OVER AND OUT

22. maaliskuuta 2013

IMG_7761 IMG_7805 meeeee IMG_7749 Mä oon niin onnellinen, väsynyt mutta onnellinen! Tänään ei kyllä ollut ihan semmonen voittajafiilis minkä ois kuvitellu olevan, kun saapastelin ulos koulun salista. Mantsan koe kyllä meni taas mun omien arvioideni mukaan IHAN hyvin, mutta oon kyllä helpottunut että mulla on jo se yks surkea arvosana taustalla niin ei ainakaan pakollisen reaalin läpipääsyä tarvitse murehtia :-D

Kävin tänään palkitsemassa vähän itseäni "rankasta" urtaamisestani. Ensimmäisenä hommauduin eroon mantsan kirjoista, jonka jälkeen pistin niistä saadut rahat haisemaan. Lähdetään huomenna Jamin, Tomin ja Lauran kanssa vähän juhlistamaan tän urakan loppua, vaikka Laura kirjoittaakin vasta ensi keväänä eikä Jami oo ees lukiossa, niin koitin ettiä jotain siistiä mut jossainmäärin "katu-uskottavaa" päällepantavaa. Oon tässä nyt yli kuukauden juossut pelkissä kollareissa, farkuissa ja kolmessa neulepuserossa. Juhlistamisen arvosina päivinä oon vaan kriiseillyt kun en oikeesti oo osannut sanoa mitä pukea päälle, joten ehkä olin ihan oikeutettu pieneen vaatekaapin täydentämiseen! Mietin myös, jos pistäis noita vanhoja kuteita jonnekin myyntiin mutta sitä kerkee katsoo myöhemmin :-)

Tän illan mä oon nyt kuitenkin päättänyt pyhittää 2 Broke Girlsille ja hyville yöunille. Löysin mun noi tommoset silmälaput eilen mun vaatelipaston takaa, mitenköhän ne sinne on joutunu? :-D Oli ihana nukkua viime yö kun ykskään valonsäde ei häirinnyt.
Toivottavasti teillä kaikilla muilla abeilla meni tää viimenen koitos paremmin kuin mulla hyvin ja ne jotka sen lyhyen kielen ja/tai mahdollisesti saamen on vielä menossa kirjoittamaan, niin tsemppiä todella paljon! Väsynyt meikä kuittaa ihan just nyt ♥

25 kommenttia

  1. toisilla on vielä kirjotuskerta edessä ja sille onnellisesti viellä kaks yhellä kertaa, raukkautta tää kahden lyhyen kielen kirjoittaminen :) mutta nauti ansaitusta vapaudestas!:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onnea vielä siihen vikaan rutistukseen :-)

      Poista
  2. mulla on noi samat silmäjutut, joita kutsun pimentimiks... :-D mut ihan sairaan kätsyt! varsinki ku aamut alkaa olee valosampii koko aja :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan osuva nimitys :-D Ja on kyllä oikein hyvä keksintö, meillä jengi heräilee töihin klo 4-5 aamulla niin ei herää ees siihen kun ei rapusta kajastava valo tuu ton läpi!

      Poista
  3. laita fonttii vähä isommaks niin on kivempi lukea! :>

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jos ei nää, voi itse painaa Ctrl ja + yhtäaikaa. Itse en koe fonttia lainkaan vaikealukuiseks tuon kokoisena niin en sitä aio suurentaakaan :-) Kaikenlisäks tää fontti näyttää hölmöltä isompana :-D

      Poista
  4. haha, söpöt noi silmälaput! :D

    http://emma-whatmybrown.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. voi miten ihana neule, passaa sulle oikein hyvin! :)

    VastaaPoista
  6. Meetkö sä oikeesti juhlimaan baariin jossain _villapaidassa? :-D Ei kai siinä tärkeetä et rennot kuteet josta ite tykkää, mutta ainakaan täällä päin ei yökerhoon edes pääsisi mikään svetari päällä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jo on teillä yökerhot. Mut joo tosiaan ostin ihan ton hihattoman kauluspaidan ja bandeaun baaria varten. Inhoon klitterihilevesirajamekkopukeutumista ja meen juhliin niissä vaatteissa mitkä tuntuu mukavilta.
      Neulepusero oli arkea varten...

      Poista
    2. ????? :-D no mitä helvetin pahaa on neulepuseroissa? Ite varmaan menisin/menen, kun ikä riittää.

      Poista
    3. Eikä se mitenkään erikoinen näky oo, etenkin kun harvemmin meidän porukka missään Tivolissa tai muissa semmosissa käy :-D Se neule vaan osataan yhdistää hyvin, ite olin eilen Rillossa toi neule päällä ja kukaan kattony pahasti!

      Poista
  7. Tää oli paras :----D 'täällä päin'. Ja sitte aivot käteen että lähteekö ihminen oikeasti baariin villapaita päällä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä kans vähän mietin et mikä on täälläpäin. No mut ei kai sen väliä, ja ei ehkä villapaita päällä mut ihan kivoja neuleita näkyy tytöilläkin välillä etenkin näillä kovimmilla pakkasilla :-)

      Poista
  8. Laita vaa niitä vaatteita myyntiiin ite ainakin oistaisin sul kun on niii kivoija vaatteita! (: ja ihana blogii!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitää kattoa :-) Kun en oo varma haluunko blogin puolelle pistää, kun ois helpompikin vaihtoehto mut en tiedä vielä! Kiiitos :-)

      Poista
  9. Saako kysyä, että mitä sä sait siitä mantsasta ensimmäisellä kerralla kun päätit kirjottaa sen uudestaan? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan vietävän huonon omaan mantsan tasoon nähden :-D Paljastelen enempi näitä sitten kun nää uudet tulokset tulee :-)

      Poista
  10. mistä tuo neule on ja paljon maksoi?sulla on ihana blogi!

    VastaaPoista
  11. Miten ton linkin saa tollee niiku kapeeksi? :)

    VastaaPoista
  12. Siis ton kappaleen linkin (haastaja) :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Muuttaa siitä youtuben upotuskoodista height-luvuks 25!

      Poista


Pidetään meininki asiallisena ja rentona. Eri mieltä saa olla, mutta nokkavaksi ei tarvitse heittäytyä!
Kuviani saat toki käyttää, kunhan pyydät ensin luvan allekirjoittaneelta.

Featured posts

Copyright © And then she grew up
Design by Fearne