uudempi versio (S3500)!

IMG_0517 IMG_0510
Lueskelin Kärkkäisen nettikaupasta ja myöhemmin tuon paketin kyljestä vähän seuraavanlaisia faktoja:
♥ Lämpenee 230 asteeseen 15 sekunnissa (150-230°C)
♥ Antistaattisissa suoristuslevyissä on turmaliinia sisältävä keraaminen pinnoite, jonka ansiosta ne liukuvat hiuksissa kitkattomasti
♥ Virta katkeaa automaattisesti 60min viimeisen käytön jälkeen
♥ Raudassa on "kelluvat", erityispitkät 110mm pitkät muotoilulevyt, jotka takaavat tasaisen puristuksen hiuksia muotoiltaessa
♥ Mukana tulee lämmönkestävä säilytyspussi
♥ Taataan "nelinkertainen suoja sekä silkinsileät, kiiltävät ja sähköttömät hiukset"
Aikamoista hifistelyä sen jälkeen, kun oon tohon mun Philipsiin tottunut. Siinä kun oli vain yksi nappula, on/off. :-D

Kotiin päästyäni mä sitten päätin, kun sitä tuto-videota noihin surffikiharoihin melkosen kovasti pyydettiin, että nythän se ois hyvä toteuttaa, kun on uudenkarhee peli alla. Pyörsin lupaukseni loppukesästä luonnonlapsena heti alkuunsa, mutta kuitenkin vain tämän kerran! Olihan rautaa pakko päästä testaamaan. Videolla rauta siis koki neitsytmatkansa mun kutrien sekaan ja voin hyvillä mielin todeta että: ME GUSTA

44 kommenttia

  1. kiva video! ps liikaa/liian tummaa meikkiä, kun näkyy ihan oranssi raja tossa kun kaula alkaa... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) ja juu ei oo liikaa meikkiä tai vääränväristä meikkivoidetta, mun aurinkopuuteri vaan tuppaa päivän aikana leviimään vähän minne sattuu, etenkin kun hikoilee .. Onneks se kuitenkin loppuu kohta ja pääsen ostaan uuden :-D

      Poista
  2. ihana video!(: kokeilen itsekin:)

    VastaaPoista
  3. paljon tuo suoristusrauta maksoi?

    VastaaPoista
  4. sulla on ihan sika ihanat hiukset! :) voikun itsekin omistais noin tuuhean tukan!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia :) Voi kunpa mun tukka oliskin tuuhea! :-D

      Poista
  5. Kiva video! Minkä hintainen tuo oli?:)

    http://lihavapupu.blogspot.com

    VastaaPoista
  6. aika halpa suoristusrauta jos se tekee noin hyvää jälkeä! :-D

    VastaaPoista
  7. Sulle sopis lyhyemmät hiukset ihan sairaan hyvin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Leikkasin hiukset olkamittasiks vuosi sitten ... Ei ollu mun juttu :-D

      Poista
  8. ite ostin ton täysin saman suoristusraudan pari kuukautta sitten edellisen hajottua (edellinenkin oli samaa mallia tosin melkein pari vuotta vanha) ja en voisi olla tyytyväisempi tohon! lämpenee nopeesti eikä revi hiuksia yhtään! :) outoa vaan että mulla on iha erinäkönen toi lämmönsäätö'kiekko' :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta! Kiva kuulla että on sulla toiminu hyvin :-) Ja niiin mä en tiedä, kun tuolla Kärkkäisellä oli toinen samanniminen mutta vähän erinäköinen suoristusrauta, jos sulla on sitten se :-D Tai jos toi kiekko on vaan uudistunut tai jotain :-D

      Poista
  9. kauanko sulla meni niinku oikeeta aikaa noit tehdes? meinaan et videoha on vähä nopeutettu :D

    VastaaPoista
  10. Voi, nyt munkin alkaa tekee mieli kaivaa vanha rauta esille vaikka tiedänkin, ettei mun leijonanharjaan tepsisi ees silitysrauta :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei :-D Kokeile pieni hiuskaistale kerrallaan ;)

      Poista
  11. huh, sun hiukset on kasvanu ihan hirmusesti !! :D
    Oot kaunis kyl!

    VastaaPoista
  12. Oi onpas hauskat ja nätit kiharat, suht' helppokin vielä! :-) Kiva video! <3

    kisstherain-p.blogspot.com

    VastaaPoista
  13. mulla on tosta se vanhempi versio, tykkääntykkääntykkään siitäkin kovasti ! Ja kiitos hyvästä videosta, täytyy joku päivä koittaa tehdä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo on kyllä noinkin edulliseks ihan mahtava vempele! Ole hyvä vain, kiva jos tästä jotain apua on :-)

      Poista
  14. Mitä ainetta laitoit lopuksi hiuksiisi :)? Oot kaunis!

    VastaaPoista
  15. Ihanat kiharat❤ millä lämmöllä sulla toi rauta oli kun teit noita ? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en ihan tarkkaan tiedä :-D Käänsin ton kiekon vaan sillai puoleen väliin ja tavottelin 180 astetta! Kiitos :)

      Poista
  16. Tosi kiva tämmönen video!
    Ens kerralla tutossa ois kivempi jos vähän hitaampaa tekisit että näkee kuinka sen sitten voisi kotona tehä :--)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :-) Nooo, ei tässä tutossa nyt paljoa oikein ollut missä ei vois pysyä perässä! Aina kerros kerrallaan omien hiusten paksuudesta riippuen kääntää tota rautaa 180 astetta aina kumpaankin suuntaan. Mulla kyllä tais pari kertaa mennä vähän enemmänkin, mutta ei se oo niin justiinsa. Kunhan ei ihan ympäriämpäri rautaa käännä, siitä tulis joku löysän korkkiruuvin tapanen kihara :-D

      Poista
  17. Tosi kivat kiharat, pitää koittaa !! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Noi on kyllä helpot tehä :)

      Poista
  18. sulla on tosi kiva blogi ja hienoja kuvia! :)
    http://sapa-holdontoyourdreams.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  19. http://myponydoeslsd.blogspot.com

    Life is like a chocolate, you never know what you're gonna get
    - Forrest Gump

    Mun blogi, joskus se yllättää, joskus se menee eteenpäin tasapaksua vauhtia eikä niinkään säväytä ees mua itteäni. Oon 17-kesänen tyttö ja en niinkään rakasta valokuvausta, rakastan tuoda itseäni ilmi kuvin ja videoin. Kirjoittaminenkin on ihan mahtavanihanaa mut mun blogi ei nyt kuitenkaa mikää romaani ole :--D En luokittele mun blogia mihinkään genreen, likanen lifestyle, jos pakko jotain sanoa. Siellä on kavereita, minua, juhlia, minua kavereita ja juhlia, tavallisia maanantai-aamuja, uusien asioiden hehkutusta. Asukuvia en sillai harrasta :--D Tän taki en osaa lokeroida itteen mihkään genreen, mut kurkkaa linkki ja päättele ite ;-)

    aww, vaikka onki 2011 vuodelta kommentti, olit ihan hirveen söpö :3

    VastaaPoista
  20. ääää sul on ihanat hiukset ! anna noi mulle :D

    VastaaPoista
  21. taHTootahtoo ! Mulla on suoristusrauta, mut se on.. no aika huono ja lämpöä ei voi säätää :) ootko kokeillu suoristaa tolla ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla oli toi vanha rauta vähän samaa luokkaa :-D Yhtenä aamuna kiireessä vetelin mun päälaella olevaa pyörrettä matalaks tolla raudalla ja hyvältä noi suoristusominaisuudetkin sen perusteella vaikutti!

      Poista


Pidetään meininki asiallisena ja rentona. Eri mieltä saa olla, mutta nokkavaksi ei tarvitse heittäytyä!
Kuviani saat toki käyttää, kunhan pyydät ensin luvan allekirjoittaneelta.

Featured posts

Copyright © And then she grew up
Design by Fearne