THRIFT SHOP

5. toukokuuta 2013

IMG_9205 IMG_9189 IMG_9199
Käsinvirkattu liivi 0,50€ / H&M Shortsit 5€
IMG_9206 IMG_9194 IMG_9198
KappAhl paita 4€ / H&M hame 3€

Näistä mun kirpparilöydöistä pyydettiin parempaa esittelyä, joten tässä sitä nyt olisi! Näiden lisäksi mukaan lähti tietysti nuo edellisessä postauksessa esiintyneet trenssi sekä laukku. Mulle on jäänyt tää kirppistely pahasti päälle ja mut löytääkin Lanttilasta vähintään kerran viikossa kääntelemässä pöytiä ympäri. Joku päivä voisi käydä poikkeemassa keskustan Cetorissakin. Oon kuullut, että sielläkin ois melkosia aarreaittoja.
Mutta mitäs te tykkäätte mun löydöistä? Nuo shortsit on mun ihan ylilempparit, enkä nyt millään malttais odottaa niitä kesäkelejä, että vois kiskoo noi jalkaan ihmisten ilmoille mentäessä!

Tänään käytiin mummon ja iskän serkun kanssa vähän kiertelmässä Lahtea, iskän serkku kun ei asu täällä päin ja oli käymässä. Tuli käytyä Kauniissa Veerassa hotkasemassa kanakorit mieheen (okei naiseen) ja löydettiin mulle hautajaisvermeetkin ensiviikonloppua varten. Ilkeetä vaan kun sato melkein koko päivän ja satamassa kävi aivan järkyttävä tuuli.
Huomenna mulla alkaiskin työt, kääks! Saas nähdä miten mä siitä suoriudun :-D Onneks ei sentään tarvii aikaseen herätykseen varautua, iltavuorot on parasta. Toivottavasti kaikilla oli mukava viikonloppu, eihän tässä ole enää kuin reilu 3 viikkoa kesän alkuun ;-)

20 kommenttia

  1. kun jaat flickrin kautta sun kuvat tähän blogiin, niin miten sen teet? alotteleva bloggailija täällä tarvis kipeesti apua:/ kun ite yritän sitä tehdä niin mun kuvist tulee tosi pieniä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. http://saara-kissntell.blogspot.fi/2011/11/miten-ladata-kuvat-flickrin-kautta.html

      Tuosta löytyy vanhan Flickrn mukaan tehdyt, mutta edelleen pätevät ohjeet. Sun tarvii siis vain muuttaa sitä kuvakokoa :-) Kannattaa ensin jollain kuvankäsittelyohjelmalla pienentää kuvaa blogin ulkoasuun sopivaksi, niin ei tarvii sitten tosta Flickrn upotuskoodista alkaa niitä lukuja etsimään! Mulla toi 640x427 on paras vaakakuville ja 960x640 toimii pystykuvissa :-)

      Poista
  2. vähänkö kivoja löytöjä teidän kirpparilta oot löytäny, musta kun tuntuu ettei täällä ole kuin jotain lasten vaatteita ja muuta turhaa kirpparit täynnä:s

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyyyllä niitä täältä meijänkin kirppareilta aina löytyy, huhheijakkaa kun on kuomaa ja kurapukua ja virkattua mansikkamyssyä :-D Pitää vaan olla kärsivällinen sen etsimisen kanssa!

      Poista
  3. Toi pinkki paita ja punanen hame! Rakkautta<3 ps. en jaksa kirjautuu sisää :D

    VastaaPoista
  4. Shortsit oli kans mun lempparit! Oispa shortsikelit, näyttäs kyl vähä että keskiviikkona ne tulis :-) +20 ja aurinkoa, nam! En malta oottaa, oon ostanu nii monet shortsit talven ja kevään aikana :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä, saas nähdä jos uskaltautuis ohuiden nylonsukkisten saattelemana vetämäänkin shortsit jalkaan ;-)

      Poista
  5. Teitpäs kivoja löytöjä ! Varsinki noi shortsit, joista iteki tykkäilet tosi paljon :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia :-) Noi on ihanan rennot jalassa!

      Poista
  6. Noi shortsit on kyllä ihanat :--)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ehkä parhaat mitä oon vähään aikaan edes sovittanut :-D

      Poista
  7. Tekee itekki mieli lähtee metsästämään punasia shortseja, tosi kivat! Kannattaa käydä kattomassa myös kärpäsenmäen alle mestarinkadulle just avattu uus kirppis kisälli. Itelle ainaki löyty kivoja juttuja :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oo, enpäs oo tuommosesta kuullutkaan :-) Pitää käydä joku päivä pyörähtämässä!

      Poista
  8. Upeita löytäjä oot kyllä taas tehny ! :) Ja nätti oli se sun hautajaismekkokin. Ite olin pari viikkoa sitten kans hautajaisissa, ne on aina yhtä kauheita tilaisuuksia :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin :-( Mutta juu, yllätyn aina itsekin näistä mun löydöistä :-)

      Poista


Pidetään meininki asiallisena ja rentona. Eri mieltä saa olla, mutta nokkavaksi ei tarvitse heittäytyä!
Kuviani saat toki käyttää, kunhan pyydät ensin luvan allekirjoittaneelta.

Featured posts

Copyright © And then she grew up
Design by Fearne