+25

8. toukokuuta 2013

IMG_9355 IMG_9340 IMG_9299 IMG_9336 IMG_9353
Tänään on ollut aivan mieletön ilma, niin mieletön että tämä tyttö avasi shortsi-, jätski- ja pyöräilykauden samalla kertaa! Kyllähän tuolla nyt rupee jo elohopea vähän laskemaan ja mun pitäisi vielä polkea 10km kotiin mutta häliäkö vällä, ainakin mä oon ottanut tästä päivästä kaiken irti :-)

Nyt tosiaan kirjottelen täältä Jamilta käsin, mulla on sukkahousut silmäpakoja täynnä tuolla metsässä norkoilemisen jäljiltä, jalat rakoilla ja hiuksista tippuu vähän väliä mitälie öttiäisiä ja havunneulasia. Ollaan Jamin kanssa tämmönen aktiivinen pariskunta, käppäillään millon missäkin tuolla luonnon helmassa :-D .. Ja mulla on tietysti aina baltsut jalassa. Ei ehkä se paras retkeilyvaruste!
Ääps, tää teksti ei nyt oikein tahdo kulkea, mulla piti olla jotain asiaakin mutta unohdin sen nyt tietysti. Ehkä se tulee jossain vaiheessa mieleen, huomattavasti ankkaa muistuttava tyttöystävä kuittaa!

35 kommenttia

  1. Mää tykkäsin enemmän niistä sun vaaleista hiuksista :) takas ne! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä mäkin sitä väriä kaipaan, mutta se ei musta oo pissanvärisen purkkatukka -vaiheen arvoinen :-D

      Poista
  2. toi eka ja toka kuva on täydellisyyttä!! <3

    VastaaPoista
  3. Tuo asukokonaisuus lihottaa sinua. En tarkota pahalla! Tai sitten se on tuo sinun tokan kuvan asento joka vääristää :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mä tosiaan seison aika länässä ja kuva on vähä alaviistosta otettu :-D Peilista katsottuna asu mun päällä näytti kuitenkin paljon edustavammalta :-)

      Poista
  4. tosi huonot kuvat susta noi sun omakuvat, jotenki näytät et oisit lihonnu ja ei ehkä iha oo parasta matskuu susta ! tuli vähä hassu olo, ku oon sun kuvia ennen katellessani pitäny nättinä mut noi jotenki ei nyt natsaa siihen mun mielikuvaan :D mutta anyways, söpö pusu kuva :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :-) Ei nää kyllä oo joo mitään parasta, mut tykkäsin tosta asusta ite hirveen paljon niin halusin sen tännekin jakaa :-D

      Poista
    2. mietin kans samaa et ootko vähän levähtäny naamast :D ite en yhistäis tollasia sortseja tohon pitsiliiviin, meikäläisen mummon kaapista nimittäin vois löytyä tollanen asu. erikseen varmaan ois ihan jees eikä niin tanttavaikutelmaa tulis!

      Poista
    3. Mulla on aina ollut levee naama ja kaksoisleuan läsnäolostakin saanut nauttia 2kk ikäsestä asti, ainakin mikäli äidin kirjoittamaa vauvakirjaa on uskominen :-D Näissä kuvissa toi alhaaltapäin kuvaaminen kai teki tehtävänsä.

      Ja kukaan ei oo sua noita käskenytkään yhdistämään, ite kuitenkin yhdistin ja tykkäsin. Se on mun mielestä pääasia :-)

      Poista
    4. no eikö sitä saa mielipidettään sanoa vaatteista? vai pelkästään kehumisetko kelpaa? luulin että blogeissa nimenomaan haetaan sitä vuorovaikutusta ja keskustelua bloggaajan ja lukijoiden välille

      Poista
    5. Jokasella saa olla mielipiteensä, turhaan nyt yrität siinä saada mitään sotaa aikaseks :-)

      Poista
    6. no enhän mä mitään sotaa yritäkkään, ihmettelin vaan sun vastausta vaikka ilmaisin vaan mielipiteeni ja ajattelin että voisit ottaa sen ehkä "vinkkinä" tai saisit ainakin jonkun toisen näkökulman asiaan, mutta ilmeisesti vain sun oma mielipide on ainoa sallittu. ekaa kertaa vasta kommentoin mutta jos täällä meno onkin näin niuhoa niin hejdå!

      Poista
    7. Etsä itsekään mun mielipidetä näytä hyväksyvän, että pata kattilaa soimaa vai miten se meni. Heippa sitten vain :-D

      Poista
  5. Anot taas vauhdissa... Mun mielestä tossa asussa ei ole mitään vikaa, päinvastoin ;) Ja ihana toi pusukuva!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kaikkia ei voi miellyttää :-D Kiitos :-)

      Poista
  6. ^^ En oo ikinä ennen kommentoinu tänne mitään, enkä oo kauaakaan sun blogia lukenu, mutta nyt on PAKKO sanoa, että kuka hemmetti oikeesti tulee kirjottaan toiselle ihmiselle tollasta kommenttia että "näyttää et oisit lihonnu" tms ulkonäköön viittaavaa?? Ymmärrän vielä kriittisen palautteen huonosta kuvakulmasta tai muusta, mutta jokainen negatiivinen kommentti loukkaa varmasti aina edes vähäsen, vaikka bloggaaja kuinka sanois päästävänsä negatiiviset jutut toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Ei kaikkien tartte tykätä kaikkien ulkonäöistä, mut onko sitä pakko tulla ääneen sanomaan. Tuli jotenki hirveen paha mieli noista parista kommentista ja oli pakko vähä kirjotella :-D
    Ja ps. sulla ei todellakaan oo mitään läskiä yhtään missään! Ja jatka ihmeessä kirjottelua, sulla on tosi kiva kirjotustyyli :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Njaa, tiedä häntä, mä en sillai jaksanu edes kiinnostua saatika provosoitua noista kommenteista kun tiedän itse etten oo lihonut ja että alhaaltapäin otetut kuvat ei oo mun eduks :-D Ja no, kai mitä vaan voi sanoa niin kauan kun perään pistää "ei millään pahalla".

      Kiitos ja oikein mukava kun viitsit kommentoida :-)

      Poista
  7. hö, musta tuntu pahalta sun puolesta noi lihomis kommentit vaikka ei noi nyt NIIIIIIIN ilkeitä ole!

    Mun mielestä toi asu näyttää kuitenki kivalta ja oot kaunis!
    Naurahdin ku itse vielä eilen kuljin täysissä tamineissa tuolla ulkona (takki päällä ja ohut huivi kaulassa)ja sä vedät jo shortseilla ja lyhyt hihasella :-D Tosin itelle tuli vähän kuuma.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eihän ne ookaan, paitsi nyt toi yks jolla tuntuu olevan tarve saada mut provosoitumaan :-D Mulla on elämässä tällä hetkellä taas niin paljon mekaa ja melskettä, että mua ei rehellisesti vois vähempää kiinnostaa näytänkö jonkun mielestä lihavalta tai onko mulla jonkun mielestä rumat vaatteet.

      Hoho voi ei, voin uskoa että vähän hiki saattoi tulla :-D Tosin olis mullakin kyllä tullut vilu loppuillasta kun pyöräilin kotiin, onneks oli sukkikset ja neuletakki matkassa mukana :-)

      Poista
  8. panitteko jamin kanssa tuolla metässä;)?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No ei :-D Ja vaikka oltaiski, ni se ei varmaan ois kenenkään muun kuin mun ja Jamin välinen asia? :-)

      Poista
  9. Vastasit kerran mun kommenttiin, että älä lue jos ei miellytä. Sitten mietin et ku sä et todellakaan miellytä mua, vaan saat mut aina ärsyyntymään, et mikä siinä oon et aina palaan takasin. Mut nyt mä sen keksin. Sä oot KAIKKEA sitä mitä mä en haluu olla. Sun arvomaailma, mielipiteet ja ulkonäkö saa kaikki mut kakomaan. Tuun tänne siksi, että sun elämästä lukeminen, saa mun elämän vaikuttamaan täydelliseltä. Sun kattominen saa mut tuntemaan oloni kauniiksi. Sun poikaystävä, saa mut oikeestaan onnelliseksi siitä että oon sinkku. Ja pliis, heitä nyt ihmeessä kaikki ne sun kateus-,"eiks sulloo omaa elämää"- ja "tuu sanoo omalla nimelläs"-kortit vaan peliin. Ja ei, vaikka sä varmaan haluat niin uskoa, niin mä en todellakaan oo kateellinen tommoselle pulskalle keskiverto bloggaajalle. Voin taas ens kerralla kun mun täydellinen elämä tympii, niin tulla tänne kirjottamaan negatiivista kommenttia, koska mä tiiän kuinka paljon sä tykkäät keksiä näihin mielestäs nokkelia vastauksia. Sitä odotellessa!

    PUSIPUSI,
    ANONYYMI

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hanki elämä, sitä sulla ei varmasti ole. Tuskin Jennalla kiinnostaa sun kommentit vittuakaan, sä tässä just yrität olla nokkela. Tollasen sininaamasen anonyymin hankala tulla aukoo mitään. Sä oot niin vitun nolife. Jos niin paljon kakottaa, niin painu vittuun, sun elämä ei tuu tulee olee täydellistä, eikä se ole. Sä oot varmasti vaan itsekäs itserakas paska. Ei ihme ku oot sinkku, jos oot kerta noiden sun tekstien perusteella tollanen. Ps. Voisin auttaa Jennaa selvittämään kuka oot, sillä mä osaan selvittää Anonyymien oikeet nimet. Joten varmasti sitten naurattaa todella paljon. Miks et uskalla tulla sanoon oikeella nimellä? Pelottaako? ;) Hahaha, ja 'pulska' keskivertobloggaaja? Taitaa siellä ruudun takana vituttaa ku omalla blogilla ei oo lukijoita, tai ei oo muutenkaan omaa blogia, niin paljon varaa sanoa kultaseni. Ja siellä se lauta huutelee. Mieluummin pulska kun tollanen lauta niinkun varmasti sä oletkin. Jenna on ihan sopivan kokoinen, ja miten se vois sun persettä niin paljon kutittaa? Oikeesti sulla ei taida olla sitä elämää, ja taidat tietää sen ihan itsekin. :D

      Poista
    2. Rehellisesti, mä oon enemmän ku tyytyväinen elämääni seurustelevana "pulskana keskivertobloggaajana" eikä tämmönen sitä mikskään muuta :-D mikä mä olen sun motiivejas tä blogin lukemista suhteen muuttamaan, toivottavasti saat jatkossakin tuota omituista mielihyvää siitä, miten jonkun, todennäkösesti tuntemattoman, ihmisen elämä on sun mielestä aivan paskaa. Harmi sinänsä, ite haen sitä iloo elämääni jostai muusta ku mun mielestä muiden kamalista elämäntilanteista :-)

      Poista
    3. luin ton viestin varmaan kolme kertaa läpi ja mun ilmeet vaihteli epätoivosta nauruun :-D anteeks mutta mitä ihmettä? ehkä naurettavin ja ilkein anonyymi -kommentti ikinä. ainakin vaivaa nähty! :-D huhhuh, pusi pusi itsellesi.
      jenna, sä olet ihana! :-D ♥

      Poista
    4. Meitä on kyllä juu moneen junaan, enkä mäkään oikeestaan ihmettele että tuo ensimmäinen anonyymi sinkku on jos omaa paremmuuttaan pitää pönkittää tällä tavoin.

      No, hulluilla halvat huvit, idiooteilla ilmaset :-) Hienoa viihdyttää ihmisiä tältäkin kantilta, kieltämättä!

      Poista
  10. Öööö mikäköhän noitten joidenkin anonyymien ongelma on? :-D et oo millään lailla lihava ja toi asukin on just kiva! (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No en kans tiiä :-D Kiitoksia oikein paljon :-)

      Poista
  11. sulla on ihana banneri ja upeita kuvia : )

    www.terhisuanto.blogspot.com

    VastaaPoista
  12. Mun mielestä noi on ainakin tosi nättejä kuvia! :)

    VastaaPoista
  13. Ihanan kesänen asu! :)

    http://livelovelaugh-ronja.blogspot.fi/

    VastaaPoista


Pidetään meininki asiallisena ja rentona. Eri mieltä saa olla, mutta nokkavaksi ei tarvitse heittäytyä!
Kuviani saat toki käyttää, kunhan pyydät ensin luvan allekirjoittaneelta.

Featured posts

Copyright © And then she grew up
Design by Fearne