EXCITED

7. maaliskuuta 2013

ifigig
1 Kukas se siinä, aamupöhössä 2 Miten se lukuloma lopulta vierähtikään.. 3 Kaksikymmentäneljä (24) kappaletta kirjoja sisältäen tiukkaa faktaa 4 Jonkun aamun ig-fiilistelyt ikivanhan pääskyskorun löytymisen kunniaksi!

igges
1 Oltiin Juuson kanssa hipsters for life 2 Sukulaispojan 7-vuotissynttärikakku, kotitekoinen!! 3 Lämmin päivä ja ihana villakangastakki pääs oikeuksiinsa! 4 Haukannokka lähdössä tekemään englannin preliminääriä

Päivitetään se päivän suurin uutinen nyt teille tänne bloginkin puolelle kiusaamaan, mä nimittäin viimeyönä Asoksen alennusmekkoja selaillessani löysin The Mekon ylppärijuhlia varten! Oon tänään ollut ihan into pinkeenä aamupäivästä asti ja tän löydön takia on toi historian lukeminenkin jäänyt vähän takavasemmalle, vaikka alkuviikosta pääsinkin jo hyvin loppukirin meininkiin.
Mutta ette oikeasti usko millanen kivi mun sydämeltä nyt vierähti, vieläpä kun kyseessä oli viimeinen kappale mun kokoa! Kun nyt sitten vielä löytäisi sopivat popottimet ja keksisi että mimmonen kampaus siihen mekkoon oikein sopii, tuo niskanuttura ei ehkä ole sen mekon ylin ystävä, on tyttöpuolisena tulevana ylioppilaana helppo sanoa että kaikkein stressaavin vaihe on nyt ohi :-D

Nää oli taas tämmöset pikaset morotukset teille tänne blogin puolelle, mä häippäsen kohta tästä mummolta Jamin matkaan. Haetaan iltapalaksi subit ja sit mä oikeesti hyökkään noiden viimeistenkin historiankirjojen pariin. Ei muulla niin väliä, mutta kun toi 2. maailmansota kaikessa suuruudessaan ei ole mun vahvin alue mitä historian tuntemiseen tulee. Tai niinkun meidän ryhmänohjaaja/historian opettaja sanoisi "Kirjoittaisit vielä hieman laajemmin, sinulla kun asiantuntemusta ja intoa selkeästi on!" :-D
Toivottavasti teillä muilla kirjottajilla on tää lukeminen mennyt vähän pidemmän ja rauhallisemman kaavan mukaan, mä kun en vielä 12 vuodessakaan oo oppinut alottamaan opiskelua ajoissa. Paha tapa, voivoi!

24 kommenttia

  1. oot niin kaunis (: ja ootan jo innolla näkee sitä mekkoa!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin mäkin, se on jotain niin erilaista ku mitä lähin hakemaan :-D Kiitos paljon :-)

      Poista
  2. eipä täällä yhtää enempää ajoissa olla, tässä vielä semmoset kaheksan matikan kirjaa läpikäytävänä... onneks hissan kirjat oon jo lukassu läpi, tosin se onki sit ihan eri juttu muistanko yhtää mitää ku oon vaa tosiaa _lukassu_ ne :-D hohhoijaa, onneks tää on kohta jo ohi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä, mulla ois tossa vielä 8 englannin kirjaa läpikäymättä, tulee alkuviikosta oikein pikakurssi englannin kieleen! Tosin sitä on vaikee lukee kun ite on aina ollut hyvä englannissa :-D Sanojen pänttäämistä vaan edessä!

      Niin ja ajattele, enää kaks viikkoa, vähän päälle, niin ollaan vapaita ku taivaan linnut!

      Poista
  3. mullakin lukulomaa menny koneen ääres enemmän katellen jotai sarjoja ku ehk kirjojen kaa:D oot tosi nätti!!! =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Paha tapa, pitäis päästä eroon tämmösestä lusmuilusta! Kiitos :-)

      Poista
  4. Vastaukset
    1. Kerron siitä lisää sitten myöhemmin ;-)

      Poista
  5. Hirveen moni mun kaveri on sanonu mulle että oon ihan samannäkönen ku sinä ja yleensä oon aatellu että hyi oon kauheen ruma jne. (pienempänä) mut nyt jos oikeesti aattelee siltä kannalta että oon melko samannäkönen ku sää nii herrajestas mää oon sitte kaunis :o ihan oikeesti :---D koska sää oot ihan sairaan kaunis ja siks oon aina sanonu niille että en kyllä ku oon ite paljon rumempi :D ei varmaa kiinnosta tuo tieto, mutta oot oikeesti nii kaunis! (---:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana! Me ollaan kaikki kauniita, kiitos :-)

      Poista
  6. Täydellinen takki!! Saanko udella mistä tuommoisen oot löytäny? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Äiti kiikutti sen mulle työkaveriltaan, kun oli jäänyt tarpeettomaks. Niskassa on Vilan lappu :-)!

      Poista
  7. Sama juttu... Oon kans matkaamas hissan kirjotuksiin ja pelottaa, ainoo koko meiän lukion kakkonen ketä edes kirjottaa yhtikäs mitään, jäiks!

    VastaaPoista
  8. ihana toi villakangastakki! mistä oot ostanut? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sain sen äitin työkaverilta, mutta Vilasta on alunperin ostettu! Kiitos :-)

      Poista
  9. HIMYM on niin ihana ! Alotin tän lukiojakson hurjalla tsempillä että nyt panostan kunnolla,mutta mihin se kaikki aika onkaan menny ku ollaan ostettu muutaman viikon aikana kaudet 1-5... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ohhoh, mulla on toi Netflix vetänyt pitemmän korren tässä mittelössä :-D

      Poista
  10. Juu älä huoli. Täälä yksi joka on nyt lukenut 6-7h/päivä että saa kaikki materiaalit luetuksi :D miksi, oi miksi on niim vaikeaa aloittaa ajoissa ja samalla rauhassa? Tuntuu että pää räjähtää kun koittaa tunkee sen täyteen tietoa. Ja mä vielä luen psykaa jossa painotetaan ettei työmuisti pysty käsittelemään kuin tietyn määrän tietoa kerrallaan. Onnea mulle siis ensi viikolle! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi ei :-D Mä onneksi oon kolmen vuoden aikana lukenut noi historian kirjat jo kertaalleen ja viimesimmät kurssit on tuoreessa muistissa, mutta silti yksityiskohtia pitää hioa.

      Tsemppiä sulle psykan kanssa, kyllä meistä vielä ylioppineita tulee ;-)

      Poista
  11. katotko netistä how i met your mother -sarjaa (mistä?), vai lataatko koneelle?
    oot tosi kaunis♥, enkä oo nähny ikinä mitään vikaa sun kulmakarvoissa, vaikka monet ovatkin haukkuneet niitä :-(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kotona katson Netflixistä noita vanhoja jaksoja ja Jami sitten aina lataa aina jenkkien tahtiin jaksoja niin siellä katsotaan yhdessä niitä :-)

      Kiitos paljon ♥

      Poista
  12. Vastaukset
    1. jennahard niinkuin tuolta sivun loppupäästä voi lukea :-)!

      Poista


Pidetään meininki asiallisena ja rentona. Eri mieltä saa olla, mutta nokkavaksi ei tarvitse heittäytyä!
Kuviani saat toki käyttää, kunhan pyydät ensin luvan allekirjoittaneelta.

Featured posts

Copyright © And then she grew up
Design by Fearne