WHAT WOULD I WEAR: CASUAL

30. tammikuuta 2013

Viikonloppuna mun ehdotus Facebookissa tämmösestä postaussarjasta, jossa kertosin ja näyttäsin vähän mimmosta vaatetta pistäisin päälleni missäkin tilanteessa, sai aika hyvin kannatusta. Mä oon tehny näitä nyt muutaman varastoon ja näitä ilmestyy tänne nyt viikonloppuun mennessä muutama ja nää ensimmäiset vaatteet on siis semmosia, missä mä löntystäisin kohti koulua (sikäli kun siellä mun tarvii enää hirmusesti edes käydä) ja muuta tuommosta arkimenoa missä ei tarvii olla niin siistinä!
Faktahan on se, että tällä hetkellä mun kouluvaatetukseen kuuluu kollarit ja isot pehmoset neuleet kun käyn siellä vaan kuustuntisissa preleissä istumassa. Mut jos mä ens syksynä pääsen semmoseen kouluun, josta tänään opon kanssa puhuttiin että se on hyvinkin varma nakki, niin panostetaan sinne sitten. Ja miksei näissä vois sankaroida tuolla muutenkin kaupungilla?
casual3casual casual1 casual4
En oo pistänyt näille kuteille minkäänlaisia linkkejä, koska valtaosa näistä löytyy tuolta mun Fashiolista-profiilista eli en oo bongannu näitä itse nettikaupoista. Oon ihan koukussa ko. nettisivustoon ja tylsät hetket menee mukavasti mitä upeimmista ja tyylikkäimmistä kuteista tykkäillessä. Kaikenlisäks teen kollaaseja näistä kännykkään ja ihailen niitä yksinäni.
Myös kaikki sisustussivustot on tällä hetkellä kuuminta hottia mun mielessä. Maalis-huhtikuun vaihteessa koittaa näillä näkymin muutto, enkä mä voi valehdella ja sanoa ettei mun ois tehny mieli kaartaa kohti Vantaan Ikean ramppia, kun eilen ajelin siitä ohi!

Toivottavasti tämmönen idea miellyttää teitä muitakin, pistelkää mielipiteitä ja kertokaa ihmeessä mitkä noista kokonaisuuksista on teidän lemppareita :-)

50 kommenttia

  1. Tosi paljon semmosia vaatteita joista itekkin oon tykkäillyt fashiolistassa, joten i like! :D varsinkin toi eka kollaasi on kiva (:

    VastaaPoista
  2. oldschooolit<3 parhaat kengät maailmassa. siis nuo vanssit :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on ollu mun musthave-listalla jo vuosia, koskaan mulla ei vaan oo resursseja hankkia niitä! :-D

      Poista
  3. toka ja vika olisi eniten mun mieleen! ja ykkösessäkin löytyy jotain tosi mielenkiintosta :-) tämmösiä on kiva lukea, lisää vaan tulemaan!

    VastaaPoista
  4. Vastaukset
    1. Amikseen ja ammattikorkeeseen "samalle alalle" mutta kerron siit sit myöhemmin lisää :-)

      Poista
  5. wannabe annika ja hyvin menee! (y) jatka vain samaa mallii!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No sitä mä tällä just hainki!!!!!!!

      Poista
    2. onks tää tätä anojen elämäntehtävää? jennan ja annikan blogin yhtäläisyyksien etsiminen ja niistä kommentoiminen? ihan oikeesti nyt -.- blogimaailmassa on tuhansia blogeja, ja myös tuhansia vaatekollaaseja joita EI VAIN ANNIKA tee. deal with it

      Poista
    3. Juu mä ihmettelen eniten sitä että miten aina se Annika? Esimerkiksi viimepäivinä ja no, kautta aikojen, samanlaisia kollaaseja ja postauksia on löytynyt niin NFV-Emmiltä, Alexa Dagmarilta, Nadjalta, PS I love fashion -Lindalta, Say This To Yousta, Xenialta, miljoonista Tumblr-blogeista ja ties kuinka monesta pienemmästä blogista ja jopa mä olen tehnyt näitä jo kaksi vuotta sitten mutta ei. Aina kaikki matkii Annikaa, onhan se nyt ihan päivän selvä juttu eikä muita vaihtoehtoja edes voi olla? :-D

      Fuck the anonymous' logic. Semmosta ei oo olemassakaan.

      Poista
  6. voi jumalauta anoyymi, eikö teillä tosin ole muuta elämää kuin verrata Jennaa Annikaan? Ite en näe heidän blogeissaan kyllä minkäänlaisia samankaltaisuuksia.... avaa ano silmät, monella muullakin on blogeissaan tälläisiä postauksia :)
    Ihania vaatteita! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toisilla on äärimmäisen hämäriä pakkomielteitä o_O Pitäis varmaan asua jossain Ivalossa, olla finninaamanen punapää, pukeutua pelkkiin verkkareihin ja pistää blogin taustaväri myrkynvihreeksi ettei vahingossakaan jonkun mielestä matkisti jotakuta ;-)

      Poista
  7. voi ei tuolla on toi daniel wellingtonin kello jonka perään oon haikaillu ikuisuuden, oot ilkee ku lykkäät sen ihan joka väliin :D:D ei vaa, ihania on kollaasit, tommosta mäki voisin laittaa päälleni ! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sille on syynsä miksi pukkaan sen joka paikkaan, se on niin täykky!! :-D Mutta myös ihan liian kallis, pitää ettiä joku halpisversio siitä :c

      Poista
  8. Tossa vikassa kuvassa on just täydelliset loaferit jotka oon päättänyt etsiä kesäksi o: <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noi ois niin täykyt, täytyy kattoo josko niitä ens kesänä löytyis taas Zarasta niin ei tarttis mistään ulkomailta asti tilata :-)

      Poista
  9. IHANIA! mutta varmaanki eka ja kolmas olis eniten mun tyyliin istuvia :-)

    VastaaPoista
  10. btw ei oo käyny edes mielessä että muistuttaisit milläänlailla annikaa XD herranjumala kuka jaksaa kitistä että matkisit sitä? yäh oksennan tollaselle mussutukselle.

    oot kaunis! ja ihanan olonen :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No nii mitä nyt itsekään katon itteeni peilistä, kurkkaan vaatekaappiini, pällistelen blogini ulkoasua tai yleensäkkä pohdin omaa elämääni, oon kyllä aika kaukana kyseisestä leidistä. Mutta joillekin se vaan on pakkomielle saada nillittää jostain, joko mulle tai jollekulle muulle on pakko mennä kertomaan kuinka tämä matkii Annikaa koska omistaa samanlaiset housut. Niin, kukaan muu niitä ei enää sen jälkeen saa ostaa kun joku bloggaaja ko. vaatekappaleen kaappinsa perälle viskaa ;-)

      Kiitos todella paljon :-)

      Poista
  11. oi mitä ihania vaatteita <33 toka on ehkä eniten mun mieleen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nuo 2. kollaasin "balleriinat" on tosi ihanat :-)

      Poista
  12. toi vika, pitsiä♥ se vaan sopii asuun kun asuun :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin tekee, ja aina yhtä klassisen näkönen :-D Ellei kyseessä oo sit näitä Nellyn makkarankuoria, jotka imo tuntuu sopivan vaan niille Nelly-malleille :-D

      Poista
  13. vikan kollaasin vaatteet, ♥! tulispa ne ballerinakelit jo...:)

    VastaaPoista
  14. en oikeesti voi tajuta miten sua aina verrataan annikaan ihan kaikessa :D

    VastaaPoista
  15. Eka asu mun mielestä paras! (:
    Tää on kiva postaus idea, saa itekki inspistä omaan pukeutumiseen. (:

    VastaaPoista
  16. mä tykkään, lisää näitä! :) ekan ja vikan kuvan kollaasit on eniten mun mieleen, ne on ihania :)

    VastaaPoista
  17. Hyvä ettei kuola valu ku oot onnistunu löytään vaatteita joista varmaan nään uniakin yöllä! Voisin itkeä ku en omista tollasia hienouksia;< aina sitä samaa h&m ja ginatricot halppis mallistoa.. Eihän niissä vikaa ole mutta kyllä mielummin valitsisin tollasia raukkauksia ku massaa.. Lisää tämmösiä ehdottomasti !(:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nii, en minäkää näistä omista yhen ainutta kappaletta :-D Mutta toivottavasti joskus vielä omistaisin, edes joitakin! :-)

      Poista
  18. noi on tosi kivoja, ite oisin vaan kolmosasuun laittanu jotkut muut kengät, ja omaan makuun nelos asussa on liian vaalee yläosa kun molemmat, toppi ja villatakki, on valkosia, kylläkin eri sävysiä. mutta kaikillahan on oma tyylinsä ! oot tosi kaunis ja rakastan sun kirjotustapaa sekä kuvia:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin, kaikilla on erilaiset mieltymykset :-) Hain kolmosasuun semmosta tietynlaista rentoa poikamaisuutta, siksi reppu ja Vansit. Nelosasussa halusin pysyä samassa värimaailmassa ja kun toppi on puhtaanvalkoinen ja neuletakki luonnonvalkea niin ne ei mun mielestä niin huku toisiinsa :-) Housut kuitenkin kun on todella tummat!

      Kiitos todella paljon :-)

      Poista
  19. Eka ja kolmas kollaasi kolahti muhun ainaki! Tykkään toki kakkosesta ja nelosestaki, mutta tosiaan, varsini toi kolmonen, jotenki niin tommonen rennon näköenen kokonaisuus! (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sitä mä kolmosessa havittelinkin, hyvä että ilmeisesti onnistui :-)!

      Poista
  20. Miten saat ton fashiolistan linkin tohon reunaan ?:) kaikki vaatteet on kyllä nyt nii perfectoja että huhuh <3 Ja voi vitsit oon tässä pari päivää jo miettiny et voi jukra ku haluaisin tuntee sut :DD vaikutat vaan nii ihanalta ihmiseltä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Fashiolistan omalla sivulta löytyy koodit gadgeteihin :-) Se on siis html-koodina sinne lisätty!

      Haha ja ainahan sitä voi tulla jubailemaan vaikka missä :-D

      Poista
  21. ihastuin ekan & kolmannen kollaasin asuihin :) lisää vaa tällasia kollaaseja (---:

    VastaaPoista
  22. mistä toi niittireppU? :) ja toi ruskee nahkanen?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niittireppu ebaysta ja ruskee ilmeisesti täältä: http://eruca.jp/category/lc_1AH/ o_O :-D

      Poista
  23. Heippa Jenna! :) Oon jo pitkään ettinyt täydellistä rannekelloa ja nyt sattui silmään tuo kolmannen kollaasin musta niittiupeus. Yritin löytää sitä sun fashiolistasta ja skrollasin koko helahoidon pariinkin kertaan läpi mutta en millään löytänyt! Pystyisitkö siis kertomaan mistä ton ihanuuden voi tilata omakseen? :) Kiitoksia jo etukäteen, suilla on ihan tosi mahtava blogi ja tyylitaju mieletön! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. http://www.fashiolista.com/item/6768080/

      Tuossa linkki kyseiseen kelloon ja siitä löytyy alkuperänen ostopaikkakin! Ja samantyylisiä rannekelloja löytyy enemmänkin, kun pistät fashiolistan hakuun ensin watch ja sitten siihen "search in these results" -kenttään hakusanaks studs :-)

      Poista
  24. Heii, mistä noi molemmat reput on? Oon yrittäny koluta näitä nettikauppoja läpi mut ei vaan löydy! Ja haluisin just jotakin ton tyylistä.. :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuossa pari kommenttia aikasemminhan mä tähän oon jo vastannut? :-D

      Poista

Featured posts

Copyright © And then she grew up
Design by Fearne