MPDL IS NOW OPEN

14. huhtikuuta 2013

bannn
Mun vanhan blogin perään on kyselty niin paljon, että ajattelin nyt aukasta sen vielä hetkeksi. Uudet lukijat, jotka eivät siis mun vanhasta blogista tiedä tuon taivallista, voivat MPDLstä käydä lukemassa syyn sen lopettamiselle ja sille miksi tämä uusi blogi on tämmöinen kuin on, mun ja Jamin rakkaustarinan useampaankin otteeseen ja muutama mielipidepostauskin sieltä löytyy.

Myponydoeslsd:n pariin pääset kuvaa klikkaamalla, piiloon se menee taas jossain vaiheessa ensi viikolla. Huomatkaa myös että teen tän hyvää hyvyyttäni ajatellen teitä lukijoita, enkä jaksais enää kuunnella parjaamista siitä, miten "MPDL oli parempi". Olkoot vain, mutta mulle toi blogi on jo historiaa, eikä se ole sitä mitä mä itse tällä hetkellä olen.

38 kommenttia

  1. Jos vanha blogisi on historiaa niin mikset poista sitä kokonaan?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Koska siellä on muistoja, joita mulla ei missään muualla ole kuin tuolla blogissa. On mun 12-vuotiaana kirjoittamat päiväkirjatkin historiaa ja niiden sisältö on kaukana siitä mitä mä nyt olen, mutten mä silti halua hävittää niitä kokonaan.

      Poista
  2. Onks tuolla nähtävänä sitä sun videopostausta, jossa sulla on ne stabilot koko ajan kädessä pyörimässä? ois kiva kattoo se uudestaan ::-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä niiden kaikkien sieltä pitäis löytyä :-) Jos ei blogista nappaa, niin helpompi bongata ne varmaan mun youtube-kanavalta tai vimeosta!

      Poista
  3. En kyllä käsitä että miks ihmiset valittaa siitä että vamha blogi oli parempi... Mun mielestä kyllä blogigin muuttuu siinä samalla kun kasvaa ihmisenä. Joten... sun molemmat blogit on ihan mahtavia! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mm m :-/ Valitettavaahan se on että mä en oo enää semmonen kuin mitä olin sillon 3 vuotta sitten, tällä hetkellä en muuta toivokaan kuin että voisin palata ajassa taaksepäin, mutta kuka muukaan olisi samanlainen 18-vuotiaana kuin mitä oli 15-vuotiaana? Uskoisin että hyvin harva :-D

      Suuri kiitos :-) ♥

      Poista
  4. vooi että mikä päivänpiristys! :--) oon jo parin viikon ajan haikaillu mpdlsd:n joidenki postausten perään, nyt sain kaikki paavo pesusieni -kalenteriviikosta mikrobrowneihin ♥tackar!

    VastaaPoista
  5. <3

    Kiva ku avasit ton. Tuli niin hyvä fiilis. Oot ihana!

    VastaaPoista
  6. kui oot tehny tolle mpdl uuden bannerin? :D eihän se mun muistaakseni ollu tollnen kun lopetit blogin kirjoittamisen? Vähän hassu kysymys, mut jäi häiritsemään xd molemmat blogit aivan mahtavia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Poistin mpdln sivuilta kaiken missä on jotain yhteydenottoihin viittavaa, esimerkkinä bannerissa oli sähköposti joka ei toimi enää :-) Eihän se välttämätöntä ois ollut, mutta musta parempi näin. Kiitos :-)

      Poista
  7. hah en tajua miks ihmisten mielestä mpdl ois paljo parempi, sama kirjoittaja kuitenki eikä niin hirveesti sisällöltään erilainen:DD

    VastaaPoista
  8. voi kun toi blogi on ihana ja niin on kyllä tääki, jotenki omalla tavallaa tää blogi on kuitenki enemmän mun mieleen! :) noi sun hiukset on noissa pellolla otetuissa kuvissa ihanimmat ikinä, vau!

    VastaaPoista
  9. aaa mä rakastan YLI KAIKEN lukee noit sun rage/mielipidepostauksii! :D
    jos viel sattuisit keksii jonku aiheen ni olis mahtavaa saada sellane tähänki blogii!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitää kattoo jos tulee joskus joku aihe mieleen, tosin tossa aikasemmin jo vähän vihjasin että noita ragepostauksia ei tällä puolella tulla mitenkään yllinkyllin näkemään :-)

      Poista
  10. Ihan mahtavaa että pääsee lukemaan vielä vanhaakin blogia, jeij! :-) Jäi sillon viimeksi niin paljon postauksia lukematta.

    VastaaPoista
  11. Miksi laitat tosi moneen kollaasiin tai vanhojen kuvien postaukseen kuvan tosta samasta salaattilautasesta..... Joo onhan se ihan kiva kuva mutta oon nähny sen ainakin viis kertaa niin huvittaa pikkasen :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siks koska tykkään siitä kuvasta?

      Poista
    2. etkö voi tehdä uutta salaattia ja ottaa siitä kuvaa :-D......

      Poista
    3. Sikäli kun noin paljon oot mun blogia (blogeja?) seuraillut, luulisi sun havainneen etten oo viime aikoina muutenkaan kamera kourassa heilunut :-) Miksi ottasin blogia ja sinua varten uuden kuvan jostain salaatista, kun mun omaa silmää miellyttävä löytyy jo valmiiksi?

      On valitettavaa, että mulla ei oo pitkään aikaan riittänyt kiinnostusta eikä oikein mitään muutakaan päivieni kuvailemisiin ja inhottaa pyörittää samoja kuvia postauksesta toiseen. Toivon itsekin että kesän tullen tää asia kääntyisi päälaelleen.
      Mutta jos sua todella häiritsee toi yksi kuva, joka nyt vaan sattuu olemaan yks mun lempparikuvista, niin mikset sitten menisi lukemaan blogeja joissa on kuvia uusista salaateista joka viikko? :-D

      Poista
    4. Miten jotain ihmistä voi vaivata tällaset asiat? :-D Jos olen itse sattunut ottamaan ihastuttavan kuvan jostain asiasta/esineestä, kuten esimerkiksi jostain limsapullosta, tulen kyllä käyttämään sitä niin monta kertaa kuin itse haluan. Kuka nyt jaksaa tehdä joka viikko uuden salaatin, tai ostaa uuden limsapullon jotain kuvaa varten? :-D Valoja päälle ihmiset.

      Poista
    5. Samaa määkin vähän mietin, mulla on monia kuvia jotka on mun lemppareita ja jotka esiintyy niin täällä ku tuolla vanhassakin blogissa useemman kerran :-D Mitäs sitä hyvää vaihtamaan ;-)

      Poista
  12. Jee ! luin kaikki nuo sun vanhat postaukset uuestaan :---D! koska oot vaan niiiiiin paras bloggaaja ♥

    VastaaPoista
  13. Pelastit mun tylsän sunnuntain! Sun postaukset on parhautta ja sun kuvat aina niin hyviä! :) hei muuten suositteletko dr. denimejä kun pitäis löytää mustat farkut? :--)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oikein mukava kuulla ja paljon kiitoksia :-)

      Ja no tota, suosittelen niitä jos sulla on varaa/kiinnostusta investoida uusiin Dr. Denimeihin about 4kk välein tai osaat käyttää ompelukonetta :-D Niiden laatu on huonontunut huomattavasti siitä, mitä ne oli ennen tätä massiivista suosiota markkinoilla :/ Ostin omani joulukuun lopussa ja ne ratkes haaroista tossa viikko-pari takaperin. Enkä oo kuulemma ainoa jolla näin on käynyt :-D

      Oon myös saanut vinkkejä että BikBokista ja JCstä saisi laadukkaampia samantyyppisiä housuja melko samaan hintaan :-) Myös esimerkiks Cheap Monday mun mielestä tarjoaa vastinetta rahoille, kun ne on suurinpiirtein saman hintasia kuin Dr. Denimit mutta kestäneet mulla parhaimmillaan jopa 3 vuotta!

      Poista
    2. ihan asiasta kukkaruukkuun itse suosittelen kokeilemaan vero modan farkkuja! on tainnut olla mulla yli puol vuotta ja vieläkin kestää!
      belovely-matilda.blogspot.com

      Poista
  14. Voi ei ihanaa että aukasit ton! Toi on ihan siitä vuodesta 2010 asti ollut mun lemppariblogi ja tulee aina olemaan! :-)

    VastaaPoista
  15. Ihanaa että avasit ees vähäks aikaa! ❤ luin oikeesti kaikki vanhat postaukset läpi, vaikka olinkin lukenut jo suuren osan. :-) mut sit mä aloin miettimään sitä, miten aina sanotaan että sun vanha blogi ois parempi...mun mielestä Myponydoeslsd oli ihana blogi, mutta tässä blogissa oot kasvanu aikuiseks. En tiiä miks, mut jotenkin tää blogi on enemmän..Jennamainen :D And Then She Grew up on paras! ❤

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ihana sinä, kiitos paljon :-) ♥ Mua on itseenikin välillä oikeesti ihmetyttänyt toi, tai siis, eihän sitä huomaa mutta niin on monet muutkin blogit muuttuneet vuosien varrella. Ei sitä nyt tuoreista hetkessä suosioon nousseista blogeista voi sanoa, mutta en usko kuitenkaan että mun kanssa samanikäset lukijakunnasta löytyvät ihmiset ois itsekään tänään samanlaisia kuin kolme vuotta sitten helmikuussa :-D Kiitos vielä :-)

      Poista
  16. oot tosi kaunis ja kiva blogi :) !! Toi banneri on super kiva <3 !

    Käythän kattoon meiän blogin? :)
    http://letsgetlostheyy.blogspot.fi

    VastaaPoista


Pidetään meininki asiallisena ja rentona. Eri mieltä saa olla, mutta nokkavaksi ei tarvitse heittäytyä!
Kuviani saat toki käyttää, kunhan pyydät ensin luvan allekirjoittaneelta.

Featured posts

Copyright © And then she grew up
Design by Fearne