“Where there is love there is life.” ― Mahatma Gandhi

22. helmikuuta 2013

Multa on kyselty tässä viime kuukausina, aika paljonkin, että seurustellaanko me enää Jamin kanssa kun hepusta ei oo blogissa kuulunut mitään erityistä. Noh, voin kertoa että seurustellaan ja hyvin tiiviisti ollaan aikaa yhdessä nyt vietettykin. Tänään tulee kuluneeksi 2½ vuotta siitä, kun äiti patisti mut lähettämään Jamille tekstiviestinä erään "kohtalokkaan" kysymyksen, johon Jami sitten myöntyvästi vastasi. Kuvitelkaa, mä olen onnelisesti parisuhteessa äidin ansiosta! :-D
Mun ja Jamin stoori alkoi olemaan jo aika vakkaritarina tuolla vanhan blogin puolella, sikäli kun sitä uudelleen ja uudelleen toivottiin etenkin vuosipäivien lähestyessä. Tämänkin blogin puolelle kyseistä postausta pyydettiin, mutta kun se on jo melko monelle vanhalle lukijalle kovin tuttu, niin ajattelin tällä kertaa kertoa jotain muuta.
Kuukaudesta toiseen niin tuo meidän Amorimme (äiti) kuin kaverit ja monet muutkin ympärillä olevat ihmiset ihmettelee, miten me kaksi urpoa todellisuudessa ollaan selvitty tää koko aika yhdessä. Nimittäin uskokaa tai älkää, harvassa pimussa oikeesti olis naista seurustelemaan Jamin kanssa. Sen verran erikoinen kaveri on kyseessä. Kerrotaanpa nyt siis pikkusen mun ja Jamin suhteen jonkin asteen kulmakivistä!

jj2
“The only way to get through life is to laugh your way through it. You either have to laugh or cry. I prefer to laugh. Crying gives me a headache.”
Marjorie Pay Hinckley
Mähän silloin kesällä 2010 ihastuin Jamissa ensimmäisenä siihen, miten sillä aina riitti juttua kerrottavaks. Okei, kaikki ihastuneet teinitytöt kikattaa kaikelle mitä se ihastuksen kohde sanoo tai tekee, mutta Jami on ihan oikeasti hauska ihminen. Jos siihen vaan osaa asennoitua oikein :-D
Jamin vitsit ei nimittäin oo mitään hurmaavaa flirttiä vaan ronskia rekkamiesläppää millon mistäkin. Hyvin suosittuja vitsin väännön kohteita on kaikenlaiset vähemmistöryhmät, homoseksuaalit, eri uskontokuntien edustajat ja naiset. Voin vaan kuvitella mitä siitä seurais, kun Jamin pistäis trollailemaan jonnekin demi.fi -sivustolle. Ai että ne turhantärkeät kaikesta kaiken tietävät arvon neidit olis hiilenä! Onneks Jamilla on kuitenkin käynyt melkonen säkä, kun on tämmösen kahjon kanssa, kuin minä, yhteen lyöttäytynyt. Tässä teille esimerkki :-D

Tiedättehän miten naiselta ei saa painoa kysyä tai koko asiasta ei millään tapaa saisi edes huomauttaa? No, Jamille tämä ei oo ongelma. Myöhemmin selviää ettei mullekaan.
Eilen illalla olin Jamilla käymässä, mitä siinä katsottiin telkkaria ja syötiin tavalliseen tapaan makaronia ja tonnikalaa. Tossa kahdeksan korvilla aloin vihjailemaan, josko Jami heittäis mut kaupan kautta kotiin. Kävisin ostamassa itelleni jotain pupellettavaa koulukirjojen kaveriks. Mikäs se olikaan Jamin reaktio? Tämä biisi.
Mä olen aikamoinen syöppö. Syön milloin haluan ja syön mitä haluan, enkä ota siitä stressiä. Mun syömisestä on kehkeytynyt yks Jamin lemppariaihe vitsailla niin kahdestaan kuin kaveriporukassakin. Nytkin se tunteella alkoi laulaa mulle siitä miten muut tytöt kuntoilee ja nostaa rautaa, mutta mäpäs söinkin navetan kaksi nautaa. Tosi kiva, right?
Koitinhan mä kiukutella, mutta huom! Mulla on aivan yhtä paska huumorintaju kuin Jamilla ja toi jo monta vuotta vanha parodiabiisi itsessään sai mut repeemään ihan hillittömään räkänauruun. Siihen kun ynnätään vielä se, että Jami lauloi sen mulle, niin pinnalisille naisille tyypillisen kimpaantumisen sijaan mä meinasin tippua sängystä lattialle kierimään naurusta vähän lisää.
Normaalistihan tyttö ehkä vetäisi hirveet palkokasvit syvälle sieraimiinsa, mutta mä en kyennyt. En myöskään kyennyt lopettamaan sitä nauramista. Voin vain kuvitella, kuinka kauan aikaa sitten mä oisin Jamin jättänyt ellei mua olisi siunattu näin mahtavalla huumorintajulla!

jj4
“The best way to find out if you can trust somebody is to trust them.”
― Ernest Hemingway
Mä olen melkoisen mustasukkainen ihminen. Itsehän puolustelen asiaa ylitse menevällä huolehtimisella ja välittämisellä mutta ääh, ketut! Se on aivan kamalaa olla kiskoa ne mustat sukat jalkaansa, joskus tahtomattaankin. Tässä kolmatta vuotta Jamin kanssa porskuttaessa mun mustasukkasuus on kuitenkin laskenut. Hitaasti mutta varmasti. Viime kesänä vielä saatoin suuttua siitä että Jami lähti kavereidensa kanssa baariin tai muuten kaljottelemaan. Kerran suutuin siitä kun Jamin piti lähteä viemään niiden koiraa lenkille, eikä sen takia päässyt meille siihen kellonaikaan kun oli alunperin tarkoitus tulla. Että jep.
Syvällä sisimmässäni mä kuitenkin luotan Jamiin ku kallioon. Sitä rehdimpää ja luotettavampaa poikaa, ystävää ja poikaystävää et löydä. Monesti tuo höpönassu onkin sanonut, että eihän se voisi enää katsoa mua silmiin jos menisi mua jonkun ihmeen mielenhäiriön alaisena pettämään. Ja niinhän se onkin. Mä olen semmonen valheenpaljastuskone, ettei mun läpi pääse ehjin nahoin kovinkaan helpolla jos erehtyy vähän värittämään tarinaansa.

Mua ja Jamiahan riepoteltiin meidän suhteen alkupuolella ihan hirveesti, kun mulla on niin paljon poikapuolisia ystäviä ja Jamilta puolestaan löytyy noita kauniimman sukupuolen edustajia läheisistäkin kavereista. Anonyymit tuli heittämään mulle "faktoja" siitä, kuinka olivat nähneet Jamin nuoleksimassa jotain toista tyttöä Amarillon vessan portaissa ja kuinka voin olla niin sinisilmänen että luotan Jamiin. Mitä nyt kuitenkin ehkä enemmän luotan pitkäaikasiin ystäviini, jotka Jamin kanssa reissuilla mukana olivat, on Jami ollut mulle uskollinen ihan alusta alkaen.
Ja mitä jumantsuikkaa ihmiset yleensäkin, mä kysyn?
Kuka oikeasti on niin läpeensä paha, ilkeä ja katkera ihminen, että tahtoo tuhota toisen onnen? Mikäs siinä jos itseä on petetty ja oma mies on ollut oikea Auervaara, mutta se ei tarkota sitä että kaikki miehet maan päällä olisi sikoja. Kannattaa myös ehkä enemmän keskittyä siihen omaan elämään ja omaan onneen, saattais joskus päästä itsekin sen luottavaisen ja onnellisen parisuhteen makuun.

jj3
“Without leaps of imagination or dreaming, we lose the excitement of possibilities. Dreaming, after all is a form of planning.”
Gloria Steinem
Myös mun ja Jamin luottavaiset tulevaisuudensuunnitelmat ja unelmat ärsytti eräitä henkilöitä silloin, kun oltiin seurusteltu noin vuosi. Eihän meidän nyt sopinut uneksia yhteisestä kodista ja suunnitella muutenkaan yhteistä tulevaisuutta. Oltiin niin nuoria, naiiveja ja seurusteltu vasta vuosi, erottaisiin pian kumminkin.
Jep, noh.. Nyt on asuntohakemukset täytettyinä ja kämppä hakusessa ja eilen tuli jälleen kerran puheeksi enemmän tai vähemmän ihmisten keskuudessa keskustelua aiheuttavat kihlat. Ihan siis teinikihloihinhan me ollaan sitten joskus menossa, kun sen aika tulee. Ei ikinä naimisiin. Se sormus kuvastaa meille vaan jotain paljon pysyvämpää, kuin että ois ilman sitä rinkulaa tossa nimettömässä ja onhan se nyt niin ihkuu kun poiccis ostaa mulle sormuxen.
Krhm, anteeksi huono sarkasmini, mutta todellisuudessa kihlaus on meille molemmille lupaus avioliitosta. Ei tahdota kiirehtiä asian tiimoilta, lapsiahan tässä vielä ollaan, mutta ei se meille mikään kaukaisen tulevaisuuden ehkä-tapahtuma tai puolivitsillä keksitty heittokaan ole.

Ronskista ulosannistaan ja karskeista vitseistään huolimatta, on Jami aika lempeä ja rakastettava otus.
Musta on ihanaa, kun oon sängyssä käymässä nukkumaan ja Jami tulee siihen viereen höpöttelemään. Se kertoo mulle miten tahtoo mennä isona mun kanssa naimisiin ja että meille tulee täydellisiä lapsia, kultainennoutaja ja omakotitalo.
Kyllähän näissä jutuissa aina on se kova ja karski (ja ehkä hitusen pikkupoika) Jami mukana, kun herra kertoo tahtovansa myös äärimmäisen tehokkaan auton tai viisitoista ja järjettömän kokoisen autotallin. Mähän ajelen aikuisikäni sitten jollain onnettomalla automaattivaihteisella pikkupösöllä, jolla saan mahdollisimman vähän tuhoa aikaan. Näin tämä meidän pahempi puolisko on suunnitellut.

jj1
“You know you're in love when you can't fall asleep because reality is finally better than your dreams.”
Dr. Seuss
Kyllähän nyt elämässä voi tapahtua mitä vain, tiedä häntä vaikka jompikumpi meistä kuolee ennen sitä varsinaista "aikuisikää", miten kukin sen nyt tahtoo määritellä. Tai jos vaikka meillä jonkun asian suhteen meniskin sukset niin ristiin ettei meno yhdessä enää taittuis edes käsillä kävellen. Mutta eihän elämästä eikä parisuhteesta tulisi mitään, jos koko ajan eläisi ongelmien ja erkanemisen pelossa. Joko voi suunnitella hyvillä mielin tulevaa tai sitten elää hetkessä. Me tässä maailmassa kuitenkin eletään vain kerran, niin miks sitä hukkaan heittämään ajattelemalla aina vaan pahinta? Jos ero tulee, niin sitten se tulee. Se on sitä kuuluisaa elämää!

Ollaan Jamin kanssa tämmönen hupsu pariskunta. Elämä on ihan liian lyhyt otettavaks vakavasti ja jos se nauru todella pidentää ikään, niin me eletään täällä varmaan vielä hauskuuttaen meidän lapsenlapsenlapsenlapsiakin. Ollaan nyt seurusteltu kaksi ja puoli vuotta, mutta ollaan silti vielä ihan teinien tasolla. Ilmeillään toisillemme, kun köllitään sängyssä sunnuntaiaamuna, Jami saattaa pierasta ja kiskoa mut peiton alle. Ehkä sen meistä uskoo, jos meidät tuntee :-D
Mitään ei koskaan pidä kuitenkaan lyödä lukkoon tulevaisuuden suhteen, eihän tässä ennustajaeukkoja olla. Pääasia kuitenkin on se että meillä menee Jamin kanssa nyt hyvin ja mä toivon sekä hartaasti uskon että tulee menemään vielä loistavammin.

61 kommenttia

  1. Oo, oispa minullakin joskus tuollainen suhde! :-) Ootte ihania.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se tulee kun sitä vähiten odottaa ;-)

      Poista
  2. äää, hitsi miten hyvin sulta tulee tota tekstii. Kirjotat niin kadehdittavan sulavasti!!!! Oli tosi kiva lukee! :)

    VastaaPoista
  3. nää jutut on ihan ku mun kirjottamia voiei :Dd paitsi ei mun poikaystävän (eiku avomiehen A P U A) kanssa haluta lapsia tai naimisiin. varsinkii toi syömisestä vitsailu on täälläki ihan arkipäivää ja noi ilmeilyt ja muut :Dd

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, me ollaan Jamin kanssa vanhanaikasia :-D Parasta kun poikaystävän mielestä on läskikasa ♥

      Poista
  4. Aww miten sulosta! :D
    En voi sanoo muutaku että hallelujah! Sun postauksiin ei kyllästy ikinä! Mistä sä noita ihme juttuja oikein vetelet? :D
    Tää oli taas mun pejantai-illan piristys.
    +Jami vaikuttaa ihan unelmapoikaystävältä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onhan se joo melkonen poikaystävä, ainakin omalaatunen jos ei muuta :-D

      Kiitos paljon, näitä juttuja tulee ku kirjottaa tarpeeks vähän miettien! ;-D

      Poista
  5. Repesin tolle biisille :----D Apua.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkään en voi kuunnella sitä nauramatta :-D

      Poista
  6. ihan mahtava teksti!
    hymyilen itsekseni sun onnelle ja hauskalle tekstille! :)
    Ootte ihania :)

    VastaaPoista
  7. Ihana teksti, kirjotat tosi hyvin! Ihan tuli kylmät väreet pariin otteeseen. Kaikkea hyvää teille molemmille :)

    VastaaPoista
  8. kiva postaus ja tosi ihania kuvia! <3 :-)

    melluuuuu.blogspot.com

    VastaaPoista
  9. Mahtavaa tekstiä, niinku aina! En oo kyl ennen kommentoinu mut nyt oli pakko! Oli nii ihana lukea tämmönen stoori sun/teijän elämästä! Nii sulonen pari ja toivon todellaki että kaikki menee teijä suunnitelmien mukaa ja tuutte olemaan onnellisesti yhessä tooosi kauan!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mukava kuulla että tykkäsit :-) Ja kiitos paljon meiltä molemmilta, sitä täällä toivotaan mekin!

      Poista
  10. voiku ihana teksti ! varsinki toi loppu :D

    VastaaPoista
  11. Ihan vaan mielenkiinnosta haluan kysyä, että miten meinaatte Jamin kanssa rahoittaa asumisenne jos joskus saatte asunnon? :) Ja mistä sitä ootte hakenu? Lahdesta vai jostain muualta, eli toisin sanoen jäätkö opiskelenaan Lahteen vai johku muualle?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ymmärrät varmaan kun kerron että en aio meidän raha-asioista täällä blogin puolella puhua :-) Eri asia jos se olisin minä joka yksin muuttaa ja asuu, mutta kun kyseessä on toinenkin henkilö niin on ihan vaan kohteliasta olla paljastamatta ykistyisasioita.

      Oon hakemassa Lahteen ja Helsinkiin opiskelemaan, mutta Lahteen olisi jokatapauksessa tarkotus jäädä eräistä käytännön syistä asumaan :-)

      Poista
  12. Nawskis, tää oli oikeesti pirun hauska ja hyvä postaus, tuli jotenki niin oma parisuhde mielee! :'D Ihanaa ettei mä ja Lassi olla ainut hieman älyvapaa pari maan päällä! Mut Jenna, koska asun omillani ni sun pitää joskus tulla mun luo viettää PITKÄSTÄ AIKAA iltaa ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun pitää tulla käymään ;-) Heivaat Lassin jonnekin niin me voidaan hetki sekoilla ihan omalla tyylillä :-D!!

      Poista
  13. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  14. sun tekstit on aina ihan huippuja! :) välillä poikaystävän kaa nauretaan Jamin jutuille ku luetaan niitä sun kirjottamina fb:stä :D mun poikaystävän mielestä Jami on äijä isolla ä:llä! :DD aika usein meijänki jutut näyttää olevan aika samaa luokkaa ku teijänkin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :-)

      Ja haha, mun pitää näyttää tää kommentti Jamille ....Tai sitte en näytä, sen ego kasvais vaa entisestää ja se ois vielä enemmän äijä :-D!

      Poista
  15. Aivan ihana! Toivon että joskus vielä löydän oman mörököllihöpsön ja uskonu että JOKAISELLE on ainaki yks sellanen(:
    Onnea teille nyt ja paljon hyvää tulevaisuutta varten(:<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Samaan uskon minäkin ja ihan varmasti semmonen sullekin löytyy :-)! Kiitos paljon ♥

      Poista
  16. Voi että, tuli ihan oma suhde mieleen ku ollaan tässä kohta 2 vuotta seurusteltu ja muutenki oli pääpiirteittäin samanlainen stoori, ku mitä oisin ite voinu kirjotella (: nimittäin meilläkin on ollu suhteen alussa mustasukkaisuusongelmaa ja sitä, että ulkopuoliset on puhunu mitä millonki.. mut kaikesta on silti selvitty (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana juttu :-) Siis toi ensimmäinen! Ulkopuolisten mielipiteistä ei kannata välittää, eihän he siihen parisuhteeseen millään tavalla kuulu :-)

      Poista
  17. Ei oo totta, ku luin tätä tekstiä niin mulla tuli oma serurustelusuhde mieleen! Mä oon seurustellu vähän yli kaksi vuotta ja oon sua vuoden nuorempi, joten voit vain kuvitella kuinka paljon on tullut tota samaa kommenttia että kyllähän ne kohta eroaa. Tuon kommentin sanoneille voi vain nauraa, että hah vieläki ollaan yhessä.. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sanoppa muuta! :-D Ja toivottavasti on hekin löytäneet sen oman sielunkumppaninsa, niin tietävät mimmosta se on seurustella Sen Oikean kanssa :-)

      Poista
  18. En ite oo parisuhdeihminen, mutta jotenkin kun lukee muiden ihanista ja toimivista suhteista tulee semmonen aww-fiilis :) Onpa töykeitä ihmisiä olleet noi jotka yritti sabotoida teitä. Epäileekö jotkut vieläkin vai onks se jo loppunut?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi :-) Ja kyllähän noita epäilijöitä aina riittää, mut onneks nyt viimesen vuoden ajan ovat pitäneet suunsa supussa!

      Poista
  19. Upea postaus teistä kahdesta! :) Kiitos ideasta, voisi kyllä toteuttaa joskus tällaisen. <3
    xoxo Mella

    VastaaPoista
  20. Syy, miksi luen sun blogia: sun elämä on miltei identtistä omani kanssa ja kaikki mielipiteet vastaa täysin omiani. Samoin parisuhdeasiat! Jami tuntuu olevan aika samanlainen äijän köriläs kuin omakin poikaystäväni, ja seurusteluakin takana miltei saman verran kun teillä! Kaikki mustasukkaisuudet, muiden mielipiteet ja huumorintajuasiat menee niin nappiin kun vaan voi. Hassua :-) Onnea ja menestystä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa että planeetalta löytyy muitakin jöröjukkia :-D! Kiitos ja samaa toivon myös sinulle ja poikaystävällesi :-)

      Poista
  21. voitko tehä linkkaa blogisi- postauksen pienimmille alle 200 lukijan blogeile, jotta nekin sais tunnettuvuutta? :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla ei nyt tässä lähiaikoina oo kovin paljoa aikaa toteuttaa moista, vanhassa blogissa tuli todettua että niiden tekemiseen sitä aikaa nimittäin saa tuhlattua aika paljon :-D
      Pistetään harkintaan myöhempää varten, jos vaikkapa joskus itse koitan etsiä jotain luettavaa :-)

      Poista
  22. Oot niin hyvä kirjottamaan :) Ite kohta 3 vuotta parisuhteessa olleena bongasin paljon omastaki suhteesta tuttuja asioita. Ja mulla tuli niin hyvä fiilis ku tajusin et muillaki on ollu niitä mustasukkasuuskohtauksia sun muita! Mä nimittäin oon aina iha kiehumispisteessä jos ollaan sovittu joku tapaamisaika ja toinen myöhästyy vaikka ois kuinka hyvä syy :D Onnea teillä jatkossakin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha joo, melko samanlaista on toi meininki meilläkin :-D Kerkeen siinä vartissa, minkä toi mattimyöhänen tulee jäljessä, keksimään jos jonkinlaista syytä sille myöhässä olemiselle :-D Eikä ne todellakaan ole vain tasoa "no jos siellä on ruuhkaa".

      Kiitos samoin :-)!

      Poista
  23. tuli hymy huulille tästä! vaikutatte niin onnellisilta yhdessä :) ihanaa!

    VastaaPoista
  24. Vau oot ihan liian hyvä kirjottaa! Oon ihan varma et sust tulee isona joku journalisti, kirjailija tai jotain kirjottamiseen liittyvää! Ainaki toivon et sust tulee ;) ja ootte täylinen pari!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon :-) Ja se nähdään sitten tulevaisuudessa, tällä hetkellä urasuunnitelmat on aivan muualla kuin kirjoittamisessa mutta ainahan tämän voi pitää harrastuksena!

      Poista
  25. awww oon nii kateelline sulle D:

    kaikkee hyvää teille:3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Elä suotta oo! Kiitos paljon, hyvää jatkoa myös sulle :-)

      Poista
  26. Aivan ihanasti kirjotettu postaus♥ :)

    www.esmeslife.blogspot.com

    VastaaPoista
  27. Kirjotat tosi kivasti, helppo lukee pidempääki tekstiä ! :)

    VastaaPoista
  28. vähemmistöryhmät, homoseksuaalit, eri uskontokuntien edustajat ja naiset
    < mitä vittua, ja sekö on sitten hauskaa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä, niin kauan kun osaa olla survomatta käpyjä poikittain sinne omaan takapuoleensa!

      Mutta enpä yllättynyt tästä kommentista, Suomi kun on maa jossa edes maahanmuuttajat eivät saa itse laskea leikkiä itsestään ( http://www.hs.fi/paivanlehti/kotimaa/Kaverusten+pilkkasivusta+tuli+netti-ilmi%C3%B6/a1360987763052 )

      Poista
  29. Huh, ite oo ollut suhteessa 4v ja mua ahdistais jos nyt tuo kaksilahkeinen alkais puhua lapsista tai tulevasta kodista! Vilunväreet meni kun tuota kohtaa luki. :/
    Mutta eniveis, onnea ja hyvää jatkoa teille. Ootte kyllä söpöjä. :--))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kaikki me ollaan erilaisia, mulla olis jotenkin ahdistava ja tylsä olla ihmisen kanssa "vakavassa suhteessa" joka taas ei haluaisi mun kanssa tulevaisuutta :-D

      Kiitos ja samoin teille :-)

      Poista
  30. Hohohohoho ihanku me :--D!! vissiinki oon suo vuoden vahempi ja meillä abaut 3 vuotta seurustelua takana, yhdessä asuttu jo reilut puolivuotta ja sitä ennen "asuin" hänen porukoillaan. Ja vaikka me niin aikuisia, vastuullisia, töissäkäyviä, omillaan asuvia mukamas ollaan, edelleen noi maailman typerimmät jutut tulee esille kuten lopussa sanoit, ilmeilyt ja muut pieruepisodit ja muut on tuttua. Ei kaikkea pidä ottaa niin vakavasti!
    Yhdessä asuminen on funfunfun, ei ehkä joka hetki, mutta itselleni ei muuton yhteydessä tullut minkäänlaisia yllätyksiä miehekkeestäni. Mielestäni tälläiset ns. lukioteinisuhteet aliarvioidaan hyvin usein. Okei täytyy myöntää, en todellakaan tällä suhteella aikaisemmin hakenut minkäänlaista pitkäaikaisuutta tai mitään "vakavaa" niinkuin tuskin kukaan oikein lukion ekalla tekee. Kumpikin meni päivä kerrallaan ja katsottiin mitä tulee, ja ennenku huomattiinkaan oltiin se kaveriporukan vakio pari joka kiusottelee toisilleen ihan mistä vaan ja mikään asia ei ole liian arka. Täällä tuo ruoka on myös niin tuttu läppä. Syön kuin hevonen ja kuulen siitä usein. Eipä haittaa!


    Tervettä parisuhdetta siis teille ja onnea siihen yhdessä elelemiseen, toivottavasti pian! :---)

    VastaaPoista


Pidetään meininki asiallisena ja rentona. Eri mieltä saa olla, mutta nokkavaksi ei tarvitse heittäytyä!
Kuviani saat toki käyttää, kunhan pyydät ensin luvan allekirjoittaneelta.

Featured posts

Copyright © And then she grew up
Design by Fearne