WELL HELLO YOU AWFUL MARCH

1. maaliskuuta 2013

outfit Aivan järkyttävän yhteensopimattomat kuvat taas, no can do. Toi naapurin punanen leikkimökki pilaa koko harmonian, kova on bloggaajan elämä ilman jalustaa ja vakkarikuvaajaa. En nyt taas tiedä oliko mulla tänne kummempaa asiaa, kuin lörpötellä aivan joutavia mutta kun täällä nyt ollaan niin ollaan ja kunnolla!

Tässä on vähän kaikenlaista henkilökohtasta härdelliä ollut nyt viime aikoina, eikä mikään oo oikein kiinnostanut. Nytkin pakotin itteni tonne ulos pakkaseen palelluttamaan näppini teidän vuoks, 4 päivän tauko alkaa olla jo melkonen mun mittapuulla :-D
Oon tässä jo monta päivää ollut kaivautuneena omaan sänkyyn peiton alle kirjojen kanssa, kai voi sanoa että oon jossain määrin pakoillut maailmaa ja sitä totuutta että ylppäreihin on enää reilu viikko. Niin ja oonhan mä tehnyt kaikkea muuta semmosta tylsää mistä kukaan ei halua blogeissa lukea. Tän päivän asu on sama kuin eilisen ja noh.. Lähes tulkoon sama kuin kaikkina muinakin päivinä. Neule nahkatakin alla vaan vaihtuu ja valehtelisin jos väittäisin kulkevani koroissa joka paikkaan.

Alan lievästi mökkihöperöityä! Huomenna saan edes himpun verran raitista ilmaa, kun suunnataan melkein koko perheen voimin kummipojan isoveljen synttäreille parinkymmenen kilometrin päähän. On se pikkulasten kiljunta ja kakkukahvit mukavempaa touhua, kuin yövaatteissa kaksneljäseiska pyöriminen, syömättömyys ja yömyöhään kirjojen (ja ehkä vähän Bonesin) parissa valvominen. Mun silmäpussit on aivan jäätävän kokoset mutta ei huonoa ilman jotain hyvääkin; iho on hyvässä kunnossa kaiken tän meikkaamattomuuden jälkeen.
Onneksi kuukauden päästä tää kaikki on jo ohi ja meikä voi ilmoittautua vapaaks ku taivaan lintu! Tästä maaliskuusta tulee mun elämäni kamalin kuukausi :-D Mukavaa viikonlopun alkua kaikille, abit älkää tukehtuko kaikkeen tietomäärään mitä itseenne niistä kirjoista imette ;-)

// Tärkein meinas unohtua!!! Vaikka mulle nyt pitäiskin asettaa jotkut semmoset silmälaput, joita hevosilla on, että pysyisin noiden kirjojen parissa, niin ajattelin jokatapauksessa pyytää teiltä erinäisiä postausehdotuksia. Videopostausta tai myday -juttuja en varmaan kykene tekemään, koska asiaa ei ole eikä mun päivissä tapahdu mitään, mutta muille ehdotuksille oon aikalailla avoin! :-)

21 kommenttia

  1. Sanonpa vaan, että MAAILMAN PARAS MAALISKUU, sillä meille kotiutuu maaliskuun puolivälissä mulle vauva... :3 siis persialainen kissa! <3 En jaksa enää odottaa...

    Ja asiasta kakkuvatkaimeen, minusta toi kuva on hieno, koska siinä on se mökki taustalla. :)
    xoxo Mella

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kunpa voisin samaistua :-D Kiitos paljon :-)!

      Poista
  2. Mitä aineita sä kirjotat? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Äidinkieli, pitkä englanti, keskipitkä ruotsi, historia ja meen uusimaan viime syksynä kirjottamani mantun :-)

      Poista
  3. Tosi kiva blogi!! :)

    http://fhl-emppy.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. esittelisit lempivaatteet tai joku arkimeikki?:--)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Arkimeikistä postaus ylempänä, lempivaatteita mulla ei ole :-)

      Poista
  5. Mua ei yhtään kiinnosta lukee ylppäreihin. Ehkä vähän huono juttu, että motivaatio on nollassa, mut toisaalta en tavottele älliä ja lakki on jo taattu. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei muakaan, ei siis yhtään :-D Väkisin vaan on pidettävä nokka tuolla kirjassa!

      Poista
  6. ois kiva sellanen postaus jossa olis vuosivuodelta kuvia ja tekstiä millanen sillon olit:) niinkun kuvia vaikka kun olit 14vuotias ja siitä että millainen olit:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon semmosta tässä vähän suunnitellut mutta toteuttamisen tasolle en oo vielä päässyt :-) Joten eiköhän semmonenkin postaus jossain vaiheessa tule!

      Poista
  7. Semmonen kuvapostaus olis kiva, missä lukijat sanoo mitä kuvaat :--) Just näitä perus aamupaloja, hammasharjoja ja vaatekaapin kahvoja!

    VastaaPoista
  8. Ois kiva, jos tekisit jonku postaukse yhes jonku sulle tärkeen ihmise kans. :) Joku toosi hyvä kaveri jonka oot tuntenu pitkää tai miks ei lyhyämmänki aikaa. Voisitte kertoo mite tutustuitte ja sellast perus juttuu, mitä keksitte :) Jami ei käy :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva idea, mutten usko että mun kaverit niin kauhean paljoa haluais olla mukana tässä blogissa :-) Heistä kun ei kukaan kirjota esimerkiks blogia tai muuta! Viikonloppunakin kun mulle tuli formissa kysymys, missä käskettiin mua lähimpänä olevan ihmisen kuvailemaan mua viidella sanalla, niin Juuso, joka on mun yks parhaista kavereista, vastas siihen "Pöllö pulla pallo töhö mahdoton".

      Että juu :-D

      Poista
    2. Hahahaa. :D Kuulostaa aika lupaavalta :)

      Poista
  9. sulla on aivan ihana blogi!! :)

    http://nenna-wwwbloggercom.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  10. Onpas kiva tuo asu ja muutenkin rakastan tätä siun blogia! :-)

    http://aadannblogi.blogspot.fi/

    VastaaPoista


Pidetään meininki asiallisena ja rentona. Eri mieltä saa olla, mutta nokkavaksi ei tarvitse heittäytyä!
Kuviani saat toki käyttää, kunhan pyydät ensin luvan allekirjoittaneelta.

Featured posts

Copyright © And then she grew up
Design by Fearne