16:16

16. toukokuuta 2013

IMG_9446 IMG_9476 IMG_9411 IMG_9481
Pienestä takapakista huolimatta, nyt elämä ylppärijuhlien suhteen hymyilee! Suuntasin tänään kaupungille ja tähtäimessä mulla oli mikä tahansa kampaamo, josta aikoja lakkiaispäivän aamulle vielä löytyisi. Kuinkas kävikään, vapaa aika löytyi jo ensimmäisestä salongista, johon tämä kuva kännykässäni tallustelin kyselemään, vieläpä aivan keskustasta! Mulla on paha tapa pitkittää asioiden kulkua, koska en oo koskaan ollut järin hyvä sosiaalisissa tilanteissa tuntemattomien ihmisten kanssa. Sen takia tää kampaajan varaaminenkin venyi näin viimehetkeen saakka.
Kaupungilla käydessä tuli myös pyörittyä vähän muitakin kauppoja läpi: kävin kokeilemassa erilaisia juhlakenkiä, etsimässä oikeanlaisia alusvaatteita mekon alle ja löytyi se sopiva juhlaveskakin, vieläpä 70% alennuksesta! Harmi vain, että pitää odotella äidin tilipäivää ja siihen on vielä jonkun verran aikaa. Ei liian kauan, mutta luultavasti juuri sopivan verran noiden juhlalaukkujen katoamiseksi :-(

Huomenna julkaistaan, ainakin meidän koululla, ylppäritulokset. Mulla on aika neutraali fiilis, jos ottaa huomioon mikä hikipinko oon aina ennen ollut. En jaksa stressata, tässä vaiheessa oikeestaan ei muulla tunnu enää olevan väliä kuin sillä, että 1.6. lauantaina se lakki on päässä ja pysyy. Turvallisin mielinhän mä läpipääsyn suhteen olen, mutta enhän mä sieltä mitään Laudatureja odottelekaan!

6 kommenttia

  1. oi, ihana kampaus (en malta oottaa lopputulosta)!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mustakin toi on hurjan nätti! Mua ehkä vähän jännittää lopputulos, mitä oon kuunnellu hehkutuksia highlow-mekoista ja peplumeista, niin mulla on vähän ernu olo ton mun mekkoni kanssa :-D

      Poista
  2. mulla on kyllä ihan sairas jännitys kans noiden ylppäritulosten kannalta!
    itellä ne kokeet nyt meni silti ihan hyvin, mutta toisaalta sitten osa meni ihan penkin alle enkä tienny mitä oisin siihen paperiin kunnolla voinu laittaa. :--D mutta nepä huomenna selviää..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on semmonen omituinen fiilis, just et kyllä ne nyt ihan hyvin meni, mutta ei nyt ollu mitenkää parhaita suorituksia multa :-D

      Poista
  3. IHANIA KUVIA. Liityin ;)

    kurkkaathan? ❤ http://twostars-inthesky.blogspot.fi/

    VastaaPoista


Pidetään meininki asiallisena ja rentona. Eri mieltä saa olla, mutta nokkavaksi ei tarvitse heittäytyä!
Kuviani saat toki käyttää, kunhan pyydät ensin luvan allekirjoittaneelta.

Featured posts

Copyright © And then she grew up
Design by Fearne