SWEET SIXTEEN

30. maaliskuuta 2013

IMG_7904 clothh
Bleiseri H&M / Pusero H&M / Statement H&M / Housut Dr. Denim / Kengät Converse
IMG_7920
Kaksi syvää rakkaudenkohdetta tällä hetkellä; H&Mn kultainen kettinki-statement ja Milkan maitosuklaa. Näistä on mun "pääsiäisloma" tehty, oon oikeesti viimepäivinä rakentanu jokasen mun asun ton kaulakorun ympärille ja tää taitaa olla nyt mun kolmas Milkan suklaalevy viikon sisään! Tiedänpähän myös mitä mä puen päälleni mahdolliseen opiskelupaikan pääsykokeen yhteydessä pidettävään haastatteluun. Sihteeri look-a-like!

Juhlitaan tänään Jannen 16-vuotissynttäreitä pienellä porukalla, ihan uskomatonta oikeesti että sekin pikkunapero alkaa olla jo miehen mitoissa, vaikka mulle Janne tulee aina olemaan semmonen 12-vuotias pikkupoju. Jätkä tosin tais jo vuosi sitten mennä pituudessa musta ohi ja nykyään se onkin mua jo melkein päätä pidempi :-D Kyllä nää iskän suvun hujoppigeenit näkyy meissä muksuissa paremmin ku hyvin.
Ollaan Jannen kanssa oltu aina ku paita ja peppu, eikä meillä oo koskaan ollut mitään suurempaa riitaa. Yleensä meidän tappelu menee siihen että mua ärsyttää joku mitä Janne tekee ja huudan sille pää punasena. Janne naurahtaa ja viittaa kintaalla, jos se edes kuuntelee. Sen jälkeen tajuun itsekin kuinka urposti käyttäydyn ja repeen itsekin nauramaan.
Kyllähän sitä pienempänä tuli taottua Jannea päähän milloin hiekkalaatikkoleluilla, milloin kaukosäätimillä niin että Janne ei kuhmutonta päivää nähnyt. Kun Janne oli vaarassa purskahtaa itkuun mun muksimisten seurauksena, mä pistin käden sen suun eteen, hyssyttelin ja pyysin anteeksi, ettei äiti ja iskä toruis mua. Oi aikoja! :-D Silti mä tykkäsin Jannesta sillon jo kauheesti ja missä olin minä, oli myös Janne. Ja toisinpäin.
Janne oli myös se leikkikaveri, jota ilman en ois pärjännyt, kun mua ala-asteella kiusattiin. Vaikka Janne olikin vasta 5-6 -vuotias, koettiin me yhdessä huimia seikkailuja kun rakenettiin majoja ja pistettiin pystyyn aina mitä hurjimmat leikit. Yhteiset hetket huipentu aina siihen, kun päästiin silloseen Vammalaan  pikkuserkkujen luo leikkimään. Tosin jos mä en halunnut lähteä, niin sillon ei lähtenyt Jannekaan. Harvemmin tämmöstä reissusta kieltäytymistä kuitenkaan ilmeni ja oltiin molemmat aina pää kolmantena jalkana autossa odottamassa sen starttaamista!
Mä viihdyn Jannen seurassa hyvin ja niinkun voitte varmaan päätellä, oon aina viihtynyt. Toivon myös että toi teinijantteri viihtyy mun seurassa eikä pidä mua mitenkään nolona, vaikka osaan olla aika pelle ja multa löytyy ne kortit, joilla nolata Janne sen kavereiden nenän edessä :-D Kyllähän me Jamin kanssa välillä kiusataan Jannea sen naisista ja millon mistäkin, se on isosiskon (ja sen miehekkeen) tehtävä. Mut se on vaan hyväntahtoista, semmonen sisko-veli-juttu.



Olit sä Janne sitten 16- tai 26-vuotias, 120cm tai 190cm pitkä, tuut aina olemaan mulle pieni pikkuveli. Se on minä ja sinä vastaan maailma, niinkun se on aina ollut! Ja kun sä jonain päivänä tuot jonkun tyttöystäväs tänne kotiin näytille, mä oon vahdissa valmiina näyttämään sille sen mun ala-asteen ensimmäisenä koulupäivänä otetun kuvan, jossa sä irvistät housut kintuissa ;-) Hyvää syntymäpäivää ♥

41 kommenttia

  1. kuinka pitkä oot ite? (:

    VastaaPoista
  2. Jotenki nii ihana tää kirjotus, tuli melkee kyyneleet silmiin, kun tosta tekstistäki huomas että miten paljon rakastat pikkuveljees! ja muutenki sun blogi on niin number one!♥ haha fanitan iha kybällä :D

    VastaaPoista
  3. Toi sun teksti kuulostaa niin tutulta! Oma pikkuveli täyttää maanantaina 17, ja oon tässä ihmetelly että miten se voi olla jo niin vanha! Justhan me juhlittiin sen 11-vuotis synttäreitä. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu on se vaan ihan mieletöntä miten noi kasvaa :-D Saa nähä kuinka nopeesti aika menee, ku mun 8-vuotias veli on mopoiässä!

      Poista
  4. ajatteliks janne juoda tänää?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eipä ajatellu :-D Ei se oo semmonen "tyypillinen" teini.

      Poista
  5. Tosi ihana ja koskettavakin teksti. :)

    VastaaPoista
  6. laita joskus tänne blogin puolelle teistä kuvia?:) mitä jostain edellisistä postauksista ja edellisen blogin puolelta muistan ni janne on ihan komee pikku kaveri haha!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitää kattoa kun tilaisuus tulee :-) Janne kun ei muuten vaan oikein tahdo viihtyä kameran edessä niin en sitä blogin takia siihen viitsi pakottaa :-D

      Poista
  7. vitsit tää sun blogi on ihan huippu!! :D
    tuo sun teksti ja kuvat ja ihan kaikki oikeesti! ehdottomasti oot yks mun lempibloggaajista.(--: oot vaa iha paras! :--D älä ikinä lopeta tätä blogia tai muutemää itekn :'( :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia :-) Kaikki hyvä loppuu aikanaan, mutta ei varmaan vielä hetkeen ;-)

      Poista
  8. Voin niin samaistua tohon kohtaan missä sanot että sulle veljes tulee olemaan aina 12-vuotias :D koska mulla on kolme pikkuveljee ja mulle ne kaks vanhinta (13 ja 11 vuotiaat) on aina semmosia ilkikurisia pikku naperoita :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :-D Juu voin vaan kuvitella mikä shokki mulle on tajuta kun toi meidän 8-vuotias kuopus rällää kohta mopoilla!

      Poista
  9. Ihania kuvia! Mistä oot löytäny ton fontin/millä oot tehny sun banneriin? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Dafontista löytyy ja gimpillä oon tehnyt bannerin! Kuvan linkki sivun alalaidassa :-)

      Poista
  10. Awwwwww. Pikkuveljet on parhaita ♥ Itekin omaan 194cm pitkän "pikku"veljen (ite oon 161cm :D:D:D::D) Ihana teksti!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. "Pikku"veljet on parhaita :-D Mä jään tämmöseks pänäks sen rinnalla vaikka itekkin oon tytöks aika pitkä!

      Poista
  11. mulleki tuli kamala tuska, kun pikkuveli täytti jouluaattona 18 (!!!) ja mä moneen kertaan oon sanonu sille, että mulle se tulee aina olemaan se PIKKUVELI, (ostin sille muumikortin synttäriks, ja muumi dvd:n + muuta kivaa) vaikka se kasvo mun ohi kun se oli 16v ja minä 18v. se vetelee semmosessa kahessa metrissä ja minä kattelen sitä ylöspäin :-D huhhuh! voi noita veljiä, mutta on niistä hyötyä sillon, ku haukutaa entisiä poikaystäviä :-) haha!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oiiii :-) Joo Jannekin humahti mun ohi tossa vuosi sitten, mä muistan ku se vasta oli mua päätä lyhyempi. Missä vaiheessa se nyt tolla tavalla venähti?! :-D

      Mutta totta puhut, veljet on ihania!

      Poista
  12. Ihana teksti, hyvä et tollasta sisaruusrakkautta löytyy vielä! Meillä ei oo sellasta nähtykkää :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, kai sielläkin se jossain pinnan alla kytee :-)

      Poista
  13. Pari kyyneltä tipahti, tästä huomaa kuinka paljon sä veljeäs rakastat :-)

    VastaaPoista
  14. mil fontil oot tehny sun bannerin? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jaa a kuule :-D Ei mitään muistikuvaa, dafontista sen pitäis tulla hyvinkin nopeesti vastaan kuitenkin!

      Poista
  15. Pakko kysyä että onko tuon kaulakorun joku "virallinen" nimi statement (eli lausunto = lausuntokoru??), vai miksei sitä voi kutsua vain kaulakoruksi? Vai antaako koru itsessään lausunnon ihmisestä, hmm?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Koru on malliltaan statement; suuri ja näyttävä, joka kiinnittää muiden huomion ihmisen asussa. Siksi sana statement.

      Poista
  16. Ihana teksti! :-) Jotenkin pystyn samaistuun tähän.

    VastaaPoista
  17. Löysin sun blogin vasta pari päviää sitten ja ihastuin kyllä heti! Kirjotat niin hyvin että sun postauksia on hirmu mukava lukea ja sun kuvat on myös kivoja!:) Jään ehdottomasti lukijaksi!(=

    VastaaPoista
  18. sulla on iha täydelline blogi ja oot tosi nätti!! :)

    VastaaPoista
  19. Mun pikkuveli täytti viime viikolla 18, iha hirveetä :D tai tosi outoo ku se on aina ollu se pikkuveli ! Oli siis tosi ajankohtanen tää postaus :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä :-D Mutta pikkuveli se tulee silti aina olemaan ;-) Kiva että tykkäsit!

      Poista
  20. Ihan ok kuvia sulla on, mutta muuten aika mauton blogi. Ei eroa mitenkään muista vastaavista tavis-blogeista. Blogisi voisi olla parempi lifestile-blogi, jos tekisit hieman omaperisempiä postauksia ja ottaisit omanlaisiasi valokuvia. Ei kaikkea tarvitse muiden blogeista suoraan kopioida! Muotiblogiksi tätä nyt ei mitenkään voi kutsua. :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Et ole ilmeisesti lukenut mun vanhaa blogia, etkä muutenkaan tiedä tämän blogin taustoista yhtään mitään :-) Omaperäinen en yritä olla ja "taviksena" mennään, koska vanhan blogin henkilökohtainen tatsi 2000 ihminen silmien alle tarjottuna kävi ahdistamaan.

      Suosittelisin, että tähän sävyyn menisit arvostelemaan blogeja, joiden menneisyydestä ja kirjoittajasta tiedät edes jotain :-)

      Poista


Pidetään meininki asiallisena ja rentona. Eri mieltä saa olla, mutta nokkavaksi ei tarvitse heittäytyä!
Kuviani saat toki käyttää, kunhan pyydät ensin luvan allekirjoittaneelta.

Featured posts

Copyright © And then she grew up
Design by Fearne