ANSWERS I

4. huhtikuuta 2013

ask1
Toinen nimi?

Kaarina

Onko sulla lempinimeä/onko ollut? Jos on, millainen/millaisia lempinimi/lempinimiä?
Mut tunnettiin yläasteella paremmin nimellä Tsena, ihan vaan koska niin Jenna sanotaan "englantilaisittain".

Mitä harrastat, vai harrastatko mitään?
Koitan talvisin käydä laskettelemassa niin paljon kuin mahdollista ja se onkin onnistunut nyt viimesenä 8 vuotena peräkkäin, mut tänä talvena en oo päässyt vielä  kertaakaan rinteeseen kun ei oo ollut rahaa eikä aikaa. Eikä oikeestaan seuraakaan, kun Janne ei enää halua lähteä rinteeseen mun kanssa ja jätkät viihtyy paremmin streetissä kuin normirinteissä :-D Lenkkeilen myös, jos sitä vielä voi harrastukseks sanoa ja tykkään lukea kirjoja sekä kirjotella ihan omaks iloks muitakin tekstejä kuin tätä blogia.

Mitä oot harrastanu?
Hiihdin koko pienen ikäni aina 13-vuotiaaksi asti, jonka lisäks oon sit vuosien varrella harrastanut myös uintia, telinevoimistelua ja vähän kaikennäköstä muutakin. Oon aina tykännyt lukea kirjoja ja pitänyt sitä yhtenä harrastuksenani, tää blogikin on ollut mulle nyt pelkkä harrastus jo pitkän aikaa ja sellaisena tän luultavasti tahdon myös pitää :-)

Onko sulla lemmikkiä?
2 koiraa kyllä

Entä sisaruksia?
Niitäkin kaksin kappalein, pikkuveljiä molemmat.

Mitä pelkäät?
Ahtaita paikkoja, lehmiä ja neuloja. Kyllä kuolemakin pelottaa, mut se on väistämätön juttu.

Pelkäätkö hämähäkkejä?

En mä niistä nyt mitenkään erityisemmin pidä, mutta iskä opetti mulle kun olin pieni että hämähäkit on tämmösessä vanhassa talossa hyödyllisiä kun ne pitää kaikki muut öttiäiset poissa!

Onko sulla mottoo, ja jos on, niin mikä?
Se ikuinen klisee "Mikä ei tapa, se vahvistaa".

Uskotko Jumalaan?
Uskon johonkin suurempaan voimaan mikä ohjailee kaikkea, mutta se ei oo Jumala.

Mitä sä teet vapaa-aikanas yleensä?
Mä vaan jumitan kotona, en tee mitään erikoista. Joko omassa kotona tai Jamin kotona. Teen ruokaa ja leivon, siivoan, käyn ajelemassa tai sit vaan katon telkkaria/selaan Netflixistä jotain jännää katottavaa. Pari kertaa kuukaudessa käyn kavereiden kanssa juhlimassa, joskus vähän useemmin jos tulee jotain juhlimisen aihetta muutakin kuin että on viikonloppu :-D Kesällä grillaillaan ja istutaan iltaa kavereiden kanssa tosi paljon sekä pyöritään kaupungilla.

Oliko sulla "kapinavuodet"? Jos, niin kuinka pahasti kapinoit vastaan?
Oli, olin ihan hirveä vaikkakin sen aikasiin kavereihin verrattuna melkonen lammas :-D Halusin tehdä kaikkea, olin olevinani jotain hienoa ja yritin parhaani mukaan kapinoida äidin ja isän asettamia sääntöjä vastaan (kotiintuloajat, päihteet, kotityöt). Lopulta mun kiltti ja herkkä perusluonne anto periks ja musta tuli vihdoin normaali. Pahin kapinaikä mulla taisi olla siinä 14-15 vuoden nurkilla, ennen kun rupesin seurustelemaan Jamin kanssa!

Koetko olevasi hyvin kasvatettu?
Joops, vaikka toi teinikapina tulikin koettua, oon silti kiitollinen mun vanhemmille kaikesta siitä mitä ne on mun vuoksi tehnyt ja pitänyt kiinni kurista ja nuhteesta, vaikka oonkin yrittänyt pistää vastaan.

Olitko suosittu yläasteella?
Enpä mitenkää erityisemmin :-D Olin tosi aktiivinen yläasteelainen ja olin mukana lähes kaiken järjestämisessä, ni mut kyllä tiedettiin, mutta en pitäny itteeni mitenkää suosittuna. Olin kuulemma just semmonen, millasia Jami inhos yläasteella :-D

Millaisia piirteitä arvostat ihmisessä?
Aitous, huumorintaju ja terve järki. Umpiluotettavaan ihmiseen en oo törmännyt ennen Jamia, niin sen takia en osaa sitä arvostaa sillä tavalla suuremmassa mittakaavassa. Jos ihminen on aito, fiksu ja se saa mut nauramaan, niin mikä vaan on mahollista!

Luetko koskaan sanomalehteä?
Pyrin lukee muutaman kerran viikossa lehden! Meille ei kotiin tuu sanomalehtiä, mut käyn pari kertaa viikossa aina mummolla ja siinä samassa tulee se lehti lukastua, joskus useempiki, jos on parin edellisen päivän lehdet lukematta. Ja sit kun käyn kirjastossa niin luen siellä jos on vapaana enkä oo päivän lehteä lukenut.

Uskotko Jumalaan?
Uskon johonkin suurempaan voimaan mikä ohjailee kaikkea, mutta se ei oo Jumala.

Minkä ikäsenä olit ekan kerran kännissä?

14-kesäsenä varmaankin!

Minkä ikäsenä joit alkoholia ekan kerran?

No maistanu oon varmaan jo joskus alakoulu-ikäsenä :-D

Poltatko ?
Alkoholin vaikutuksen alaisena kyllä, muuten en niinkään.

Onko tupakointi mielestäsi pahe ?
Ei jos siitä ei tee pahetta. En katso tupakoitsijoita pahalla silmällä ja pahimmalla hetkellä sallin itsellenikin välillä ne hermosauhut, kuitenkaan tekemättä siitä päivittäistä tapaa.

Mainitse joku huono kirja
Vaikee kysymys .. Yleensä jos on kirjastosta tarttunu matkaan joku huono kirja, en oo ees vaivautunut enää katsomaan mikä sen nimi oli. Yks mistä en oo koskaan niin välittänyt, on Goosepumps-sarja :-D

Onks sulla mitään erikoisia tapoja?
Otan Manun aina mun mukaan vessaan jos se on jossain lähettyvillä .. Tai no, kun avaan vessan oven, Manu pinkasee sinne ja istahtaa vessan matolle ja kattoo semmosella ilmeellä että "no eikö sua nyt pissatakaan?" :-D Tiskatessa asetan tiskit puhtaimmasta likaseen ihan konkreettisessa järjestyksessä (esim ensimmäisenä joku vesilasi, josta on juotu kerran ja viimeisenä kattila, johon on juuttunu aamuset kaurapuurot), mun on aina laitettava ensin kengät jalkaan ja sit vasta meen pesemään hampaat.  Se sujuu mun mielestä nopeemmin niin päin :-D Eipä tuu muita nyt mieleen?

Kenen artistin/bändin keikalle menisit jos saisit ilmaisliput?
Teflon Brothers, Ellie Goulding, Kelly Clarkson, Avicii, Mac Miller, Wiz Khalifa ..kyllä näitä tulee kun ruvetaan miettimään!

Oletko aamuvirkku kesäisin?
On pakko olla, mun huoneeseen porottaa aurinko sen 12h päivässä ja jos en herää ennen puoltapäivää, saan olla vaihtamssa hiestä likomärkiä lakanoita heti ensitekijöiks.

Pidätkö maidosta?

Joo!

Ootko koskaan ollu yötä sairalassa? jos niin miksi?
Sillon kun synnyin, niin kyllä :-D

Kuinka usein käyt elokuvissa?
Tosi harvoin, pari kertaa vuodessa ehkä. Kattelen leffoja mieluumin kotona.

Ootko ns. "Never too old for Disney"?
Ehkä vähän, tosin oonko ainoo jonka mielestä nää uudet Disney-leffat alkaa olla ihan jäätävää kuraa? Se Räyhä Ralf esimerkiks, mitä ihmettä :-D

Ihanneikä?
27. Se on jo aikuinen mutta kuitenki tarpeeks nuori ollaksee liian aikuinen.

Tykkäätkö lukea kirjoja?
Oon varsinainen lukutoukka!

Aamu- vai iltaihminen?
Oon yöihminen :-D

Saatko viikko - tai kuukausirahaa ?
En saa, mutta käyn mummolla ja papalla pari kertaa kuukaudessa siivoamassa pientä palkkaa vastaan :-)

Millaista musiikkia kuuntelet?
Laidasta laitaan emokirkumisesta suomi-iskelmiin ja listahiteistä housejumputukseen.

Kumpi mielummin, villi bileilta vai rauhallinen koti-ilta?
Molemmille on hetkensä!

Jos saisit ottaa autiolle saarelle 3 asiaa, mitkä ne olis?
Jonkun vempeleen millä pääsisi sieltä pois, siihen vempeleeseen sitä ainetta millä se kulkee ja rutosti ruokaa.

Mitä mieltä oot Justin Bieberistä?
Sen ura on niin pian ohi jos se tota menoo jatkaa, mitä nyt noita sen toilailuja oon netistä lukenut.

Tykkäätkö tulisesta ruuasta?
Määrittele tulinen, meillä on esimerkiks Jamin tai iskän kanssa ihan eri käsitykset tulisesta ruoasta :-D Mausteinen ruoka on kyllä hyvää ja iskän kanssa oppinut syömään niitä tulisiakin hornetteja ilman hirveetä hapenhaukkomisreaktiota ja hikoilua, mutta mieluumin tilaan esimerkiks kebabini mietona :-D

Tykkäätkö matkustella ulkomailla vai ootko enemmän semmonen "Oma koti kullan kallis" tyyppi?
Matkustelu on aina hauskaa ja oon aina innoissani oli tiedossa sitten reissu kotimaan sisässä tai kaukomailla, mutta kotiin on silti aina ihanaa palata. Suomalaiset ruisleipä ja maito on parasta, tulisin pitemmässä ajassa hulluks ilman niitä ♥

Ootko luova? (maalaatko, piirrätkö, harrastatko jotain soitinta yms vapaa-ajalla?)
Oon semiluova. En osaa soittaa paljoa mitään, ukkonooan nokkahuilulla ja jonku smoke on the waterin kitaralla, mutta piirtämisestä tykkään ja oon siinä mielestäni ihan hyvä. Kirjottelen myös huvinvuoks, juttuja jotka ei blogiin tule, ja pidän sitä jonkintason luovana harrastuksena.

Tykkääks Joulusta?
En tällee vanhempana oo enää ollut niin jouluihminen, se kun on välillä vähän semmosta suurta hälinää tyhjästä. Täältä voi lukee mun mietteitä joulusta enemmän!

Mistä pidät itsessäsi?
Tällä hetkellä en paljoa mistään, on jotenki kauheen epäonnistunut olo :-D

Yks asia mitä et vaan osaa vaikka oot kuinka harjoitellut?
Kytkimen smoothi käyttö on edelleen sietämättömän vaikeaa, ehkä tolla parin kuukauden pelkällä automaattivaihteisella autolla ajelu on tehnyt tehtävänsä :-D 2. vaihetta kauhulla odottaen!

Jos haluaisit osata yhden uuden asian mikä se olisi?
Priorisointi, oon maailman epäloogisin ihminen enkä osaa aina pistää asioita tärkeysjärjestykseen tai mihinkään muuhunkaan järjestykseen :-D Ja okei se kytkimen käyttö.

Yks ruoka jota et voi sietää?

Syön kaikkea mitä tarjotaan, mutta hillosipulit aiheuttaa mussa niin kauhean puklureaktion ettei oo tosikaan! Niitäkin on tullut kohteliaana nassutettua, kyyneleet silmissä ja oksennus kurkussa.

Paras lukiomuistosi?
Penkkarit ehdottomasti! Wanhoissa tykkäsin enemmän niistä harjotuksista kuin itse h-hetkestä :-D

Kuinka monta vuotta oot ollu kesätöissä?
- En oo koskaan ollut minkäänlaisissa töissä :-D

Kuvaile itsees 3 adjektiivilla.
- Itsenäinen, äitimäinen ja tällä hetkellä ehkä pikkusen sulkeutunut.

ask2
Miks Jamia ei näy enää sun kuvissa ?

Ei oo tullut mitään erityisempiä hetkiä, joissa se olisi kuviin eksynyt. Ei se ennenkään oo blogissa talvisaikaan kauhean paljoa esillä ollut? :-o

Mihin ihastuit ensimmäisenä Jamissa?
Sen loputtomiin juttuihin ja huumorintajuun!

Onks Jami sun tossun alla?
Ei :-D Ei olla kumpikaan kummankaan tossun alla.

Mikä on ihaninta mitä sinulle on koskaan sanottu?
Mä inhoon tätä kysymystä :-D Mulle on 18 vuoden aikana sanottu niin paljon ihania asioita, että ei niistä väkisinkään voi ees yrittää muistaa sitä numero unoa.

Uskotko olevasi jamin kanssa vielä 30 vuoden päästäkin ?
En usko mihinkään mutta toivo on kova!

Mitä hyviä/huonoja puolia Jamissa on?
No Jami on kyllä eittämättä melkosen laiska, mutta siinä on kuitenkin se hyvä juttu et jos se sit johonki ryhtyy niin se suorittaa aikeensa kunnialla loppuun. Mua myös välillä ärsyttää Jamin helposti vituralleen menevä unirytmi, tossa muutama yö sitten mä heräilin puoli 8 aikaan aamulla kun aurinko rupes sohii verhojen välistä, niin Jami istu vielä tietokoneella, siinä missä se oli istunut 8 tuntia aikasemmin kun mä olin käynyt nukkumaan.
Hyviä puolia siinä on ihan ensimmäisenä sen huumorintaju, vielä parempi on että mulla on aivan yhtä hämärä huumorintaju kun sillä niin ei tuu loukkaannuttua sen vitseistä. Ei olisi ensimmäinen kerta kun se tökkii mun mahaa ja laulaa Pullavaa, kun mä syön jotain. Siinä on nopeesti maidot ja pullat sylissä, kun repeen ihan hervottomaan räkänauruun.
Jami on myös lempeä, rakastava, kärsivällinen ja fiksu, musta on ihanaa, kun voin sen seurassa heittäytyä välillä täysin tietämättömäks ja Jami sitte vääntää mulle ratakiskosta, että mitä mikäkin meinaa hermojaan menettämättä :-D

Millaset on sun ja Jamin unelmahäät?
Kesähäät nyt ainakin! Ja pidän kiinni siitä ettei niitä juhlita missään kamalalla seuraintalolla tms hirvitysmestassa, ne on musta aina poikkeuksetta kauhean kalseita ja mauttomia :-D Haluun pikkusen jotain luksusta ja erilaista. Suurin haave olisi saada mummo ja pappa seuraamaan meidän vihkivaloja, ihan paikan päältä.

Voisitko kuvitella että menisitte Jamin kaa häät sulhasen tapaan -ohjelmaan? Miks joo/ei?
Juu en voisi. Koska sillon meidän häissä varmaan syötäis kebabia ja mä pukeutuisin johonkin mikä paljastaa enemmän kuin peittää :-D

Miten Jami pärjäis häidenjärjestäjänä? Osaisko se valita sen oikean mekon, vai meniskö kaikki ihan mönkään?

Haha varmaan aika huonosti, ohjelman se kyllä osais häihin suunnitella ja hauskat häistä tulis aivan varmasti, mutta niinku jo sanoin .. Ei Jamista hääsuunnittelijaksi muilla saroilla oikein oo. Sitä kun ei varsinaisesti edes kiinnosta tuleeko sinne vieraiden pöytiin nyt ruusuja vai orkideoita, se on tyypillinen mies.

5 parasta ominaisuutta Jamissa?
Huumorintaju, luotettavuus, lujuus tai semmonen tietynlainen jämpteys, ystävällisyys ja aitous!

Onko jami sun eka poikaystävä, vai seurustelitko joskus ennen jamia? (:
Oon "seurustellu" pari kertaa ennen Jamia jos jätetään ala-astepelleilyt pois laskusta, ja nekin on molemmat ollu alle parin kuukauden keissejä. Eli sillee laskisin Jamin ekaks oikeeks poikaystäväks :-D

Kuka on sun sukulaisistas sulle rakkain ja läheisin, jos omaa perhettä, mummoja, pappoja ei lasketa?
Kummipoika ja hänen äiti (eli mun serkku!)

Voisitko lähteä vaihtoon ja jättää Jamin tänne vuodeks? Entä mitä sanoisit, jos Jami yhtäkkiä haluaisi lähteä vuodeksi ulkomaille ilman sua?

Munhan piti lähteä vaihtoon lukion vikaksi vuodeksi, mutta rupesin seurustelemaan Jamin kanssa niin se sitten jäi. Ulkomaille voi lähteä milloin vain, rakkaus ja sielunkumppani ei kävele vastaan joka päivä. Ja ihmettelisin Jamin touhua varmaan jonkun verran, koska se parin vuoden takasen Espanjan reissunsa jälkeen totes ettei halua lähteä viikonloppua pidemmäks ajaks ulkomaille ilman mua :-D Mutta jos se haluais kavereidensa kanssa reissuun lähteä niin totta kai se sais lähteä, meillä vaan on samat kaverit niin en sit tiiä. Jami myös pelkää hämähäkkejä, joten se siitä kaukomaille matkustamisesta sitten ...

Kollaaseissa esiintyvät kuvat lähteineen mun weheartit-profiilissa

22 kommenttia

  1. kiva postaus :)

    en ole itsekään mikään jb fani, mutta pakko sanoo tost justin jutusta vielä, oot nimenomaa lukenu kaiken netistä jossa jutut voivat muuttua tosi paljon. puolet noista väitetyistä jutuista ei pidä todellakaan paikkaansa, vaan on ihan yliliioteltuja. esimerkiksi se apina kohu nyt kun väitettiin että hän salakuljetti apinansa saksaan on ihan naurettava, todellisuudessa otti samallailla lemmikkinsä mukaan niiku saa ottaa kissankin? puuttui vaan yks lupalappu:D naurettavaa...

    mutta tosi kiva blogi oot älynätti :)!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lähinnä meinasin tota sen örveltämistä ja esimerkiks sitä kohua mikä sen synttäreistä nousi, pyörtymisiä keikoilla ja näin. En tosta apinajutusta oo kuullutkaan :-D

      Kiitos :-)

      Poista
  2. Mitä kauemmin ja enemmän mä sun blogia luen, sitä enemmän nään sussa mua itseäni :-D Tää on ihan älytöntä, kaikki täsmää! Oot mun idoli!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aika jännä :-D En oikein tiiä mitä pitäis sanoa, kiitos, kai? :-D

      Poista
  3. ihana postaus! millä oot tehny noi kollaasit? :)

    VastaaPoista
  4. Kiva postaus!

    "Yks asia mitä et vaan osaa vaikka oot kuinka harjoitellut?
    Kytkimen smoothi käyttö on edelleen sietämättömän vaikeaa, ehkä tolla parin kuukauden pelkällä automaattivaihteisella autolla ajelu on tehnyt tehtävänsä :-D 2. vaihetta kauhulla odottaen!"

    Tiiätkö voin samaistua tuohon TÄYSIN. Sain ajokortin viime marraskuussa ja siitä lähtien on tullu aika paljoo ajettua vain automaattiautolla. Alle kymmenen kertaa oon tainnut istahtaa manuaaliautoon, joten itteeki vähän epäilyttää mennä 2. vaiheeseen ::D:D Auto mahtaa sammuilla semmoiset 95324 kertaa siinä vaiheessa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Samma här :-D Oon muutaman kerran ajanu nyt manuaalilla ja se on ollut yhtä tuskaa. Hain Tuukan koulusta yks päivä manuaalivaihteisella autolla, ajoin siis yhteensä n. kilometrin, ja jo se oli jotain ihan kamalaa!

      Mä en sitä autoa niin onnistu enää sammuttamaan ja vaihteita osaan vaihtaa joo, mutta se liikkeelle lähtö on niin verkkasta ja "kengurubensa" on aika tuttu juttu! :-D

      Poista
  5. Hommaa blockfesteille lauantain lippu nii näät teflon brothersi ja mac milleri!;) kaks kärpästä yhellä iskulla!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suunnitelmissa vähän niinkun ois tämmönen ;-)

      Poista
  6. mun poikaystävässä on samaa kun jamissa: helposti vitullee menevä unirytmi. siis en voi käsittää miten joku saa sen yhdessä yössä niin sekaisin !! :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On se jännä kyllä :-D Onnistun mä itekin sen kanssa aina munaamaan, mutta koitan saada sen nopeesti takasin raiteille!

      Poista
  7. No ite oon jb fani, mut ei kaikkien tarvitse tykätä ja sillee, mut joo ne on kyllä aika liioteltuja.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mitä pahaa tossa anon kommentissa oli? ihan asiallisesti maintsi, että noi kaikki kohut ei ole totta.

      Poista
    2. Koska kyse ei ollut noista "naurettavista kohuista" vaan noista tapahtumista, joita tuolla aikasemmin luettelin.

      Poista
  8. Neutraalisti mainitset, että Bieberillä ei mene hyvin sekoilujensa kanssa ja heti pari tyyppiä uhoamassa, että "Ne on kyllä liioiteltuja vali vali! Älä usko kaikkea, tyhmä!!!" XD

    Pakkko sanoa, että oot ehdottomasti yksi mun lempibloggaajista. Oot niin ihanan aurinkoisen ja kiltin oloinen. Susta ei myöskää paista läpi mitään teennäisyyttä/turhaa esittämistä mitä tuntuu joillakin suosituilla bloggaajilla olevan.

    On kans mukavaa lukea miten neutraalisti suhtaudut niihin kuuluisiin "anovalittajiin", etkä heti vedä sitä sillai "lol eikö oo pokkaa kommata omalla nimellään" mitä näkyy niin paljon blogeissa nykyää.

    En tunne sua oikeessa elämässä, mutta blogisi antaa susta hyvän kuvan. Oo vaa jatkossakin oma ittes! :-)

    Kommentoin nyt anona, koska luultavasti saan jotakin "mikä perseennuolija"-katseita, mut whatever. XD Tarkoitan jokaista sanaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No juu, ihme miten noinkin "moni" siihen kerkes jo nyt takertua :-D Ei kaikista voi pitää joo, mutta ihme puolustelua kun kuitenkaan en viitannut mihinkään yksittäisiin "ylivietyihin" juttuihin.

      Kiitos paljon ihanasta kommentista :-) Kyllä noiden joidenkin nillittäjien kanssa saa välillä vääntää kättä, mä kun oon helposti tulistuvaa sorttia, mutta aina ei vaan jaksa.
      Toivottavasti viihdyt mun blogin parissa jatkossakin :-)

      Poista
  9. Ihan kiva, mutta tiesin jo sun vanhan blogin lukijana entuudestaan vastaukset näihin kysymyksiin, eikä sen takia kaikkia jaksanut lukea. Video olis mun mielestä kivempi koska sitä jaksaa aina katsoa siitä huolimatta että voi melkeinpä arvata sun vastaukset :D Luin aikaisemman postauksen kommentteja, niin huomasin kyllä että näitä oltiin ehkä enemmän toivottu kirjallisena. Eihän kaikkia voi aina miellyttää, eli en mä sitä sano että tää huono ois ollu :) Onhan täällä paljon uusiakin lukijoita jotka ei näitä asioita susta tienny. Kuulut ehottomasti mun lempparibloggareihin, sun blogi on ihan huippu koska osaat kirjoittaa ja valokuvata mielenkiintosia juttuja tänne! Erotut joukosta positiivisesti. Oon huomannu että ollaan monessa asiassa samaa mieltä ja suhun voi samaistua. Oot mahtava <3 Harmi ettei formissa voi laittaa viestiä ellei omista tunnuksia, joskus "juttelin" sun kans sitä kautta. En omista tunnuksia, enkä jaksa tehdä niitä sen takia vaan että voisin sulle viestiä sitä kautta laittaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä ensin mietinkin, josko oisin videolla tän toteuttanut, mutta kun kysymyksiä tuli melkosen paljon niin en viittinyt lähteä videota toteuttamaan :-D Blogi ois seuraavina päivinä täyttynyt pelkistä vastausvideoista, kun tasa-arvon mukaan pyrin vastaamaan jokaseen, ja se ois taas vienyt videopostauksen hienouden mennessään :-D Joskus mua kyllä vähän ihmetyttää että luetaanko blogin tekstejä ollenkaan kun kysymyksinä tuli pari itsestäänselvääkin juttua, mutta kai sitten oli vaan täytekysymyksiä tai aivan uusia lukijoita!

      Kiitos hirmusen paljon tästä kommentista :-) ♥ Harmi tosiaan, että formissa toi systeemi muuttu :-(

      Poista
  10. huippu postaus!:) Tää oli kiva lukea!!

    VastaaPoista


Pidetään meininki asiallisena ja rentona. Eri mieltä saa olla, mutta nokkavaksi ei tarvitse heittäytyä!
Kuviani saat toki käyttää, kunhan pyydät ensin luvan allekirjoittaneelta.

Featured posts

Copyright © And then she grew up
Design by Fearne