SNEAK PEEK

12. maaliskuuta 2013

IMG_7435IMG_7418IMG_7419
Mä taas tavalliseen tapaani olin nukahtanut nenä kiinni kirjassa (en mä selvii huomiseen mennessä), mutta onneks herätystapa oli tänä aamuna semmonen että mä pinkasin sängystä ylös kuin Naton ohjus "JENNA SUN MEKKO TULI!"
Siellä se pieni tyynymäinen harmaa paketti odotti keittiönpöydällä. Sisältä paljastui aivan täydellinen valmistujaismekko, jos ei paria ylimäärästä senttiä mekon rinnanympärykseltä lasketa (koska mummo lupas jo taikoo sen sopivaksi). Tää mekko on jotain aivan muuta, kuin mitä alunperin olin suunnitellut! Koko kuvan näätte sitten vasta kesäkuussa ;-)

47 kommenttia

  1. X( oon tilannu saman mekon lakkiaisiin, onneks ollaan sentää eri koulussa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oli ihan neutraalissävytteinen kommentti :D ärsytti vaan ku en ollukaa special snowflake!!!!!!!11 plus monikoa tenu matkii ja tilaa ton sama ni saatana, ku valmistun 250 muun oppilaan kans ni vähän turhan iso riski

      Poista
    2. Haha, enpä mä usko että kovinkaan moni "tenu" haluaa olla sinä päivänä samannäköinen kuin joku muu on, vaikka olisikin eri koulussa :-)

      Poista
    3. ollaan tenuja kunnes ollaan 20. :-) fakta

      Poista
    4. Niin niin, ite kuitenkin miellän tenun enemmänkin haukkumasanana 14-15 -vuotiaita kohtaan :-D Ollaan me vaan teini-ikäsiä tai nuoria aikuisia niinku meijän rehtori tapaa sanoa!

      Poista
  2. Näyttää ihan hyvältä! Kiva kun sait itseäsi miellyttävän mekon. :-) Mulla etsiminen on vielä ihan puolitiessään...

    pastellinpinkkipikkutytto.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tsemppiä etsintöihin, se täydellinen mekko tulee vastaan kun on tullakseen! Mulle ainakin tuli ihan puun takaa :-D

      Poista
  3. naton ohjus :D:DDd itellä sama reaktio jos kauaaaan ootettu paketti saapuu! ja toi väri VAIKUTTAA aika täydelliseltä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehe, mulle toi tunne oli aivan uus :-D Tai viimeks oon sen kokenut kun wanhojenmekko tuli postissa mut siitä on niin kauan etten muista sitä fiilistä!
      Ja tuo on täydellinen, semmonen aavistuksen enemmän vaaleenpunaseen taittava nude! :-)

      Poista
  4. hui ootko jo sovittanu tota lakkia?? hahaa sori oon vaan kauheen taikauskonen tän asian suhteen, että jos sovittaa lakkia etukäteen se tuo huonoo onnee ja ei pääse ylioppilaaks :D meijän iskälle kävi viel sillee!
    wou toi sun mekko näyttää upeeeelta! itelläni ei viel oo pienintäkään haisua millasen mekon edes haluisin nii siulla on se jo kotona ): susta tulee varmast nätti ylioppilas! kesäkuuta ja kuvia ja ootellessa ja hei tsemppiä vielä tähän loppurutistukseen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pakkohan sitä on ollut kokeilla, että onko sopiva :-D Kun C. L. Seifert oli koululla, en oikein tahtonut luottaa siihen hutiloivaan mittaukseen minkä ne suoritti. Mielenrauhan sai vaan kokeilemalla :-D Ja viimestään sit ois pitänyt kokeilla, kun koekampausta tehdään! Ois aika kamalaa jos ois kokeilematta eikä lakki sit istuiskaan ja sitä pitäis kuitenkin pitää koko päivä :-d

      Kiitos paljon ♥

      Poista
  5. onko toi loppuunmyyty ku en ainakaa pikavilkasulla löytäny enää :O tai sitten vilkasin liian pikasesti ja vilahti jotain ohi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Enpäs tiedä :-) Ite vein ainakin viimesen 10-kokoa olevan koltun!

      Poista
  6. voivoi. :D aina sitä ollaan että tulee jotain niin speciaalia ja omaa juttua mutta heti löytyi muutamasta sadasta seuraajasta joku jolla on samanlainen. go go

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo.. Voi herrantsygelis ku maailma loppuu nyt!

      Poista
    2. älä ota ittees. ;)

      Poista
    3. Aa nyt mä otin itteeni, hyvä ku kerroit sen mulle :-D Mun mielestä tuo vaan on turha huomio, ite kun oon tyytyväinen niin kauan kun tiiän että yhdelläkään tytsyllä ei meidän koulussa ole samanlaista mekkoa :-)

      Poista
  7. oijj näyttää kivalta :)!

    VastaaPoista
  8. ketää kiinnosta sun rättis

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niin ttotta! rättihän tääki on, jostain kiinalaiselta nettisivulta löytäny hintaan 3,50e XD

      Poista
    2. Ellei se Asos oo tässä kahen tunnin aikana vaihtanu omistajaa briteistä kiinalaisee, niin sit oot kyllä valitettavasti oikeessa :-( Ja oishan se nyt hyvä jos oisinki sen 70€ sijasta maksanu tosta vaan 3,50 :-o

      Poista
    3. Naurettavaa, näinkö syvälle ihmisten kateus vajoaa :D ei voi muuta kun nauraa tollasille anoille :-D

      Poista
    4. Näyttää tosi kivalta mekolta!:) mut hei ite ainakin tajusin heti ton toisen anon sarkasmin..:)

      Poista
    5. Aika vähän ensimmäistä anonyymiä kiinnosta siihen nähden, että kuitenkin on avannut blogin, lukenut postauksen ja vieläpä kommentoinut ;) taitaa olla kateellinen kun tuota "rättiä" ei itse saa!

      Poista
    6. tuskin jenna kirjottaa blogiaan lukioidensa takia :) itehän se päättää mitä tänne kirjottaa ja jos ei kiinnosta nää "rätit" nii kirjottakaa omaa blogia ja ottakaahan jooko selvää, että kauan teijän pää kestäis sitä miten ihmiset luulee, että just sun rakkaan anonyymin takia tehdään muutoksia tänne yms. wake up

      Poista
    7. Eii vitsi kerkesitkö maksaa tästä sen 60e?:s Just kattelin tänää Asoksen mekkoja ja tää oli tullu alee!:) Mutta on kyllä kivan näkönen, sopii sulle varmasti!

      Poista
    8. Perustele miksi vedit kateuskortin tähän väliin arvon anonyymi

      Poista
    9. Voi jestas teitä :-D

      Anonyymi 19.18 se on alennettuna 60-70€ riippuu maksaako euroissa vai punnissa :-) Normaalihinta oli punnissa n. £75!

      Poista
    10. Aijaa ;o No mitä ihmettä, mulla näyttää hinnaks €29.22? Toisaalta mistäs mä tiedän onks tää just sama mekko vai vaan samantyylinen mutta erimallinen!

      Mutta joka tapauksessa tää on varmasti kiva ja hinnasta viis, tärkein että ite on tyytyväinen makso mitä makso!

      Poista
    11. Se on eri mekko, semmonen "riisutumpi" versio tästä mun mekosta :-)

      Poista
  9. Joko oot kengät hankkinu? Mä ostin mekon joululomalla mut kenkulit on vielä hukassa, on nii vaikea löytää mekkoa JA kenkiä jotka kumpiki aiheuttais sen 'this is it' fiiliksen kun ne ekan kerran näkee :-D

    ps. Lakkia en hanki ennenku tulokset on tullu, ei voi sovittamatta hankkia ja ite en ainakaan uskalla sovittaa :-D hehe

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En oo, mutta mustia platollisia avokkaita oon suunnitellu, sopis tuohon hyvin :-) Olis mulla mun wanhoihin hankitut korot vielä, mutta ne on jotenki huonot jalassa!

      Haha, meillä nuo lakit tilattiin koulun kautta jo 2. vuoden keväällä massatilauksena. Helpointa oli hoitaa se ensimmäisenä pois alta :-D

      Poista
  10. eikäää miten ihmeessä jaksan oottaa kesäkuuhun, jenna oot ilkeä! :-D mut toi näyttää tosi ihanalle!!

    VastaaPoista
  11. Voi toi mekko näyttää ihanalta! Äiti tekee mun mekon ja oon jo mallin saanu aika hyvi selvennettyy mut huhhuh ei ois uskonu mikä metsästämine kankaissa on, joko on liian matta tai liian kiiltävä tai liian vaalee tai liian tumma.. Huoh :D

    Tsemppiä huomisee hissan kokeeseen! Mulla psyka o-ouu D:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voin vaan kuvitella kuinka hankalaa on löytää semmosta just täydellistä :-D Toivottavasti löytyy pian!

      Ja tsemppiä myös sulle, toivottavasti menee hyvin :-)

      Poista
  12. Sulla ontosi kiva blogi!c: liityin lukijaksi
    -->http://mylittlelifenamnam.blogspot.fi/ ;)

    VastaaPoista
  13. Vastaukset
    1. ;-) Niin kyllä muaki et mistä löydän tohon sopivat kengät, asusteet ja muuta :-D

      Poista
  14. Ihania kuvia täällä koko blogissa :)!

    http://livelovelaugh-ronja.blogspot.fi/

    VastaaPoista


Pidetään meininki asiallisena ja rentona. Eri mieltä saa olla, mutta nokkavaksi ei tarvitse heittäytyä!
Kuviani saat toki käyttää, kunhan pyydät ensin luvan allekirjoittaneelta.

Featured posts

Copyright © And then she grew up
Design by Fearne