SPORTY SHOPPING

2. huhtikuuta 2013

skiii
Tässä vähän tätä mun laskukampetta, kun siitä kyseltiin. Tietenkin miinus itse välineistö, joka on vielä varastossa oottelemassa reissua :-D Meillä on Jamin kanssa samislasit!
IMG_8019 IMG_8008 Aamuvirkku täällä taas morottelee! Oon ollu pystyssä nyt kellon ympäri ja vauhdissa semmoset 10 tuntia, just pääsin kotiin. Aamu alko mukavasti verhojen rakosista läpi puskevien auringonsäteiden saattelemana ja oli mukava kun pääsi äitin kyydissä mummolan aamupalapöytään. Olin kyllä sekasin ku seinähullu vielä siinä vaiheessa aamua, mut kun sai vähän murua rinnan alle, lähti päivä käyntiin ihan mukavasti!

Iltapäivällä suuntasin mummolasta mummolaan, mun mummot kun asuu about 1-2km päässä toisistaan :-D Tän toisen mummon kanssa oli tarkotus lähteä ostamaan mulle laskettelukypärä Levin reissua varten, mä kun oon tähän asti käyttänyt mun setäpuolen vanhaa kypärää ja nyt tuli semmonen kutina että ois pikkuhiljaa aika haalia ikioma semmonen! Käytiin ensin Stadiumissa mutta sieltä oli talvikamppeet jo otettu pois myynnistä, joten suunnattiin samointein Kärkkäiselle. Tosin hotkastiin me siinä välissä yhet jätskit Ciao-kahvilassa ..
Käkkäräisellä törmättiinkin sit ihan huimiin kausialennuksiin ja sopiva kypäräkin löyty pienen etsinnän jälkeen. Oltiin jo suuntaamassa yläkerran urheiluosastolta kassalle, kun spotattiin mummon kanssa semmonen koju, jossa oli kaikenlaisia kenkiä puoleen hintaan. Pienimuotosen alelaarin tonginnan jälkeen (meijän erikoisala), tuli vastaan nuo Niken Equalonit sopivassa koossa! Löytyy Nike + iPod -systeemiä, keveyttä ja vaikka mitä! Toi iPod-anturi tosin puuttuu, pitää se hommata vielä :-D Alkuperänen hintakin oli heräteostoksena tehdyille popoille melko suolanen 120€, mutta -50% alennuksen jälkeen sekin vähän helpotti. Mummo mulle toteskin, että sponssaa ihan mielellään mun liikkumisen iloa ja sen turvallisuutta. Sain juosta noissa lenkkareissa hyvä etten koko Kärkkäisen yläkerran ympäri ennen kun mummo vakuuttu siitä, että ne on hyvät jalassa. Älkää silti vielä tulko lellipennusta tmv saarnaamaan – lupauduin mummon työjuhdaksi loppukevään ajaksi!

Nyt on mun vihdoin aika keskittyä 3. asteen hakuun. Se on hyvä jättää näin viimetinkaan, kun ei osaa millään päättää, että mitä sitä haluais tehdä. Tänä aamuna totesin sen olevan enää ihan se ja sama, kun todennäköisesti haen ensi keväänä uudelleen, nyt kun ei vaan tunnu mikään kiinnostavan. Peukut ristiin ja varpaat pystyyn, ehkä mä vielä löydän sen unelma-alani ..ehkä :-D

23 kommenttia

  1. Kauanko olet Levillä? :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. 26.4.-3.5. eli viikon :-) Lähdetään tosin jo 25. päivä yötä myöten ajamaan!

      Poista
  2. miten te kaikki bloggaajat siellä levillä ootte!? :DD ite täällä homehun kokeiden ja läksyjen parissa koulussa... :D:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jaa-a :-D Me keksittiin jo viime kesänä että lähdettäis tänävappuna Leville oikein ison kaveriköörin kanssa, kun viime vuotinen jätkien keskeinen reissu Himokselle kusahti loppua myöten vähän puolin ja toisin!

      Poista
  3. Tuo 120e ei mun mielestä oo _hyvistä_ lenkkareista edes paha hinta! Mieluummin sitä maksaa vähän enemmän kun linttaa jalat jollain halpistossuilla.. Mut hyvä tuuri kun löysit ne vielä puoleen hintaan! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta tuokin :-) Kävi kyllä ihme säkä, mun surullisen kuuluisa onneni kun on kuitenkin kyseessä! Huonot kengät kun voi tehä vaikka mitä ikävää jaloille ..

      Poista
  4. oot super nätti ja tosi ihania kuvia sulla täällä blogissa! =)

    Käy ihmeessä kattomassa myös mun blogi! (: Varsinkin siinä tapauksessa jos oot pinkin ystävä.:3
    http://polishedxpink.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. tää nyt poikkee aiheesta ja pahasti :D mut mikä on sun farkkukoko tuumoina? niinku esim h&m myy useita farkkuja tuumakokoina 26x32, 27x30 jne .. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Öö, se heittelee jonku verran farkkujen mallin ja materiaalin mukaan mut 26x32 on eka koko minkä kiikutan sovituskoppiin ja se yleensä on kaikista sopivin :-D

      Poista
  6. Mäkään en tiedä mihin hakisin, joten en taida laittaa mihinkään. Vielä on sellaset 15 tuntia aikaa miettiä... Tulevaisuus masentaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tossa just pistin haun vetämään .. Nyt pelottaa et sössin niiden pääsykokeiden kanssa jotenkin todella mehukkaasti, kun kerran uskalsin hakea jonnekin! D-:

      ..pelottaa myös että pääsen nyt sit jonnekin, se on nimittäin hyväksymiskirjeen jälkeen muutto joko Turkuun, Jyväskylään tai jonnekin Porvoon läheisyyteen o_O

      Poista
    2. jännää jos muuttaisit tänne jyväskylään. :D

      Poista
  7. Mun mielestä ois hassua jos joku ton perusteella tulis sanomaan lellipennuksi :D Mä oon sua pari vuotta vanhempi ja isä kustantaa mulle silti aina välillä jotain tarpeellista (esim isoja ostoksia, joihin ei olis muuten varaa) enkä oo ikinä aatellut olevani mitenkään erityisen piloille hemmoteltu..
    Se on musta enemmän se asenne joka sen hemmotellun kakaran tekee, kuin välttämättä se ostetun tavaran määrä/laatu.

    Mut noi kengät näyttää tosi kivoilta ja huikee tuuri käyny niiden kanssa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sanoppa muuta, mutta valitettavasti jotkut kokee sen oikeutetuks ja ihan perustelluks syyks :-D Kyllä sen nuorista tosin huomaa ihan siitä olemuksesta ja asenteesta, niinkuin sanoit, että ketkä on niitä lellipentuja ja ketkä ei :-)

      Poista
  8. Haitko olenkaan yliopistoon? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En hakenut, ei toi täysin teoreettinen opiskelu enää tai tällä hetkellä ainakaan kiinnosta :-D

      Poista
  9. Kaikki lähtee leville :d ihana blogi ja oot kaunis! :>

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :-D Kevät on Lapissa otollisinta aikaa viettää laskettelulomaa! Kiitos :-)

      Poista
  10. Heha pysähtykää ihmeessä tänne Rovaniemelle :D! Eivais mutta sitä tulin sanoo että 60e hyvistä lenkkareista ei todellakaan oo paha hinta, ite oon hirveen pihi mut mulle lenkkarit on kyllä sijoituskohde :D Koska ku on kunnon kengät nii se tukee jalkaa ja helpottaa juoksemista ja ei ne heti hajoakaan ja mä oon ku kävelevä mainostaulu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :-D Ehkä me siinä pysähdytäänkin ellei rajaa pitkin kurvailla kohti Kittilää! Ja totta turiset :-)

      Poista
  11. Kiva blogi!(:
    http://thesneakergirl.blogspot.com

    VastaaPoista


Pidetään meininki asiallisena ja rentona. Eri mieltä saa olla, mutta nokkavaksi ei tarvitse heittäytyä!
Kuviani saat toki käyttää, kunhan pyydät ensin luvan allekirjoittaneelta.

Featured posts

Copyright © And then she grew up
Design by Fearne