Not all those who wonder are lost

20. helmikuuta 2013

IMG_6995 Taas on tullut pidettyä muutama päivä hiljaiseloa, tää aika on myös saanut mut miettimään aika paljon asioita. Ensimmäisenä mielessä on nimittäin pyörinyt tän blogin suosio. Nytkin oon pitänyt turpani tukossa jo monta päivää, mutta silti lukijamäärä kasvaa. Eikä se ole vain mun laiska postaustahti mikä tässä mua kummaksuttaa, vaan nää mun jutut. Miten ne kiinnostaa ketään? :-D

IMG_7022
Mä oon blogannut nyt melkein kolme vuotta. Mä en oo kertaakaan ollut kiinnostunut tekemään yhteistyötä minkään yhtiön kanssa, mä en ole koskaan käynyt missään klamöyrissä tapahtumassa ja kirjoittanut siitä postausta. Muut kuvaa uusimpia muotilehtiä tai jopa bloggaa niiden leivissä, postauksia tulee viimeisen päälle sisustetuista yksiöistä, jotka ovat suoraan kuin sisustuslehden kannesta. Käydään hienoissa ravintoloissa ja kuvataan erikoiskahveja. Uusia vaatteita tulee milloin mistäkin päin maailmaa, jopa ksylitolipurkka-kilpailut houkuttaa ihmisiä. Saadaan mittaamattoman hienoja tilaisuuksia tavata erilaisia ihmisiä ja tienata bloggaamalla, jos ei rahaa, niin kaikkea muuta materiaa.

Kaikista hulluinta on se, että mä en välttämättä edes tahdo tehdä blogini suhteen mitään erityistä. Mä en tahdo tehdä tästä mun työtä. Mä en halua ketään määräämään milloin mä kirjotan ja mistä mä kirjotan. Joku pieni yhteistyö saattais olla kiva jonkun mieluisan putiikin kanssa, mutta siinäkin tilanteessa pitäisin huolen siitä ettei mun blogini alkaisi muistuttaman mitään Nellyn kuvastoa kollaaseineen kaikkineen.

IMG_7095 Siinä samalla aikaa, mistä mä bloggaan? Nytkin mä nassutan täällä maksamakkaralla siveltyjä ruisleipiä, luen Aku Ankkaa ja koitan pitää Manun erossa mun herkkuleivistä. Eilen katsoin poikaystävän kanssa How I Met Your Motheria läpi yön enkä oo ostanut (/saanut) uusia vaatteita nyt melkein pariin kuukauteen ja samat neuleet pyörii päällä päivästä toiseen. Ja mun on aivan turha pyytää poikaystävää kuvailemaan mun päivän asuja, lähes jokasen asukuvan sekä tässä että entisessä blogissa oon ite ottanut itselaukasimen voimin!

IMG_7079
Olo osana tätä kuuluisaa blogosfääriä on niin epätodentuntuinen ja ennen kaikkea tavallinen. Herään aamulla, siivoan huoneeni, lenkitän koiria ja tiskaan. Kuuntelen kun iskä valittaa mulle siitä, miten oon suihkussa niin kamalan kauan, luen yo-kokeisiin, selaan facebookin etusivua tylsyyksissäni ja päivitän sitä vartin välein vaikka mitään ei tapahdu.
Tiedän että jokainen bloggaaja on tavallinen ihminen, mä vaan taidan olla ainoa joka sen tuo toisinaan ilmi, en mä osaa kuvitella vaikkapa Indiedaysin huippubloggareita hiukset rasvasina, kynnet stressistä pureskeltuina metsään lenkille koiran kanssa tai lähisiwaan ostamaan vessapaperia. Puhumattakaan tästä mun rakkaudesta maksamakkaraa kohtaan, ei kukaan vähänkään suositumpi bloggaaja syö maksamakkaraa. Tai ainakaan myönnä sitä ylpeänä.

Silmät lentää selälleen ihmetyksestä aina kun tulee uusi lukija, etenkin kun tiedostan itsekin ettei täällä mitään erikoista nää. Te olette jokaikinen ihan huikeita ja päivän kysymys kuuluu, mikä ihme tässä blogissa kiehtoo? :-D

186 kommenttia

  1. oot ihan paras kirjottaan, osaat kertoo arjen asioistaki nii mielenkiintosesti ja samaten kuvat, esim tuo leipä kuvaki nii osaat ottaa siitäki tommosen mikä on oikeesti hieno vaikka se onki iha perusasia ku joku leipä! tässä nyt ne suurimmat syyt miks luen :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Leipä on parasta! :-D Kiitos paljon :-)

      Poista
  2. Aamen!
    Sä olet niin ihanan maanläheinen, juurikin tuon takia ettet postaa joka pikkurisausta ja täten sun postauksissa on asiaa eikä pelkkää höttöä. Sussa on myös ihanaa se, että sanot asiat suoraan niinkuin ne on, etkä pelkää tehdä mielipidepostausta tai muutenkaan kertoa asioita omana itsenäsi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, musta taas tuntuu aina että mä vaan hölöttelen :-D Enhän mä tänne semmosta tiukkaa asiaa julkase, mikä ei tänne kuulu, mutta en tykkää itekään lukea postauksia siitä miten tänään käytiin mäkkärissä ja ostin kolme t-paitaa, niin pitää ite koittaa välttää sitä!

      Kiitos :-)

      Poista
  3. Se että oot niin aito. :) en keksi muuta sanottavaa :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei sitä muuta tarvitsekaan sanoa, tää jo piristi! Kiitos :-)

      Poista
  4. tykkään sun blogista ihan hirmusesti, koska sä osaat kirjottaa niin hyvin! ja kaikenlisäksi sulla on hyvät jutut :-D ehdottomasti tämä blogi kuuluu mun lemppareihin! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, voi kiitos :-D Ilmeisesti en oo siis ainoa joka nauraa mun jutuille, heh!

      Poista
  5. luen tätä blogia just sen takia, ku et esitä mitään, oot tavallinen ihminen ja puhut normaaleista arkiasioista! ei bloggaajan tarvi olla mikään täydellisyys ja olla ostamassa niitä uusia kuteita joka päivä :) sä kirjotat niin ihania tekstejä ja kuvat on mainioita, jatka samaa malliin! :--)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos hirmusesti :-) Tää on yllättävän hauskaa olla normaali!

      Poista
  6. Mä ainakin tykkään lukee sun blogia, koska oot aito! Sun postaukset on mielenkiintosia, kuvat ihanan pirteitä ja sulla on hyvät mielipiteet. Et oo feikki, oot aito! Suhun on sen takia helppo samaistua. Postaukset on kans mielenkiintosia eikä niitä tuu liian usein - eli aina löytyy postaus jonka jaksaa lukea. Oot myös tajuttoman kaunis. Tää kaikki yhdistettynä samaan blogiin alkaa olee jo liian taivaallista ♥

    - Laura

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Wää, säpäs olet taivaallinen kun tämmösiä tänne kirjoittelet! Kiitos :-)

      Poista
  7. Tässä blogissa kiehtoo just se sama asia, ku muissakin mun suosikkiblogeissa, eli se paljon puhuttu tavallisuus. :) Tavallisiin blogeissa kerrottuihin juttuihin on kuitenki kenen tahansa helppo samaistua.

    Toinen juttu on mulla itelläni sitten se, että bloggaajasta saa sellasen miellyttävän vaikutelman. Tietenkään netin kautta ei pysty sanomaan millanen joku oikeesti on, mutta kyllä ite lopetan äkkiä lukemisen, jos blogin kirjottaja tuntuu semmoselta tyypiltä, joka ei vaan oo yhtään mun makuun ihmisenä.

    Kolmanneksi sun blogissa on plussaa se, että sulla on paljon tekstiä postauksissa. Saatan olla vähemmistössä blogimaailmassa, ku mua kiinnostaa yhdeksässä tapauksessa kymmenestä enemmän teksti ku kuvat.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa kuulla että joku lukee tätä oikeasti tekstin takia, se kun tuntuu olevan mun vahvuus muutenkin vaikkei kyseistä taitoa nykyajan blogimaailmassa tunnuta arvostettavan yhtä paljon kuin kuvia :-)

      Kiitos todella paljon :-)

      Poista
  8. osaat vaan kirjottaa niin kivasti ja sun kuvat on ihania :)

    VastaaPoista
  9. jaa'a, toi onki vaikee kysymys! en todellakaan tiiä mikä tässä blogissa on se, joka kiehtoo mua :-D tykkään hulluna sun kirjotustyylistä ja tavasta kuvata juttuja noin kiinnostaviksi haha :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No, hyvä että on kuitenkin jotain mikä kiehtoo ;-) Kiitos :-)

      Poista
  10. Se, että sä oot tosi suorasanainen ja sanot mielipiteitäs toisin ku monet muut, etenkään suositut bloggaajat. Iha vaa tavis, joka vaikuttaa hirmu kiinnostavalt henkilöltä vaikkei oliskaan kiinnostavaa elämää koko ajan! :) <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oonki vähä miettiny pitäiskö sitä suorasanasuutta rajottaa, helposti saa siipeensä mutta onhan siinä hyvätkin puolensa :-) Kiitos paljon ♥

      Poista
  11. Luulempa,että tässä justiin kiehtoo se normaalisuus ilman kaikenmaailman yhteistyökumppaneita ja blogitapaamisia. :)

    VastaaPoista
  12. Seuraan tätä blogia sen takia, että tää on tällähetkellä ainoo tällänen aito ja persoonallinen blogi mitä oon hetkeen löytäny. Susta saa sellasen kuvan että sua ois helppo lähestyä ja oot aidosti tollanen mitä kirjotat. Et pidä mitään suunnatonta kulissia ympärilläs vaan kerrot suoraan asioista, et kuvaa joka vitun rättiä ja lumppua ja elä mitään "pappa betalar" vitun hieno yksiö elämää. Tää blogi ei oo myöskään täynnä sitä kaupallista paskaa mitä nykyää lähes tulkoon joka toinen blogi on täys. Tää on rehellinen ja hyvä blogi eikä tää oo muuttunu sellaseks mainonta blogiks tässä ku oot jatkanu bloggausta ja suosio on kasvanu.
    Ennenkaikkea uskon että moni seuraa tätä sun blogia sen takia, että suhun on aika paljon helpomi samaistua ku niihin "vitun hieno yksiö ja täydellinen elämä" blogeihin.
    Aamen olen puhunut.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin. Kyllä muakin kiinnostaa lukea näitä, jotka asuvat hienoissa kodeissa ja aina on varaa kaikkeen hienoon, mutta väkisinkin se alkaa ärsyttää ja siirryn lukemaan joitain tavallisesta elämästä kertovia mammablogeja, missä se elämä pyörii muunkin kuin materian ympärillä :-) Jopa niihin on mun itse helpompi samaistua!

      Kiitos kommentistasi hirmuisen paljon :-)

      Poista
  13. Mä mietin tässä yks päivä tätä sun blogia. Vertasin sitä muiden blogeihin ja mietin että tosiaan sulta tulee aika vähä uusista vaatteista kuvia ja sillee, ku toisin ku sua kolme vuotta nuoremmat ostaa tyylii joka viikko jonku uuden paidan. Mutta mä luulen, että se mikä tässä sun blogissa muita kiehtoo, että sä/tää blogi on aito ja tuo esiin sen "ihmisyyden". :D toisin ku melkeimpä kaikki muut blogit missä esitellään hienoja uusia vaatteita, jotka on maksanu ties mitä tai on jtn henkka maukan perusrättejä.
    Musta itsestä ei ainakaan ole kiva koko ajan katella ja lukea kateellisena tai vähemmän kateellisena mun ikästen tyttöjen blogeja ja niitä uusia vaatteita aatellen samalla että oispa mullakin. Tää sun blogi on hyvä vastapaino niille kaikille lähes täydellisille blogeille.
    Älä ymmärrä väärin, jos ymmärsit:D Otat mun mielestä hyviä kuvia, oot nätti ja oon aikasemminki kommannu että tykkään sun kirjotuksista. En jaksa lukia tätä tekstiä uudelleen tarkistaakseni sen sujuvuuden ja multa voi olettaakkin että nää kaikki asiat mitä kirjotin on ihan sekasi ja hyvä jos ees ymmärrät mitää mitä tarkotan:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :-D Haha, ihana kommentti! Mutta tottahan tuo, kyllä ne materiaa, kimalletta ja täydellistä elämää pursuavat blogit alkaa aina muutaman postauksen selaamisen jälkeen ärsyttämään aika huolella. Etenkin kun itse tietää että kyseessä on tavallisia ihmisiä, jotka ei vaan kerro siitä että heilläkin on joskus ollut vatsatauti tai ostanut kosmetiikkaa RobinHoodista :-D

      Kiitos paljon :-)

      Poista
  14. Koska oot huiman paras, mahtavimpia ja innostavimpia kirjoittajia kehen oon lukiessani törmänny, niin voimakas ja samanlaisen erilainen. En vaan tiiä kuin tyhjältä blogien lukeminen tuntuis (en halua tietää) jos sua ja tätä blogia ei enää olis! Kiitos arjen henkireiästä!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :-) ps sunkin blogi on ihan huikee lemppari!

      Poista
  15. just toi sun mahtava asenne ja sun hyvällä tavalla hupaisat tekstit kiehtoo:)

    VastaaPoista
  16. Tää vaan on niin hauska, ja just kiva lukea ettei oo sellasta "siis mä ostin just parin tonnin luikkarin laukun" vaa tällasta perus meininkiä! Sun blogis on huikee! Pidä se tällasenaan! :-)

    VastaaPoista
  17. sun "tavallisuus" on ehkä se juttu, mikä tässä koukuttaa! et kerskaile uusilla hienoilla muka moderneilla ja kalleilla tavaroilla ja vaatteilla, et esitä olevasi rikas tai jotenkin muita ihmisiä korkeemmalla oleva. sä kerrot just siitä mitä elämä oikeesti on etkä kaunistele asioita niin että koskaan ei olisi jamin kanssa riitaa ja että kaikki menisi aina täydellisesti. sun blogi ei oo täynnä mainosroskaa ja joka toinen pävitys ei ole kilpailu. sulla ei oo applen tuotteita, kalleinta järkkää tai miljoonan euron autoa pihassa, sä et asu pk-seudulla 'hienossa' merinäkymä kämpässä jamin kanssa vaan sä oot normaalituloisesta perheestä, joka ei kuluta rahaa moderniin roskaan. onnellisuutta ei tuo materiaali jonka avulla saa muut kateelliseksi, vaan se että koti on kodikas ja ennenkaikkea koti, eikä mikään sisustuslehden esimerkki. sä oot aito ja kirjotat hyvin, sun blogi on vaan yksinkertaisesti paras kaikessa tavallisuudessaan ja on ihana lukea normaalin nuoren aikuisen blogia joka elää oikeaa elämää eikä mitään kliseistä paskaa. sä olet kaunis ja pukeudut niin kuin itse haluat ja oman tyylisi mukaan, etkä mihinkään teinirätteihin mitä jokainen teinityttö omistaa.

    mulla jäi varmaan jotakin sanomatta mitä piti tuohon vielä lisätä, mutta jokatapauksessa pointti oli että sun blogis on täydellinen just tämmösenä tavallisen ja normaalin ihmisen blogina ja nostan hattua sille, että julkisuus ei oo nostanu kusta hattuun ja et oo muuttunu bloggaamisen myötä ylimieliseks aikuisteniks niinkun aika moni muu blogaaja! kiitos tästä blogista ja tietenkin myös edellisestä :> ! oon sua seuraillu yli vuoden ja oon niin onnellinen siitä, että sun blogis löysin sillon vuosi sitten.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mikäs sen parempaa kuin samaistuminen? :-) Mustakin on aina äärettömän mukavaa, kun löytää blogin, josta käy ilmi se että sielläkin on kaiken taustalla ihan normaali elämä!

      Kiitos todella paljon :-) Toivottavasti viihdyt remmissä vielä vuoden jos toisenkin, tai ainakin siihen asti kun mulla juttua riittää!

      Poista
  18. Ehkä juuri se, sie et yritä muuttaa tätä lukijoiden takia ja monet tytöt voivat samaistua blogiisi. Kirjoitat sydämmellä ja sulla on kivoja kuvia ja kirjoitustyylikin on mukava. Olen monta kertaa nauranut ääneen facebook päivityksillesi ja muutenki iha miun ykkösbloggari olet!!! :) ♥ Oot huippu!

    tyttomaailmassa.blogspot.com

    VastaaPoista
  19. sun blogi erottuu joukosta ja sä kirjotat tosi hyvin! tää sun blogis on vähän kuin tosi hyvä kirja ja ootan aina millon sulta tulee uutta postausta. :---)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ää miten musta itestä aina tuntuu että mun blogi hukkuu tonne muiden blogien sekaan :-D Kiitos :-)

      Poista
  20. Sun blogista tekee hyvän just toi et täällä ei oo noita "jee teen yhteistyötä ton,ton ja ton kaa ja saan sielt ilmaseks tätä,tätä ja tätä jee kattokaa mun ilmasii vaatteit ja korui ja meikkei ymsyms"
    sun blogi on yksinkertasesti vaan niin ihana!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyllä kieltämättä himpun verran rassaavaa, kun tuntuu ettei bloggaajat nykyään tee mitään sen materiansa eteen muuta kuin ylistä sitä materiaa sitten. Ja maksettuun mainokseen on vähän vaikea aika ajoin luottaa o_O

      Kiitos :-)

      Poista
  21. Ehkä se on just tuo sun ja sun blogin aitous! Ja mäkin asun "maalla", talsin mielelläni kouluun kolitsit jalassa jne. Lisäks sun kirjotustyyli on ihanan värikästä ja sujuvaa! Paitsi että oon ite lukion ekalla ja haukuit yhessä postauksessa ykkösiä :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, mulla on kokemusta vaan meidän lukion ykkösistä jotka osas sillon käydä hermoille pahemman kerran, joten älä ota henkilökohtaisesti! :-D

      Kiitos :-)

      Poista
  22. Voisin kertoo tähän ainaki 500 eri syytä! Tää ei oo semmonen samanlainen teiniblogi missä kerrot mitä teet joka päivä ja kuinka sä ostat joka päivä kaikkee uutta, vaa tää on paljo persoonaallisempi :-)Postaat sillon ku sua huvittaa eikä tuu mitään tönkkötekstii vaa yhistät sen kivasti. Teet teemapostauksia ja esität kysymyksiä meille lukijoille, se riittää :-)Ihanaihana+lemppari blogi, aina ootan uutta postausta ja tykkään lukee sun pidempiä tekstejä, koska kirjotat kaiken vaan niin hyvin ja rehellisesti!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi vitsit, ihanaa kui nää mun mielestä ihan tavalliset hömpötykset onki oikeesti noin kiinnostavia :-) Kiitos hirmusesti!

      Poista
  23. oot luonnollinen ja vaikutat tosi rohkealta. Vaikutat mun mielestä ihan samanlaisilta ku kaikki muutkin nuoret, mutta se mun mielestä tekee tästä sun blogista just hyvän! Ettet postaile siitä kun ostat joka päivä hirveen kalliita vaatteita tai mee jonnekki hienoihin ravintoloihin. Mun mielestä sun blogis on just siks hyvä, että sä vaikutat just semmoselta perus nuorelta joka kertoo kaikista asioista hauskalla tyylillä ja et sulla on oma tyyli ja oot normaali ihminen siinä missä muutkin :)

    www.life-in-my-eyes-blog.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kerron sulle salaisuuden, mä en oo ikinä edes käynyt missään ravintolassa :-D En edes Santa Fessa tai Amarillossa syömässä, kun tuntuu että mua monta vuotta nuoremmatkin ravaa niissä useemmin kuin mitä mä käyn edes baareissa!

      Kiitos paljon :-)!

      Poista
  24. tässä kiehtoo just se, että tää on ihanan normaalia ja tavallista, tähän on niin helppo samaistua! vertaistukea :--) osaat myös kirjottaa silleen että tätä on tosi kiva lukea, saisit varmaan kivistäkin aikaan mielenkiintosta tekstiä. semmoset blogit joissa juostaan vaan juhlissa ja taivaalta satelee lahjoja joita esitellään blogissa, ne on joo ihan kivoja, mut siihen se jääkin. ei niissä oo mitään aitoa, ei mitään sisältöä. niistä puuttuu se oikee elämä mitä sun blogissa just on. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kivissä vois olla mullekin jo haastetta, hah :-D Kiitos!! ♥

      Poista
  25. sä olet niin hirveän kaunis ja kirjotat niin upeesti! ehkä se houkuttaa tänne porukkaa, koska olet samalla aikaa tavallinen ja vähän kuuluisakin?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivottavasti en oo ainakaan hirveän kuuluisa, hui :-D

      Kiitos :-)

      Poista
  26. Näytät tosi pitkältä tossa kuvassa o: Mut asiasta toiseen, sulla on ihana blogi: ihania tekstejä ja kuvia (: Jatka samaan malliin! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mä oon aika pitkä mutten ehkä kuitenkaan tosi pitkä :-D K

      Kiitos, varmasti jatkan kun näin ihania ihmisiä sieltä ruudun toiselta puolen löytyy :-)!

      Poista
  27. Haha, just tää sinun ihana kirjotustyyli ja selvät ja hienot kuvat! :)

    VastaaPoista
  28. Sun blogissas kiehtoo nimenomaan se tavallisuus. On kiva lukea bloggaajaa, jonka elämään oikeesti voi samaistua ja tajuta, että muissakin on niitä pieniä virheitä mutta ne ei lainkaan menoa haittaa. Oon ihan kyllästyny näihin sponsoroituihin mainoksii blogeissa, ja osalla postaukset ei enää kerokaan kuin uusista yhteistyökumppaneista. Blogien pitäis olla just tälläsiä niiku tää, sillo nuorten ja ehkä vähä vanhempienki lukijoiden minä-kuva paranis ja ne ei saa väärää kuvaa shoppailusta. Osalla blogien luleminen menee överiksi kateuden suhteen. Pirskatti ku ei kaikkila ole varaa ostaa Guessin tai MK:n vaatteita ja laukkuja joka ikinen kuukausi.
    Mun mielestä bloggaamisessa on mennyt iha överiks mainostaminen. Ja sun blogi jos joku, on poikkeus !
    Okei, et kirjota merkkivaatteista jatkuvasti, mutta oot paljon aidompi ku moni indiedaysin bloggaaja, jolla on vähintäänkin triljoona yritystä ja kampanjaa mainostettavana. Sitä paitsi, kuka jaksaa lukee litaniaa pelkistä uusista vaatteista.. minä en ainakaan!
    Jenna, sinä ja sun blogi on aivan mahtava ! <3 kiitos!
    -Hanna o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mm m, oli vähän surullista tossa oisko kuukaus takaperin lukea jostain keskustelupalstalta että joku haluaa aloittaa bloggauksen koska sillä saa ilmaista tavaraa.
      Noi yhteistyökumppaneita haalivat blogit tuntuu vähän vääristävän sitä kuvaa mitä tää touhu oikeesti on. Ei niitä parinsadan euron kelloja, vaatteita Ameriikoista ja täyshoitoja kosmetologeilta tipahtele kenen tahansa bloggaajan syliin, vaikka siitä hirveän helppoa onkin nyt tehty. Jo blogi, jossa päiväkävijöitä on reilut sata, voi päästä tekemään yhteistyötä jonkun pikkuisen korufirman kanssa ja siitä se sitten lähtee.
      Puoletkaan ei varmaan osais enää nauttia bloggauksesta ilman sen "luontaisetuja", ihan sama vaikka kuinka väittäsivät muuta :-D

      Ole hyvä ja vielä enemmän kiitoksia sulle :-) ♥

      Poista
  29. Ite ainaki pystyn samaistumaan suhun monissa asioissa. Ei niihin indiedays bloggareihin jotka käy niissä blogipartyissä, ei niihin voi samaistua ja olla sillee et 'hei mäki tykkään syödä maksamakkaravoileipiä ja lukea aku ankkaa!'. Muhun ainaki iskee se:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, kuinka mahtavaa! Kiva että maksamakkaraleivät vetoo myös suhun :-)

      Poista
  30. hei mä tein sitä marmoroituu browniee, jota vinkkailit ja nyt ymmärrän, et miten paljo kehuit sitä ! ei luoja se oli hyvää, suurinpiirtein suli suuhun !♥ nam

    VastaaPoista
  31. mä ainakin seuraan sun blogia, koska se on niin aito ja sellanen persoonallinen :) ja tykkään tästä blogista koska tätä pitää pystyssä aidoin, ihanin ja positiivisin bloggari jonka tiedän !<3 :)

    VastaaPoista
  32. sun persoona ja se tyyli miten sä kirjotat tänne houkuttaa mua aina vaan lukemaan uuden postauksen, aina oon onneissani ku nään bloggerissa että sä oot taas postaillut!
    Ja sun kirjoittaminen vaikuttaa tosi helpolta, sulla on omat mielipiteet ja osaan kuvitella/samaistua sun kirjotuksiin nii se ehkä myös tuo mut tänne sivuille aina vaan uudestaan :-)
    Älä ny ainakaan missään nimessä lopeta, silloin mun yks lemppariblogeista lähtis!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi oispa toi kirjottaminen oikeesti helppoa, nään näiden pidempien tekstien eteen enemmän vaivaa kuin mitä koulussa kirjotettaviin esseisiin :-D

      Kiitos paljon, en aatellut lopettaa vielä hetkeen :-)

      Poista
  33. Mun mielestä ei ainakaan tarvitse käydä toisella puolella maailmaa 10 kertaa vuodessa ja erilaisissa gaaloissa ja tapahtumissa ollakseen mielenkiintoinen bloggaaja :-D Sulla on selkeä, helppolukuinen ja uniikki kirjoitustyyli, ja mä tykkään siitä kaikista eniten sun blogissa! Lisänä siihen vielä sun kuvat ja kuvausjälki! Keep up the good work :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :-) Ja juu, eihän sitä aina tarvitsekaan! Ja sitkun semmonen tilaisuus tulee että pääsenkin jonnekkin muualle seilaamaan, niin ainakin se on oikea elämys eikä semmonen "ei hitsit taas uuteen-seelantiin" -rutiiniks muuttunut tylsä matka :-D

      Poista
  34. Sun blogissa mua kiehtoo just se yksinkertasuus! Kirjotat sillon kun on asiaa, et väännä postauksia väkisellä ja oot oma ittes! Älä vaan missään nimessä lopeta bloggausta! En nimittäin oo ollu kiinnostunut mistään muusta blogista näin paljon.(: Mäki tykkään muute maksamakkarasta<3

    VastaaPoista
  35. Sun blogissa mua kiehtoo just se yksinkertasuus! Kirjotat sillon kun on asiaa, et väännä postauksia väkisellä ja oot oma ittes! Älä vaan missään nimessä lopeta bloggausta! En nimittäin oo ollu kiinnostunut mistään muusta blogista näin paljon.(: Mäki tykkään muute maksamakkarasta<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Maksamakkara on parasta ♥ Ja ei vitsi te ootte kaikki ihan hirmusen ihania, kiitos sullekin Annika :-)

      Poista
  36. Sun tapa kirjottaa on niin koukuttava ja kiinnostava! :-)

    VastaaPoista
  37. just se et oot erilai ku ne muut bloggaajat!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :-) Toivottavasti se pysyy hyvänä asiana!

      Poista
  38. Mä jaksan seurata sun blogia juuri siksi, että sä olet vain sä. Kun luen tätä, mulle ei tule tunnetta että oma elämä on ihan kamalaa ja wau jotkut elää upeissa pilvilinnoissa ja mä vaan tallaan näitä harmaita katuja päivästä toiseen. Seuraan myös näitä kyseisen kaltaisia blogeja, mutta oon huomannut että sun postauksen ilmestyttyä oon tuplasti enemmän innoissani kuin kenenkään muun :) Suoraan sanottuna mä inhoan niitä blogeja ja tekstejä, joissa rivien välistä voi lukea piiloviestin siitä kuinka heidän elämänsä on niin hemmetin hienoa ja me lukijat ollaa...noh lukijoita jotka vaan seuraa tekstin muodossa tätä upeaa elämää. Eihän se oikeesti näin kärjistettyä oo, mutta esimerkki siitä miksi mä rakastan sun blogiasi. Sä olet aito, luonnollinen ja sellainen normaali nuori joka myöntää elävänsä täysin normaalia nuoren elämää normaalin nuoren puitteissa. Mun arvostus sua kohtaan on paljon suurempi, kuin niitä miiljonia bloggaamisella kuussa tienaavia. Go Jenna! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan hirmusen ihana kuulla! Kiitos todella paljon :-)

      Poista
  39. Sun blogissa kiehtoo sun tapa kirjottaa ja todella hyvälaatuiset kuvat! Ne on asioita, joista mä tykkään blogeissa ja ne saa mut liittymään lukijaksi. Sulla on mahtava tyyli kirjoittaa ja ottaa kantaa asioihin. Sekä vastata kommentteihin! Ja palatakseni vielä suk kuviin; ne on ihan huippuja! Jokainen kuva ikäänkuin herää henkiin :-D Oot ehdottomasti mun suosikkibloggaaja! Ainiin ja plussaa on myös se, että sun postaukset ei toista samaa kaavaa ja myös se että sä postaat ihanan usein! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, voi kun nyt voisinkin postata useesti, mutta kun ei kerkiä! Ylppäreiden jälkeen palataan sitten normaalitahtiin taas :-)

      Kiitos hirveän paljon ♥

      Poista
  40. Sä oot aito. Myönnän että luen monia huippusuosittuja blogeja, ja niitä Indiedays-blogeja jne. ja tykkään niistäkin, ihan samalla tavalla kun tykkään sun blogista. Ei blogin tarvitse olla ihmeellinen, mun mielestä sun jutut on mielenkiintoista luettavaa vaikka kertosit vain jostain maksamakkarasta. Ehkä tää siks kiinnostaa, että tää on jollain tapaa lähellä mun elämää, ei todellakaan mitään huippuhienoo.

    ps. nimimerkillä katsoin eilen 10 jaksoa supernaturalia....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha kiitos :-D Supernatural on huippu, aina mun veljen kanssa ootetaan millon sitä taas tulee telkkarista!

      Poista
  41. Oon lukenu sun blogia jo kauan ja mun mielestä yksinkertaisesti parasta on sun tapa kirjoittaa. Osaat kirjottaa toosi hyvin ja niin mielenkiintosesti et ei lopu mielenkiinto sit millään! Ite tykkään lukea ihan normaalejen ihmisten elämästä ja touhuista. Ja oothan sä hyvä valokuvaamaankin! Muutenkin blogis on tosi laadukas! :))

    VastaaPoista
  42. no mut siis sehän se just on se tän blogin spesiaali että ne jutut on ihan normaaleja! Niihin voi samaistua nii helposti! Itekki aina jotain hienoja blogeja selatessa tulee semmonen "joo mun hiukset ei koskaan näytä tuolta", "joo mä en koskaan oo ollu tommosissa juhlissa". Mitä sitten?? on tää normielämäki kivaa :D

    just hyvä, pidä tää blogi vaan tämmösenä "tavallisen" (siis mehän ollaan spesiaaleja kaikki) tyttösen blogina, ihana lukee ihan tavallisista asioista!

    ps. maksamakkara (etenkin ruispalojen päällä) <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Arjen pienet ilot, vaikka sit ihan tuoreet ja pehmoset ruispalat maksamakkaran kanssa, on parasta! Noissa isommissa blogeissa niistä ei näytetä paljoa innostuvan (niin että se innostus siis välittyis lukijoillekin). Kiitos :-)

      Poista
  43. Kirjotat vaan niin uskomattoman hyvin !
    ++ hyvälaatuiset kuvat ;)

    VastaaPoista
  44. Blogissasi on aivan mahtavat kuvat ja yksinkertaisesti se että kerrot blogissasi ihan normaalista arjestasi kirjoittaen kaiken hirmu mielenkiintoisesti! :)

    VastaaPoista
  45. Sinä oot se, joka tässä blogissa kiehtoo! Oot ihanan rento ja tavallinen tallaaja, joten mikä sen kiinnostavampaa? ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jaa a, tiedä häntä! :-D Ihana kuulla :-)

      Poista
  46. Tässä kiehtoo just toi mistä sepustit! Oot tavallinen ihminen ja tuot julki sen, ja se on IHANAA.

    VastaaPoista
  47. Sulla on ihana kirjotustyyli, laadukkaat kuvat ja oot ite aivan mahtavan tuntunen persoona, nii tätä sun blogia on ihana lukea !!! Iha sama mistä kirjotat, jokainen postaus on kiinnostava ! Ansaitset joka ikisen lukijan !
    Oot ihana :3 <3

    VastaaPoista
  48. mun mielestä tässä sun blogissa on kivaa:kuvat,mieleenkiintoinen teksti,videot+ihana ulkoasu!♥

    VastaaPoista
  49. mä sanoisin että ehkä just se sun tavallisuus on se mistä tykätään, suhun on helppo samaistua! ja mua itseäni vaan ÄRSYTTÄÄ lukea sellasia blogeja missä ostellaan jokaviikko uusia kalliita juttuja ja käydään kaikenmaailman hienoissa tapahtumissa, koska itsehän olen köyhä opiskelija niin pystyn tällä hetkellä vaan haaveilla sellasesta :D ja mun mielestä realistisuus on kaiken a ja o, että kuvat on tavallista elämää ja realistista eikä niinkään täydellisyyttä. se on se mikä vetoaa! ja pakko ylistää sun kirjotustyyliä, ihan huippu kirjottaja olet! se on todennäkösesti suuri tekijä sun suosioon! osaat kirjottaa hyvää ja johdonmukaista tekstiä pienillä hauskoilla jutuilla maustettuna :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kieltämättä hyvinkin ärsyttävää, kun se kaikki tehdään niin helpon näköiseksi saavuttaa! Terveisin toinen köyhä opiskelija, viimeisimmän vaatekappaleeni ostin kirpputorilta :-D

      Kiitos todella paljon :-)

      Poista
  50. juuri se että sä oot erilainen, omalaatuinen. olet ainutlaatuinen, unicorn! <3

    VastaaPoista
  51. Mun mielestä sun blogi on ihana. Kaikkien muiden bloggaajien elämä vaikuttaaa täydelliseltä...sun ei. (Siis tää oli todellakin kohteliaisuus!) Muut bloggaajat on yleensä semmosia jotka kuvaa elämänsä virheettömäksi, mutta sulla se on eri juttu. :) Vaikka jotain negatiivista tapahtuis, et lannistu ja tee angstipostausta, vaan katot asiaa positiivisin silmin. Oot ihana, ja vaikka joskus löytyis joku muu ihan kiva blogi, tää on aina semmonen "kotipaikka" josta tulee aina hyviä postauksia. Terveisiä lumisesta Helsingistä. :) ❤

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah, minkä kuulonen "sun ei" :-D:-D Mutta ymmärsin pointin!

      Kiitos paljon ja terveisiä sinne myös :-) ♥

      Poista
  52. hahah, ihana postaus :-D oon itekin joskus kelannut, että hassua kun sulla on näin paljon lukijoita, vaikka tää ei tosiaan oo ihan sellanen blogi mitä yleensä luetaan tosi paljon. mä oon ite tosi laiska lukemaan yleensä blogien tekstejä vaan katon yleensä vaan kuvat, niin vaikka sä kirjotat tosi paljon niin luen kaiken aina, mä jotenkin rakastan sun kirjotus tapaa ! :-D voikun jatkaisit bloggaamista loputtomiin, sun blogi on iha ykkönen !! :-) ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikä, olo on jotenkin etuoikeutettu kun oikeesti mun tekstejä jaksat lukea (ja nyt ei ihan oikeesti ollut mitään sarkasmia tässä!!!) :-)

      Kiitos paljon, sitä on itsekin tullut mietittyä että mitä tässä blogissa nyt sitten muka on semmosta mitä noissa muissakin blogeissa on/ei oo, mikä saa ihmiset tätä seuraamaan :-D!

      Poista
  53. Olet aito bloggaaja ja juttusi ovat hauskoja, omaperäisiä ja olet rento. Ehkä siinä on syyni siihen että saatan lukaista tekstisi useaan otteeseen päivässä :) Tässä blogissa vain on sitä jotai, rentoa meininkiä ja todellista aitoutta!

    VastaaPoista
  54. mä voin niin hyvin mielin samaistua tohon sun tekstiin, ja ehkä kaikki tykkää tästä sun blogista koska oot oma ittes! :) mä ainakin tykkään (:

    VastaaPoista
  55. Maksamakkara on parasta!! :D♥

    Ja vastauksena tohon kysymykseen voisin sanoo että mua masentaa lukee niitä 'indiedaysin huppubloggareiden' blogeja, koska mun oma elämä vaikuttaa niiden rinnalla niin tylsältä, ettei mitään rotia! :D (ei sillä että sun elämäs ois tylsä tai mitää)
    Mutta asiasta kukkaruukkuun, päivä paranee roimasti aina ku huomaan et oot taas postaillu jotain! Jokin tässä sun blogissas vaan viehättää mua...
    Plus ihan näin btw, rakastan sun tyyliäs kirjottaa! (:

    Tuntuupa tyhmältä ja sekavalta tää mun kommentti .__.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep ♥

      Se käy välillä vähän kaaliin joo, mutta niistä saa kuitenkin sen hyvän hippusellisen luksusta elämäänsä netin kautta! Tosin mieluummin meen selailemaan fashiolistaa kun tiedän että sieltä voin saada itselleni jotain, kun toisen elämää en taas voi saada millään :-D

      Kiitos paljon ♥

      Poista
  56. No just se kiehtoo ku oot sellane tavis tallaaja! :) Just parhautta on tällaset normiblogit! Oot paras :D

    VastaaPoista
  57. tykkään sun blogistas just siks, koska et oo tollanen "superbloggaaja" jota kuvailit tossa! suhun on niin paljon helpompi samaistua, koska et esittele joka viikko sun uusia superkalliita merkkivaatteita, sä et järjestä kaiken maailman jopa hieman jonnin joutavia arvontoja jne jne! sun tän hetkinen elämä on vaa niin samanlaista ku mun omani kirjotuksiin lukuineen ja muina stressauksen aiheineen. oot vaa paljon aidomman oloinen, koska et pyöri jossain bloggauksen kermasfääreissä. sä oot samanlainen ku me ja se ainakin iskee meikäläiseen!(:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kermasfääri, ihana sana!! :-D

      Kiitos todella paljon, musta on kiva kun voi olla sillä tavalla "lähellä lukijoita"! Oon aina välillä jonnin verran yksinäinen kun ei täältä maalta noin vaan lähdetä ulos ihmisten keskuuteen, vaikka toi auto oliskin, niin on sitten kiva jubailla lukijoiden kanssa joko kommenttien välillä tai jossain muualla :-)

      Poista
  58. Just se että kerrot tavallisesta elämästä! Vaikka luen myös niitä blogeja joissa purkkakisa saa 1000 osallistujaa. Ja kai meillä ihmisillä on aina joku kiinnostus tietää/lukea mitä muille kuuluu vaikkei ne kuulumiset olis millään tavalla erilaisia kuin omansa. :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihminen on perusluonteeltaan utelias, niimpä! :-) Kyllä mäkin niitä megablogeja luen, niissä on se oma viehätyksensä ja hetken huuma, mutta "tavallisiin blogeihin" on mukavempi ihan paneutua ja kenties kommentoidakin kun on omina kokemuksina jotain mistä kommentoida :-)

      Poista
  59. No juurihan sää itse luettelit melkein kaikki asiat mitkä sun blogissa kiehtoo!:----) Oot niin ihanan "tavallinen" (ei millään pahalla tapaa todellakaan siis) ja sun elämään on niin helppo samastua tällasen tavallisen tallukanki! Etenkin kun yo:ita varten luettavat kirjat tuolla odottelee.....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha kiitos :-D Ja ne kirjat tosiaan odottelis ....

      Poista
  60. Sun blogissa kiehtoo juuri se mistä nytki kirjotat! Ihanaa ku on tämmönen normaali blogi jossa ei pyöri kaiken maailman mainoksia(: Sää myös kirjotat niin 'kirjavasti' että vaikka kirjottaisit siitä ku vaihdat pölypussin imuriin ja viet sen roskiin, se varmasti ois sellasta tekstiä mitä jaksais lukea!

    Ps. maksamakkaraleivät in my heart! <3

    VastaaPoista
  61. just tää tavallisuus, kun niin monet kirjottaa nykyään vaan siitä glamourista.. eikä sun elämä nyt tylsää ole vaikka sitä sellaisena saatat kuvaillakkin:-D yks lempiblogeista, jatka samaan malliin!♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eihän se aina niin tylsää ole, suurimman osan ajasta vain! :-D Tämmöstä jalat maassa -menoa.

      Kiitos ♥

      Poista
  62. Sun blogissa kiehtoo nimenomaan se tavallisuus ja kyky samaistua suhun :-) Joo, onhan se hienoa että kuuluisat bloggaajat kirjoittelee hienoista blogilahjoista ja -tapahtumista mutta mä en vaan pysty samaistumaan niihin - eihän tuollaisia tapahdu tavallisille, ei-bloggaaville ihmisille.

    Kaiken lisäks tuo mainostaminen on mennyt ihan yli joissakin blogeissa. En todellakaan hanki sitä vempelettä ja tätä härveliä, maksettu mainos kun ei ole se kaikkein luotettavin lähde... :-D Eli sun blogi on täyttä plussaa tämänkin asian kannalta.

    Voisin kans mainita tuosta kulutushysteriasta joka blogeissa tuntuu riehuvan, mut taidan jättää välistä. Välillä sitä itseäkin oksettaa kun huomaa himoitsevan kaikkea blogien uutuksia, mut onneks ne jää vain sille himoitsemisen tasolle enkä suuntaa täyttä päätä kauppaan ja kassan kautta kotiin. :-D

    Mun mielestä sä olet blogisadon eliittiä juuri tuollaisena kuin olet nyt.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta joka sana, oon hyvin samaa mieltä tosta maksetun mainoksen luotettavuudesta :-D Ei se nyt ihan höngi mun kasvoille sitä hienoutta, kun sitä ei ole itse tahtonut ensin omilla rahoillaan ostaa!

      Kulutushysterialle löytyy aina aika ja paikkansa, mutta siitä saa semmosen stoorin aina aikaan että parempi säästää toiseen kertaan :-D Itellä toi hysteria näkyi roskaruoan ostamisen muodossa, mä viikon ajan aina kävelin hesen ohi himoiten juustoateriaa mutta joku pihi kelju mummeli mun pään sisällä käski vaan kävellä ohi :-D Säästyipähän rahat ja jonkinsortin "terveys" jos sitä yhdessä juustoateriassa voi mitata!

      Kiitos paljon! :-)

      Poista
  63. just se että sä et oo samanlainen ku muut :) ja sun elämä ja mielipiteet on jotenki kiinnostavia tai en osaa oikeen selittää mutta oot kuitenki yks mun lemppari bloggaaja!

    VastaaPoista
  64. voi jenna, just toi että oot noin ihanan tavallinen:-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hekottelen täällä näille, kun oikeesti on käyny nyt ilmi että on hienoa olla tavallinen! Kiitos Viivi :-)

      Poista
  65. sun ihana kirjotustyyli, rehellisyys
    tietty selkeet ja isot kuvat on plussaa:)

    VastaaPoista
  66. Sun blogi on vaan ihana, kirjotat paremmin ku kukaan muu mun tuntema bloggari, kuvat on tarkkoja ja kauniita, olet hauska ja ennen kaikkea juuri se että olet oma ihana itsesi!! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nyt ei sitten suotta harmistuta, etten vastannut kommenttiisi! Jatkan vastailua myöhemmin, koska nyt tuli muita perjantaisuunnitelmia kuin koneen edessä kyhjöttäminen. Teidän kaikken kommentit on olleet hirmuisen ihania ja olen jokaisen ennen julkaisua jo lukenut!

      Vastailen tarkemmin ja henkilökohtaisesti jokaiselle myöhemmin, nyt voin vain sanoa että kiitos teille jokaiselle. Miten mulla voikin olla tämmöset maailman parhaat lukijat? ♥

      Poista
  67. Vastaus kysymykseesi löytyy postauksesta; tää on aito!

    Rasittais lukee sellasia "perfect white life" juttuja aina, mallin naama ja vartalo, aina täydellinen tyyli, huippu hiustenlaittaja ja kynsienlakkaaja, koskaan ei sorru herkkuihin vaan timmi fitnesskunto pitää. Eikä saa unohtaa täydellistä poikaystävää, täydellistä rotukoiraa jne. Ei siinä muuta kuin että sit kattoo omaa naamaa, hiuksia, sotkuista huonetta ja sekarotuista, isohkoa karvakaveria ja tulee sellanen riittämättömyyden tunne, eikä sitä ole kiva kokea. Enkä koe tarpeellisena ruveta "soluttautumaan" eli matkimaan jonkun bloggarin jokaista asuvalintaa, ruokavaliota ja ihan kaikkea, ois aika naurettavaa :-D

    Like I said before, tää on aito, rento ja chilli, ja on muksa kun kaikki maailman mainokset eivät välky reunoilla. Tykkään! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sitä päivää ootellessa kun mä oisin jonkun fitness-mallin mitoissa :-D Kaikkihan siitä täydellisestä elämästä haaveilee, mutta harvalle sitä oikeesti suodaan.

      Kiitos paljon :-)

      Poista
  68. Seuraan monia blogeja, mutta sun blogia oon lukenut varmaan kauiten. Mulle on tässä jokin aika sitten iskostunut tämmönen tapa: Ekana kun avaan bloggerin, luen läpi semmoset ns. "turhat" blogit, tai toisin sanoen ne, joita oon joskus ruvennu seuraamaan mutta nykyään postaukset ei oikein kiinnosta, ja siitäkin huolimatta en jaksa/viitsi/raaski lopettaa seuraamista. Toiseksi luen tuttujen postaukset. Viimeiseksi säästän sun blogin, vähän niinkun pisteeksi iin päälle tai loppuhuipennukseksi. Sun blogi on niin todentuntuinen, sulla on taito kirjoittaa normaaleistakin tapahtumista ja asioista mielenkiintoisasti ja huuorilla höystettynä ja tottapuhuen vaikka tykkäänkin selailla ja ihailla noita mainitsemasi tyyppisiä supertyylikästäydellisiä blogeja, sun blogi hakkaa ne kyllä ihan 100-0! Vaikutat myös tosi mahtavalta persoonalta!
    Tälläkin hetkellä mun pitäis olla ihan muualla kuin kirjoittamassa tätä blogia, mutta koska oon niin monesti ajatellut että pitäisi kommentoida jotain, ajattelin että joskushan se pitää toteuttaa :-D ehkä tästedes satun kommentoimaan useammin, kukaties.
    Oikein hyvää lukulomanjatkoa sulle! Keep going, you are awesome :-)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vau kiitos todella paljon :-) En oikei tiiä enää mitä sanoa, kiitos :-D!

      Poista
  69. JUST TOI sun blogissa kiehtoo ;) Paljon kiinnostavempaa on lukea sellasen bloggaajan juttuja johon voi jollakin tapaa samaistua, kuin että lukis päivästä toiseen miten joku on saanut hienoja vaatteita yhteistyökumppaneiltaan tai ravaa hienoissa ravintoloissa koko ajan. Just tommoset arkiset jutut kiinnostaa! Kiva lukea miten joku muu elää "samanlaista" elämää ku ite ja että on joku muukin joka ei ole ostanut uusia vaatteita pariin kuukauteen... :) Oon seurannu sua jo myponydoeslsd alkuajoista ja pysyn sun lukijana varmasti loppuun asti! Kirjotat tosi luontevasti ja kuvat on jotenkin mun silmää miellyttäviä. Musta on myös tosi hienoo, miten uskallat tuoda esille sun omia mielipiteitä asioista. Sä jotenkin kaikessa "tavallisuudessas" erotut joukosta hyvällä tavalla :)

    VastaaPoista
  70. Mua kiinnostaa/viehättää/ajatteluttaa(:D) nimenomaan tässä sun blogissa se, että susta näkee et oot oikea, tavallinen ihminen. Ei sillä, sussa on jotain erityistakin, et sillä tavalla tavallinen! Sä osaat tän tekstin kautta ilmasta "tavallisen" elämän niin aidosti että tuntee toivovansa itse kirjoittaneensa sen! Sä oot aito, ja vaikutat tosi fiksulta, et törsää etkä mene sikälikään valtavirran mukana päämäärättömästi. Ja tykkäät maksamakkarasta, JEEE♥ minä myös :)

    VastaaPoista
  71. Ehkä tässä kiehtoo just se et oot niin tavallinen ja myös myönnät sen:-) ettet yritä olla jotain hienompaa

    VastaaPoista
  72. Tässä blogissa kiehtoo juurikin se, ettei tää muistuta mitään Nellyn kuvastoa ft. pari huonolaatusta räpsyä bloggaajan pintaliitoelämästä. Lempiblogi ♥

    VastaaPoista
  73. Mä ainakin tykkään sun blogissa just siitä aitoudesta! Luen myös paljon ulkomaalaisia blogeja, jotka on päivästä toiseen upeita asukuvia ja tykkään niistäkin, mutta sun blogissa on ihan oma tunnelma. Vaikutat lisäksi fiksulta :D

    VastaaPoista
  74. ihana postaus! :-) mua ei edes kiinnosta mitkään tollaset ns. täydellisten ihmisten blogit.

    VastaaPoista
  75. Miussa itessäni kiehtoo just siun blogin aitous :) Harva bloggari oikeasti kertoo jos joku ei menny ihan nappiin tai on muuten vaan huono päivä. Siitä useat saa just väärän vaikutelman, että jokaisen elämän kuuluis olla ihan täydellistä. Se tekee blogista jotenki uskottavan ja inhimillisemmän, kun koko elämä ei oo vaan merkkivaatteita ja kahvikupposia. Koska blogin tarkotushan miun mielestä on just kertoo elämästä, ajatuksista tms.
    Ja täytyy sanoa, että miusta siun blogi on paljon parempi kun monet esim. noista indiedayssin suosituista blogeista. Ne antaa vaan sen kuvan että elämän kuuluis olla ihanaa ja täydellistä. Tälläset blogit kun siun on tärkeää olla muistuttamassa että oikea elämä on just tällästä. Kaiken lisäks sun blogis on vielä äärettömän hyvälaatunen. Joten ihan huippu blogi, toisinsanoen :)

    VastaaPoista
  76. Ompa kiva asu! :-) Tuosta maksamakkarasta tuliki mieleen ne ihanat yläaste ajat ku piti esittää et ei tykänny maksamakkarasta, vaikka rakastin sitä hah. Nykyään mussutan maksamakkaraa ja meetvurstia noiden aikojenki edestä :-D

    Mä just tykkään tästä sun blogista koska tää on nii normaali tavallaa. Monista blogeista saa kuvan et elämä on helppoo ja pörfektii vaikka ei varmasti ole, mut annetaan sellanen kuva... Mikä ärsyttää mua jotenki ku ite oon tällänen juntti :-D Just nää tälläset postaukset mis on sun oma mielipide eikä yritetä miellyttää muita on kivoja!

    VastaaPoista
  77. Oot niin hemmetin hyvä kirjottaa!

    Sitä paitsi niitä blogeja on niin paljon, jossa kuvataan päivän asuja joissa on kalliimmat merkkivaattet päällä. Ostetaan ihania vaatteita joka viikko ja päivitellään miten kynsi katkesi kesken sali reissun.
    Oot paras, älä ikinä lopeta! <3

    VastaaPoista
  78. Oon vaa lukenu sun blogia melkee alusta lähtien (tarkoitan siis vanhan blogin alusta lähtien) joten tän lukeminen alkaa olee jo vanha tapa miule :D kuten sanoit ei tässä mitää erikoista ole,mutta silti tätä on ihan mukava lukea :-)

    VastaaPoista
  79. mikä sun blogin malli on ?:)

    VastaaPoista
  80. oot aito etkä esitä mitään, se kiehtoo! :)

    VastaaPoista
  81. awesome pictures :D
    i love your header

    Mein Blog

    VastaaPoista
  82. eniten mua kiinnostaa just tällaset vähän erikoisemmat postaukset, mitä yleensä näkee kaikissa blogeissa. toiseksi rakastan sun asukuvia, sulla on niin mielettömän kiva tyyli :D

    VastaaPoista
  83. Sun blogissa kiehtoo varmaan just se että sä oot ihan tavallinen ihminen etkä yritä esittää mitään muuta, ja sä kirjotat tosi kivasti ja tätä tekstiä on mukava lukee! :-) Ja kuvatkin on kivoja, osaat jotenkin vangita kaikki arjen pikkujutut kivasti kuviin! Ja mitä tohon sun tyyliin tulee, vaikka samat neuleet pyöriskin päivästä toiseen niin osaat aina yhdistää ne jotenkin kivasti eri vaatteiden kanssa, niin että ne näyttää sun päällä just kivoilta!

    VastaaPoista
  84. Sulla on kaikki "perusjutut" kasassa, ulkoasu siisti ja sen eteen on tehty jotain, hyvälaatuisia kuvia, sopiva postaustahti(ei siis kahden viikon välein) ja kiva kirjoitustyyli. Oot myös (suunnilleen) saman ikäinen ja kirjoitat asioista, jotka kiinnostavat, ja kirjoitat sen omalla tyylilläsi! Sull on myös mielipiteitä asioista, esim. tuo maksamakkara, etkä pelkää tuoda niitä esiin. En osaa sanoa yhtä syytä, mikä tässä mua kiehtoo, mutta joku kuitenkin! :D

    VastaaPoista
  85. Mua tässä blogissa miellyttää sun ihana tyyli kirjoittaa !! Paljon parempaa kuin 90% monen tuhannen lukijan blogien teksti ! Ja juurikin se, että sä et yritä olla muuta kuin oma ittes, ihan tavallinen ihminen. Myös sun ottamat kuvat on kivoja, ja saat näyttämään ihan normaalin aamupalaleivän maailman kiehtovimmalta taideobjektilta! Sun blogi on mun ehdoton lempiblogi ikinä !

    VastaaPoista
  86. jotain sun blogissas vaan oli mikä sai lukijaks liittymään ;) olet vielä niiiin nättiki :>

    VastaaPoista
  87. ei ketää oo täydellinen ja on vaan kiva huomata et "normaalikin" ihminen voi olla suosittu bloggaaja, ihan ilman rakennekynsiä ja hiustenpidennyksiä :D

    VastaaPoista
  88. Pakko sanoa, että vähän häiritsi tuo, kun hoit että suositummat bloggaajat on jotenkin "erikoisia" :D Tosissaan, onhan nekin tavallisia ihmisiä kuten sä ja me muut, kuten tosin sanoit myös. :) Mut sun blogi on ihana, ainoa blogi jota seuraan itse asiassa. Tää on aina jotenkin rennon rempsee, sun kirjoitustaidot jaksaa aina häikäistä ja musta on kiva lueskella tätä, kun ei oo muodin seuraamista ja sellaista meikkivuoren alle piiloutunutta tyyppiä, vaan ihan perusjuttuja. Niitä on kiva lueskella, ja sä vaikutat tosi symppikselta. :) Toivon sulle kaikkea hyvää ja mukavaa lukulomaa! :)

    VastaaPoista
  89. Mun mielestä on todella piristävää lukea sun juttuja, mulla ainakin pää sanoo poks, jos koko päivän lukee muotiblogeja, jossa näytetään vaan se "glamour" ja "täydellinen" puoli elämästä ja koko ajan on vaan vaatteita ja ostoksia ja kaikkee semmosta. Sulla on tosi realistinen blogi, kuvat on kivoja ja osaat kirjoittaa :) Oot huippu!

    VastaaPoista
  90. Jokasella on semmosia hetkiä ku on hiukset likaset, syö mitä syö ja bloggarit yleensä ei kerro semmosista asioista. Sä vaan oot niin aito ja suhun on helppo samastua, koska kaikilla ei oo niitä vanhempia, jotka ostaa hienon yksiön Helsingin keskustasta tai hienon auton. Ja myös se et sun blogi kertoo susta, ei just jostain tuotteista jatkuvasti... :)

    Sun blogia on tosi kiva lukee ja luen aina kun on tullu uus postaus, jatka samaan malliin :)

    VastaaPoista
  91. No nimenomaan se et oot tavallinen! Ripsipidennysbimbojen rinnalle mää kaipaan vähän maanläheisempää meininkiä. Macaronssit ja ties mikkä pestomozarellaleipäset vaatii vastapainoks iha vaa ehtaa maksamakkaraa.

    Plus oot mun kaa samasa elämäntilanteessa eli prkleen kirjotukset eesä haha :D määki päivittelen koko ajan facebookkia eiku siis luen mantsaa ahkerasti.

    VastaaPoista
  92. Tässä blogissa kiehtoo just se, että sä et oo niinku kaikki muut! Et mee massan mukana, sulla on täysin omat mielipiteet, ja aina kerrot niistä avoimesti ja rehellisesti! Sillä ei oo mitään väliä vaikka muut bloggaajat kirjottaski glamour tapahtumista, koska sun tekstit on sitä ykköstä!!! oot p a r a s

    VastaaPoista
  93. Ihana tää blogi (;<3

    mite ton musiikin saa toho ylös tollee? :DD

    http://www.wtfgang.com/pic/854/Teacher-ex

    VastaaPoista
  94. Tykkään sun blogista just sen takia että olet hyvällä tavalla "tavallinen", etkä ole tehnyt bloggaamisesta sellaista pakkobisnestä. Vihaan sellaisia blogeja missä on koko ajan jotain yhteistyöjuttuja sun muita. Pari arvontaa ja yhteistyötä ym on ihan ok, mutta liikaa on jo liikaa. Postauksissa on yleensä paljon kivoja kuvia ja kerrot just sun arkielämästä etkä koko ajan mistään että minkä viiden tonnin laukun, kengät sun muut oot ostanut :D Sun blogi on mun mielestä kaikin puolin tosi kiva, jatka samaan malliin :)

    VastaaPoista
  95. Mä juuri vasta liityin lukijaksi, ku bongasin blogin sivut fb:stä, ja pakko nyt heti kommentoida että tää sun blogi on just hyvä tälläsenä! Sulla on niin ihania ja hauskoja juttuja, vastailet kommentteihin mukavasti etkä sellaseen vittumaiseen sävyyn niinku moni muu bloggaaja. Oot tosi aidon olonen ihminen! Mä tykkään! Oon ite niin kyllästyny noihin "suurempiin" blogeihin, jossa melkeinpä jokasessa postauksessa mainostetaan jotakin, tai järjestetään arvontoja saaduilla tavaroilla, eikä enään oikeestaan edes tuu niitä normipostauksia. Aina vaan noita samoja mainos ja ostin uusia vaatteita jeejee-juttuja. Se diipadaapakura rupee tulee jo korvista pihalle, ja tosi moni blogi mitä oon kauemmin lukenu, on pikkuhiljaa muuttunu juuriki sellaseks mainoshelvetiks, että on kyllä ainaki mulla kiinnostus lopahtanu! Mutta tää sun blogi on hyvä ja toivon että jatkat samaan hyvään malliin, kera hauskojen ja ihanien juttujesi! :)

    VastaaPoista
  96. ihana toi asu! (---: ja muutenki kiva postaus!

    VastaaPoista
  97. Aitous :D ja kans, että myönnät tykkääväs maksamakkarasta!:D Hyvät kuvat ja kirjoitus tapa :)

    VastaaPoista
  98. Ehkä se juttu on just sun "tavallisuus" :) on kiva lukea tämmöstäkin blogia niiden kaikkien mainoksilla täytettyjen lisäksi! ja sun jutut on aina hyviä ja tykkään sun huumorista :-) huippua että bloggaat!

    VastaaPoista
  99. Minun mielestä tässä blogissa kiehtoo juuri se, ettei tämä ole samanlainen kuin kaikki muut blogit. Kerrot ihan tavallisista arkijutuista, mutta kirjoitat sen niin kivalla tyylillä, että sitä on todella kiva lukea. Lisäksi postauksissa on hienoja kuvia :)

    VastaaPoista
  100. Sun asenne, aitous ja mahtava kirjotustyyli! lemppari blogi :) kirjotitpa sitten mistä aiheesta vaan, niin näitä on ihana lukea! Joka kerta kun meen bloggeriin ja selaan uudet postaukset, oot se kenen postauksen sieltä ekana nappaan ja lukasen :)! Oot mahtava!

    VastaaPoista
  101. 1)vaikutat tosi symppikseltä
    2)hyvä laatuset kuvat
    3)selkee ulkoasu
    4)ja viimesimpänä mut ei todellakaan vähäisimpänä; KIRJOTAT IHAN TÖRKEEN HYVIN! oikeesti.yleensä selailen blogeista vaan kuvat enkä jaksa edes parin lauseen tekstejä lukea kun ne ei oo millään tapaa kiinnostavia, mut sun tekstit on pitkiä ja mä en luen ne joka kerta kokonaan nii se on saavutus :DD!

    VastaaPoista
  102. ehkä just maksamakkaran takia luen tätä blogia, helppo samaistua koska meitsiki rakastaa maksamakkaraa! eivaaaan, oot huippu, kirjotat hienosti, blogis ei pyöri materialismissa, vaikutat onnelliselta tyypiltä ja tällaista tavallista elämää on kaikista mielenkiintosinta seurata!

    VastaaPoista
  103. "Kaikista hulluinta on se, että mä en välttämättä edes tahdo tehdä blogini suhteen mitään erityistä. Mä en tahdo tehdä tästä mun työtä. Mä en halua ketään määräämään milloin mä kirjotan ja mistä mä kirjotan. Joku pieni yhteistyö saattais olla kiva jonkun mieluisan putiikin kanssa, mutta siinäkin tilanteessa pitäisin huolen siitä ettei mun blogini alkaisi muistuttaman mitään Nellyn kuvastoa kollaaseineen kaikkineen."

    Vastaus kysymykseesi lienee tuossa :-) Sun blogis on ainutlaatuisempi kuin muiden, eikä se oo samaa massaa. Oot aito omaitsesi ja se erottaa tän muista blogeista! Siksi tykkään ♥

    VastaaPoista
  104. Mua ainaki sun blogissa kiehtoo sun kirjotustapa, johon rakastuin heti ku ensimmäistä kertaa Demin kautta tänne eksyin. Muistan, kuinka mun oli heti kommentoitava sun mukaansa tempaavaa tyyliä kirjottaa, sitä tekstiä en oo voinu kertaakaan jättää kesken. Rakastan myös sun kuvia ja tuiki tavallista elämää. Suurin osa indiedaysin bloggaajista MUN MIELESTÄ yrittää tehdä edes elämästään hienoa, hyvin kiireistä. Ne kirjoittaa kuinka niillä on aina kiire kaikkialle. Sä kirjoitat että katsot Simpsoneita poikaystävän kanssa ja syöt sipsejä kokeisiin lukiessa, siihen mä osaan samaistua. Oon ikionnellinen, että vaikka mpdl-blogi päättyki, jatkoit uutta blogia ja saan vieläki lukea sun postauksia. :-) näissä on sitä jotain mitä odottaa!

    VastaaPoista
  105. Totesin joskus aikasemminki, että tässä kiehtoo sun tyyli kirjottaa niin aidosti,- Joskus hymyilen ihan äänee, koska vaikka en sua tunnekaa, ja oon lukenu vaan tekstejä ni tunnut jotenki niin samanhenkiseltä. Ehkä pientä itseironiaa ja huumoria.Ihan loistavaa iltalukemista : )
    Nää kuvat on kyl kans kivoja. Oon ite miettiny et ennen pärjäsin vaan ihan puhelimen kameral mut nyt ku on alkanu kirjottaa tota blogia ni ihan tosi hei, pakko kai munki on ostaa kunnon kamera :D - mut siis jatka vaan samaa rataa : ) turha miettii liikaa tai menee pää ihan pyörälle ja tulee vaan paineita että millanen pitäs olla.

    VastaaPoista
  106. Tää tässä sun blogissa just on sitä ihanaa luettavaa tää sun aitous ja hassuttelu :) Teet postauksia ihan normaaleista asioista ja se on just tässä parasta ! Pidä tää ! Oot ihana !!:)<3

    VastaaPoista
  107. En oo lukenu sun blogia aiemmin, mutta pakko kommentoida ku sulla on mehulasi sängyllä ja vielä tietokoneen vieressä!! Härrekyyd tällanen äitin opit kalloonsa upottanut kakskymppinen ihan järkytty tai sitte sää nukut jollain kivikovalla patjalla ku toi lasi pysyy pystyssä ihan tukevasti :-D Kiinnititpähän huomioni, jään selaamaan ;-)

    VastaaPoista
  108. tää on ollu jo pitkään yks ykköslemppareista & just siks ku oot niin aito! ja sun kirjotustyyli on mahtava :) plus kuvat!!

    VastaaPoista
  109. Luin tän vasta nyt mut päätin vastata silti ;) Löysin sun (edellisen) blogin kaverin kautta joskus, ehkä vuosi sitte ja tykkäsin hirveesti! En siis ennen sun blogia ollu oikee mikää blogien ystävä tän paljon mainitun TÄYDELLISYYDEN takia :D Koska useimpien blogien lukemisesta tulee vaa semmone tympee olo, ku niillä tyypeillä on (tai sit se vaa näyttää siltä) iha täydellinen elämä ja itellä ei :D _sen nii väliä oo_! :D Kuiitenki, tää on huippu siks et sä oot huippu! Kiitos!♥

    VastaaPoista
  110. pientä kateutta havaittavissa :) nauroin iha saaaatttanasti ku luin ton maksamakkara kohdan! Jenna sä vaan oot niin ernu ja hieno massasta poikkea bloggaaja, sinä et mitään yhteistyötä halua (ei varmaan liity siihen, että tää blogi on huono eikä kukaan haluu tehä yhteistyötä sun kanssa eiiii) ja kaiken kukkuraksi SINÄ JENNA OLET NIIN UNIIKKI ETTÄ PIDÄT MAKSAMAKKARASTA. Mitä vitun myöntämistä siinäkin on :D voi jeesus, ketään kiinosta. Kiitos hei! ootan innolla nähdä miten sinä miss sunshine tähän vastaat.

    VastaaPoista
  111. Sun blogit on aina ollu mun ykkössuosikkeja ja tylsänä maanantai-iltana voisin pompahtaa kattoon asti huoneessani kun tajuan, että oot tehny postauksen. Mun iltojen pelastukset. Oot vaan niin ihana persoona ja just se varmaan tässä blogissa onkin kun kerrot asiat just niin miten ne on, yhtään kaunistelematta. Oot niin tavallinen tyttö, mutta osaat silti tehä elämästäs niin kiinnostavaa, että odottaa perse tulella millon kuulee susta taas lisää. Sä oot ihan mahtava persoona ainakin tän blogin perusteella ja mä ihailen sua ihan älyttömästi. Sillon joskus vuosi sitten kun vihjailit, ettet tiedä jaksatko sitten kolmosella tässä kirjotushuumassa jatkaa enää bloggaamista olin jo ihan itkun partaalla vaikka siihen oli aikaa vielä vuosi. Ja voi sitä järkytyksen määrää kun ilmotit, että lopetat MPDL:n, luojan kiitos jatkoit bloggaamista toisessa osotteessa. Oot huippu tyyppi ja tää blogi on ihan mahtava ja varmasti mun ikuinen ykkössuosikki! :)

    VastaaPoista
  112. Tää on nii kivan tavallinen :D arkipäiväblogi. Oon jo melko kyllästyny kaikkiin blogeihin skabalkilpailuineen ja yhteistyövaatteisineen, huoh. keep going! :)

    VastaaPoista
  113. Oot mun mielestä paljon erilaisempi kuin kaikki indiedays bloggaajat. Oot ehkä tavallinen, mutta jotenkin osaat olla paremmin oma ittes :) ja on tosi hyvä ettei tää oo mikään mainosblogi. oot ihana ja 100 kertaa upeempi kun ne julkkisbloggaajat!

    VastaaPoista


Pidetään meininki asiallisena ja rentona. Eri mieltä saa olla, mutta nokkavaksi ei tarvitse heittäytyä!
Kuviani saat toki käyttää, kunhan pyydät ensin luvan allekirjoittaneelta.

Featured posts

Copyright © And then she grew up
Design by Fearne