Ärrinmurrin

25. kesäkuuta 2013

Hiihtelin eilen kaupungilla hyvän tovin ja päätin lopettaa mun tän kesän shoppailut juhannuksen jälkeisiin alennusmyynteihin. Oon jo pitkään yrittänyt löytää täydellisiä punasia farkkuja/housuja, mutta ei ne vaan ota löytyäkseen ja päätin luovuttaa. Gina Tricotilta eikä Lindexiltä löytynyt punaisia pöksyjä oikeassa koossa, nimenomaan punaiset Dr. Denimit näyttää mun mielestä sukkahousuilta ja muualta löytyneet punaset pöksyt eivät sitten tahtoneet mitkään istua kunnolla. Mur >:(

Lopulta lähdin kotiin aika vähin kantamuksin, totesin ettei enää ole mitään, mitä just nyt heti tarvitsisin. Mukaan lähtikin suunnitellusti vain silmiinsattuvanpinkit (lainasin tän sanan äitiltä) shortsit lenkkeilyä ja pyöräilyä varten H&Mltä, valkoinen perus teeppari Gina Tricotista ja nuo uudet Dr. Denimit.
Mun mustille tohtoreillehan kävi melkosen ikävästi jo alle 4kk käytön jälkeen oikein noudatetuista pesuohjeista huolimatta ja päätin boikotoida kyseistä vaatemerkkiä, mutta nyt kun noi oli St. Louis Storella himpun verran edullisemmat kuin normaalisti, ajattelin ettei harmistus ehkä oo sit niin suuri jos noikin samalla tavalla hajoaa ennen aikojaan. Ja niinhän ne hajosikin, en oo saanut niitä vielä edes jalkaan mutta silti edessä olevan vyölenksun vieressä menevä sauma oli lähtenyt purkautumaan ja  nyt se repsottaa ikävästi. Täytyy poiketa mummolla ompelukoneen ääressä istahtamassa, tuplamur!

IMG_0451 IMG_0462 asu
Mitäs tykkäätte mun "surffipehkosta"? Kikkailin toissapäivänä vähän suoristusraudan kanssa ja nyt oon ihan rakastunut noihin kiharoihin, jotka syntyy tämmösen poropeukalonkin kättentaidoilla suht vaivattomasti!
IMG_0476 IMG_0474

Heräteostoksina kotiin lähtivät vielä Gina Tricotin korallinpunainen huulipuna (kuva ei valitettavasti kerro totuutta) ja H&M söpö puhelinpussukka, yhteishintaan jotain vitosen pintaan. Nyt mun ei tarvitse kanniskella minkäänlaisia megalaukkuja mukana, kun siihen pieneen nyssykkään mahtuu puhelin, ipod, kortit ja vielä vähän käteistäkin! Nyt voin hyvillä mielin aloittaa ostolakon :-)

44 kommenttia

  1. Ompa söpön näkönen huulipuna :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on ihanan kesänen, enemmän vain oranssiin taittuva kuin mitä kuva antaa olettaa :c

      Poista
  2. Ois kiva saada jotain postausta noista sun surffitukasta! :)Sopii sulle muute älyttömän hyvi :)
    Oon nimittäin itte kans yrittäny mut ei oo oikeen mitään tullu Xd

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitää kattoa kun seuraavan kerran on viileemmät ilmat jos kuvailisin jotain videoo, mutta en lupaa mitään :-) Tämmösillä helteillä hikoilen kun possu, etenkin kun vieressä hehkuu tulikuuma suoristusrauta!

      Poista
    2. Joo ehottomasti tutoa tosta surffipehkosta ah rakastuin siihen <3 :D

      Poista
  3. Voi että sulla on ihana tuo tukka! Miten se kasvaa noin nopeeeta haha :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en yhtään tiedä, oon itekki vähän yllättyny :-D Kiitos :)

      Poista
  4. miten sulla on työttömänä noin paljon varaa shoppailla? :O

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kun noin tarkkaan oot lukenut, niin oot varmaan myös huomannut että valmistuin juuri ylioppilaaksi ;-) Sain lahjaks aika huomattavan summan rahaa josta osa meni säästöön ja osa on käyttö- ja shoppailurahana! Emmä yleensä näin paljoa shoppaile kuukaudessa, nyt en usko että mulla on tarvetta vaatekaupoille pitkään aikaan kun sain hommattua kaiken tarvitsemani.

      Poista
  5. just yilasin itekkin nellystä kahet denimit - istuu ehkä parhaiten mun jaloille!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne todellakin istuu, harmi vain että laatu niissä on nykyään mitä on :-(

      Poista
  6. pitkästä aikaa tulin selailee sun blogii koneen kautta, normaalisti surffaan aina puhelimella ja härreguud kun on massiivinen tuo instagramlogo tuossa sivussa :D varmaan oot halunnu siitä samanlevysen ku noi kuvat ja muut linkit siinä sivussa mutta vähän hullunkurinenhan tuo minun silmään on :) onneks käytän tosiaan sitä puhelinta useemmin, niin ei siellä pompi silmille :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha juu, mä kokeilin tuohon semmosta kuvagalleriaa, pienempää logoa ja tommosta tekstiäkin mutta ei niistä mikään oikein istunut tuohon :-D Kyllästyin ja jätin ton jättilogon tuohon, näyttää vähiten hullunkuriselta xd

      Poista
  7. Ihanat hiukset, ihana sinä! :) jonkinsortin ohjepostaus jollain aikataululla olisi ihana!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Katsotaan, sanoi lääkäri! Eiköhän se jossain vaiheessa onnistu, kiitos :-)

      Poista
  8. tee postaus siitä miten teet noi kiharat?
    ja mieluiten videolla, kiittos!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No tuolla toisen kommentin vastauksessa semmosta jo pohdiskelin, mutta mitään en lupaa :-D Joo eiköhän videolla tule, kuvilla höystetyt tutopostaukset on ihan anaalista.

      Poista
  9. olis ihanaa saada videoo miten teet noi sun hiukset, sopii sulle nimittäin tosi hyvin ja haluaisin itekki kokeilla!(:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :-) Pitää katsoa, voi olla että joudun ensin hankkimaan uuden suoristusraudan sillä toi mun 4v vanha kenkkuilee siihen malliin jo että vois mennä hermot kun hiukset ei menis ekalla otolla niinkuin haluaisin :-D

      Poista
  10. oot niin upea! ja mitä nuo shortsit maksoi, tollaset olis meinaan itelläkin vähän hakusessa:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Shortsit ostin ihan pitkälahkeisina farkkuina kirpparilta parilla eurolla ja sit leikkelin ne itse shortseiks :-) Kiitos!

      Poista
  11. Hei paljon toi ginan paitis makso :)? Itellä niin kauan ollu hankinta listalla perus valkonen t-paita ja harmaa samanlainen :) Oliks noita kännykkäpusseja eriväreissä, vois olla kätsy !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se oli jotain 7€, en tarkkaan muista! Mutta niitä oli myös harmaana, pähkäilin tosi pitkään valkosen ja harmaan välillä mutta mulla on jo pari harmaatta teepparia eikä yhtäkään valkoista, niin tuohan se sitten kotiin lopulta lähti!

      Kännykkäpusseja ei ollut muun värisinä, ainakaan Lahden Trion H&M:ssä :-)

      Poista
  12. Sulla on niin ihanat hiukset! Välillä tuntuu ettei omat kasva yhtään! :(
    Ja ihana huulipuna!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voin lahjottaa tätä mun hiusten kasvunopeutta vähän sullekin, ärsyttää kun jatkuvasti sais olla värjäämässä tyvikasvua vaikka nyt päätinkin etten hiuksia värjää koko kesänä :-D

      Kiitoksia :-)

      Poista
  13. Heh, tosi kiva tukka! :) Itse kans tykkään surffikiharoista ja teenkin niitä kahdella tavalla - riippuen haluanko huolettomat vai huolellisemmat.

    Joko suoristusraudalla käännän laineet tai vastaavasti teen päähän 4-7 lettiä (riippuen tukan paksuudesta), ja suoristusraudan kanssa painelen lettejä :) Kun letit on jäähtyneet niin voit avata ne ja tadaa, sulla on surffitukka! Tää on tosi kiva ku ei oo paljoa aikaa laittaa tukkaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Mäkin tota lettikikkaa joskus koitin, mutta sillä tavalla mun hiuksista ei tullut yhtä pörheet kuin ton suoristusraudan kanssa. Mulla kun on ihan lättänä takaraivo :( Mietin myös joskus että semmonen isompi kreppirauta vois kanssa toimia, semmonen millä tulee enempi lainetta kuin kiharaa!

      Poista
  14. pakko sanoa että asento jossa seisot etukenossa paino toisella jalalla ei ole hyvännäköinen

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jaa. No pidäpä sitten kuule huoli ettet itse missään vaiheessa ole siinä asennossa jos sua itseäsi häiritsee, mun mielestä tuo kun on ihan hyvä asento :)

      Poista
  15. mä ostin aikaisemmin tuollaiset samanlaiset hennesin shortsit mustana treenishortseiksi, mutta kyllä toi pinkki näyttää paljon paremmalta näin jälkeenpäin ajateltuna! :D muakin ärsyttää noi drdenimit - ainoat pöksyt kun mun kinttuihin sopii, mutta se laatu, ääh :(

    VastaaPoista
  16. Täydelliset kiharat! Joo huomasin et sadattuhannet on jo pyytäny sua tekemää videon jossa näytät miten loihdit noi kiehkurat, mut mä nyt liityn samaan joukkoon :D Olisitko tosi kiva ja tekisit videon? ^^

    VastaaPoista
  17. Mä rakastan sun blogia ja sun mielipiteitä, siksi kysynkin sulta mitä mieltä oot :-D

    Mulla on mun parhaan kaverin eksän kanssa juttua ja en nyt oikein tiedä mitenkä kertoisin tämän sille kaverille ja mitä mieltä yleensäkki ihmiset ois.. Kaveri siis jätti tyypin, koska ihastui tämän hyvään kaveriin (seurustelevat nykyään) ja koska tää oli kaverin mielestä liian pinnallinen ja kaipas jotain vakavempaa suhdetta, heidän erostaan on siis jo yli puoli vuotta.

    Tiedän kyllä että sun kommenttiboksi ei ole synonyymi googlelle, mutta mistä muualta kuin täältä en saa kuuluksi sun ihania mielipiteitä <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No emmä nyt tiedä, kyllähän tuosta kertoa kannattaa ihan suoraan, mutta ite tökkisin ensin kepillä jäätä ja kattoisin ensin miten se oma suhde etenis! Aika tekopyhäähän se ois sun kaverilta ruveta skitsoomaan, jos ite kerta pokannut eksänsä hyvän kaverin joka on yhtälailla aika "väärin" mun mielestä :-D Ja minkäs sitä tunteilleen kuitenkaan mahtaa :-)

      Mun yks kaveripariskunta oli vähän samantyyppisessä tilanteessa, ottivat asenteeks vaan sen että ihan sama mitä muut ajattelee, oikeet ystävät tukee oli tilanne mikä hyvänsä!

      Poista
    2. haha, jep! mulla onki täs just töi "tökkiminen" meneillään ja katotaan sit kuin juttuu lähtee luistaan :-D sit vasta kerron vanhemmille ja kavereille :-)

      mutta sun blogis on sanottavis yhdellä sanalla: paras<3

      Poista
  18. miten sait sun nimen tolleen? mulla se vaatii siihen perään sukunimen, eikä se anna kirjottaa esim. Minttu, vaan pitää kirjottaa Minttu Kallio, Minttu K yms. Auta pliis? ;(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eeeeen mä tiedä, valitettavasti :-D Oon tehny mun profiilin 4 vuotta sitten enkä oo sitä sen jälkeen muuten muokkaillu ku kuvaa vaihtanu!

      Poista
  19. Hei mä olen ostanut täydelliset punaiset farkut Bikbokista 19.90 ostin vaa heräteostoksena alhasen hinnan vuoksi, mutta en oo hetkeekään katunut päin vastoin! rakkaus!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kun oisin viime Helsingin reissulla tajunnut BikBokissa poiketa, tulis vähän kalliit farkut kuitenkin jos vain niiden takia sinne täältä lähtisin :-(

      Kiitos kuitenkin vinkistä, pitää katsella jos tässä vielä kesän aikana jonkun BikBokin lähettyvillä seilaan!

      Poista
  20. Aivan ihana blogi sulla! :) oon jo pidemmän aikaa ollut lukijana! Tykkään kyllä hirmupaljon! :-) Kuvaat vissiin pääasiassa tolla 50mm? :)

    Kurkkaathan myös? =)'

    http://hennankengissa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos, mukava kuulla :-) Juu, 50mm on ollut näissä objektiivina!

      Poista
  21. oot tosi kaunis ja aivan ihanat shortsit! :)

    http://jct-bloggercom.blogspot.fi/

    VastaaPoista


Pidetään meininki asiallisena ja rentona. Eri mieltä saa olla, mutta nokkavaksi ei tarvitse heittäytyä!
Kuviani saat toki käyttää, kunhan pyydät ensin luvan allekirjoittaneelta.

Featured posts

Copyright © And then she grew up
Design by Fearne