PICTURES 1

7. toukokuuta 2013

Noniin, nyt päästäis sitten alkuun näiden kuvapostausten kanssa! Alotin mieluusti näillä vähän helpommilla ehdotuksilla ja jätän ne luovemmat (esim. tunteiden kuvaukset) myöhemmäksi, kun ulkona on hieman paremmat mahdollisuudet niitä kuvata. Mulla on hullut inspiraatiot jo, mutta luontoäidin kello tikittää vähän eri tahtiin mun ideoideni syntymisen kanssa :-D Myös monille ehdotuksille on kuvaushetkensä joissakin kesän juhlissa ja menoissa, joten niitä odotellessa!

Tässä olisi nyt siis ensimmäiset 10 varmaan yli parista sadasta ehdotuksesta. Tietenkään kaikkia teidän antamianne kuvausehdotuksia ei oo mahdollista toteuttaa, ainakaan vielä tähän aikaan keväästä. En myöskään ehkä pidä sopivana kuvailla meidän kodin jääkaapin sisältöä tänne nähtäväksi, koen sen jotenkin omituisella tavalla perheen yksityisasiana :-D
Koitan kuitenkin saada näitä vähintään kerran viikossa läpi kesän toteuteltua, kunhan puuhiltani keksin ja kerkiän. Nyt meillä on kotona ja mummolassa ihan hirvittävä hullunmylly menossa mun juhliani valmistellen, joten ne sekä AMK pääsykokeet (kutsut tuli tänään!!) on prioriteeteistä ensimmäisenä :-) Enjoy!
IMG_9250 IMG_9230 IMG_9237 IMG_9239 IMG_9217 IMG_9244 IMG_9289 IMG_9285 IMG_9234  photo IMG_92542.gif

38 kommenttia

  1. mistä oot ostanu nuo rapsodin lakat?(:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Molemmat tuliaisia Turkin Alanyasta :-)

      Poista
  2. mulla ei oo koskaan ollu niin pahaa 'traumaa' varpaista :D alkaa oksettaa aina ku katon niitä, vaikka se on ihan normaali asia. meinasin pyörtyä ihan oikeasti ku näin ton varvaskuvan..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hähä, laitoinkin sen tänne ihan kenkkuillakseni :-D Ei ne mustakaan mitenkään silmiähivelevän kaunis ruumiinosa ole, mutta niinkun sanoit, aivan normaalia ja jokaisella meistä on varpaat :-D Hirveämpäähän se ois jos tossa varpaiden tilalla ois pelkät tyngät o_O

      Poista
    2. Mutta onhan varpaat aika rumat. Tai ainakin joillaki kun (esimerkiksi miehillä :D) on hirmu karvaset varpaat ja ne varpaan kynnet menny huonoiks jaja.

      Poista
    3. En mää niitä näteiksi väittänytkään, vaikka tiedän kyllä monet söpöt varpulit :-)

      Poista
  3. sulla on tosi söpöt varpaat!:3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Höhö, tuommoset harakanvarpaat ihan kirjaimellisesti :-D Kiitos kuitenkin söpöstä kommentista :-)

      Poista
  4. Voi ei meinasin ruskettaa itteni yo-juhlia varte tolla summer glow:lla mut taian ostaaki sit jotai muuta :o Oisko mitää ehotuksia? Toi sauna muute näyttää tunnelmalliselta haha!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa sitä silti kokeilla, mä kun oon tämmönen kalkkilaivan kapteeni varustettuna herkällä hipiällä :-D Luin uusimmasta Trendistä jostain uudesta itseruskettavasta nimeltä Vita Liberata. Se on jotain luomuruskettavaa, tekis kyllä mieli kokeilla :-)

      He, kiitos :-D

      Poista
    2. itse rusketin itseni vanhoihin summer glow:lla ja hyvin toimi! kunhan muistaa hieroa vähän kerralla ja pyörivin liikkein sitä:)!

      Poista
    3. En mä siltikään halua tuota enää käyttää, ei oikeesti oo kiva kun sääret on luvatun päivetyksen sijasta ihan punaset ja kutisevat :-D

      Poista
  5. ostin ite just ton dove sun glow jutskan ni nyt on pakko kysyy et miten sä petyit siihe? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se ei vaan sovi mun iholle jostain syystä :-D Se kosteuttaa ihan mukavasti mutta vaikka kuinka kuorisin ja hoitaisin esimerkiks mun säärien ihoa ennen kun pistän "dove-kuurin" päälle, niin minkäänlaista päivetystä ei oo havaittavissa ja mun sääret alkaa vaan kutista.

      Ken tietää, ehkä mä oon tehnyt jotain väärin, mutta taidan jättää Doven jatkossa hyllyyn :-D

      Poista
    2. Mulla on tuota samaa Dovea ja ei se toimi mullakaan. Taidan kyllä vielä kokeilla sitä tummempaa versiota.

      Poista
    3. tummempi toimii!

      Poista
    4. No mua se tummempikaan tuskin auttaa, kun iho reagoi aika ilkeesti jo ton vaaleemman kanssa :-D Mutta hyvä jos tolla yhellä anolla toimis tai jos teillä kerta toimii :-)

      Poista
    5. mulla tuli tosta näppyjä jokapaikkaan ja mustapäät vaa yhtäkkii ilmesty mun naamalle sillei kabumm

      Poista
  6. Wäääw mikä koira <3

    VastaaPoista
  7. Millanen sun eka työpäivä oli? Kuinka usein sul on töitä ja kuinka monta tuntia päivässä? :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kaikinpuolin aika hirveä ja eräästä henkilökohtasesta syystä joudun jättämään sen leikin kesken jo näin alkuun. Työvuorot ois ollut kyllä ihan mukavia ja ihmiset siellä oli kivoja, mutta se yks ainoo seikka käy mun henkisen hyvinvoinnin päälle aika pahasti :-/ Nooooh, ei voi mitään, oottelen tässä infoa yhdestä toisesta paikasta mikä sopii mulle luultavasti paljon paremmin :-)

      Poista
  8. Millanen sää sielä sitte on kun täälpäin on jo melkee +20 astetta? (-:
    Oot btw ihan huippubloggaaja ja nää kuvat on kans mahtavia!

    Toivottavasti en lähettäny tätä kommenttia kahta kertaa!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis juu, kyllä täälläkin kohoaa elohopea päivisin +20 asti, mutta ulkona on mun mielestä vaan vielä aika rumaa :-D Kun puut on vielä paljaita ja nurmikko osittain ruskeaa yms.

      Kiitos todella paljon, ei tullut kahta kertaa :-)

      Poista
  9. hah mä en ymmärrä tota varvasfobia juttua, mulla ei ainakaa oo minkäänlaista ongelmaa varpaiden kans :Dddd
    asiasta kukkaruukkuun, nää kuvapostaukset on tosi kivoja ja monipuolisia :-) oot huippu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Muakin se kyllä vähän kummastuttaa toisinaan, mutta no, mikäpä mä oon lehmiä pelkäävänä mitään sanomaan :-D

      Kiitoksia :-)!

      Poista
  10. oot kyllä oikeesti lahjakas kuvaaja:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tämmönen tusinatauno vaan :-D Kiittii :-)

      Poista
  11. Mun uteliaisuus heräs tosta sun kesätyöstä, mitä tapahtu? :o Lisäks, mistä oot hankkinu noi sun kuoret kännykkään? Oon meinaa ite huomannu että missään ei myydä ku iphonen kuoria.. todella ärsyttävää :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siinä työssä mun ois pitäny kyetä puhumaan semmosesta itelle arasta asiasta, mikä tapahtu monta vuotta sitten. Ei se ollu ihan mun juttu, mieluummin teen työtä missä ei tommosia tarvii ees ajatella :-(

      Ja no, toi musta tuli mun oman puhelimen mukana ja sit toi pinkki tuli Lumia 820n mukana ja sain tuon mummolta ku sillä on toi Lumia mut sillä on semmoi nahkakuori puhelimeensa :-D Kannattaa Clas Ohlsonilta käydä kattelee jos sulla on 820 tai N9, toi salamavalon aukko noissa kuorissa vaan vaihtelee :-)

      Poista
  12. Saako nyt sitten jo kysyä että missä sä olit töissä? :)t. seuraava anonyymi !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nää, mä mieluummin annan sen nyt vaan olla kun ei siitä mitään oikein tullut :-D

      Poista
  13. mun kyl täytyy nyt vihdoin tulla sanoo et oot mielestäni iha huippu tyyppi ! kirjotat tosi hyvin ja saat kaikki arkisetki asiat kerrottuu mielenkiintosesti ja oot hyvä vielä kuvaamaanki! muutenki vaikutat enemmän 'tavikselta' (tässä tapauksessa tää ei ollu huono juttu) verrattuna muihin bloggaajiin ja niitten teko hiuksiin ja kynsiin. mutta joi.. ihanaa kesän odotusta sulle :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eii, miten oon unohtanu vastata tähän :-D no mut kiitos kuitenkin vähän tällä tavalla jälkijunassa, ihana kuulla että "tavallisuus" kiehtoo vielä jotakuta :-)

      Poista
  14. vinkki vitonen, tota dovee kannattaa ostaa sitä tummalle iholle tarkotettuu nii se kyl antaa iha nätin rusketuksen jo kahen levityksen jälkee :) tai emmä tiiä miks siihe petyit, mut oletan et sen takii ettei se ruskettanu kunnol!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jos oisit kommentteja lukenut, oisi tämäkin sulle selvinnyt :-) Voide itsessään pisti mun ihon oireilemaan aikasta ikävästi, joten mulla on vain kauhukuvia mitä se tummempi voisi mun iholle tehdä. Onneksi uusi itseruskettava kuitenkin löytyi jo :)

      Poista


Pidetään meininki asiallisena ja rentona. Eri mieltä saa olla, mutta nokkavaksi ei tarvitse heittäytyä!
Kuviani saat toki käyttää, kunhan pyydät ensin luvan allekirjoittaneelta.

Featured posts

Copyright © And then she grew up
Design by Fearne