HOOKED

4. toukokuuta 2013

IMG_9158 IMG_9177 IMG_9163
Vähän puolikkaan päivän asua ja uusia juttuja tähän väliin! Eksyin nimittäin jälleen kerran kirpparille ja tein huimia löytöjä vajaalla kolmellakympillä. Mukaan lähti puseroa, liiviä, shortsia ja hametta, mutta yltiömäisen rakkaudenpuuskan mussa aiheutti toi lyhyt H&M:n trenssi, josta maksoin vaivaiset 8 euroa. Myös tuo konjakinvärinen H&M:n jättilaukku oli melkoinen löytö, tuossa vois kantaa vaikka meidän Manua paikasta toiseen :-D Nyt on kyllä pakko ottaa vähän taukoa tästä kirppistelystä, mä oon jäänyt siihen aivan koukkuun!

Kaikesta tästä materialismionnellisuudesta huolimatta, mun lauantaiaamu alkoi äidin soitolla ja suru-uutisilla. Ensilauantaina olisikin sitten suunnattava kohti Sastamalaa, sukutilaa ja hautajaisia, karmaisee jo nyt ajatus niistä kekkereistä. Vielä ei oo mulla iskenyt tajuntaan, että kyseinen ihminen todella on poissa enkä voi kuulla sen ääntä enää koskaan, mutta tiedän et sit kun se iskee, se iskee ja kovaa. Ihmiselämä on niin jännä juttu ja niinhän sitä sanotaan, että rakkaan ihmisen tunnistaa vasta kun sen menettää.

Lueskelin myös eilen noita teidän heittämiä ehdotuksia, tosi kivoja suurin osa ja oon muutamia tänään jo kuvaillutkin :-) Koitan nyt alkavan viikon aikana saada ensimmäisen osan ilmoille! Nyt kuitenkin alotan operaatio järkyttävän tyvikasvun piilottamisen ja lähen läträämään hiusvärillä. Pitäis myös ruveta väkertämään ylioppilas-juhlien kutsuja.. Rauhallista viikonlopun jatkoa, muistakaa kertoa läheisillenne välittävänne heistä, ennen kuin se on liian myöhäistä.

44 kommenttia

  1. Hyi että mä niin kauhulla odotan sitä hetkeä kun mulle tulee ensimmäinen tollanen puhelu missä kerrotaan jonkun sukulaisen/läheisen kuolemasta :-s Mulla on kaikki viis isovanhempaaki vielä tallella eikä muitakaa ole vielä kupsahdellu, joten aika karulta tuntuu varmaan sitten kun se ensimmäinen suru-uutinen tulee :/
    Tsemppiä!!<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :-( Se tulee kun sitä vähiten odottaa. Meidän suku onneks osasi varautuu jo tähän poisnukkumiseen, henkilö oli ollut huonossa kunnossa jo vuosia. Kiitos ♥

      Poista
  2. Oi ihanaa tekstiä, niin kiva lukea! Minneppäin Sastamalaa olet tulossa? Jos vaikka bongaisin sut täältä :-D Jaksamisia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. Siunaus on uskoakseni Tyrvään kirkossa ja myöhempi tilaisuus varmaan siellä meidän sukutilalla Stormissa :-)

      Poista
  3. Mua on mietityttänyt jo tarpeeksi kauan, miten saat postauksissa kuvista reunukset/kehykset pois? Oon suuren avun tarpeessa :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en ihan oikeesti tiedä :-D Siinä blogipohjassa, mihin oon mun blogien ulkoasut tehnyt, oli automaattisesti tollain et ei ollu mitään reunoja. HTML-koodistahan sitä säädellään, mun vaan ei sitä oo koskaan tarvinnut tehdä niin en osaa neuvoa :/

      Poista
  4. heei, esittele noi kirpparilöydöt? :)

    ja voimia, paljon paljon! <3

    VastaaPoista
  5. Mikä kirppari kyseessä? :0 Eikai vaan se minne pitää mennä autolla? :F Alan kohta itkee ku en koskaan pääse kirppareille

    VastaaPoista
  6. Voi ei, osanotot!<3 :'(
    mun ukki nukku pois n. puol vuotta sitte ja vasta siel hautajaisissa sen tajus, et sitä rakasta ihmistä tosiaan ei enää oo.. ehkä kauhein tunne ikinä! :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mullakin kävi sama isopapan hautajaisissa 10-vuotiaana :-( Voimia ♥

      Poista
  7. Ihania ostoksia, varsinki toi laukku on täydellinen! Pitäs itekki käydä joku päivä lanttilassa/cetorissa mutta tuntuu että ite en koskaa mitää löydä :---)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suosittelen Lanttilaa. Kiertelin sitä tänään lähemmäs 2 tuntia, ja löysin ihan vaikka ja mitä. Budjetti vaan ei antanut periksi :-D

      Poista
  8. Otan osaa :(. Mulle kävi vähän sama kaks viikkoo sitte ku olin bussissa menossa poikaystävälle ja äiti soittaa ja sanoo et meidän rakas kisu on kuollu. Monestahan tää ei voi olla raskasta mut mulle on. Aeka en tajun mut aitku tajusin ni aloin itkee täpötäydessä bussissa. Itkin vaan misää ku pääsin sieltä pois. Se oli hirveetä :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. Kyllä se lemmikinkin kuolema on ikävä, me menetettiin meidän koiranpentu muutama vuosi takaperin ja nyt taas surettaa kun sen hauta ilmestyy lumen alta :-(

      Poista
  9. Osanotot ja voimia! ♥

    VastaaPoista
  10. Miks mä en ikinä löydä mitään kivaa kirppareilta, vaikka samassa kaupungissa asutaanki! D: Mutta otan osaa ja paljon voimia sulle! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. Hehe, ehkä se kirpparointi on taitolaji tai jotain :-D

      Poista
  11. sun blogi on aivan ihana!♥ ja superkiva postaus jälleen!(: paitsi tuo suru-uutinen:(( Voimia!
    Ois kiva jos tekisit postauksen noista ihanan näkösistä kirppari vaatteista!:--D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon ♥ Ja eiköhän se onnistu :-)

      Poista
  12. tosi kiva blogi siula:)! pakko liittyä lukijaksi ;-)

    VastaaPoista
  13. Voi ei koita pärjäillä! Voimia ja halauksia ♥ :-(

    VastaaPoista
  14. Kuolema todellakin tulee sillon, kun sitä vähiten odottaa :( Omaa kokemustahan mulla löytyy, läheisen menettäminen on kauheinta mitä mulle on tapahtunut ja se sattuu vaikka aikaa oiski kulunut. Ajan myötä oppii elämään, mutta se suru ja kaipuu ei katoa :( Paljon voimia sulle ja sun perheelle ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä :-( Kyllä se jättää sen aukon monien vuosien, ellei koko elämän ajaks, vaikka kuinka ajattelis että siitä pahimmasta pääsee kyllä yli. Kiitos samoin ♥

      Poista
  15. miks en ikin löydä mitää ku käyn kirppareilla ):

    oot sikakaunis ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon ♥ Kyllä sieltä löytyy vaikka ja mitä, kun ei vaan eti tarkotuksella mitään!

      Poista
  16. Voimia, Jenna!
    Jos bongaan sut sastamalasta, saanko tulla halamaan :3?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tottakai, jos vaan aamupäivän aikoihin siellä kirkon lähettyvillä pyörit :-)

      Poista
  17. Upee blogi ja ihania kuvia :)
    Oot myös tosi kaunis !

    Käythän kattoon meiän blogin :) ?
    http://letsgetlostheyy.blogspot.fi

    VastaaPoista
  18. hei, ootko tehny tän bannerin ja ton sivu "minän" gimpillä vai jollain muulla? voimia sulle paljon <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Gimpillä, teen sillä about kaiken mitä kuviin ja niiden muokkaamiseen tulee :-D Kiitos paljon ♥

      Poista
  19. Osan otot! :-( Olin ihan ällistynyt kun huomasin kotikaupunkini nimen tekstistä, jos vaikka sattuisin sut bongaamaan täältä. Ihania kirppislöytöjä! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ♥ Sielläpäin mä vietin myös lähestulkoon mun kaikki lapsuuden kesät semmoseks 8-vuotiaaks asti! :-)

      Poista


Pidetään meininki asiallisena ja rentona. Eri mieltä saa olla, mutta nokkavaksi ei tarvitse heittäytyä!
Kuviani saat toki käyttää, kunhan pyydät ensin luvan allekirjoittaneelta.

Featured posts

Copyright © And then she grew up
Design by Fearne