19:27

22. huhtikuuta 2013

IMG_8426 IMG_8436 IMG_8457 Terveisiä vaan täältä pakkausrumban keskeltä, mulla on lähdössä mukaan suurempi matkalaukku, kuin mitä etelänmatkoillekaan ikinä! Liekö se sitten aiheuttanut myös Manussa sen ajatuksen, että hänkin mahtuis matkalaukkuun ja mukaan reissuun, koska sieltä sukkahousujen ja villapaitojen seasta oon sen nyt pariin otteeseen tänään jo löytänyt.
Oon aivan toivoton tän pakkaamisen kanssa, mulla on vielä puolet vaatteista telineellä kuivamassa ja ne tuntuu kuivuvan ikuisuuden päivät. Kiva pestä jotain paksua Adidaksen huppariakin kun se huppu tuntuu olevan kostee vielä neljän päivän narulla roikottamisen jälkeen.
Tänään tuli vastaan myös yks semmonen seikka, joka hankaloittaa tätä mun pakkaamista entisestään. Nimittäin soitto työhaastatteluun! Mä oon tunnettu siitä, että mitä reissaamiseen tulee, on parempi että mukana on kaikki ja vielä vähän päälle. Eihän sitä koskaan tiedä jos vaikka sattuis tarviimaan Hollolan kunnan kirjastokorttia, viittä yli 16gb muistikorttia tai vaikkapa vesipyssyä ja kolmet eri kännykänkuoret ..opin tän jo ala-asteella kantapään kautta kun meillä oli yökoulu ja mä sitten en muistanut ottaa mukaan kuin yhden paidan. Se päällä mä menin leirikeskukseen, olin leirikeskuksessa, nukuin leirikeskuksessa ja tulin leirikeskuksesta. Never ever again!
Miten tää sitten vaikuttaa mun työhaastatteluun? No, tietysti mä haluan pistää päälleni parasta mutta samalla ne ykköset pitäis sitten siinä loppupäivän aikana ennen yöllistä lähtöä taas pestä ja kuivata ja saada matkalaukkuun. Hilkulle menee, mutta minkäs tässä mahtaa.

Löysin muuten aivan mielettömän hienon pipon, suoraan 80-luvulta ja just niin neonräikeepinkkikeltanen ku vaan voi olla :-D Tietenkin myös reissun hengessä mennään, kyseessä on nimittäin Lahden Hiihtoseuran pipo! Hehoo, wish me luck kaiken suhteen, seuraavan kerran päivittelenkin sit varmaan tien päältä! Koitan sillon myös vastailla noihin viimepostauksen loppuihin kommentteihin, kiitos muuten niistä :-)

18 kommenttia

  1. Minne pääset työhaastatteluun?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kerron siitä ehkä sit enemmän jos se haastattelu tuottaa hedelmää. Mutta vain ehkä :-)

      Poista
  2. nauroin jotenkin tota pakkausrumbaa:-D olin joskus itekki aivan samanlainen, kunnes oli oikeesti _pakko_ opetella karsimaan kamoja... Sulla on ihana blogi! Ja hauska tyyli kirjottaa:-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Munkin kai ois hyvä aika se opetella! Aina lähtee ihan älyttömiä kamppeita mukaan reissuun :-D

      Kiitos paljon :-)

      Poista
  3. Mut miks sun pitää pestä vaatteet, jotka sulla on ollu päällä vaan haastattelussa :o tietysti kaikil on omat käyttötottumuksensa, mut ite en ainakaan pese edes joka toisen tai kolmannen käytön jälkeen..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyse onkin siitä, että mä jännitän tommosia tilanteita helposti ja kun mä jännitän niin mä hikoilen ku pieni sika. En haluu hienhajusia vaatteita mun matkalaukkuun 12h ajaksi tartuttamaan sitä hienhajua kaikkeen muuhunkin :-D

      Poista
    2. Aa haha no sit ihan ymmärrettävää :D

      Poista
  4. Miten sun lenkkeilyprojekti edistyy?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan hyvin :-) Tänään alko 4. viikko siitä ohjelmasta ja mietin tässä nyt et pitäisinkö tän reissun ajan taukoo vai otanko lenkkarit mukaan tonne reissuun! Ois ainakin vaihteluu lenkkeilymaisemiin :-D

      Poista
    2. Minkälaista lenkkiohjelmaa noudatat?

      Poista
    3. 12-viikkonen ohjelma, missä on tavotteena kyetä juoksemaan lopulta 5km sillai et lähtökohta on ihan alottelijatasoa/huonokuntonen. Lenkkipäivät viikossa lisääntyy ja lenkkien pituus kasvaa mitä pitemmälle mennää.

      Poista
  5. Siis pesetkö sä vaatteet aina yhden käyttökerran jälkeen? Jos niin teet, niin eikös se oo aikamoist tuhlaamist :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En, pesen normaalisti pyykkiä n. 2 kertaa viikossa, joskus harvemminkin, mutta tuolla aikasemmin selitin miks noi pitäis saada pestyä ennen reissua.

      Poista
    2. Aa, okei :) Menny näköjään ohi tuollainen juttu. Mä jo pelästyin et teikäläinen pesee noin useasti pyykkiä!

      Poista
  6. Heii! Ihan aiheeseen kuulumaton, mutta muistaakseni joskus tilasit sellasen lip tint -huulivärin jostain nettikaupasta ja haluisin tietää mikä kauppa se oli. Laitoit sen johonki postaukseen, mut se oli jo entisen blogin puolella. Toivottavasti en nyt muista ihan väärin. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. http://fi.oriflame.com/products/product-detail.jhtml?prodCode=20474

      Tätä varmaan meinaat :-) Mulla vaan tuli siis Oriflamen konsultin kautta nää, et en tilannu netistä vaan sillee et selasin sitä tuotekuvastoo ja tein tilauksen mun serkulle joka on se konsultti :-) Mul vaa on se semmoi kirkkaanpunanen, nyt tuol ei vissii oo sitä tarjolla!

      Poista
  7. Eka kuva on melkeen sietämättömän söpö :D

    VastaaPoista
  8. Moikka! Teen töitä erään 13-vuotiaan neidin blogin eteen jotta tämä saisi lukijoita:) Tarkoitukseni on vain auttaa häntä:) Joten liity sinäkin jos yhtään kiinnostaa! http://timantinelamaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista


Pidetään meininki asiallisena ja rentona. Eri mieltä saa olla, mutta nokkavaksi ei tarvitse heittäytyä!
Kuviani saat toki käyttää, kunhan pyydät ensin luvan allekirjoittaneelta.

Featured posts

Copyright © And then she grew up
Design by Fearne