UPDATE

23. maaliskuuta 2013

IMG_7813 Jepulis jee, kävin tänään vähän hakemassa päivitystä meikkipussiin. Ja no päivitetyn meikkipussin. Mulla on nyt varmaan neljä vuotta ollut sama, äidin vanha, marimekon kukkaroa muistuttava viininpunanen raitapussukka. Siitä löytyy vaikka minkämoisia tahroja aina meikkivoiteesta ketsuppiin, joten ehkä oli ihan hyvä ajotus hommata uus vähän nätimpi yksilö (lol)! Meikkipussi makso jotain vitosen pintaan H&M:llä ja tykkään tosta ruusupinnasta ihan hurjan paljon.

makeuppp
Ehdottelin facebookiin vähän postausta tästä aiheesta ja kannatustahan se sai! 1 We Care Iconin irtopuuteri sävyssä 1. Tuo on tommonen söötti pikkupurnukka eikä se nyt varmaan kauaa tuu mulla kestämäänkään, mutta oon jo pitkään kaivannu irtopuuteria ja Sulo Vilén -shoppailijana ostin kun halvalla sai. Mukana tulee söpö puuterivippa mutta sille tuskin tulee käyttöä! 2 Paljon puhuttu Maybellinen Fit Me -meikkivoide sävyssä 115. Mä omaan tyypillisen suomalaisen ihon, joka siis on punertava ja valkonen ku mikä etenki näin talvella ja myös pintakuiva. Nivean kosteusvoide hoitaa ton kuivuuden, mutta sopivaa meikkivoidetta ei tahdo löytyä. Toivottavasti tää nyt ois vihdoin hyvä pitkän hakemisen jälkeen.
3
Oriflamen Very Me -poskipuna on jo vanha tuttu, se löytyi mun meikkipussista ennen päivitystä. Söpö vaaleenpunanen ja pieni nappi toimii hyvin talven ja kevään meikissä, kesäksi ajattelin tilata saman poskipunan mutta vaan persikkaisempana :-) 4 Mun tän hetkinen ripsari oli ihan rutikuiva, niin että harjakset alko klimppaantua yhteen, joten kävin vielä ennen kotiin lähtöä nappaamassa mukaani H&Mn Volume -ripsarin. Tiedä häntä onko tuo mitenkään erikoinen, hinta kun oli ehkä 4 euroa. Mutta en silti maalaile piruja seinille! 5 Jälleen kyseessä luottotuote ja vanha tuttu, Rimmelin kulmakynä sävyssä 002 hazel. Tää on ollut yks mun meikkipussin kulmakivistä jo noin vuoden päivät koska noh, 5 eurolla et parempaa kulmakynää saa mistään! 6 Oon jo aika pitkään haikaillut kabuki-sudin perään. Moiseen kalliiseen luonnonharjaksista tehtyyn versioonhan mulla ei oo rahaa mutta ehkäpä tuo H&Mn versio nyt ajaa asiansa ainakin näin aluksi :-) 7 Oon nyt tässä ylppäreiden humussa asunut vähän millon missäkin ja siinä samassa katosi mun meikkikynien terotin. No, nyt on sekin sitten uusi!

IMG_7820
Kaiken äsken luetellun lisäksi löytyy meikkipussista myös kokoelma erilaisia suteja (poskipuna- ja luomivärisuteja), hengettömiä pinnejä, pari ponnaria sekä hyvin jo lähes vuoden päivät palvellut Rimmelin aurinkopuuteri. Ja tosiaan, ku sen vuoden on mulla kovassa käytössä ollut, ei se ollut mistään kuvauksellisimmasta päästä niin jätin sen pois tästä listauksesta :-D Se kuuluu myös osaksi mun arkimeikkiä!

Mites, onko nää tämmöset erikoisemmat postaukset kivoja? Mun elämässä ei tapahdu kummia ni jotain on aina keksittävä :-D Ja kertokaa ihmeessä löytyykö teiltä samoja meikkipussin asukkeja ja mitkä on teidän niitä luottomeikkejä, joita ilman elämä olisi roimasti ankeempaa?
Ajattelin ensi viikon alussa tehdä Jenna from A to Ö part kakkosen, joten sitä odotellessa! Mä rupeen nyt valmistautumaan iltaa varten, pääsen näkemään millasiks nää uudet tuttavuudet osottautuu käytännössä :-)

47 kommenttia

  1. itellä on tota fit me:tä ja mulla se on ainaki toiminu suht hyvin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hienoa kuulla, toivottavasti se toimii mullakin! Oon jo liian tottunu BB-voiteisiin että saa nähdä kuinka iho reagoi pitkästä aikaa kunnon meikkivoiteeseen :-D

      Poista
    2. voin kertoo et tuntuu aika paljo raskaammalta! ite käytin pitkään kans bb voidetta ja sitte ku vaihto toho kesti hetken tottua :-D

      Poista
    3. Joo on tää vähä jännän tuntusta mut eiköhän tää tästä :-D!

      Poista
  2. onko sun blogilla facebook-sivua?(:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juups, tuosta sivupalkista löytyy tykkää-painike :-)

      Poista
  3. Fit me löytyy munki pussista ja oon ollu ihan tyytyväinen! Välillä toivoisin vähän mattaisempaa tulosta mut toisaalta nestemäinen meikkivoide, eipä siltä liikaa voi pyytää, vois hankkia puuterin kaveriks! :-) tilasitko ton oriflamen poskipunan ihan netistä vai löysitkö jostain liikkeestä, oon ymmärtäny ettei sillä oo jälleenmyyjiä? :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Puuteri on hyvä ton kanssa, totta :-) Ja juu, serkku on Oriflamen edustaja tai se semmonen, ni sen kautta tilailen aina meikkejä kun on tarvetta et en tilaa edes netistä :-D!

      Poista
  4. heei kerroppa sitte kommenttia että mitä tykkäät tuosta fit me - meikkivoiteesta! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No tää "ensipurasu" on kyl iha jees, parempi ku useempi meikkivoide mitä oon kokeillu :-)!

      Poista
  5. Ite ostin juuri tuon fit me-meikkivoiteen, mut nyt kerran testattuna tuntuu ettei se peitä oikee mitenkää. :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei se juu oikein peittävämmästä päästä oo, mutta vois hommaa peitevoiteen! Tosin peittävämpää toi on ku mun Lorealin BB-voide :-D

      Poista
  6. nää on ihan mahtavia nää erilaiset postaukset! lisää vaan tulemaa! :)

    VastaaPoista
  7. Ihana toi meikkipussi! Lorealin volume million lashes, viva la divan se joku 3in1 peitevoide juttu ja lumenen kulmakarvageeli on sellasia mitä ilman en enää pärjää. Ihanaa ku oon vihdoin löytänyt tollasia luottomeikkejä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Luottomeikit kunniaan! Ite oon nyt käyny kuikuilemassa pariinki otteeseen tota Viva la divan peitevoidepalettia mutten vielä oo raaskinut ostaa :-D Se on kuulemma tosi hyvä hinta-laatusuhteeltaa!

      Poista
  8. kiva postaus :) vaihtelu virkistää!

    VastaaPoista
  9. toi fit me on sairaan hyvää, mulla peittää näpyt ja punasuuden tosi hyvin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jes! Kyl tää mullaki pahimman punasuuden kyllä peittää, näppyjä ei onneks nyt oo niin että tarvis peittää :-) NELLI KOSKA ME NÄHÄÄN

      Poista
  10. aivan täydellisen ihana tuo meikkipussi ! ♥

    VastaaPoista
  11. Kiva postaus! Mulla on sama kulmakynä ja taitaa olla vielä samaa sävyäkin :D Mistä tuo terotin on?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on loistava, eikö vaan? ;-D H&Mltä eurolla lähti!

      Poista
  12. mulla tuo fit me ei toimi hyvin mutta eipä mulla ole toiminu oikein mikään :/ ja kaupassa sävy 110 vaikutti sopivalta ja nyt harmittaa ku ois pitäny ottaa tummempi :s mutta kiva postaus! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin mietin sokkarilla useempaan otteeseen noiden kahden välillä mut päädyin tohon 115 kun tässä kuitenki on kevät tulossa niin kasvot alkaa saada väriä pikku hiljaa :-) Kiitoksia!

      Poista
  13. paljon toi irtopuuteri makso :--)?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jotain pari euroa Sokoksen 3+1 -päivillä! Normihinnasta ei tietoa :-D

      Poista
  14. heei miten tuota irtopuuteria oikeen käytetään?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan niinkuin vaikka kivipuuteriakin, ainoo vaan että sun pitää sirottaa sitä puuteria tuolta rasiasta vaikka tuohon kannen päälle ja siitä sipasta siveltimellä :-)

      Poista
  15. kiva toi meikkipussukka :) ja itekki meinan kokeilla just tota samaa meikkivoidetta! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suosittelen ainaki näin ensalkuun ;-)

      Poista
  16. Tänään tuli just ostettuu fit me-puuteri ja meikkivoide :)

    VastaaPoista
  17. tosi kiva blogi ja tykkään siitä kui jaksat kirjottaa aina pitkästi ja oot ihanan persoonallisen kaunis! etkä vaikuta semmoselta ylimieliseltä ärsyttävältä niinku useet joil on tämmönen suosittu blogi. oli pakko tulla sanoo, keep going :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi jumpe, ihana kommentti! Kiitoksia hirmusen paljon :-)

      Poista
  18. Mulla on oikeastaan aina tuota henkkamaukan ripsaria ku se on just niin halpa. On se oikeasti ihan hyvä :)

    VastaaPoista
  19. Toi fit me on niin paksua ja sellasta öljysen tuntusta että mulla pilas ihon täysin, tukki kaikki huokoset ja nyt naamani muistuttaa pitsaa :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi voi :-( Mä oon kokeillut paljon paksumpiakin ja esimerkiks True Match on ihan hirveetä tököttiä tohon verrattuna, mutta itelleni siitä ei tullut siltikään mitään. Kait se johtuu sitten ihotyypistä!

      Poista
  20. ihana toi meikkipussi!:-) hei kai sä sit kerrot täällä blogissa/facebookissa jos oot laittamassa vaatteita yms. myyntiin kirpparille? ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Katsellaan onko se kannattavaa, oon pohtinut että pistän ne myyntiin vaan eräälle fb-kirpparille niin ei tarttis häslätä postitusten kanssa ja juosta esimerkiks blogikirppiksellä huutaneiden perään. Se ei oo kauheen hauskaa kun joku sitoutuu ostamaan jonkun vaatekappaleen mutta sit ei tarkkaile sähköpostiaan useista blogissakin olevista muistutuksista huolimatta :-D

      Poista
  21. mä tykkäilen kovasti tälläsistä postauksista! :) kattelin itekin tuota samaa meikkipussia, tosin vaaleenpunasena :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla :-) Täällä ei vaaleanpunasta versiota tuosta ollutkaan, beige ja tuo armyvihreä vain!

      Poista
  22. on just tosi kivoja tälläset postaukset! ja mun luotto meikki on toi sama FITme meikkivoide!

    http://mt-untamed.blogspot.fi/

    VastaaPoista


Pidetään meininki asiallisena ja rentona. Eri mieltä saa olla, mutta nokkavaksi ei tarvitse heittäytyä!
Kuviani saat toki käyttää, kunhan pyydät ensin luvan allekirjoittaneelta.

Featured posts

Copyright © And then she grew up
Design by Fearne